Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.4Natuur

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

141 Reviews over Cap Vert

• 6Mienstroom26-01-2023

Volgende keer beter!

Een super huis in een fantastische omgeving maar zeer eigenaardige eigenaren! Nadat we een lang familieweekend hadden genoten van de rust en zaligheid, werden we om 09:45 uit het huis gekeken door de schoonmaak ploeg die al gereed op het terrein stonden te wachten. In de ellenlange beschrijvingen en regels die je toegezonden kreeg ontvingen wij uiteraard na afloop ook een ellenlange mail met diverse vragen en een boete voor het niet uitruimen van de vaatwasser. (leek ons overigens de beste optie ipv vuile vaat op het aanrecht te laten staan) om het vervolgens nog niet waar te maken om die €10 hele euro’s van de borg in te houden maar er wel mee dreigen in het mail verkeer. Al met al geeft dit een nare nasmaak!

• 7Ruimte
  • 10Minke en Remon09-01-2023

Fantastische week

We hebben een fantastische week met de kerst gehad. Het huis was versierd, er stond zelfs een kerstboom. Mooie omgeving, leuke dingen in de buurt en fijne wandelroutes. Het huis staat op een prachtige rustige plek. Wij waren verrast door de ruimte en de inrichting, heel sfeervol. Er zijn voor de meeste bedden wel 2 dekens maar als het koud is het handig een extra deken mee te nemen. Met de eigenaren hebben wij heel plezierig contact gehad en ze zorgen voor alle informatie die je nodig hebt, dat was top! Al en met al een fantastische week gehad, veel te kort.

• 10Ruimte
  • 10Viviane24-08-2022

Super

Een topweek gehad in Cap Vert. ,heel comfortabel ,van alles goed voorzien. Ondanks het warme weer is het lekker koel binnen en buiten goed vertoeven onder de overkapping en bomen. Handig is de grote inkom, goede bergruimte en voor de honden handig om te slapen. Een mooie omgeving en de Ourthe is zeker een pluspunt . Proficiat voor jullie.

• 9Toos Velthuis17-05-2022

Helemaal geweldig!

Cap Vert is een geweldig huis om te verblijven met kinderen en kleinkinderen. Iedereen kan zich uitstekend vermaken. We hadden veel geluk met het weer, maar zelfs bij wat minder goed weer is dit een uitstekend verblijf. We hebben samen een fantastisch weekend gehad!

• 9Natuur
  • 9Fam. Dekkers03-05-2022

Gaan er vast nog een keer met onze familie heen!

Zeer compleet vakantiehuis, ideaal voor familie met kleine kinderen erbij. We hebben wederom een superfijne week met onze kinderen en kleinkinderen in Cap Vert doorgebracht. Wandelen in het bos, fietsen, visjes vangen, spelen in het water, kanoën, naar de speeltuin, ijsjes eten en naar een restaurant en nog veel meer. Maar eigenlijk hoef je niet bij het vakantiehuis vandaan, heerlijk om daar gewoon te zijn!

• 9Natuur
  • 9Sander24-03-2022

Een superfijn weekend in Cap Vert.

Een superfijn weekend in Cap Vert.

Wat een mooi huis is het, op een schitterende plek! En van alle gemakken voorzien, zowel binnen als buiten. Een grote huiskamer met comfortabele banken om met een groep te zitten en een spelletje te doen. Een goede eettafel en een keuken die meer dan volledig is. Aan borden, bestek en schalen geen gebrek. Erg fijn. De vier slaapkamers zijn prima.

De buitenruimte is misschien wel nog fijner en mooier. Vooral de overkapping aan het huis is erg prettig met daarbij de picknicktafel en barbecue; dan is het goed toeven. De ruimte voor het huis met het grasveld geeft je het gevoel dat je wat meer privé zit; en dat zit je ook.

We hebben ons prima vermaakt, genoten en rustig aan gedaan, maar er is ook gemountainbiked (4 routes in de nabije omgeving) en gevist (niets gevangen).

Fijn dat we van deze accommodatie gebruik mochten maken. En wellicht volgend jaar weer.

• 9Familie Bonsen11-03-2022

Heerlijke 4 dagen !

Het verblijf was fantastisch net als het weer. Blauwe lucht en een fijn onderkomen. Ook de hond genoot van de ruimte in de tuin. Wij komen beslist terug!

• 10Frederique12-02-2022

Geweldig!!

We hebben een heerlijke week gehad. Enorm genoten van de ruimte, de rust, het heerlijke huis met alles erop en eraan en de grote tuin. Dank voor de goede zorgen en we komen graag weer terug :).

• 10Anja11-02-2022

Fantastisch!!

Wat een fantastisch huis, nog mooier dan op de foto 's, hier voel je je gelijk thuis. De sfeer die het uitstraalt is geweldig. De tuin is enorm met overal zitjes. Alles is aanwezig om geweldige dagen door te brengen Wij komen hier zeker nog een keer terug.

• 9Johan en Griet en co24-11-2021

Fantastisch!

Heel fijne vakantiewoning! Vooral de ruime leefruimte was super, zeker met 4 pubers. Ondanks het regenweer hadden we een heel fijne week, dankzij de binnen- en buitenkachel. Ook handig is de tussenruimte om alle natte kledij en schoenen te laten drogen na de wandelingen. Heel goed contact ook met de eigenaars die steeds bereikbaar waren indien nodig! Voor herhaling vatbaar!

Vakantiehuis Cap Vert info

• CafeNiet beschikbaar