Sorteren

Reviews over Dochamps

niks te beleven

bakkum van
    6-6-2017
    je moet het hebben van de natuur in de omgeving en onderneem zelf activiteiten bij de vele centra,s ,b.v raften boogschieten ,tokkelen kanoën dus voor de opgroeiende jeugd vanaf 10 jaar die actief wil zijn kan je alle kanten op.

Zeer prettig en interessant restaurant

Riet
    29-6-2016
    De natuur is mooi, de mensen vriendelijk en het restaurant biedt lekker eten.

Mooie pittoreske plek in de Ardennen.

TheViking
    5-8-2015
    Klein gehucht, met een kroeg, restaurant, bakker (zelfde eigenaar). school en kerk. Tijd heeft er stilgestaan.

Klein dorp waar je niemand ziet

Mw
    2-8-2015
    Natuur is mooi. Om te mountainbiken of te wandelen, maar. Verder niks te doen.

mooie plek , maar alleen voor jonge gezinnen.

bloem63
    18-10-2014

we kwamen hier om de Ardennen te zien, en hebben genoten van de rust.

Veel gewandeld, van het uitzicht genoten maar door weersverandering een week eerder na huis. Komen niet meer terug.

Dochamps scoort een 7,4 uit 10, op basis van 70 reviews