Sorteren

Reviews over Dochamps

Super vakantiewoning

Familie De Vis
    16-11-2018

Alles was aanwezig, enkel eten en drinken meebrengen.

Super locatievoorzieningen families. Komen zeker terug

Zeer mooi en praktisch huisje

Familie Van Melkebeek
    8-10-2018

Ruime woning met veel lichtinval door de grote ramen die uitkijken op de tuin zodat we steeds een oogje konden houden op de kindjes die op het speeltoestel aan het spelen waren.

De living kan afgesloten worden zodat geluidsoverlast naar de slaapkamers zeer beperkt is. Handig voor diegenen die neit graag om 6h opstaan met de allerkleinsten :-)

Parc Chlorophyle zeker een aanrader!!

Je moet er van houden.

Paul P
    21-9-2018

Personeel vriendelijk , Restaurant oke , Sanitair boven is schoon onder het hoofdgebouw weet ik het niet. Vriendelijke mensen ontmoet , en veel snob zowel oud als jong. Niet mijn camping vanwege de onbeleefdheid van de gasten .

Maar ieder zijn ding ,niet of nooit terug komen is misschien overdreven ,niet voor de camping meer voor zijn gasten.

Mooie vakantiewoning!!

L. Smeets
    12-9-2018

Vakantiewoning voldoet aan de beschrijving en ook de foto's geven een juist beeld van de inrichting en de omgeving. Fijne rustige omgeving, een goed ingerichte woning waar het leuk verblijven was met onze kinderen en kleinkinderen. Parc chlorophyle, op wandelafstand, is echt een aanrader voor groot en klein.

Perfecte locatie!

Marleen Mareydt
    1-9-2018

Dit is één van onze toplocaties in de Ardennen voor een groep van 12 personen. Huis perfect ingedeeld en behoorlijk geïsoleerd voor wat betreft het lawaai. Goede matrassen, aangename keuken en living om in te vertoeven, prachtige afgesloten tuin en terras. In het dorp op 1 km van het huis kan je in het plaatselijk winkeltje lekker brood, pistolets of boterkoeken bestellen. Er is daar ook een restaurantje. Prachtige omgeving!

Dochamps scoort een 7,3 uit 10, op basis van 71 reviews