Weer vandaag3°-3°
9,3

Omschrijving
Kamperen direct aan rivier de Ourthe op Camping Pont de Deulin in België. Een kleinere camping met gastvrije eigenaren. Naast stelletjes ook een goede plek voor kinderen. Vissen in de rivier, zwemmen of naar de speeltuin. In de bistro wordt gekookt met lokale producten. In en rondom de plaats Deulin kun je goed wandelen en fietsen.

299 reviews over Camping Pont de Deulin in het Nederlands

Herrie

Fam.Bakker,
23-12-2018

Camping ligt direct aan een drukke T-splitsing. Door de week verkeer vanaf 5 uur. Zaterdagnacht hele nacht verkeer. Geen toezicht op groepenterrein, ook niet na klagen, wij hadden 4 nachten versterkte muziek tot 1 uur en daarna gebral tot half 4. Een klein toiletgebouw, wel goed schoon. Vers brood smorgens is heerlijk. Er was bijna geen water in de rivier dus zwemmen kon niet. Vanwege herrie nooit meer.

Super camping, prachtige streek

Kathleen Goeman Schaumburg,
7-10-2018

Super ontvangen door Tom en Kim, prachtige plaatsen aan het water. Super proper sanitair. Lekker eten met allemaal verse producten. Broodjes service heel gemakkelijk en lekker. Mooie streek om te wandelen. En als afsluiter van het weekend hadden we voor 's ochtends het ontbijt in de bistro besteld en het was allemaal tot in de puntjes verzorgd. We hebben echt genoten van ons weekend en komen zeker en vast terug in het voorjaar. Doe zo verder Tom en Kim.we voelden ons er helemaal in ons nopjes.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Heerlijk kamperen

Oudleiding Chiro St.-Jan,
1-10-2018

Top kampeerlocatie waar we als groep meer dan welkom waren. Mooi groepsterrein langs de Ourthe waar jong en oud zich volledig kon uitleven. Zeer verzorgd sanitair en uitstekende service. We hebben ervan genoten. Bedankt Kim en Tom voor ons super kampeerweekend!!

Gereisd met vrienden in september 2018

Aanrader

Ingrid L.,
21-9-2018

Leuke camping met speeltuin voor kinderen. Pingpongtafel, veldje voor groepsactiviteiten. Her en der grappige accenten in vorm van oud, verweerd tractortje of brommertje. Brandschoon sanitair, men kan zien dat die nog niet lang geleden gemoderniseerd is. Ruime douches. Broodjesservice. Wij hadden een plekje direkt aan de rivier de Ourthe. Heerlijk dat kabbelende water. Je hoort s'morgens vroeg wel de auto's op de brug, maar wij vonden het niet storend. Aan de overkant van de rivier grazen de koeien. Bistro/restaurant was tijdens ons bezoek alleen vrijdag/zaterdag open. Maar zag er wel gezellig uit. Er liggen spelletjes en men kan er ook boeken uitlenen. Tevens verhuurt men vespa's en 2 twizzy's.

Gereisd met partner in september 2018

Super Camping

Bjorn,
4-9-2018

Wij verbleven op de camping voor 3 overnachtingen met een familietent, alles was aanwezig en netjes. kinderen hadden het naar hun zin, ze konden spelen in de rivier met het bootje, kano en sufplank. De staanplaats was vrij uit te kiezen en voorzien van elektriciteit. uitbater waren vriendelijk. Je kon s'avonds lekker eten in de cafetaria waar ook wifi ter beschikking was. we komen hier zeker terug.

gewoon goed

brummen,
31-8-2018

goede camping prima san een beetje te veel honden,eten is er goed.mooie plek aan het water.

Gereisd met partner in juli 2018

Fantastische camping!

Xena,
29-8-2018

Een fantastische camping met zeer aangename uitbaters. Ze staan altijd klaar voor hun kampeerders en voor hun personeel, voor Tom en Kim is niks te veel gevraagd ze doen er alles aan om iedereen een aangename vakantie te bezorgen.

Gereisd met partner in augustus 2018

Super vakantie!

Sofie,
24-8-2018

We zijn 5 dagen hier geweest. Dit was veel te kort. Het is een gezellige camping met super vriendelijke en behulpzame uitbaters. Onze kinderen hebben hier de tijd van hun leven gehad. Damme bouwen, zwemmen en vissen in de Ourthe. Km's rijden met de aanwezige go-carts, spelen op de gezinsweide en zoveel meer. Wij komen hier zeker terug.

Het echte vakantiegevoel

Sabine,
13-8-2018

Een waterplaats langs de Ourthe, overdag heerlijk in het water dobberen met geweldig uitzicht. Heb je effe geen zin om zelf te koken dan strijk je op het terras neer en bestel je wat heerlijks van de kaart. Onze zoon was vanaf moment 1 aan het spelen en had dagelijks weer meer nieuwe vrienden. Voor hem waren de drie weken vakantie nog te kort. Wij hebben genoten van de sfeer die er heerst. Complimenten aan de eigenaren Kim en Tom die alles perfect regelen. Ook de jobstudenten zijn toppers. Aanrader als je van kamperen houdt op een kleinere camping. Wij komen zeker volgend jaar weer terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Leukste camping Ardennen

M.Schouten,
13-8-2018

Zonder meer leukste camping van de Ardennen. De eigenaren Kim en Tom trekken alles uit de kast om het de gasten naar de zin te maken. We hebben lekker rondgereden op een scooter die ze op de camping verhuren. In het restaurant kun je heerlijk eten. Wat mij opviel is dat alles vers bereid wordt. Niets uit potjes of pakjes...alles vers, echt super! Daarnaast zijn er verschillende avonden geweest waarbij externe koks werden 'ingevlogen' voor o.a. Amerikaanse BBQ, Griekse topkeuken, Mosselspektakel etc.

De camping is kindvriendelijk en het sanitair is top.

Wij komen zeker terug!

PS mijn persoonlijke genietmoment: de heerlijke Gin Tonic door Tom gemaakt

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pont de Deulin in Deulin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pont de Deulin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.