Vakantiepark Landal Village les Gottales

België, Luik, Trois-Ponts

7.9Goed

• 6.2Activiteiten
  • 8.1Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Village les Gottales voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Bovenop een heuvel bij Trois-Ponts in België ligt Landal Village Les Gottales. Dit park is uitermate geschikt voor mensen die van rust en natuur houden. Er zijn weinig voorzieningen op het park, wel is er een broodjesservice en een speeltuin. Ga wandelen in de Ardennen, bezoek Plopsa Coo of ga eens een dag kanoën.

210 reviews over Vakantiepark Landal Village les Gottales

• 7Jos en Anneke10-02-2020

Geweldig leuk

Voor een midweek in Village les Gottales geweest naar aanleiding van de verjaardag van mijn vrouw. Het torentje is grappig ingedeeld en alles is schoon. We hebben veel geluk gehad met het weer en dus de watervallen van coo kunnen bezoeken. Vervolgens nog naar de grotten geweest.

• 7Onderkomen

Gereisd met partner in februari 2020

• 2019
    9Anet29-11-2019

Top dagen gehad. Huisje 37 echt super luxe!

Super verblijf mooie omgeving en ons huisje 37 is een aanrader. Helemaal gemoderniseerd, nieuwe badkamer, keuken, vloer en meubels. Gaan er zo weer naar toe.

Gereisd met oudere kinderen in november 2019

• 8Tessa07-08-2019

Lekker genoten

Wij hadden een 2 persoons bungalow geboekt. Kregen huisje nummer 1, de enige die een slaapkamer en badkamer op de beneden etage had. Wij vonden het heerlijk! Mooi uitzicht en prima uitvalsbasis om leuke dingen in de Ardennen te ondernemen. Park is schoon en netjes, maar verder weinig te beleven. We top broodjes service in de ochtend!

• 8Onderkomen

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Joost22-06-2019

Geweldig.

Het park is geweldig. Wij zaten in huisje nummer 1, naast de receptie. Alles nagenoeg gelijkvloers. Het appartement is blijkbaar onlangs gerenoveerd en dat is te zien. Wij zijn liefhebbers van wandelen en fietsen. Wat dat betreft kun je genoeg beleven in die omgeving. Voor kinderen is er wel weinig te beleven. Wij komen zeker nog een keer terug !

• 4Activiteiten
    • 9Onderkomen

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    8Saskia04-08-2018

Geweldig

Heerlijke midweek gehad hier met prachtig weer en een schitterende omgeving. Wij verbleven in het torentje, echt een origineel verblijf. Wel iets verouderd, maar dat mocht de pret niet drukken. De douche was wel modern en erg schoon! Dat in tegenstelling tot het servies. Veel kopjes en glazen konden wel een goede afwasbeurt gebruiken. De tuin had een prachtig uitzicht over het landschap en onze hond heeft genoten van de ruimte. Zeer vriendelijk ontvangen bij de receptie door een Nederlands sprekende dame. We hebben een aantal dagen broodjes besteld die ‘s ochtends netjes klaar lagen bij de receptie. Top! Kortom, een top verblijf gehad en echt genoten van de rust op dit park. Wij komen hier graag nog eens terug.

• 8Onderkomen

Gereisd met partner in april 2018

• 2Amber03-07-2018

Lekkage in het huisje

Lekkage in het huisje, hier is niks aan gedaan. Vele malen gebeld en gemaild, maar Landal negeert mij volledig. Erg jammer, want de locatie was prachtig. Voor mij in ieder geval geen Landal meer. Ik heb tijdens mijn vakantie bijna niet van het huisje weg durven gaan, omdat ik bang wat dat het ging regenen en daardoor mijn spullen beschadigd zouden raken.

• 2Activiteiten
    • 1Onderkomen

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Susan02-07-2018

Super!

Heb dit uitgezocht omdat ik met een neefje ging kajakken in Coo. Op het park was verder niets en dit was duidelijk aangegeven. Het park is pitoresk en ww hadden een heel leuk huisje met een waanzinnig uitzicht. Het huisje was super schoon en alles was aanwezig. Heb genoten! Alleen wifi kun je wel op je buik schrijven die deed het dus niet. Gelukkig mijn abonnement wel dus daar maar een hotspot van gemaakt.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

• 8Jennifef31-05-2018

Prima park

Klein Landal park op een mooie plek bovenop een heuvel. Weinig te doen op het park zelf, maar dat is van te voren al duidelijk (website ed). In de omgeving is zat te doen: wandelen/fietsen, maar ook kayakken, klimmen en de mogelijkheid tot het bezoeken van historische monumenten (zoals grotten en kastelen) en musea.

Qua hygiëne kan wat vooruitgang geboekt worden. In ons 2 persoons huisje lagen dode insecten in het raam bij aankomst. Ook zit het douche putje aardig verstopt. Verder zag alles er wel prima uit. Een park met een leuke uitstraling dat er echt uit ziet als een klein oud dorpje.

Broodjes service is ook zeker een aanrader. Het park biedt de mogeijkheid broodjes te bestellen voor de rest van de week tegen dezelfde prijs als waarvoor de broodjes in de lokale supermarkt te verkrijgen zijn.

Al met al een prima park in een mooie omgeving.

• 7Onderkomen
    • 6Activiteiten

Gereisd met partner in mei 2018

• 9wijbrands17-04-2018

Fantasdtisch

Wij waren in huis Nr. 13. Dit huisje was net opnieuw ingericht en zag er geweldig uit. Alles was goed schoongemaakt en de inventaris was ruim voldoende. Alleen de achterkant waar je lekker in het zonnetje kunt zitten was wegens aanleg van nieuwe leidingen nog niet netjes opgeruimd. Verder was alles naar wens vriendelijk personeel altijd bereid te helpen. In de omgeving is ook genoeg te doen.

• 6Activiteiten

Gereisd met partner in april 2018

• 9Kim08-04-2018

Super voor een weekendje weg!

Geweldig park om een weekendje (of langer) naartoe te gaan. De omgeving is fantastisch. Wij zaten in een gerenoveerd huisje, van alle gemakken voorzien. Moderne inrichting en een mooie, complete keuken. Een tip voor een uitstapje: wandelroute aan de rivier de Ninglinspo op 30 minuten rijden van het park.

• 10Activiteiten
    • 9Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

25 tips over Vakantiepark Landal Village les Gottales

• 50+, 25-06-2014

Neem je onderlakens van thuis mee!!!!!!! Hoogseizoen is echt juli en augustus wil je iets doen bel even van te voren

• Monique, 04-03-2014

Weinig te beleven in Trois Ponts. Coo en Stavelot bieden meer mogelijkheden wat betreft restaurants of cafeetjes. Restaurant Le Baron in Coo wordt goed beoordeeld, wij zijn er niet geweest maar wellicht is het een tip. Bezoek ook eens La Roche, leuke sfeer en gezelligheid.

• marije van groeningen, 13-10-2013

Chocolademuseum Defroidmont en het wildpark: Le park a Gibier in La roche-en-Ardenne zijn de moeite waard voor een bezoek.

12 vragen over Vakantiepark Landal Village les Gottales

• renate, 21-01-2020

landal village les gottales in trois-ponts

Wij willen graag boeken en wij hebben geen bad thuis, dus zouden dat heel fijn vinden. en mijn vraag is: hebben alle huisjes een ligbad? Alvast hartelijk dank voor uw antwoord!

• Niek Gaasbeek, 09-09-2018

Torentje 2AT

Wij overwegen hier naar toe te gaan. Welke van de 2 heeft de meeste privacy? 19 of 38? Rekening houdend met het feit dat we een hond hebben. Huisje al gerenoveerd? Prijzen zijn overigens stevig moet ik zeggen.

C Hondius, 03-10-2018

19 heeft de meeste privacy

• Ruud, 30-05-2018

Appartementen

Weet iemand of er ook appartementen kunnen worden geboekt op dit park (gelijkvloers)?

Jozef, 06-06-2018

Nr 1. is gelijkvloers. Alleen een klein opstapje naar de badkamer/toilet. Let er wel op dat dit appartement kleiner is dan de andere huisjes. Echter, alles is aanwezig.

Vakantiepark Landal Village les Gottales info

• Aantal sterrenstersterstersterster