Vakantiehuis Cap Vert

9,1

95 reviews over Vakantiehuis Cap Vert in het Nederlands

voor herhaling vatbaar

Fam. Mertens, 2-4-2018

Wij hebben een geweldig weekend beleefd in cap vert,

het huis is zo compleet van alles voorzien,

zelfs een broodbakmachine machine stond in de kast.

zeker voor herhaling vatbaar!

Geweldige locatie.

Familie Sels-Diest, 3-2-2018

Alles heel proper, warm, netjes, leuk...

Alles voorhanden: spelletjes, hout voor de houtkachel, keukengerei, goeie verwarming, leuk terras als de zon schijnt, goeie ligging naast de Semois.

Helemaal te gek. Voor herhaling vatbaar.

René Hoogendoorn, 9-12-2017

Egenlijk was alles TOP. Een iets uitgebreidere instructie wat betreft de afst. bed. van de TV. 3 afstandsbed. apparaten.

Een geweldig huis op een fantastische locatie!

Sylvia de Brouwer, 4-12-2017

Eigenlijk was alles prima: een mooi ruim huis met een gezellige inrichting, fijne ruime keuken, 2 toiletten, 2 douches, ligbad, sauna, grote tuin met overkapping met tuinhaard en bbq en veel zitgelegenheid, 2 toiletten, 2 douches, ligbad, sauna, etc.etc.....

De woning heeft alle functionaliteit die je verwacht. Wijzelf waren met 6 personen, maar deze woning is zeker ruim genoeg voor 9. Een heel grote living welke gezellig is ingericht biedt de luxe die je wenst. Ook de slaapkamers, bedden en badkamers zijn comfortabel. Wij waren er in de winter dus hebben ook goed kunnen genieten van de aanwezige houtkachel.

Prima vakantiewoning

P. Vereecke, 21-9-2017

Wij waren met onze kinderen en kleinkinderen in Cap Vert. We hebben er mooie dagen beleefd. Het huis beschikt over voldoende ruimte. Voordeel is ook dat het slaapgedeelte gescheiden is van de woonkamer en keuken. De woonkamer is sfeervol ingericht en de keuken voorzien van al het nodige. De tuin biedt voldoende ruimte voor zowel kinderen als volwassenen.

Fantastisch,gezellig, comfortabel,enz

Martine, 15-9-2017

We waren hier 1 week met kinderen en kleinkinderen, het was een zalige mooie week dank zij het mooie huis. Rustig gelegen, voorzien van alle comfort, leuk om buiten te kunnen zitten in bijna alle weersomstandigheden.we hebben genoten van de kajaks,de kleinkinderen hebben genoten van het speeltuig .Veel te doen in de omgeving,La Roche, dierenpark ,parc Hydrophile zeker doen met kinderen een echt aanrader, avondmarktje met artisanale producten elke woensdag in Marcourt is heel gezellig.De plage een dorpje is ook leuk bij mooi weer.wij hebben genoten.

Super. Meer woorden zijn overbodig

Fam kirchberg, 3-6-2017

Cap vert is een oud, mooi, comfortabel vakantiehuis van alle gemakken voorzien. De voorzieningen zijn ruim voldoende. De bedden zijn goed. De ( gelukkig geen infrarood)sauna is klein,maar met drie volwassen kan je er in. De trailer voor kano's is super. Elke dag de kids een dorp stroomopwaard gedropt en kwamen ruim een uur later weer terug. In de avond de open haard buiten aangemaakt. Met de familie( 12 personen) een onvergetelijke Hemelvaartweekend gehad. Zeker voor herhaling vatbaar. Mocht er een probleem zijn: ff mailen of bellen naar Erica en het wordt opgelost. Nog een tip: neem een kentekenplaat mee.

Scholten, 24-5-2017

Mooie omheinde tuin, ruime living,prima

Heerlijk !

Maarten, 18-1-2017

Heerlijk huis met veel buitenruimte. Wij waren er tijdens een winters weekend wat de omgeving veranderde in een witte sprookjeswereld. Het huis is van alle gemakken voorzien, uitgebreide keuken inrichting, tv-muziek installatie erg goed, twee open haarden, veel ruimte in het woongedeelte. Slaapkamers met prima bedden. Ondanks de kou ook nog buiten bij de open haard gezeten.

Vanuit een klein dorpje vlakbij (Maboge) kun je een prachtige wandeling maken naar La Roche. Absolute aanrader, zeker voor gezinnen met kinderen is dit een heerlijk huis.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Cap Vert in La Roche - La Roche-en-Ardenne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Cap Vert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Cap Vert scoort een 9.06 uit 10 op basis van 95 reviews.