Camping Pont de Deulin

• 9.6Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2019

Meer camping info
Tonen op kaart

Kamperen direct aan rivier de Ourthe op Camping Pont de Deulin in België. Een kleinere camping met gastvrije eigenaren. Naast stelletjes ook een goede plek voor kinderen. Vissen in de rivier, zwemmen of naar de speeltuin. In de bistro wordt gekookt met lokale producten. In en rondom de plaats Deulin kun je goed wandelen en fietsen.

369 reviews over Camping Pont de Deulin

• 2019
    9W. van Sorge18-09-2019

Nog wel een keer terugkomen .

camping aan de ourthe. Met voldoende schaduw. Mooi ruime plekken. Sanitair is piekfijn in orde. Er is geen winkel, maar wel verderop. Er kan brood besteld worden. Je kan er warm eten, en dat is heel erg goed, en niet duur. En als je er eenmaal bent ontdek je de gastvrijheid van de eigenaren (én kinderen). Ons hebben ze prima geholpen bij wat pech met de motor. Je kan er kanoen, fiets of scooter huren, of je op een andere manier moe maken. Durbuy ligt vlakbij.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 9Katrien17-09-2019

Een geweldige vakantie gehad!

Zeer mooie camping aan het water. Klein, gezellig en familiaal. Lekkere maaltijden in de bistro. Aangenaam personeel. Gelegen aan een drukke baan.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Tommy16-09-2019

Uitmuntend, gastvrij en een pracht van een camping

Camping Pont de Deulin is een heerlijke rustige camping. Kim is een zeer vriendelijke dame die je altijd aanspreekt bij voornaam en dat geeft een fijn gevoel. Alles is tot in de puntjes verzorgt en het sanitair zeer zeer proper. Ik had een heerlijk plekje aan het water (nummer 11) en dat geeft wel het ultieme gevoel. Helaas moest ik door omstandigheden een dag eerder vertrekken dan gepland, bij uitchecken kreeg ik van eigenaar Tom als blijk van waardering een klein klopje op de schouder wat veel zeggend is voor deze camping. Tom&Kim hebben een pareltje in de Ardennen. Hier kom ik zeker terug!

• 9Eetgelegenheden

Alleen gereisd in september 2019

• 10Arjan opsokkebolje15-09-2019

Hele aardige en vriendelijke eigenaren!

Sanitair en ligging is goed

• 10Annika15-09-2019

Netjeze camping en super aardig personeel!

Sympathiek en gezellig personeel, mooie campingplekken en netjes sanitair. Ook bar/restaurant is sfeervol en goed geregeld!

• 10Mark09-09-2019

Absoluut voor herhaling vatbaar

Heel fijn ontvangst, toffe camping en top restaurant. Deze camping wordt uitgebaat door een sympatiek koppel die weet van aanpakken. Onze groep van veertig personen komt ongetwijfelt terug.

• 10Nikky09-09-2019

Heel mooie camping en vriendelijke ontvangst!

Ons weekendje op Camping Pont de Deulin was super. We zijn zowel van tevoren als tijdens ons verblijf heel goed geholpen door de eigenaren en hebben 2 nachten heerlijk gekampeerd op het groepsveldje. We waren met zijn 14-en met tentjes en we hebben gemountainbiked in de omgeving en een bezoekje gebracht aan de speciaalbier brouwerij in de buurt (Brasserie Minne). Beiden aanraders. Op de camping was het verder ook erg goed geregeld; de gastvrijheid, schone toiletgebouwen, de broodjesservice, de BBQ + vleespakketten huur en de flexibele en aardige eigenaren. Ondanks het wat mindere weer, was het een super gezellig weekend.

• 9Staat v/h sanitair

• 10Youri Hiemstra02-09-2019

Top camping erg gezellig en leuke mensen.

Alleen gereisd in augustus 2019

• 10Nouwen02-09-2019

Fenomenaal en kom zeker terug!

Le Pont de Deulin is een camping wat streeft naar perfectie. Dit merk je aan de gastvrijheid, kindvriendelijkheid en het dagelijkse onderhoud van het sanitair en de staanplaatsen. De rustige rivier gaf de mogelijkheid om te zwemmen of gewoon lekker met je stoeltje in het water te chillen. De bistro heeft een ruim aanbod van dranken en lekker eten en het Vlaamse stoofvlees is een echte aanrader! Verder biedt deze camping elke dag gezelligheid, van een drankje bij de bar naar de pooltafel en dan door naar het kampvuur. Ook heb ik tijdens mijn verblijf veel vrienden gemaakt en ben ik er zeker van dat ik samen met hen nog vaker terug ga naar deze top camping. Kim en Tom, bedankt voor deze geweldige zomer!

Zakelijk gereisd in juli 2019

• 9Finn02-09-2019

Super camping

Super gezellige camping voor de hele familie en ook voor de jongeren zeker een aanrader voor iedereen jong en oud

Gereisd met vrienden in januari 2019

18 tips over Camping Pont de Deulin

• Miranda Akkermans, 10-05-2012

De verzorgde BBQ is een aanrader. He enige wat je hoeft te doen is de BBQ aansteken en het vlees erop te leggen.

• Andre van Zoest, 15-05-2014

Aan het water staan is top, maar eigelijk alle plaatsen dat is toch kamperen!

• Sammeke, 22-06-2014

zeker een aanrader voor wie van rust en echt kamperen houd

3 vragen over Camping Pont de Deulin

• Simone , 25-03-2019

Tenten huren

Kun je op deze camping een tent huren. Glamping? Ik zoek een alternatief voor de Pharos reizen. Wil graag meedoen aan hun activiteiten maar niet in hun tenten slapen. Zelf hebben we ook geen tent.

• Hans Brinkert , 11-07-2018

Openingstijden

Is deze camping het hele jaar geopend ?

• Marielle, 24-03-2018

Leuk voor pubers?

Is deze camping ook leuk voor onze 2 dochters(14 en 15 jaar)?

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan