Vakantiepark Sunclass Durbuy

• Activiteiten7,4
  • Onderkomen8,1

542 reviews over Vakantiepark Sunclass Durbuy in het Nederlands

Met jonge kinderen

Mooie omgeving en park is voldoende.

Bob
15-9-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Het park ligt in een mooie bosrijke omgeving. Huisje was prima, sommige liggen wel erg donker. Als je echt voor de rust komt moet je geen huisje nemen aan de zuid/zuid-oostkant van het park want het verkeer van de provinciale weg is daar duidelijk hoorbaar. In de omgeving zijn veel mogelijkheden om te wandelen of leuke dorpjes, kastelen etc. te bezoeken. De brasserie bij het park was van 3 tot en met 14 september wegens vakantie gesloten. Wij hadden het netjes gevonden als we dit vooraf hadden geweten i.p.v. nu voor een dichte deur te staan. Hierdoor was er op het park voor ons dus geen gelegenheid om even wat te drinken, een ijsje, frietje te eten etc. en dat viel ons tegen. Verder prima park.

heerlijke vakantie op een prachtige plek!

Jonathan
13-8-2018
  • Onderkomen9

Het park is prachtig gelegen in het bos. Huisjes zijn erg leuk, veel privacy. Bij binnenkomst viel ons op dat de trapleuning los zat, dit gelijk gemeld bij de receptie (spreken hun talen goed). Binnen een uur werd de trapleuning gemaakt, chapeau! Dankzij de medewerkers die snel en adequaat reageren, hebben we hier een super vakantie gehad! Er is voor de kinderen genoeg te doen op het park. Ze kunnen zwemmen, voetballen, basketballen en nog veel meer, ze hebben zich prima zelf vermaakt, waardoor ook wij als ouders tot onze rust kwamen. Vanuit het park ben je zo in het stadje Durbuy, waar ook van alles te doen en te zien is. Door de goede ligging van het park ben je ook snel bij allerlei andere leuke dingen, zoals de grotten van Hotton, adventurepark en diverse kastelen. Wij gaan zeker nog een keer terug!

Huisje 133, niet om over naar huis te schrijven!

Niels van der Leest
13-8-2018
  • Onderkomen5

Het park op zich is fraai aangelegd en de ligging voor dagjes uit is erg goed. Voldoende in de buurt om te doen met kleine kinderen. Wij verbleven in huisje 133. De huisjes zijn particulier eigendom en zo zijn alle huisjes anders. Voor deze review kan ik dus alleen spreken voor dit huisje.

Het huisje is erg verouderd en niet super hygiënisch. Er ligt in het hele huisje (oude) vloerbedekking wat voor mensen met een allergie bv niet erg prettig zal zijn.

Douch is slapjes en de druppende kraan wordt op een gegeven moment ook vervelend.

Los van het huisje was het eerste onthaal “vriendelijk”. De rest van het contact met de park medewerkers minder. Je wordt over het algemeen kort af beantwoord en op veel hulp hoef je niet te rekenen.

De vakantie met het gezin was fijn, het verblijf niet een die we zouden herhalen op deze plek (of dit huisje althans).

Je betaalt de hoofdprijs en dat zie je niet direct terug (huisje 133)

Vrij Uit

Aardig park zonder toeters en bellen

SW
17-7-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7

Rustig park op een heuvel met veel groen en voldoende privacy rond de huisjes. Huisje van alle gemakken voorzien, waarbij moet worden opgemerkt dat de keuken en badkamer nogal krap waren en ook de bovenverdieping was erg klein en had weinig opbergruimte. Eenvoudig zwembad waar kinderen zich, met eigen waterspeelgoed, prima kunnen vermaken. Vanuit het park loop je zo de natuur in, wat gunstig is voor mensen met een hond.

Kleine campingwinkel waar je verse broodjes kunt halen.

De brasserie viel helaas tegen. Vriendelijk personeel maar de kwaliteit van het eten laat echt flink te wensen over. Wij hebben het twee keer geprobeerd en twee keer kregen we vlees op ons bord dat totaal doorgebakken was en taai als een schoenzool. Jammer.

Goed voor het geld

Kim
8-5-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen7

Supergoed, leuk, jammer dat het winkeltje vaak dicht was

Kleinschalig en groen: Aanrader!

Petra
5-5-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Leuke huisjes! Particulier bezit, dus iedere woning is anders ingericht. Veel groen en speels opgezet. Binnenzwembad(je) is een leuke extra met buitenligweide. Onderhoud van het basketbalveld mag wel aangepakt worden. Let op: Alle huisjes vooraan in het park parallel aan de doorgaande weg kunnen last hebben van het voorbijrazende verkeer.

Kies een huisje verderop in het park, aan de kleine weggetjes: velen echt prachtig gelegen in het groen en hier heerst volkomen rust.

Fantastisch park, huisje 41 is een aanrader!

Marco en Linda Frens
  • Onderkomen8

Supermooi en rustig gelegen park, wij zaten in huisje 41. Fantastisch ingericht, met al het nodige comfort!

Heerlijke plek

Marcel
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Wij verbleven in huis nummer 41. Het huisje was modern en huiselijk ingericht en van alle gemakken voorzien (vaatwasser, WiFi, bbq, grilplaat etc.).

Het is er heerlijk wakker worden, wat een stilte! Leuke dorpjes zijn dichtbij maar ook op het park kun je terecht voor een hapje of drankje. Super locatie en een fijn huisje!

Zeker de moeite van het ontdekken waard!

Berry
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Leuk, rustig park met veel privacy dicht bij Durbuy. Huisje 161: Persoonlijke inrichting (huisjes zijn niet van park maar van individuele eigenaren) geeft toegevoegde waarde. Alle belangrijke zaken aanwezig, o.a. kleine winkel, restaurant en zwembad. Niet voor mensen met lichamelijke beperkingen gezien het stijle traject naar de huisjes en de slaapkamers boven.

Heerlijk tussendoortje !

TamaraS
4-3-2018
  • Onderkomen9

Heerlijk park in het bos, goed verzorgde bungalows en lekker dicht bij Durbuy. Genoeg te doen voor iedereen..

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sunclass Durbuy in Durbuy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sunclass Durbuy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.