Vakantiepark Résidence Durbuy

217 reviews over Vakantiepark Résidence Durbuy

• 2019
    9Marie17-12-2019

Typisch " Ardennen "

Dit park kies je voor de ligging, de rust. De omgeving geeft je onmiddellijk een vakantiegevoel. Je kan kiezen. Luieren of wandelen. Kuieren in Durbuy of in grotten afdalen ... Een bierbrouwerij of een chocoladefabriek bezoeken. Activiteiten genoeg in de buurt.

• 10Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 4Kundike Versleijen25-10-2019

Niets is wat het lijkt!

30 jaar geleden was het hier vast heel erg gezellig en waren de huisjes zoals op de foto's afgebeeld. De receptie was in de herfstvakantie maandag en dinsdag even open en daarna pas op vrijdag weer. Het zwembad op het park zag er heel vies uit. Het gemeente zwembad is klein en sfeerloos, maar de kinderen kunnen zich een uurtje vermaken het is er schoon en de prijs oke. De accommodatie was slecht. Eerst werden wij in een reserve woning geplaatst waar meer NIET heel was dan wel, 2 metalen trappen op en geen buiten. We kregen een nieuwe woning een dag later. Als je snel keek was deze beter dan de vorige maar ook hier muf en verouderd en onderhoud nodig. Er is veel last van vocht waardoor niets goed sluit en het muf is, veel schimmel en donker. Haard is top! Aan het einde 25 cent per tik stroom afrekenen. Overal was een excuus voor vanuit het park en we moesten niet zeuren...Tijd voor inspectie om eens te gaan kijken! Omgeving erg mooi!!

• 5Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 1Ver biven jan modaal09-08-2019

Eerste keer en laatste keer e

Slechte service, electriciteit moet je betalen. Lijkt of de eigenaar de winst uit elektriciteit kosten nodig heeft voor zijn diesel kosten van zijn prive boot. Onderhoud belabberd. Park uit een een derde wereld land is nog beter incl. Service.

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 3Maarten02-08-2019

Afschuwelijk, niet boeken

Foute keus, niet gaan. Oud, gebrekkig en vervallen. Veel spijt dat we dit geboekt hebben. Tevens geen terras of balkon gekregen welke was beloofd. De touroperator mag hier wel kritisch naar kijken.

• 3Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Moniek van Amen21-04-2019

Fantastich, volgend jaar weer!

Een mooi, rustig en voordelig verblijf. Voorzien van alles wat je nodig hebt, heel gezellig , een open keukentje, zwembad in de buurt, maar ook heel goed natuur zwemwater in het riviertje. Lekker koel en diep! Prachtige omgeving, schitterd, klein en pittoresk plaatsje. Een echte aanrader voor mensen die niet te ver willen rijden en niet veel uit kunnen geven, maar toch een hele mooie, afwisselende vakantie willen hebben in een schitterende natuur en een mooie omgeving met veel cultuur.

• 9Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Gereisd met partner in juli 2018

• 6Travelgirl10-04-2019

Eén keer, nooit meer.

Het zag er leuk uit bij aankomst. Mooie ligging, maar eenmaal binnen niks aan, want het appartement had alleen dakramen , wat NIET zo afgebeeld stond op de foto's in de boeking van dit type app. Deze dakramen konden ook met veel moeite max. 8 cm open, vanwege vochtproblemen. Bij aankomst gaf de receptionist me de verkeerde sleutel. Binnen bleek ook dat de koelkast niet opgezet was en het was er ijskoud. (ws was dit alles voorzien in het verkeerde appartement). Toch klopte er iets niet: er stond niets op maar er bleek al heel wat meer elektriciteit verbruikt dan het getal op de factuur. Volgens de receptionist "owv de schoonmaak" (kostte sowieso al 39 euro!!! ) Bij mijn nota met foto bij afrekening (zoals ze vroegen) werd daar geen rekening mee gehouden . Resultaat:schandalig hoge elektriciteitsrekening voor 5 nachten. NIEMAND aanwezig bij vertrek en pas 1 maand later wordt je waarborg teruggestort! Oneerlijke handel.

• 5Activiteiten
    • 5Onderkomen

Alleen gereisd in februari 2019

• 2018
    5Paul29-10-2018

Prachtige ligging maar niet weer

Een 2 persoons studio geboekt, voor een midweek in de herfstvakantie, omdat het er leuk uitzag op de foto’s en niet duur was. In werkelijkheid komt de studio niet overeen met de plaatjes zoals ze op internet staan. Dit hoeft op zich niet erg te zijn, ware het, dat er geen ramen in zitten waar je gewoon door naar buiten kan kijken. Er zitten enkel dakramen in, op ons kwam het heel naargeestig over. Dus de plaatjes zijn(te) misleidend en dan vind ik principieel niet kloppen. Wij zagen het niet zitten om daar in te verblijven en ik heb bij de receptie gevraagd of er een ander appartement vrij was, om de hiervoor genoemde redenen, waarbij ik niet mijn beklag deed, alleen vroeg of er iets anders vrij was. Gelukkig was er een ander 4 persoons appartement beschikbaar, dat er veel beter uitzag en waar je gewoon naar buiten kon kijken en gelukkig met niet al teveel bijbetaling. In 1e instantie werd ik uitgelachen door de meneer aan de receptie:

• 4Onderkomen
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met partner in oktober 2018

• 7TAM17-08-2018

Gewoon goed

We werden vriendelijk ontvangen bij de receptie. Het huisje is wel verouderd. De slaapbank is echt aan vervanging toe. Maar wat we nodig hadden was aanwezig. Op het park zelf is weinig te doen. Maar daar kwamen we ook niet voor.

Prachtige omgeving. Het park is een prima uitvalsbasis voor uitstapjes in de omgeving

• 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 4Ruud30-05-2018

Niet voor herhaling vatbaar

Prachtige locatie, met de stadjes Durbuy en Barvaux op wandelafstand (ca. 3 km) en genoeg te bekijken in de omgeving. Het park zelf ligt redelijk hoog op een heuvel, dus vanuit het stadje veel klimmen en m.i. niet geschikt voor rolstoelhouders. Er was bij het huisje verder ook maar weinig ruimte om afgezonderd met het gezin in het zonnetje buiten te zitten. Verder zijn de woningen op het park slecht onderhouden (open haard deels stuk, plinten en kozijnen binnen verrot, kapotte kastdeuren) Ten slotte vonden wij de schoonmaakkosten (€ 70,-) aan de hoge kant, mede omdat er daarnaast nog een lijst werd gehanteerd met aanvullende schoonmaakpunten (bijv. stof vegen, asla van de haard legen, vaatwasser uitruimen) waarvoor, indien van toepassing nog eens bijbetaald moest worden. Op de vertrekdag moet de woning voor 9:00 uur schoon opgeleverd worden. De schoonmaakploeg stond al te wachten. Receptie was wel zeer vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

• 1An van eeckelen22-05-2018

Slecht onderhouden

Bungalow niet onderhouden.Vaatwasmachine stuk.Kookplaat werkte maar 1 vuur van. Mieren in ijskast bij aankomst.Lange wachtijden aan de recept. Wel ideaal voor naar Durbuy te wandelen. Bungalow park zelf geen aanrader.

• 7Activiteiten

Gereisd met vrienden in mei 2018

11 tips over Vakantiepark Résidence Durbuy

• Bart Lippens, 03-05-2014

Verder een mooi park, prima huizen met veel ruimte. Jammer van de slechte service en ontvangst bij de start van onze midweek. Dit park verdient beter!

• W. van Kempen, 05-03-2014

Met auto liggen uiteraard vele mooie Ardenner plekjes, terrasjes, wandelingen, stadjes binnen handbereik. En vergeet vooral het kleinste Durbuy niet: pittoresk en haar eigen bier.

• Tom Malesys, 08-01-2014

Leuk in de omgeving is ook de brasserie Bohon (500m) , waar je een lekkere kleine snack kan eten of gewoon iets drinken terwijl de kinderen zwemmen (zicht op het zwembad)

4 vragen over Vakantiepark Résidence Durbuy

• Joop, 22-02-2016

zwembad

Is er nu wel of niet een eigen zwembad.Zoniet welke kosten zijn er dan verbonden aan het zwembad

• Lucrece, 29-05-2013

huisje 10 personen

Kan er mij iemand laten weten of alles er netjes is,wij gaan op vakantie met 6 volwassen en 4 kinderen ,groot genoeg? spreken ze er nederlands? alvast bedankt

Mark Poulussen, 31-07-2013

De huisjes zijn groot, en erg ruim. Bij ons sliep er wel iemand op de slaapbank in de woonkamer. Niet alles was netjes, wij hebben wel bij de receptie geklaagd en uiteindelijk na lang aanhouden hebben ze opnieuw schoongemaakt. Het huisje is helemaal elektrisch voorzien, de kosten daarvan komen er ook nog bij, houd daar rekening mee. Personeel dat er werkt spreekt Frans de receptie spreekt Nederlands

Chariss, 23-05-2016

Wat zijn ongeveer de kosten voor de energie voor een lang weekend??

• Anne, 01-08-2010

Meubilair

Ik heb op de foto's 2 verschillende soorten inrichting van de huisjes gezien, eentje met blauw meubilair en een andere (die als algemeen plaatje staat) nu zie ik op internet hier niks over staan, dus mijn vraag is nu: welk huisje moet ik boeken voor de blauwe inrichting?

G.H. Albers, 01-06-2012

geen idee, wij hadden rode bekleding

Vakantiepark Résidence Durbuy info

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinTerras, Tuin