Dochamps

We hebben een aantal aanbieders voor Dochamps voor je op een rij gezet:

vakanties Dochamps

We hebben een aantal aanbieders voor Dochamps voor je op een rij gezet:

Reviews over Dochamps

Mooie vakantiewoning in een prachtige omgeving

Johan Renders,
    11-1-2019

"Clef des forets" ligt aan de rand van het dorpje Dochamps, aan het einde van een rustige landweg. Je kan dus beginnen wandelen zonder eerst in je auto te moeten stappen. Prachtige en rustige omgeving. Het vakantiehuis is zeer functioneel ingericht en zeer goed onderhouden. Alle comfort aanwezig. Zeer lichtrijke living met mooi panoramisch zicht op de tuin. Goed uitgeruste keuken. Ruime slaapkamers met uitstekende bedden. Ook een leuk salonnetje op de bovenverdieping met TV.

Je merkt aan alle details dat de eigenaars er alles aan doen om hun gasten een heerlijk verblijf aan te bieden. Alles is hier kraaknet en als nieuw, in tegenstelling tot wat we in andere vakantiehuizen hebben aangetroffen.

Ook correcte afhandeling en terugbetaling van de waarborg. Geen extra kosten voor verwarming en verbruik water en electriciteit. Zelfs het brandhout voor de kachel is ter beschikking.

We hebben er volop van genoten en overwegen om nog eens terug te gaan.

Gereisd met vrienden in december 2018

Fantastische

Sandra,
    9-1-2019

Vondt het een heel leuke camping heel de dag wat te doen sanitair zier er netjes uit. Echt heel leuk met Kids. Kids gaven zelf aan leukste vakantie ooit mooie overzichtelijk. Kan de Kids loslaten en toch in de gaten houden top camping

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Geweldig vakantieverblijf!

Isabelle Lamberts,
    27-12-2018

De zeer ruime vakantiewoning voldeed perfect aan de omschrijving! Mooie omgeving, prachtig huis, ruime kamers, goede bedden, ... kortom alles was tip top in orde! Wij gaan zeker terug!!!

Gereisd met vrienden in december 2018

Super vakantiewoning

Familie De Vis,
    16-11-2018

Alles was aanwezig, enkel eten en drinken meebrengen.

Super locatievoorzieningen families. Komen zeker terug

Gereisd met vrienden in november 2018

Zeer mooi en praktisch huisje

Familie Van Melkebeek,
    8-10-2018

Ruime woning met veel lichtinval door de grote ramen die uitkijken op de tuin zodat we steeds een oogje konden houden op de kindjes die op het speeltoestel aan het spelen waren.

De living kan afgesloten worden zodat geluidsoverlast naar de slaapkamers zeer beperkt is. Handig voor diegenen die neit graag om 6h opstaan met de allerkleinsten :-)

Parc Chlorophyle zeker een aanrader!!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018
Dochamps scoort een 6,1 uit 10, op basis van 71 reviews