Géén boekingskosten

8.6FantastischScore uit 451 reviews
  • 9.1Staat v/h sanitair
  • 8.3Eetgelegenheden

Meer camping info

Kamperen direct aan rivier de Ourthe op Camping Pont de Deulin in België. Een kleinere camping met gastvrije eigenaren. Naast stelletjes ook een goede plek voor kinderen. Vissen in de rivier, zwemmen of naar de speeltuin. In de bistro wordt gekookt met lokale producten. In en rondom de plaats Deulin kun je goed wandelen en fietsen.

Contact

451 Reviews over Pont de Deulin

• 8Raymond Bulles25-08-2022

Heerlijk aan het water.

Leuke kleine camping direct aan de Ourthe. Kinderen kunnen urenlang spelen in de rivier. Tevens kleine speeltuin en pingpongtafel aanwezig. Bar en restaurant aanwezig waar je goed kunt eten. Tevens broodjesservice, dus elke morgen kun je verse broodjes afhalen. Sanitair ziet er mooi uit, echter als de camping helemaal vol is dan is het sanitair niet toereikend voor het aantal gasten. In de omgeving genoeg vertier. De kinderen van 8 en 12 hebben genoten. Vriendelijke eigenaar.

• 8Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 8Familie Beij21-08-2022

Schattige camping aan het water

Kleine, schattige camping aan het water. Netjes en schoon en vriendelijke mensen. Kleine speeltuin en een paar konijnen en kippen voor de kinderen. Wel opletten wanneer het toiletgebouw 's nachts wordt afgesloten. Klein cafeetje op de camping met mogelijkheid tot goed eten of een snackje. Direct aan het water waar je bijna overal kunt staan, dus leuk vermaak voor de kinderen of even zwemmen. Rustige omgeving met mogelijkheid tot activiteiten, zoals mountainbiken, kanoën op de Ourthe, wandelingen of een speurtocht of een klimpark. Zeker een optie om nog eens terug te gaan.

• 8Eetgelegenheden
  • 10Hans18-08-2022

Erg fijn en goed personeel.

Eigenaren en personeel zijn erg vriendelijk en super gastvrij. Lekker zwemmen in de Ourthe. Sanitair en douches zijn heel goed. Alleen maar lof!!! Alles dicht bij. Oa Durbuy, grotten van Han etc.

• 6Paula17-08-2022

Niet wat we verwacht hadden qua gastvrijheid

Leuke kleinschalige camping, echter zijn onze ervaringen met betrekking tot de gastvrijheid anders dan wat wij op zoover lazen. Op de dag van aankomst was er ´Gehaktballenavond´ in het restaurant. Om mee te eten moest je gereserveerd hebben, maar omdat wij net aangekomen waren konden wij dat niet doen. De eigenaar kon echter niks voor ons betekenen en iets anders te eten was er ook niet. Sanitair is mooi, maar niet erg schoon. Soms was het wc/papier op. Wanneer wij dit meldden bij de receptie werd er kort gereageerd met ´dat wisten we al´. Douches waren vaak koud en niet in temperatuur te verstellen. Toiletgebouw sluit om 23:00 uur. (Toiletten buiten wel beschikbaar na 23:00 uur). 's Avonds is het niet rustig. Tot laat (na 23 uur) waren er veel kids en ouders nog aan het keten. De weg die naast de camping ligt hoor je goed! En andere campinggasten met radio en koeltrailer mogen gerust hun radio aanlaten ook al storen mensen zich hieraan

• 7Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden
  • 7Alida16-08-2022

GEEN rustige camping

De aanrit is al een avontuur als je een iets grotere caravan hebt. Het is een vrij steile afrit, precies voor een afslag, dus goed opletten. Het is allemaal krap, kleine weggetjes, kleine plaatsen met soms de haringen pal aan de weg. Overvol, soms 2 tenten op 1 plaats, waarschijnlijk wel familie ofzo, maar de aantallen lopen zo wel op. Veel kinderen op skelters en fietsjes die vlak voor je plekje langscrossen. Sanitair wel oke, maar ontoereikend. Gaat om 23 uur op slot, er blijven dan 2 toiletten aan de 'buitenkant' open. een hoog ons-kent-ons gehalte. Wel leuk restaurant, zelf niet gegeten, maar ziet er goed uit. Voor de terugreis is het avontuur nog groter als je met de combinatie de helling naar boven moet nemen, eigenlijk geen plek hebt om stil te staan, maar jet moet meteen doorrijden... Erg gevaarlijk. Omgeving mooi, leuke stadjes en dorpjes, fietsen is geen optie.

• 6Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 8Familie Timmermans03-08-2022

Heerlijk verblijf gehad!

We hebben een heerlijke week gehad in een glampingtent. Gezellige camping aan de rivier, waar de kinderen zich heerlijk kunnen vermaken. Schoon sanitair, faciliteiten voor de kinderen (trampoline, tafeltennis, voetbalveld) en een bistro waar je heerlijk kunt eten. Ook in de omgeving is genoeg te doen (grotten van Han, wildpark, adventure valley, Durbuy, etc.). Kim en Tom en de medewerkers zijn zeer gastvrij en behulpzaam. Waar we aan moesten wennen waren de geluiden van de weg die dicht langs de camping loopt en ook op de camping zelf was het niet altijd stil na 23.00 uur.

• 8Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 10Anita15-06-2022

Heerlijk

Geweldige en mooi gelegen kleinschalige camping met een fijne sfeer. De uitbaters Kim en Tom zijn geweldige mensen die er alles aan doen om het hun gasten naar de zin te maken. Ze hebben altijd tijd voor een gezellig praatje en zo ook Erik en Nico! Het sanitair is heel goed en heel schoon. De bistro en terras gezellig en goed eten en drinken. De omgeving is heel erg mooi met verschillende kleine leuke dorpjes. Echt een aanrader.

• 8Aranka18-05-2022

Idyllische locatie

Schattige kleine camping aan de Ourthe. De sanitair is netjes en schoon (per douche een eigen trekker!) Elke avond kampvuur vonden de kinderen fantastich en de dieren zijn ook leuk. Wel wat onhandig dat de openingtijden flexibel worden gehanteerd, soms ging het toiletgebouw eerder dicht (dan 23:00 uur) en soms was de receptie niet open volgens de aangegeven tijden. Verder erg vriendelijke mensen en toptijd gehad. Het uitzicht vanuit ons plekje aan het water was fantastisch. Zeker een aanrader voor een volgende keer. De ingang is naast de brug en kan misschien wel beter worden aangegeven.

• 7Eetgelegenheden
  • 6Anita09-01-2022

Wij houden niet van deze sfeer!

Een heel hoog ons kent ons gehalte. Het leek alsof heel veel gasten erg goed bevriend zijn met elkaar en met de eigenaren. Voor deze gasten leken andere regels te gelden, bv. tot heel laat in de nacht luidruchtig feest in het café. Geen prettige en open sfeer als je als onbekende hiertussen staat. Verder was het gekozen sanitair mooi maar zeer onpraktisch voor een camping. De verstopte toilet werd ook maar niet opgelost en was het afwaswater vaak lauw. Voor ons dus echt niet meer!

• 6Staat v/h sanitair
  • 10Thoma marie-louise30-08-2021

Voor de eerste keer geweest Top camping op alle gebied Alles proper en netjes zeker na de overstroming van vorige maand Gelegen aan de ourthe Tom en kim zijn fantastisch lieve mensen sfeer is top op de camping Deze camping wordt nr 1 in onze top 10

Camping Pont de Deulin info

Camping-informatie