Géén boekingskosten

Floreal

BelgiëLuxemburgLa Roche - La Roche-en-Ardenne

We hebben de beste aanbieders voor Camping Floreal voor je op een rij gezet:

6.3VoldoendeScore uit 90 reviews

6.3VoldoendeScore uit 90 reviews
  • 5.2Staat v/h sanitair
  • 7Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

90 Reviews over Floreal

• 9Berkelaar14-08-2022

Geweldige vakantie gehad, mooie camping!

In tegenstelling tot meerdere berichten hier, niks dan lof. Wij konden bij aankomst kiezen en hebben gekozen voor camping 2. Ontvangst uiterst vriendelijk (het is hoe je er zelf in staat!) Heerlijke plaats (nr 49!) aan het water, geen muggen! Ruime plaats. 1 sanitairgebouw, ja gedateerd, echter werd prima onderhouden.

Er was een campement met huurtenten door Estivant, eenouder vakanties. Veel lawaai van kinderen, maar zo hoort het toch? Leuk om te ervaren dat de daar staande ouders weer "jong" waren. Man wat werd er geflirt, haha. Kids daar hadden prachtige vakantie, ook andere kids sloten zich er bij aan, dus kids tot 14 jaar, this is the place to be.

Op 2 ben je dicht bij Hotel Floreal, prima eten en zeer betaalbaar. Zwembad is betaald, maar heerlijk om af te koelen. Men had door de hitte de dag in 3 delen ingedeeld, na 1 dag werd dat opgeheven. 2 ligt 15 min van heerlijk stadje met leuke eettenten. AANRADER kost geen drol!

• 7Staat v/h sanitair
  • 5Fred de Vries12-08-2022

Mooi uitzicht naar nooit meer deze camping!

Ontvangst was super en wij hadden direct een vakantie gevoel! Helaas was dit te vroeg gejuicht en waren er teveel minpunten die wij niet hadden verwacht. Men heeft verzuimd dat de camping nogal wat arbeidsmigranten herbergt die nogal wat overlast veroorzaken!

• 4Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden
  • 3N.M. Schroeders28-04-2022

Nooit meer floreal keten

Fijn als je op de camping afrekend met de ACSI en dan een rekening krijgt waar alles vermeld en apart betaald moet worden. De camping hanteerd acsi . 18 euro voor seizoen. Maar daar komt 3.60 electra bij, 3,25 euro hond, 2 euro belasting. Ik gezegd dat het inclusief staat vermeld. De prijs komt nu neer op € 26.75 per nacht Zo kan je ook de boel belazeren. Ze zeggen gewoon dat zij dat sinds 3 jr niet meer incl. Rekenen. En dat op alle floreal parken. Dus nooit meer floreal . Hierbij ook oud sanitair. Wc brillen defect. Geen wc papier. In 1 gebouw hing 1 rol in de gang . DUS U BENT GEWAARSCHUWD

• 8Marcel24-08-2021

Prima camping

Deze camping is onderdeel van een keten. Vergis je niet: in LaRoche is nóg een camping én een hotel met dezelfde naam…Ontvangst bij de receptie vriendelijk, meertalig. Plaatsen op mooi vlak terrein. Ruim. Breed, maar ondiep.Electra en water dichtbij. Weinig tot geen schaduw.Directe toegang tot de Ourthe.Sanitair is keurig netjes. Eén gebouw met WC-papier (op de gang…), eén gebouw zonder. Douches prima, geen muntjes. Klein winkeltje.Restaurant met overdekt (schaduw!) terras. Speeltuin, springkussen.Goede wandel/fietsverbinding met LaRoche. Gebruik hiervoor de achteruitgang vd camping.In de omgeving is het prima wandelen. Kayakverhuur vlakbij. Je komt al peddelend langs de camping…LaRoche is een authentiek ardeens dorpje. Veel horeca, flink winkelaanbod. SPAR heropent eind augustus 2021.Kasteel met spookverhaal.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 3Hetty24-08-2020

Fijne tent en omgeving, camping matig

Lodgetent van Kokoholidays is ruim en prima. Prettige ontvangst en behulpzame beheerders namens Koko. De camping zelf laat te wensen over. Norsige receptie. Niet gezellig, speeltuin met hekken die ook echt op slot gaan savonds.. Geen wifi (zou er zijn). Afstand tot toiletten te ver. Geen centrale afwasplek, er staan her en der waterkraantjes (soms met een afvoerputje maar overal modder eromheen) en met pech direct naast je tent. Loodgetenten op laatste veld staan veel te dicht (tegenover) elkaar in n straatje. Sanitair zwaar verouderd, kapotte drukknoppen en lekkende roestige kranen. Het zwembad is echt een eind verder, kinderen lopen er niet zo even heen (moeten van camping af en door een stuk land langs de Ourthe). De rivier zelf stond heel laag dus daar was t vooral pootje baden. Wel prachtige omgeving en veel te doen. Camping geen aanrader.

• 2Eetgelegenheden
  • 10Fam. De Groot24-07-2020

Geweldige tijd gehad in de Ardennen

Heerlijke vakantie gehad in de lodgetent van Koko. Was prima geregeld! De camping ligt gunstig om je op allerlei manieren lekker te vermaken in de Ardennen, ook dichtbij het gezellige stadje. We gaan volgend jaar weer, we houden van actieve vakanties en kamperen.

• 1Tobias Sentveld20-08-2019

Nooit meer, eigenaar wilt makkelijk geld verdienen

Leuke camping met zeer onvriendelijk personeel. Na een leuke paar dagen op de camping was het voor ons tijd om terug te gaan. Met alle vuilnis verzameld en gesorteerd liepen we richting de vuilnisbakken. Eenmaal daar waren wij een beetje verward over welke zak in welke bak moest. Toen we de conclusie gevonden hadden en het in de bak gooide kwam er een medewerkster (boblijn pittige tante) om ons de les te wijzen . Dit is natuurlijk prima want het is belangrijk je afval te scheiden . Deze mevrouw ging meteen over tot grof taalgebruik en een boze aanpak. Dit vonden wij niet gepast dus liepen wij weg uit de situatie. Eenmaal bij de receptie om ons uit te schrijven begon deze mevrouw weer met schreeuwen. Dit keer met het dreigement dat we onze borg niet meer terug zouden krijgen (lekker makkelijk geld verdienen) . Dus met de vrouw schreeuwend naast ons zijn we naar de vuilnisbak gelopen om de ene fles (ja het ging om 1 fles) eruit te halen.

• 1Eetgelegenheden
  • 8Bijkerk02-08-2019

Geweldige midweek gehad.Bedankt kokoholydays

Fijne camping vlak bij het centrum ,in prachtige omgeving waar genoeg te doen is .en lieve mensen en heel behulpzaam Van koko ,komen zeker nog keer terug .

• 6Eetgelegenheden
  • 9Hiram02-12-2018

zooo mooi komen wij weer volgende jaar terug

mooi camping met voldoende douche en toilet kamers, omgeving is echt prachtig..naast de bergen

• 6brink28-10-2018

stacaravan voor 4 personen te klein

Wij verbleven in een stacaravan. mooie nieuwe met airco welke wij gebruikten als verwarming. De banken waren erg klein en zaten niet lekker. De mensen van de camping waren wel erg behulpzaam. Ondanks dat zullen wij niet snel meer terugkeren omdat de caravan te klein is voor 4 personen

• 5Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar