Géén boekingskosten

Vakantiepark Sunclass Durbuy

BelgiëLuxemburgDurbuy

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Sunclass Durbuy voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 560 reviews

• 7.8Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Op Sunclass Durbuy kun je verschillende huisjes huren die van alle gemakken zijn voorzien. Verse broodjes haal je bij het winkeltje. Kinderen vermaken zich op de sportvelden of in het binnenzwembad waar een ligweide bij zit. Bungalowpark Sunclass Durbuy ligt vlakbij de oude stad Durbuy, maar ook de grotten van Hotton zijn een aanrader.

570 Reviews over Sunclass Durbuy

• 4Marco van der Horst03-06-2022

Huisje 21 hel op aarde

Aftandse antikraak woning welke bij elkaar gehouden wordt door plamuur en aan geheelde balken. Je zakt door de vloeren heen, elektra hangt los. Een hoog doe-het-zelf gehalte. En bovendien te vies voor woorden. Het servies stond in afgewassen in de kast. Niet boeken !! Bij de buren was het een prachtig afgewerkt huisje van alle gemakken voorzien.

• 1Onderkomen
  • 8Anita Alkema18-04-2022

Super

Wij verbleven in huisje nr 53. Gezellig ingericht en van alle gemakken voorzien. Park is op loopafstand van Durbuy.

• 9Activiteiten
  • 10mieke verkarre27-12-2021

fantastisch verblijf in de oranje boskabouter

We waren in het vakantiehuisje de oranje boskabouter , alles tip top in orde alles aanwezig voor een zorgeloze vakantie. Prachtig uitzicht over de bossen , mooi terras. Voor herhaling vatbaar

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen
    • 10Eetgelegenheden
  • 9Annemieke24-08-2021

Heerlijk! Wij komen terug!

Heerlijk park met boshuisjes in het groen. Over het algemeen een rustig park (ligt natuurlijk ook aan je mede gasten van dat moment). Groot verschil tussen de huisjes. Boek voor de zekerheid via sites die je het huisje laten kiezen, want de huisjes zijn privé eigendom en er zit veel verschil in onderhoud en inrichting. Voor een luxe gevoel moet je niet in dit soort huisjes zitten (op een enkel huisje na dat echt heel mooi en volledig is ingericht). Maar voor een fijn vakantiegevoel zit je hier perfect!Het is een verblijf waar je heerlijk tot rust kan komen. Je hebt echt het gevoel midden in het bos te zitten. Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Het park ligt op een heuvel en de trap naar de slaapkamers is heel erg steil en krap. Hele jonge kinderen hebben ook hulp nodig met de trap(maar dat geldt sowieso voor kleintjes).Neem speelgoed voor je kids het zwembad mee! Dan vermaken ze zich prima.

• 10Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 4Monique03-09-2020

Nooit meer

Ligging is goed. Dat is dan gelijk ook het enige positieve. Het huisje was echt een drama. Heel erg verouderd. Meubelen zouden ze in de kringloop niets eens willen hebben. Bedbank is niet op te slapen, tenzij je graag spiralen in je rug hebt. Overal scheuren in de muren, beschadigingen aan de muren en vochtplekken. Keuken stelt niets voor. 2 pannen en 2 koekenpannen. Bijna geen keukengerei. Heb geprobeerd een ei te bakken, maar de anti aanbaklaag van de pan bleef aan het ei plakken. Geen stofzuiger o.i.d. aanwezig, ook geen prullenbak. Geen raam om naar buiten te kijken, alleen dakramen. Je zit helemaal opgesloten.

• 4Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen
  • 10familie Lefebvre24-08-2020

een aanrader

Een echte aanrader! Net terug van een weekendje in De Bosdriehoek nr 120. Samen met het gezin en ons hondje hadden wij een enorm leutig weekend. Het huisje is heel netjes en mooi ingericht, tot in details! Alles wat een mens nodig heeft was aanwezig. Wij hebben er enorm van genoten en hebben ons geen minuut verveeld in het huisje (integendeel). Op enkele kilometers van het park zijn er verschillende winkels (Carrefour, Aldi, Delhaize, enz.) terug te vinden om wat aankopen te doen. Alsook zijn er voldoende bezienswaardigheden in de omgeving. Ook op een korte wandelafstand van het huisje vind je de brasserie van het vakantiepark. Wij gaan zeker nog terug! 😊

• 9Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen
  • 9Famie V.P.14-10-2019

Leuk, charmant, gezellig in het groen..

Heerlijk weekendje weg gehad. Wij verbleven er in nr 147, Miranda's huisje, in een rustige omgeving, temidden de bossen. Huisje is weliswaar klein, maar groot genoeg om er met 6 mensen te verblijven. Heel gezellig, charmant ingericht, en alles is er wat je maar kan nodig hebben. Voor wie van stilte en rust houdt, temidden het groen, zeker een aanrader. En in de omgeving, zeker genoeg te doen om een leuke vakantie te hebben.

• 8Sandra04-09-2019

Park is goeden de omgeving geweldig

Het park ligt is een goede uitvalsbasis om de omgeving te verkennen. Wij hadden een geweldig huisje en hebben genoten. Prachtige omgeving en heel veel te zien en te doen. Park heeft een relatief klein maar prima zwembad om even te plonzen. Verder een voetbalveld, tennisbaan, basketbalveld en ping pong tafel en speeltuin. Voor ons meer dan genoeg. Op internet staan veel huisjes aangeboden en kun je zien hoe het eruit ziet en zelf kiezen. Bezienswaardigheden: Durbuy, Dinant, Namen, parc Furfooz, adventure park Durbuy, Bouillon, les fondants de quareaux, kajakken en nog veel meer. Het restaurant op het park is simpel maar ok. Heerlijke friet. WiFi is top.

• 7Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen
  • 9Eric24-08-2019

Mooi natuurlijk park.

Het park ligt heerlijk in het bos vlak bij Durbuy. Via het bospad ben je snel In het stadje. Zwembad was van binnen geheel gerenoveerd wat er mooi uitzag. Huisje 74 was erg netjes en op een rustige plek. Komen zeker nog eens terug.

• 8Lineke van der Pol16-08-2019

De volgende keer weer!

Wij zaten in huisje 153 en hebben het super naar ons zin gehad! Het was goed verzorgd en alles was aanwezig! Het park was ook leuk! We hebben alleen 1 minpunt, het stadje Durbuy ligt verder weg dan wordt aangegeven.

• 7Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden