Vakantiepark Landal Village les Gottales

Vakantiepark Landal Village les Gottales
8,1

• Activiteiten6,3
  • Onderkomen7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Village les Gottales voor je op een rij gezet:

206 reviews over Vakantiepark Landal Village les Gottales in het Nederlands

Geweldig

Saskia
4-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Heerlijke midweek gehad hier met prachtig weer en een schitterende omgeving. Wij verbleven in het torentje, echt een origineel verblijf. Wel iets verouderd, maar dat mocht de pret niet drukken. De douche was wel modern en erg schoon! Dat in tegenstelling tot het servies. Veel kopjes en glazen konden wel een goede afwasbeurt gebruiken. De tuin had een prachtig uitzicht over het landschap en onze hond heeft genoten van de ruimte.

Zeer vriendelijk ontvangen bij de receptie door een Nederlands sprekende dame. We hebben een aantal dagen broodjes besteld die ‘s ochtends netjes klaar lagen bij de receptie. Top!

Kortom, een top verblijf gehad en echt genoten van de rust op dit park. Wij komen hier graag nog eens terug.

Lekkage in het huisje

Amber
3-7-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen1

Lekkage in het huisje, hier is niks aan gedaan.

Vele malen gebeld en gemaild, maar Landal negeert mij volledig. Erg jammer, want de locatie was prachtig. Voor mij in ieder geval geen Landal meer. Ik heb tijdens mijn vakantie bijna niet van het huisje weg durven gaan, omdat ik bang wat dat het ging regenen en daardoor mijn spullen beschadigd zouden raken.

Super!

Susan
2-7-2018
  • Onderkomen10

Heb dit uitgezocht omdat ik met een neefje ging kajakken in Coo. Op het park was verder niets en dit was duidelijk aangegeven. Het park is pitoresk en ww hadden een heel leuk huisje met een waanzinnig uitzicht. Het huisje was super schoon en alles was aanwezig. Heb genoten! Alleen wifi kun je wel op je buik schrijven die deed het dus niet. Gelukkig mijn abonnement wel dus daar maar een hotspot van gemaakt.

Prima park

Jennifef
31-5-2018
  • Onderkomen7

Klein Landal park op een mooie plek bovenop een heuvel. Weinig te doen op het park zelf, maar dat is van te voren al duidelijk (website ed). In de omgeving is zat te doen: wandelen/fietsen, maar ook kayakken, klimmen en de mogelijkheid tot het bezoeken van historische monumenten (zoals grotten en kastelen) en musea.

Qua hygiëne kan wat vooruitgang geboekt worden. In ons 2 persoons huisje lagen dode insecten in het raam bij aankomst. Ook zit het douche putje aardig verstopt. Verder zag alles er wel prima uit. Een park met een leuke uitstraling dat er echt uit ziet als een klein oud dorpje.

Broodjes service is ook zeker een aanrader. Het park biedt de mogeijkheid broodjes te bestellen voor de rest van de week tegen dezelfde prijs als waarvoor de broodjes in de lokale supermarkt te verkrijgen zijn.

Al met al een prima park in een mooie omgeving.

Fantasdtisch

wijbrands
17-4-2018
  • Onderkomen10

Wij waren in huis Nr. 13. Dit huisje was net opnieuw ingericht en zag er geweldig uit. Alles was goed schoongemaakt en de inventaris was ruim voldoende.

Alleen de achterkant waar je lekker in het zonnetje kunt zitten was wegens aanleg van nieuwe leidingen nog niet netjes opgeruimd.

Verder was alles naar wens vriendelijk personeel altijd bereid te helpen.

In de omgeving is ook genoeg te doen.

Super voor een weekendje weg!

Kim
8-4-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Geweldig park om een weekendje (of langer) naartoe te gaan. De omgeving is fantastisch. Wij zaten in een gerenoveerd huisje, van alle gemakken voorzien. Moderne inrichting en een mooie, complete keuken.

Een tip voor een uitstapje: wandelroute aan de rivier de Ninglinspo op 30 minuten rijden van het park.

Walter
10-3-2018
  • Onderkomen9

Mooi park, kleinschalig. Hoog Anton Pieck gehalte. Wij zaten in een appartement, alles gelijkvloers (nr.1). Was wel wat kleiner dan de andere huisjes maar alles was aanwezig, dus niets te klagen. Perfecte uitvalsbasis om uitstapjes te maken in de omgeving.

Super!

Herman
26-10-2017
  • Onderkomen8

De ligging van het park is fantastisch. Je waant je zelf in een (kleinschalig) antonpiek dorp. Wij hadden een appartement, in plaats van een huisje, met vrij uitzicht over het dal van de berg waar het op ligt (nr. 1). Wat wij vooral prettig vonden was dat het nagenoeg gelijkvloers was (alleen een klein opstapje naar de badkamer/toilet). In diverse reviews hebben we gelezen dat de meeste huisjes een 2e verdieping hebben, maar dat de trap naar boven en de ruimte boven zeer smal/beperkt is. Het appartement is volgens mij ook recent gerenoveerd. Maar afgezien van het verblijf, de omgeving is geweldig. Er is van alles te beleven, je moet het alleen wel zelf doen/er op uit gaan (Coo, Monschau, Malmedy, Luxemburg, Remouchamps etc..)

Sprookjesachtig!

Yvonne
14-10-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

Huisje no 27, geschikt voor 4 personen. Schilderachtig met ruim uitzicht aan achterzijde over dal. Voorzijde aan pleintje tegenover tennisbaan. Twee open haarden, 1 bij eettafel en 1 buiten. Hout te koop bij zeer vriendelijke en behulpzame receptie. Zeer compleet ingericht met o.a. oven, magnetron, senseo, koffiezetapparaat en waterkoker. Moderne badkamer met douche en toilet beneden, boven 2e toilet en wastafel. Twee slaapkamers boven; deze hebben schuin dak dus je kunt niet overal staan. Voor ouderen en kinderen oppassen op overloop wat krap en afstapje. Houten vloer verdieping kraakt rustiek. Neem wat geurkaarsen mee voor soms wat muffe geur. lekker luchten doet ook veel. Kleinschaligheid en rustige ligging is heerlijk voor rustzoekers en natuurgenieters. Kleine dorpjes in omgeving charmant en volop supermarkten (Carrefour en Del Haize). Weg naar park toe is nogal spannend; steil, onverlicht 's avonds.

• Onderkomen8

Les Gottales is een prachtig park met een authentieke sfeer. Wij verbleven in de tweepersoonstoren. Deze gezellige bungalow was leuk ingericht en had alles voor een romantisch weekendje als koppel. Aan de receptie werden we vriendelijk ontvangen en vlot in het Nederlands geholpen met tips voor uitstapjes en restaurants. De gele wandeling (10 km) is een aanrader. We gaan zeker nog eens terug.

Landal GreenParks

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Village les Gottales in Trois-Ponts, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Village les Gottales zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.