Bouillon / Semois

We hebben een aantal aanbieders voor Bouillon / Semois voor je op een rij gezet:

vakanties Bouillon / Semois

Reviews over Bouillon / Semois

Tof stadje met leuke adresjes!

Frederic
    30-3-2018

Deze stad is een echte aanrader of je nu sportief bent of niet. Wij logeerden in het pas vernieuwde Hotel Bouillon in het centrum rechtover het kasteel. Vanuit Bouillon kun je mooie plekjes bezoeken op relatief korte afstanden. We merken dat er terug geïnvesteerd wordt in deze stad en er zijn een aantal hippe zaken bijgekomen.
    We kunnen het iedereen aanbevelen en wij komen zeker terug!

Gereisd Met vrienden in maart 2018

Rustgevend

Kuipers
    11-10-2017

Bouillon is een klein dorpje gelegen langs een mooie natuur. Je kan er prima met honden wandelen. Een kort weekend was voor ons lang genoeg. Er is een kasteel waar je een roofvogelshow kunt zien en de Dierentuin: Parc Animalier de bouillon is zeker een aanrader! Tevens is het plaatsje: Le Tombeau du Geaunt mooi om te zien. Verder is er helaas weinig om te ondernemen.

Gereisd Met vrienden in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

buitengewoon interessant

Leo van der Kant
    14-10-2016

Godfried van Bouillon had hier zijn vesting en ging in 1096 op kruisticht naar het Heilig Land. Als je van Geschiedenis houdt MOET je Bouillon gezien hebben. Ook de filmvoorstelling bij het VVV net achter Hotel de la Poste. Ook het kleine museum op de andere oever is de moeite waard.

Gereisd Met partner in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

zeer goed en we gaan zeker terug

trui
    21-12-2015

Zeer mooie omgeving. Je kan er wandelingen maken, dorpjes in de omgeving bezoeken waar de tijd soms is blijven stilstaan. Buiten de zomermaanden is het wel heel rustig, eerder aan de stille kant maar wij genoten ervan. Ruïne van het kasteel van bouillon bezoeken is een must en ook het ducal museum.

Gereisd Met partner in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Toeristisch plaatsje met het bekende fort

Erik
    17-6-2015

Bouillon is niet al te groot, het ligt aan weerszijden van de rivier met hoog boven de rivier uittorenend het bekende fort van Bouillon. Naast het fort heeft het plaatsje nog een aantal andere bezienswaardigheden zoals het Musee Ducal en de Archeoscope Godfroi de Bouillon. Het centrum is niet echt gezellig, maar er zijn wel een aantal restaurantjes en terrasjes dus je kunt er goed vertoeven.

Gereisd Met partner in juni 2015
Bouillon / Semois scoort een 8,5 uit 10, op basis van 62 reviews