Verviers

Reviews over Verviers

ongemakkelijk gevoel

hueting
    27-11-2013

het voelt als een achterbuurt zelfs beetje eng. In de stad bij een griek gegeten die heel vriendelijk was maar buiten voelt het niet fijn. We zagen daar een soort casino amusementenhal wat er heel spectaculair uitzag aan de buitenkant. Maar bij binnenkomst was het een verschrikking. We waren 20 minuten bezig om binnen te komen controle fotos etc en dat voor een gokhol gewoon bizar. In tegenstelling tot spa waar we de volgende dag geweest zijn. Nee verviers en hotel nooit meer.

Gereisd Met partner in Fri Nov 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie stad

jurgen
    31-5-2013

Ik begrijp al die negatieve beoordelingen niet. Verviers is wel degelijk een mooie stad , doe aub wat meer moeite !

het mooie theater, stadhuis , station , rue des raines met zijn historische panden , de barokke muurfontein. het fraai gerestaureerd postgebouw, zijn vele historische kerken, het mooie stadspark met gietijzeren kiosk. Bovendien ligt Verviers in de prachtige vallei van de Vesder. De vele 19e eeuwe herenhuizen, diverse interessante musea , ...

Gereisd Met vrienden in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeer grauwe stad. Niet gezellig.

kimenbart
    22-9-2012

Grauwe oude industriestad. Het is allemaal een beetje vergane glorie. De hoofdwinkelstraat is wel vernieuwd(sinds kort begrepen we van een winkelier). De outletmall is dicht en ligt er aftans bij. Volgens een medewerker van de plaatselijke snackbar zou hij wel weer opengaan, men wist alleen nog niet wanneer. Niet naartoe gaan als je romantisch samen weg wilt.

Gereisd Met partner in Wed Sep 19 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Sfeervol stadje, leuk voor korte stop.

Bartho
    19-8-2012

Leuk stadje voor een korte stop tijdens een autorondrit door de Ardennen. Eet er even een broodje of hapje en geniet van de 'bedreigertjes' op Place Verte. Rij dan weer lekker verder door de mooie omgeving.

Gereisd Met partner in augustus 2012

Verviers biedt voor ieder wel iets

Henk Lagerwaard
    3-8-2012

Vervier heeft zowel een winkelhart als ook architectuur en religieuze gebouwen. In de omgeving ook zat te bekijken aan kastelen, het circuit Francorchamps, abdijen en lieve kleine schijnbaar onbewoonde dorpjes.

Gereisd Met partner in augustus 2012
Verviers scoort een 7,7 uit 10, op basis van 62 reviews