Camping Pont de Deulin

235 reviews over Camping Pont de Deulin in het Nederlands

Super camping!

Boukje
5-6-2018

Echt wat een super camping! Een mooie omgeving en het sanitair was erg schoon. Wij hebben erg genoten van de goeie gastvrijheid. Dit is zeker een aanrader en we komen zeker weer een terug!

We komen al jaren terug, dat zegt toch genoeg hè,

Dirk van eck
5-6-2018

Mooie plaatsen, fantastische mensen.

Het was zalig !

Tine & Johan
4-6-2018

Schitterende eigenaars, zeer vriendelijk, sympathiek en behulpzaam. Wij kregen een gezellige plaats met een prachtig zicht op de Ourthe. De camping zelf is heel goed gelegen en tiptop in orde. Het sanitair is modern, praktisch en zeer netjes onderhouden. Wij fietsen tot Durbuy (een 8-tal km verderop) en vonden er tal van eetgelegenheden, maar ook in de camping kan je in de cafetaria eenvoudig, maar lekker eten.

Prijs in verhouding met de kwaliteit. Zeker aan te bevelen en wij zullen er zeker teruggaan !

Bedankt voor dit allemaal Tom & Kim.

Topcamping

Peter en Ilse
4-6-2018

Zalige camping met super lieve uitbaters. Behulpzaam, vriendelijk, sociaal, ... de lijst is eindeloos, en dat geldt ook voor hun kinderen. Wij voelden ons meteen op ons gemak. De volgende trip ligt al vast. Wij worden vaste gasten 😋🤣🚙

Een super gezellige camping met prachtige omgeving

Joukje de Jong
4-6-2018

Afgelopen weekend zijn we wezen kamperen met een groep vrienden. We kwamen 's avonds laat aan en dit was helemaal geen probleem. Vanaf het eerste moment zijn we zo gastvrij ontvangen. We hebben pech gehad met de bussen en campingeigenaar Tom schoot direct te hulp. Ook zijn vrouw is net zo behulpzaam. We hebben een geweldig weekend gehad. De omgeving is prachtig en ook onze kampeerplek was helemaal prima. Zaterdagavond hebben we een fantastische avond aan de bar gehad met allerlei lekkere drankjes. Als Friezen voelden we ons direct welkom. Er werd zelfs Friese muziek opgezet. De sfeer op de camping is gemoedelijk en gezellig. We zijn erg dankbaar voor alle hulp die we hebben gekregen. Een kleinschalige, maar gezellige camping. Je kunt zien dat ze dit met passie doen. Eerlijke, oprechte en lieve mensen die een pluim verdienen. We gaan er zeker nog een bezoekje brengen. Een echte aanrader!

Wijkomenzekerterug.

Michiel
4-6-2018

Hele fijne familie camping direct aan de Ourthe. We hadden een mooie plek direct aan het water waar de kindjes lekker in konden spelen, en de hond ook regelmatig afkoeling zocht. Mooi (nieuw) en net sanitair, niets aan op te merken. Genoeg te spelen voor de kinderen je kunt er een lekker koud pintje op het terras drinken. Als je geen zin hebt om te koken ( wat wij dus niet hadden) kun je prima en (h)eerlijk eten in het restaurant, en natuurlijk een kinderkaart met voldoende keuze. En niet te vergeten de heerlijke patatten! Wij hebben ook ontbeten in de Bistro en ook hier was niets aan op te merken, elke dag prima geregeld. Alles kort samengevat een hele fijne camping bij vriendelijke mensen die je het ook gunt!

Fantastisch!

Grietje
3-6-2018

Wat hebben wij een prachtig weekend gehad! Dat was niet gelukt zonder de gastvrijheid en goede zorgen van Tom en Kim. Met veel tegenslagen door pech met de auto, heeft Tom ons weekend weer helemaal mooi gemaakt!

Een echte aanrader!

Wij komen snel terug :)

Top

Hielke
3-6-2018

Zeer behulpzaam en vriendelijk, alles is zeer netjes en het kan allemaal.

Super behulpzaam

Annika
3-6-2018

Ontzettend veel hulp gehad ondanks late aankomst en veel pech met de auto. Super personeel!

Heel gezellige gezinscamping!

Werner & Sofie
30-5-2018

Gezellige kleinschalige gezinscamping, vlak aan de Ourthe. De uitbaters zijn een topgezin waar wij en onze kinderen zich al gauw thuisvoelden. Gezellige campingplaatsen vlak aan de Ourthe. Wij gaan zeker terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pont de Deulin in Deulin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pont de Deulin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Pont de Deulin scoort een 8.99 uit 10 op basis van 236 reviews.