Vakantiepark Sunclass Durbuy

• 7.2Onderkomen

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Op Sunclass Durbuy kun je verschillende huisjes huren die van alle gemakken zijn voorzien. Verse broodjes haal je bij het winkeltje. Kinderen vermaken zich op de sportvelden of in het binnenzwembad waar een ligweide bij zit. Bungalowpark Sunclass Durbuy ligt vlakbij de oude stad Durbuy, maar ook de grotten van Hotton zijn een aanrader.

564 reviews over Vakantiepark Sunclass Durbuy

• 2019
    9Famie V.P.14-10-2019

Leuk, charmant, gezellig in het groen..

Heerlijk weekendje weg gehad. Wij verbleven er in nr 147, Miranda's huisje, in een rustige omgeving, temidden de bossen. Huisje is weliswaar klein, maar groot genoeg om er met 6 mensen te verblijven. Heel gezellig, charmant ingericht, en alles is er wat je maar kan nodig hebben. Voor wie van stilte en rust houdt, temidden het groen, zeker een aanrader. En in de omgeving, zeker genoeg te doen om een leuke vakantie te hebben.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 8Sandra04-09-2019

Park is goeden de omgeving geweldig

Het park ligt is een goede uitvalsbasis om de omgeving te verkennen. Wij hadden een geweldig huisje en hebben genoten. Prachtige omgeving en heel veel te zien en te doen. Park heeft een relatief klein maar prima zwembad om even te plonzen. Verder een voetbalveld, tennisbaan, basketbalveld en ping pong tafel en speeltuin. Voor ons meer dan genoeg. Op internet staan veel huisjes aangeboden en kun je zien hoe het eruit ziet en zelf kiezen. Bezienswaardigheden: Durbuy, Dinant, Namen, parc Furfooz, adventure park Durbuy, Bouillon, les fondants de quareaux, kajakken en nog veel meer. Het restaurant op het park is simpel maar ok. Heerlijke friet. WiFi is top.

• 7Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

• 9Eric24-08-2019

Mooi natuurlijk park.

Het park ligt heerlijk in het bos vlak bij Durbuy. Via het bospad ben je snel In het stadje. Zwembad was van binnen geheel gerenoveerd wat er mooi uitzag. Huisje 74 was erg netjes en op een rustige plek. Komen zeker nog eens terug.

• 8Eetgelegenheden

• 8Lineke van der Pol16-08-2019

De volgende keer weer!

Wij zaten in huisje 153 en hebben het super naar ons zin gehad! Het was goed verzorgd en alles was aanwezig! Het park was ook leuk! We hebben alleen 1 minpunt, het stadje Durbuy ligt verder weg dan wordt aangegeven.

• 7Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 7Marion11-08-2019

Heerlijke vakantie met vele mogelijkheden

De Belgische Ardennen is een top gebied voor een fijne vakantie. Er is meer dan genoeg te doen en voor ieder wat wils. Leuke stadjes, mooie wandel- en fietsroutes, lekker eten en drinken, sportieve activiteiten, cultuur en geschiedenis. Een huisje op Sunclass is een prima uitvalsbasis voor al die mogelijkheden. Op het park zelf is voor de oudere kinderen eigenlijk niets te doen. Zwembad is klein en tot max. 160 diep (dus onze lange puber had er nauwelijks iets aan) en het animatieprogramma is zeer beperkt. In het verleden eerder geweest en toen was er ook nog een avondprogramma maar dat is er nu dus niet meer. Wel jammer! Huisjes zullen in kwaliteit best van elkaar verschillen maar er zijn voldoende aanbieders te vinden die je meer kunnen vertellen en laten zien voordat je boekt. Boek dus niet direct rechtstreeks via het park maar zoek eerst even verder. Wij hadden nu huisje 71 via verhuurder en zij geven prima service en info

• 6Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

• 2Mandy29-07-2019

Nooit meer

Sun class, is een Park met veel particulieren huizen, sommige zijn gemoderniseerd. Maar de meesten hebben onderhoud nodig, veel huizen zijn bereikbaar met steile trappen! Niet geschikt voor Mindervaliden. huisje 207 heel slecht bereikbaar, de auto kon je niet bij het huisje zetten, maar 2 straten lager. Huisje zelf was erg veroudert en vies..We kregen een vies huisje,de vieze lakens lagen nog op tafel. Na mijn klacht zou het huisje schoon gemaakt worden. We moesten maar wachten in het restaurant,, een kop koffie van de zaak kon er niet af! Bij de 2x binnen treden van het huisje was met nog niet schoon... Zat niks anders op om zelf naar de winkel voor schoonmaak spul! Servies was nog vies, macaroni op de borden, aanslag in de kopjes, vensterbank vies, enzv. Wat een goed begin v/d vakantie, uren rijden en nog soppen ook!!! De douche, en bedden zijn niet geschikt voor de lange Nederlander,, zwembad(je) , ruik je van veraf!

• 5Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 5Joyce21-07-2019

Geen aanrader helaas

De huisjes zijn echt klein, voldoen eigenlijk niet meer aan de eisen van nu. Slaapkamers bereikbaar met soort van enge vlizotrap. Hoewel ik maar 162cm lang ben, stootte al bijna mijn hoofd. Slaapkamers voelen aan als een bedstee. Heel weinig kastruimte voor je spullen. In huisje 225 weinig privacy in de tuin. Houtwerk zit vol spinrag. Interieur is na verbouwing goed opgeknapt, maar de huisjes zijn gedateerd. Moderne keuken, maar zonder vriezer. Deur van de vaatwasser kan niet helemaal open, zo smal is de keuken. Dit bemoeilijkt bin en uitruimen. WiFi is beperkt, snel geen bereik meer. Park is netjes, eenvoudig. Helaas wel hondenpoep meerdere keren aangetroffen ondanks dat er een hondentoilet is. Ik zou dit park niet aanraden. Huisjes zijn te krap voor een gezin van vier, of je moet echt van knus houden. Dame bij de receptie blijft heel lang telefoneren als je bij de receptie bent. Bij de aankomst was het wel netjes qua service.

• 6Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 5Dkshrn17-06-2019

Park = top, huisje = tegenvaller

Wij (2 stellen) hebben een heerlijk & sportief weekend gehad in de Ardenne. Het park sunclass is prima & voorzien van prima faciliteiten. Ons huisje viel helaas wat tegen. (Huisje nr 103) Het was wat armoedig & smoezelig. De huisjes zijn in privé bezit, en het zal dus niet in allemaal hetzelfde zijn. In dit geval stonden alle kasten + badkamer/keuken vol met rotzooi van de eigenaren. De slaapkamers zijn mini, waarvan 1 van de twee zonder deur. We hebben 1 dag zonder warmwater gezeten. Ook vonden wij voor een smoezelig huisje een eindschoonmaak van €40 van aan de hoge kant.

• 4Onderkomen

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 10Ruud24-05-2019

Fantastisch...echte aanrader

Mooi park alles goed verzorgd en hygiënisch zeer gastvrij echte aanrader huisje 99 was helemaal top volgende keer weer graag als het mogelijk is dit huisje ligging perfect

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Arnoud20-02-2019

Mooi park in een leuke omgeving.

In een echt Ardens bos op een boogscheut van Durbuy bevindt zich dit mooie park. Wij hebben doorheen de jaren heel wat vakantieparken bezocht en Sunclass steekt er wat ons betreft met kop en schouders bovenuit.

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

55 tips over Vakantiepark Sunclass Durbuy

• Marion , 11-08-2019

Boek niet direct via het park maar zoek online naar de vele andere mogelijkheden. Vaak zie je bij de particuliere aanbieders meer info over het huisje waardoor je wellicht beter kunt inschatten waar je wil zitten.
    Wij zaten in huisje 71 via Ardennen4All en dat was prima. Goede service vooraf en prima huisje

• Karin, 04-01-2014

Het kasteel Radhadesh is op loop afstand. Je kunt er heerlijk Indisch eten voor een behoorlijke prijs. Durbuy is een schattige stadje.

• lilyana, 16-05-2014

Een aantal supermarkten, bakkerij en slager zijn te vinden in in Barvaux. Daar is ook een heel goed Italiaans restaurant te vinden, zo langs de doorgaande weg.

60 vragen over Vakantiepark Sunclass Durbuy

• Jonathan Kremer, 20-01-2018

Huisje 169

Hallo, wij gaan in de zomer voor de eerste keer. Hebben huisje 169 toegewezen gekregen. Ik kan nergens foto's of een recensie vinden over deze bungalow. Iemand die hier ervaring mee heeft? Alvast bedankt! Mvg, J. Kremer

• peter den horder , 12-05-2017

huisje op sunclass durbuy

wij hebben huisje 115 geboekt keek te laat naar zover is dit goed of andere suggesties we gaan met 6 volwassen personen . alvast bedankt . vriendelijke groet peter den horder .

• R.Smolenaers., 13-03-2017

Huisje 215-232-233-103-96-86 nog vrij

ik wil graag een huisje boeken,bovenstaande zijn nog vrij in de periode 9-6-2017. Wie heeft ervaring met een van deze huisjes? Alvast bedankt voor de reactie.

Vakantiepark info

• BBQNiet toegestaan