Vakantiehuis Cap Vert

Met vrienden

Toppie!

Klaartje van den Boogaard
4-9-2018

Een ruim en bijzonder sfeervol vakantiehuis, dat aan de buitenkant niet doet vermoeden hoe gezellig het binnen is. Een ruime tuin, buitenhaarden, lounge banken, alles tip top in orde!

Een prachtig plekje

Toon en Joke
17-6-2018

Alles wat in voorgaande reviews staat is waar. Wij zijn hier voor de vierde keer een weekje geweest en zullen nog vaak terugkomen. Het fijne huis, de ruimte, de omgeving, de rust en als toegift de kano's. Mooier kan niet.

Top vakantiehuis

Ivo
28-5-2018

Cap Vert is een heel ruim en gezellig vakantiehuis in een prachtige omgeving.Wij hebben er een week verbleven en ons geen moment verveeld dus ... voor herhaling vatbaar.

we hebben in een woord genoten !

Anne
4-5-2018

Heerlijk ruim opgezet, rust, vrijheid echt top!!

Voor herhaling vatbaar

Fam v Leest
17-4-2018

Helemaal top we hadden heerlijk weer waren met 9 personen en hebben genoten heerlijk huis en mooie omgeving

voor herhaling vatbaar

Fam. Mertens
2-4-2018

Wij hebben een geweldig weekend beleefd in cap vert,

het huis is zo compleet van alles voorzien,

zelfs een broodbakmachine machine stond in de kast.

zeker voor herhaling vatbaar!

Geweldige locatie.

Familie Sels-Diest
3-2-2018

Alles heel proper, warm, netjes, leuk...

Alles voorhanden: spelletjes, hout voor de houtkachel, keukengerei, goeie verwarming, leuk terras als de zon schijnt, goeie ligging naast de Semois.

Helemaal te gek. Voor herhaling vatbaar.

René Hoogendoorn
9-12-2017

Egenlijk was alles TOP. Een iets uitgebreidere instructie wat betreft de afst. bed. van de TV. 3 afstandsbed. apparaten.

Een geweldig huis op een fantastische locatie!

Sylvia de Brouwer
4-12-2017

Eigenlijk was alles prima: een mooi ruim huis met een gezellige inrichting, fijne ruime keuken, 2 toiletten, 2 douches, ligbad, sauna, grote tuin met overkapping met tuinhaard en bbq en veel zitgelegenheid, 2 toiletten, 2 douches, ligbad, sauna, etc.etc.....

De woning heeft alle functionaliteit die je verwacht. Wijzelf waren met 6 personen, maar deze woning is zeker ruim genoeg voor 9. Een heel grote living welke gezellig is ingericht biedt de luxe die je wenst. Ook de slaapkamers, bedden en badkamers zijn comfortabel. Wij waren er in de winter dus hebben ook goed kunnen genieten van de aanwezige houtkachel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Cap Vert in La Roche - La Roche-en-Ardenne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Cap Vert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.