Vakantiepark Sunclass Durbuy

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Aardig park zonder toeters en bellen

SW
17-7-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7

Rustig park op een heuvel met veel groen en voldoende privacy rond de huisjes. Huisje van alle gemakken voorzien, waarbij moet worden opgemerkt dat de keuken en badkamer nogal krap waren en ook de bovenverdieping was erg klein en had weinig opbergruimte. Eenvoudig zwembad waar kinderen zich, met eigen waterspeelgoed, prima kunnen vermaken. Vanuit het park loop je zo de natuur in, wat gunstig is voor mensen met een hond.

Kleine campingwinkel waar je verse broodjes kunt halen.

De brasserie viel helaas tegen. Vriendelijk personeel maar de kwaliteit van het eten laat echt flink te wensen over. Wij hebben het twee keer geprobeerd en twee keer kregen we vlees op ons bord dat totaal doorgebakken was en taai als een schoenzool. Jammer.

Goed voor het geld

Kim
8-5-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen7

Supergoed, leuk, jammer dat het winkeltje vaak dicht was

Kleinschalig en groen: Aanrader!

Petra
5-5-2018
  • Onderkomen8

Leuke huisjes! Particulier bezit, dus iedere woning is anders ingericht. Veel groen en speels opgezet. Binnenzwembad(je) is een leuke extra met buitenligweide. Onderhoud van het basketbalveld mag wel aangepakt worden. Let op: Alle huisjes vooraan in het park parallel aan de doorgaande weg kunnen last hebben van het voorbijrazende verkeer.

Kies een huisje verderop in het park, aan de kleine weggetjes: velen echt prachtig gelegen in het groen en hier heerst volkomen rust.

We hebben een aantal aanbieders voor Sunclass Durbuy voor je op een rij gezet:

Fantastisch park, huisje 41 is een aanrader!

Marco en Linda Frens
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Supermooi en rustig gelegen park, wij zaten in huisje 41. Fantastisch ingericht, met al het nodige comfort!

Heerlijke plek

Marcel
  • Onderkomen9

Wij verbleven in huis nummer 41. Het huisje was modern en huiselijk ingericht en van alle gemakken voorzien (vaatwasser, WiFi, bbq, grilplaat etc.).

Het is er heerlijk wakker worden, wat een stilte! Leuke dorpjes zijn dichtbij maar ook op het park kun je terecht voor een hapje of drankje. Super locatie en een fijn huisje!

Zeker de moeite van het ontdekken waard!

Berry
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Leuk, rustig park met veel privacy dicht bij Durbuy. Huisje 161: Persoonlijke inrichting (huisjes zijn niet van park maar van individuele eigenaren) geeft toegevoegde waarde. Alle belangrijke zaken aanwezig, o.a. kleine winkel, restaurant en zwembad. Niet voor mensen met lichamelijke beperkingen gezien het stijle traject naar de huisjes en de slaapkamers boven.

Heerlijk tussendoortje !

TamaraS
4-3-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Heerlijk park in het bos, goed verzorgde bungalows en lekker dicht bij Durbuy. Genoeg te doen voor iedereen..

Heerlijk rustige jaarwisseling

Danielle en Markus
7-1-2018
  • Onderkomen8

Wij huurden dit huisje (nr. 41) rechtstreeks bij de vriendelijke eigenaren om de jaarwisseling daar door te brengen met z'n 2tjes. Het huisje heeft een heerlijk rustige ligging, niet te dicht bij de drukte van de receptie en dus weinig last van arriverende of vertrekkende auto's.

De eigenaren hebben er echt werk van gemaakt om een 'thuis' gevoel te creeeren. Een heerlijke bank, grote eettafel, fijne badkamer en keuken inclusief vaatwasser. De rust en stilte in de nacht is verslavend lekker. Vooral met Oud&Nieuw, waar je normaliter denkt dat je in oorlogsgebied verkeert, was het heerlijk stil dankzij het vuurwerk verbod.

Ik miste persoonlijk een goede WiFi verbinding. Hij is er wel, maar ik vind het 's ochtends zo heerlijk om de krant online te lezen, dat lukte helaas niet. Maar goed, er zijn ergere dingen op de wereld.

We hebben geen gebruik gemaakt van de faciliteiten op het park dus ik kan niet inschatten of de andere recensies 'kloppen', maar het restaurant zag er niet aantrekkelijk uit. Geen probleem overigens, want in de keuken was voldoende aan keukengerei om zelf te koken.

Heerlijk verblijf!

Diana
17-12-2017
  • Onderkomen8

Net terug van een heerlijk lang weekend in ardennenhuisje163 op Sunclass park Durbuy. Fijn huisje in een mooie, bosrijke omgeving en van alle gemakken voorzien. Lekkere bedden en een goede douche. Sfeervol ingericht met kerstversiering. Durbuy is een prachtig stadje en de kerstmarkt hier is een must-do.

Eenvoudig park mooi gelegen

Annemarie
7-10-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen6

Park heeft leuke huisjes gelegen in een bosrijk park. Huisje waarin wij verbleven was eenvoudig en erg gehorig maar voldeed prima zolang je geen luxe zoekt. Park heeft eenvoudig zwembad en enkele sportvelden. De huisjes liggen vrij geïsoleerd dus veel privacy, nadeel is dat kinderen niet snel contact maken. Elke ochtend vers brood is heerlijk! Wij hebben wel na een slechte ervaring het restaurant vermeden, kwaliteit eten was niet slecht maar wachttijd absurd. Wel meermaals een ijsje gehaald in het restaurant waar we meerdere klagende gasten hoorde, jammer! In de omgeving is veel te doen, dus ook met slecht weer een goede omgeving. Wij gaan zeker nog wel een keer terug naar het park, weekend of weekje maar niet meer voor een langere periode.

We hebben een aantal aanbieders voor Sunclass Durbuy voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sunclass Durbuy in Durbuy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sunclass Durbuy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Sunclass Durbuy scoort een 8.05 uit 10 op basis van 542 reviews.