Camping Floreal

• 5.7Staat v/h sanitair

Meer camping info

88 reviews over Camping Floreal

• 3Hetty24-08-2020

Fijne tent en omgeving, camping matig

Lodgetent van Kokoholidays is ruim en prima. Prettige ontvangst en behulpzame beheerders namens Koko. De camping zelf laat te wensen over. Norsige receptie. Niet gezellig, speeltuin met hekken die ook echt op slot gaan savonds.. Geen wifi (zou er zijn). Afstand tot toiletten te ver. Geen centrale afwasplek, er staan her en der waterkraantjes (soms met een afvoerputje maar overal modder eromheen) en met pech direct naast je tent. Loodgetenten op laatste veld staan veel te dicht (tegenover) elkaar in n straatje. Sanitair zwaar verouderd, kapotte drukknoppen en lekkende roestige kranen. Het zwembad is echt een eind verder, kinderen lopen er niet zo even heen (moeten van camping af en door een stuk land langs de Ourthe). De rivier zelf stond heel laag dus daar was t vooral pootje baden. Wel prachtige omgeving en veel te doen. Camping geen aanrader.

• 2Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 10Fam. De Groot24-07-2020

Geweldige tijd gehad in de Ardennen

Heerlijke vakantie gehad in de lodgetent van Koko. Was prima geregeld! De camping ligt gunstig om je op allerlei manieren lekker te vermaken in de Ardennen, ook dichtbij het gezellige stadje. We gaan volgend jaar weer, we houden van actieve vakanties en kamperen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 2019
    1Tobias Sentveld20-08-2019

Nooit meer, eigenaar wilt makkelijk geld verdienen

Leuke camping met zeer onvriendelijk personeel. Na een leuke paar dagen op de camping was het voor ons tijd om terug te gaan. Met alle vuilnis verzameld en gesorteerd liepen we richting de vuilnisbakken. Eenmaal daar waren wij een beetje verward over welke zak in welke bak moest. Toen we de conclusie gevonden hadden en het in de bak gooide kwam er een medewerkster (boblijn pittige tante) om ons de les te wijzen . Dit is natuurlijk prima want het is belangrijk je afval te scheiden . Deze mevrouw ging meteen over tot grof taalgebruik en een boze aanpak. Dit vonden wij niet gepast dus liepen wij weg uit de situatie. Eenmaal bij de receptie om ons uit te schrijven begon deze mevrouw weer met schreeuwen. Dit keer met het dreigement dat we onze borg niet meer terug zouden krijgen (lekker makkelijk geld verdienen) . Dus met de vrouw schreeuwend naast ons zijn we naar de vuilnisbak gelopen om de ene fles (ja het ging om 1 fles) eruit te halen.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 8Bijkerk02-08-2019

Geweldige midweek gehad.Bedankt kokoholydays

Fijne camping vlak bij het centrum ,in prachtige omgeving waar genoeg te doen is .en lieve mensen en heel behulpzaam Van koko ,komen zeker nog keer terug .

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 2018
    9Hiram02-12-2018

zooo mooi komen wij weer volgende jaar terug

mooi camping met voldoende douche en toilet kamers, omgeving is echt prachtig..naast de bergen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 6brink28-10-2018

stacaravan voor 4 personen te klein

Wij verbleven in een stacaravan. mooie nieuwe met airco welke wij gebruikten als verwarming. De banken waren erg klein en zaten niet lekker. De mensen van de camping waren wel erg behulpzaam. Ondanks dat zullen wij niet snel meer terugkeren omdat de caravan te klein is voor 4 personen

• 5Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

• 7vivianne dirckx07-09-2018

gewoonweg fantastisch

We hebben zeer genoten van onze safaritent waar alles voorzien was.De camping was zeer verzorgd,alsook het sanitaire blok.In de campingwnkel waren ze zeer vriendelijk,Alleen de frituur en het restaurant is ons tegengevallen .De eerste avond haalden we een fritje.We moesten zeer lang wachten en mijn vleeskroket was half gebakken.Een paar dagen later gingen we naar het restaurant en was de chef ziek.We vroegen dan maar een spaghetti en die was halfgaar met saus uit een pot.La Roche is heel goed te voet te bezoeken.Wij hadden een leuke en rustige week en gaan zeker terug.

• 1Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

6Grietje11-08-2017

geen hoge eisen stellen.

Prachtig natuurgebied. Winkel en receptie zijn goed en klantvriendelijk. Sanitair us zeer verouderd. tegels zijn glad of kapot. wc brillen zitten los/scheef.... douches zijn smerig. ondanks de vele chloor die ze er door gooien met de schoonmaak, zit er schimmel op de voegen en randen. Er zijn geen plankjes o.i.d. waar je je spullen op kan leggen. Dorp is op loopafstand. Met de auto kan maar weinig parkeergelegenheid. Om te zwemmen moet je naar het hotel. Rivier staat bijna droog om deze tijd van het jaar.

• 4Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 5Fam bink09-08-2017

Leuke week gehad maar wij komen niet meer terug

Omgeving is perfect.camping ligging is zeer mooi.sanitaire voorziening is ronduit slecht,vies oud koudwater geen druk op het water wc vies plafond met brandplekken is dus echt geen 4 sterren

• 4Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Mats piek19-07-2017

Leukste vakantie wie ik heb gehad

Het was me toch mooi animatie super goed natuurgebied op steenworpte afstand stadje mooi . Veel dingen te doen echt om aan te raden Camping floreal 2

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017