Camping Sandaya Parc la Clusure

België, Luxemburg, Bure

7.9Goed

• 8.2Eetgelegenheden
  • 8.3Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya Parc la Clusure voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

In de Ardennen ligt Camping Parc la Clusure met gevarieerde animatie. Geen standaard activiteiten maar bijzondere to do’s zoals een roofvogelshow. De kinderen vermaken zich ook op de sportvelden of in de speeltuin met hun nieuwe vakantievriendjes. Jij trekt eropuit in de omgeving om te mountainbiken of een bezoek te brengen aan de grotten van Han.

Contact

1194 reviews over Camping Sandaya Parc la Clusure

• 10Wendy13-01-2020

Heerlijk

Net weer geboekt na een geweldige vakantie vorig jaar! Heerlijke plek, leuke animatie, goed restaurant, iedere dag verse broodjes. Toppertje

• 10Eetgelegenheden

• 8Kirstin01-01-2020

Mooie, fijne camping; zeker het overwegen waard!

Mooie, goed onderhouden camping in een prachtige omgeving aan een leuk beekje, met een enthousiast animatieteam met genoeg schoon sanitair: we verbleven hier twee weken met onze kinderen van 5 en 6 en we hebben ons uitstekend vermaakt. Er ligt een dijkje tussen de kampeervelden en het riviertje. Naast het riviertje is een grasbank waar je lekker met je handdoek kan liggen. Het zwembad was veel te klein voor het aantal campinggasten. Ons werd echter verteld dat er deze winter (2020) een nieuw zwembad gebouwd zou gaan worden. Wij stonden op een van de laatste velden (op plaats 36) en dit vonden wij een ideale plek omdat we er geen last hadden van herrie of langskomend camping verkeer. Er is een kleine campingwinkel en de dichtstbijzijnde grote supermarkt is zo’n 20 minuutjes rijden. Er is een spoorweg aan de overzijde van het beekje waar regelmatig (maar niet ’s nachts) een trein langs komt.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2019
    6Groeneveld15-12-2019

Mooie camping met verbeterpunten

Aan het eind van het seizoen aangekomen op deze mooie camping. Groot was de deceptie bij arriveren bij deze tent. Tent is zwaar verouderd, ontzettend smerig en dat verwacht je niet bij dergelijke bedragen. Schimmels in badkamer en keuken, slechte doorgezakte bedden, onbruikbaar sanitair etc etc. Grote domper! Gelukkig was het sanitair op de camping wel goed, dus daar maar gebruik van gemaakt.

Ondanks de werkzaamheden aan het spoor en de langsrazende trein zeer mooie camping met veel te klein (en kapot) zwembad. Dit moet echt veranderen!

Speciale vermelding voor animatieteam. Ook aan het eind van het seizoen, echt geweldig! Onze kinderen van 6 t/m 12 jaar hebben topweek gehad juist door deze animatie.

Kortom, mooie camping met briljante animatie (aug-2019), leuke speeltuin, alerte en fijne ehbo , best bijhoorlijk restaurant in zeer mooie omgeving.

De huurtent wil je echt niet, rijp voor de sloop evenals zwembad. Jammer!!

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Froos20-10-2019

Geweldig!

Fijne, schone camping met vriendelijk , hardwerkende en doortastende werknemers Mooie ligging met veel mooie wandelingen met in dit jaargetijde alle herfstkleuren !

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Saar20-10-2019

Tot volgend jaar!

Wat een super camping! Prachtige stacaravan. Cottage 5p echt een aanrader. Grote douche, fijne bank, praktische keuken. Jammer van het iets mindere weer. Gelukkig werd er van alles aan gedaan om het leuk te maken voor de kinderen. Altijd moeilijk tieners, maar we hebben ze de hele vakantie niet hezien. Top!

• 10Eetgelegenheden

• 1Verbiest13-10-2019

express verzwijgen van lawaaihinder door werken

Nooit meer gaan we daar naar toe. Aangekomen op een zondag 25 augustus, alles was rustig en betaald voor 4 nachten op de camping. Maandagmorgen, heel veel lawaaihinder door werken aan de spoorlijn die boven de camping ligt. Uitkappen stenen en af en aanvoeren met vrachtwagens dit tot s'avonds laat. Naar de receptie gestapt en gevraagd waarom ze dit niet gemeld hebben bij onze aankomst , dan hadden we alsnog naar een andere camping kunnen doorrijden. Het was einde seizoen, dus plaats genoeg ergens anders. Maar nee, geld ontvangen en dit hebben we niet meer terug gekregen. We zijn daar niet gebleven en hebben de rust ergens anders gevonden. We hebben verschillende mails gestuurd, maar ze trekken zich daar niets van aan. Dit is geen correcte manier van werken. Dus voor ons nooit meer.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Lou ✰ Sandaya Team, Directeur Général, 25-10-2019

Hallo,

Het spijt ons oprecht te horen dat uw verblijf is verstoord door geluidsoverlast in verband met de spoorwegwerkzaamheden. Wij betreuren het ook dat financiële compensatie niet voldoende is om deze ontevredenheid te verminderen. Houd er rekening mee dat we elke retourzending met grote zorg lezen en dat onze klantenservice indien nodig snel kan reageren, kunt u contact met hem opnemen via [email protected] Wij hopen dat deze perfecte ervaring uw vertrouwen in onze diensten niet zal aantasten en wij hopen u snel op een van onze campings te zien.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 1Fam Dijkman09-10-2019

Nooit meer!!!

Tijdens boekingsproces zie je een luxe Lodge voor 5 personen echter bij aankomst krijg je een uitgeleefd smerige Lodge 5 pers aangeboden. Melding gemaakt, maar tja...zomervakantie en dus volgeboekt dus niets anders beschikbaar. Wel erkennen ze onze klacht! Een compensatie wordt beloofd echter bij thuiskomst komen ze met een compensatie om alsnog eenmaal op de camping terug te komen maar dan wel voor een weekend, vrijdag vanaf 16.00 uur tot en met maandag 10.00 uur MAAR WEL IN HET VOOR- OF NASEIZOEN EN BUITEN DE SCHOOLVAKANTIES. Hoe dan??met 3 kinderen??? Of ze gewoon even van school vrij krijgen. Gemeld dat ik niet akkoord kan gaan ivm buiten de schoolvakanties en gevraagd om alternatieve oplossing. Antwoord: Aanbod wordt ingetrokken en ontvang ik als compensatie 50 euro korting voor mijn volgende boeking op de camping!?! 50 euro korting voor 5 personen, dus 10 euro korting p.p. Wederom geweigerd en nu tot op heden geen reactie.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Lou ✰ Sandaya Team, Directeur Général, 25-10-2019

Het spijt ons te horen dat uw Lodge niet aan uw verwachtingen voldeed en dat ons weekendaanbod als compensatie niet voldoende was om u dit ongemak te laten vergeten. Met vriendelijke groeten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7Wendy Baak29-08-2019

Heerlijke vakantie

Een top camping met leuke animatie, vooral de rangers waar onze zoon van 7 elke dag mee op pad ging. Mooie caravan op een gezellig veldje tegenover een speeltuintje. Ideaal voor onze dochter van 2 jaar. Riviertje is erg leuk om met band vanaf te gaan. Er moet echter wel genoeg water staan. Niet alles was aanwezig bij aankomst (babykit, koffiezetapparaat, mat) maar dit werd na melding direct gebracht. Erg jammer dat het peuterbad dicht was. Dit had ons veel leukere en relaxe momenten gegeven bij het zwembad. Ik weet dat ze gaan verbouwen volgend jaar maar daar hebben wij nu niks aan. Erg slecht voor zo'n dure camping. Een dikke minpunt!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Matije29-08-2019

Genoten op de camping

We hebben het enorm naar ons zin gehad. Schoon sanitair, leuke animatie en wij hadden een fijne kampeerplaats. We waren er tijdens de hittegolf en de stromende rivier gaf fijn verkoeling. Je kunt er met een opblaas band af. Ook veel schaduw. Wisselend animatieprogramma en veel voor kids te doen, zelfs voor volwassenen. Zwembad is wat klein in het hoogseizoen.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Myrthe25-08-2019

Top camping!

Geweldige camping! Ik was niet van plan om nog met mijn ouders mee te gaan maar heb er totaal geen spijt van! Veel activiteiten voor kinderen/jongeren en ook voor de wat oudere jongeren(16+) is er genoeg te doen! Voorbeelden van activiteiten zijn bootcamp, sporttoernooien, shows, live muziek, karaoke en elke avond is er buiten de camping een kampvuur! Vooral de griezelnacht was legendarisch! (complimenten aan de animatties!) Het zwembad is helaas wel wat aan de kleine kant maar volgens mij wordt dit volgend seizoen aangepakt. Er is een gezellig café op de camping waar je wat kunt drinken. En ook in de omgeving is genoeg te zien. Kortom een top camping! Ik kom zeker eens terug!

• 9Staat v/h sanitair

77 tips over Camping Sandaya Parc la Clusure

• Mariska, 23-07-2019

Wel 75 min. Rijden maar supergaaf. Een rondleiding op het circuit van francochamp. Wel reserveren, alleen op dinsdag. De kids hebben genoten, kijkje achter de schermen met veel informatie. Duurt 1,5 uur

• E.Bos, 12-06-2019

Speleo in de grotten van Han. Een avontuurlijke tocht onder begeleiding met een enthousiaste gids. Goed te doen met kinderen. Een aanrader, erg leuk.

• Stef, 22-06-2014

Grotten van Han, la Roche, Bouillon, fietsroute omgeving park

60 vragen over Camping Sandaya Parc la Clusure

• Brunhilde te Boekhorst-Bosman, 23-07-2019

zwembad

Hoe staat het met de verbouwing van het zwembad. Kan er op dit moment naar hartenlust gezwommen worden? Ik las iets over een verbouwing...

MvW, 29-07-2019

(vorige week op de camping geweest). Zwembad erg klein, maar niets te zien van een eventuele verbouwing.

MvW, 29-07-2019

Vorige week geweest. Hoop dat ze dat zwembad inderdaad flink gaan aanpakken, maar dat is op dit moment zeker niet het geval. Niets van te zien!

• C, 01-07-2019

Kids in de leeftijd van 17 jaar

Hoi even een vraagje zijn er in de week van 27 juli tm 3 aug meer jongens of meiden van rond de 17 Onze zoon is enig kind en zou enigaan spraak wel erg leuk vinden Wij zitten in caravan ardeco

J & J, 19-07-2019

hallo, wij komen met 2 meiden van 15 en 19 en 1 jongen van 17.

• Sander Mooij, 08-04-2019

Rivier

Op de foto's is te zien dat er iets van een rivier stroomt vlak naast de camping. Kan dit een gevaar vormen voor kleine kinderen die toevallig heel even aan de aandacht ontsnapt zijn?

Marianne S., 21-06-2019

Het riviertje ligt achter een dijkje en is vanaf de kampeerplek niet te zien. Je moet een trappetje op om de dijk op te gaan. Ik denk dat het dus wel mee valt . Uiteraard moet je altijd opletten met kleine kinderen

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig