Camping Pont de Deulin

292 reviews over Camping Pont de Deulin in het Nederlands

Het echte vakantiegevoel

Sabine
13-8-2018

Een waterplaats langs de Ourthe, overdag heerlijk in het water dobberen met geweldig uitzicht. Heb je effe geen zin om zelf te koken dan strijk je op het terras neer en bestel je wat heerlijks van de kaart. Onze zoon was vanaf moment 1 aan het spelen en had dagelijks weer meer nieuwe vrienden. Voor hem waren de drie weken vakantie nog te kort. Wij hebben genoten van de sfeer die er heerst. Complimenten aan de eigenaren Kim en Tom die alles perfect regelen. Ook de jobstudenten zijn toppers. Aanrader als je van kamperen houdt op een kleinere camping. Wij komen zeker volgend jaar weer terug.

Leukste camping Ardennen

M.Schouten
13-8-2018

Zonder meer leukste camping van de Ardennen. De eigenaren Kim en Tom trekken alles uit de kast om het de gasten naar de zin te maken. We hebben lekker rondgereden op een scooter die ze op de camping verhuren. In het restaurant kun je heerlijk eten. Wat mij opviel is dat alles vers bereid wordt. Niets uit potjes of pakjes...alles vers, echt super! Daarnaast zijn er verschillende avonden geweest waarbij externe koks werden 'ingevlogen' voor o.a. Amerikaanse BBQ, Griekse topkeuken, Mosselspektakel etc.

De camping is kindvriendelijk en het sanitair is top.

Wij komen zeker terug!

PS mijn persoonlijke genietmoment: de heerlijke Gin Tonic door Tom gemaakt

Heerlijk plekje ❤️

Eltika
13-8-2018

In mei waren we er voor de derde keer en we zullen er in oktober vast weer een paar dagen heen gaan. Pont de Deulin is een beetje een tweede thuis. De eigenaren zijn waanzinnig gastvrij, de camping ligt prachtig en heeft goede faciliteiten. We zijn een beetje verliefd...

Super genoten van een heerlijke vakantie. Top!

Fam de Jong
12-8-2018

Voor het 2e jaar zijn we op deze camping geweest. De eigenaren Tom en Kim ook nu 2e jaar. Bij aankomst wisten ze nog wie wij waren! Dat vind ik echt top!Je zit dat ze het afgelopen winter seizoen niet stil hebben gezetten. Er zijn dit jaar goede verbeteringen aan gebracht op de camping ( douche, oprit, parkeerplaatsen).

De eigenaren en hun personeel zijn super betrokken en vriendelijke mensen.

Het eten in hun restaurant is echt heerlijk.

Onze kinderen ( 15-13-9) hebben zich ook dit jaar prima vermaakt.

Ook onze 2 honden hebben weer genoten van alle aandacht. ( klein minpuntje is dat je langs een drukke weg moet om lekker met de honden te gaan wandelen en in de avond is t daar heel donker).

We staan niet vaak meerdere jaren achter elkaar op een camping maar denken er overna om komend jaar weer naar toe te gaan.

Het terugkomen waard

Judith beerens
12-8-2018

De 2e keer met de tent. De vriendelijke eigenaren weten nog wie je bent. Dat voelt erg welkom. De jongens van 9 en 14 willen volgend jaar weer terug. Do I say more?!

FANtastisch

Jurgen en Inge én kids
12-8-2018

Heel vriendelijk, rustige camping, alles was zeer aangenaam! Komen zeker terug

Voor ons beste familie camping

Ludo en corry
12-8-2018

Een top camping met zeer vriendelijke uitbaters,zeer proper sanitair,lekker eten,voor ieder wat Wils zoals wandelingen, kanovaren,huren van vespa.de kinderen hebben de tijd van Hun leven,en zeer diervriendelijk. Kim en Tom geven je het gevoel dat je hier thuiskomt voor ons een topcamping

Formitastisch

Pascale
12-8-2018

Super leuke camping. Geweldige uitbaters ze doen er alles aan om het er een topverblijf van te maken. Niets is te veel.... we gaan binnen 2weken terug!!! Zodat we opnieuw van hun gastvrijheid kunnen genieten.

1ste campingtrip was 👌 & om nooit meer te vergete

Boris en Elly
11-8-2018

Voor onze dochters (2 en 4 jaar) was het hun 1ste campingtrip. Ze hebben er enorm van genoten. Er wordt gedacht aan de kids. Leuke workshops ...

Zeer vriendelijke mensen. Zeer proper en vernieuwd sanitair.

Iedereen is er heel erg behulpzaam! Leuke jobstudenten .. Topligging aan de Ourthe! Het was een meer dan geslaagde vakantie. Wij gaan zeker nog eens terug! 😘

Suzy
11-8-2018

Top camping met top uitbaters en heel toffe jobstudenten ,lekker eten proper sanitair, gezellig aan de ourhte .niet veel meer te zeggen alles gewoon top mercie Tom en kim.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pont de Deulin in Deulin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pont de Deulin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Pont de Deulin scoort een 9.14 uit 10 op basis van 292 reviews.