Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

139 Reviews over Cap Vert

• 9Toos Velthuis17-05-2022

Helemaal geweldig!

Cap Vert is een geweldig huis om te verblijven met kinderen en kleinkinderen. Iedereen kan zich uitstekend vermaken. We hadden veel geluk met het weer, maar zelfs bij wat minder goed weer is dit een uitstekend verblijf. We hebben samen een fantastisch weekend gehad!

• 9Fam. Dekkers03-05-2022

Gaan er vast nog een keer met onze familie heen!

Zeer compleet vakantiehuis, ideaal voor familie met kleine kinderen erbij. We hebben wederom een superfijne week met onze kinderen en kleinkinderen in Cap Vert doorgebracht. Wandelen in het bos, fietsen, visjes vangen, spelen in het water, kanoën, naar de speeltuin, ijsjes eten en naar een restaurant en nog veel meer. Maar eigenlijk hoef je niet bij het vakantiehuis vandaan, heerlijk om daar gewoon te zijn!

• 9Sander24-03-2022

Een superfijn weekend in Cap Vert.

Een superfijn weekend in Cap Vert.

Wat een mooi huis is het, op een schitterende plek! En van alle gemakken voorzien, zowel binnen als buiten. Een grote huiskamer met comfortabele banken om met een groep te zitten en een spelletje te doen. Een goede eettafel en een keuken die meer dan volledig is. Aan borden, bestek en schalen geen gebrek. Erg fijn. De vier slaapkamers zijn prima.

De buitenruimte is misschien wel nog fijner en mooier. Vooral de overkapping aan het huis is erg prettig met daarbij de picknicktafel en barbecue; dan is het goed toeven. De ruimte voor het huis met het grasveld geeft je het gevoel dat je wat meer privé zit; en dat zit je ook.

We hebben ons prima vermaakt, genoten en rustig aan gedaan, maar er is ook gemountainbiked (4 routes in de nabije omgeving) en gevist (niets gevangen).

Fijn dat we van deze accommodatie gebruik mochten maken. En wellicht volgend jaar weer.

• 9Familie Bonsen11-03-2022

Heerlijke 4 dagen !

Het verblijf was fantastisch net als het weer. Blauwe lucht en een fijn onderkomen. Ook de hond genoot van de ruimte in de tuin. Wij komen beslist terug!

• 10Frederique12-02-2022

Geweldig!!

We hebben een heerlijke week gehad. Enorm genoten van de ruimte, de rust, het heerlijke huis met alles erop en eraan en de grote tuin. Dank voor de goede zorgen en we komen graag weer terug :).

• 10Anja11-02-2022

Fantastisch!!

Wat een fantastisch huis, nog mooier dan op de foto 's, hier voel je je gelijk thuis. De sfeer die het uitstraalt is geweldig. De tuin is enorm met overal zitjes. Alles is aanwezig om geweldige dagen door te brengen Wij komen hier zeker nog een keer terug.

• 9Johan en Griet en co24-11-2021

Fantastisch!

Heel fijne vakantiewoning! Vooral de ruime leefruimte was super, zeker met 4 pubers. Ondanks het regenweer hadden we een heel fijne week, dankzij de binnen- en buitenkachel. Ook handig is de tussenruimte om alle natte kledij en schoenen te laten drogen na de wandelingen. Heel goed contact ook met de eigenaars die steeds bereikbaar waren indien nodig! Voor herhaling vatbaar!

• 9Michiel18-11-2021

Zeer compleet huis op een mooie locatie

Zeer prettig verblijf voor een groep. Het huis is volledig ingericht en van alle gemakken voorzien.

• 9Ellen en Marc29-10-2021

Fantastisch huis!

Het was weer thuiskomen in Cap Vert. Voor ons de vierde keer, omgeving blijft fantastisch, zeker als je wilt mountainbiken en/of kanoën, de kano’s ontbreken zelfs niet, ook een trailer om ze te vervoeren! Heerlijk huis met alles erop en eraan. Niets ontbreekt en zeker niets op aan te merken. Ook de grote tuin is top, zeker omdat deze omheind is kan de hond lekker haar gang gaan. Terras met buitenhaard heerlijk. Veel gebruik van gemaakt dankzij het mooie weer in september! Prima contact met de eigenaren, zowel ervoor, tijdens als na ons verblijf. Kortom: voor herhaling vatbaar!

• 9Jolanda Deleij10-08-2021

Top verblijf!

We hebben wederom genoten van het prachtige huis en tuin met veranda. Waar je heerlijk kan genieten bij de haard als de temperatuur iets minder is:) De tuin is zo groot dat er zelfs een potje badminton in gespeeld kan worden. Ook voor de honden is het een fijne plek, zij kunnen lekker ravotten in de omheinde tuin.Het huis is zeker een aanrader!

Vakantiehuis Cap Vert info

• CafeNiet beschikbaar