Vakantiepark Landal Village les Gottales

België, Luik, Trois-Ponts

7.4Goed

• 7.7Onderkomen
  • 6.3Activiteiten

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Village les Gottales voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

Bovenop een heuvel bij Trois-Ponts in België ligt Landal Village Les Gottales. Dit park is uitermate geschikt voor mensen die van rust en natuur houden. Er zijn weinig voorzieningen op het park, wel is er een broodjesservice en een speeltuin. Ga wandelen in de Ardennen, bezoek Plopsa Coo of ga eens een dag kanoën.

212 reviews over Vakantiepark Landal Village les Gottales

• 5veertje27-09-2020

Aardig park, maar echt voor ultieme rustzoeker!

Dit is, vinden wij echt een park voor de ultieme rustzoeker. Wij vonden het te rustig, uiteraard onze mening. Het is aardig gelegen en het 2pers. huisje waarin wij zaten ( nr. 2 ) viel zeker boven tegen. Een 2pers. bed van 1.40 is beetje krap. "Onze buren" nodigde ons uit en de indeling van huisje was compleet anders. Boven veel groter bed en nettere badkamer. Later hoorden we dat de huisjes privë bezit zijn en dat het daarom verschilt. Wij kookten op inductie en de buren op gas. Bij aankomst bleek dat veel mensen, net als wij het park slecht kunnen vinden. Navigatie stuurde ons totaal verkeerd! In het centrum van Trois Ponts staat nergens een bord van Landal. Receptie is maar beperkt open en geen folder te krijgen ivm corona. Er is geen restaurant in de omgeving, je bent aangewezen op Trois Ponts waar niks te beleven valt. Voor kinderen is er alleen een speeltuin. Een zwembadje erbij zou leuk zijn! Wandelen hier vandaan uiteraard prima

• 6Onderkomen

Gereisd met partner in september 2020

• 8Dick Marleen22-06-2020

Zeer rustig en verzorgd vakantiepark. We hadden huisje met een prachtig uitzicht over de vallei. Vriendelijk personeel Goede broodjesdienst. We gaan zeker terug!

• 6Activiteiten

Gereisd met partner in juni 2020

• 7Jos en Anneke10-02-2020

Geweldig leuk

Voor een midweek in Village les Gottales geweest naar aanleiding van de verjaardag van mijn vrouw. Het torentje is grappig ingedeeld en alles is schoon. We hebben veel geluk gehad met het weer en dus de watervallen van coo kunnen bezoeken. Vervolgens nog naar de grotten geweest.

Gereisd met partner in februari 2020

• 2019
    9Anet29-11-2019

Top dagen gehad. Huisje 37 echt super luxe!

Super verblijf mooie omgeving en ons huisje 37 is een aanrader. Helemaal gemoderniseerd, nieuwe badkamer, keuken, vloer en meubels. Gaan er zo weer naar toe.

• 10Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in november 2019

• 8Tessa07-08-2019

Lekker genoten

Wij hadden een 2 persoons bungalow geboekt. Kregen huisje nummer 1, de enige die een slaapkamer en badkamer op de beneden etage had. Wij vonden het heerlijk! Mooi uitzicht en prima uitvalsbasis om leuke dingen in de Ardennen te ondernemen. Park is schoon en netjes, maar verder weinig te beleven. We top broodjes service in de ochtend!

• 8Onderkomen

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Joost22-06-2019

Geweldig.

Het park is geweldig. Wij zaten in huisje nummer 1, naast de receptie. Alles nagenoeg gelijkvloers. Het appartement is blijkbaar onlangs gerenoveerd en dat is te zien. Wij zijn liefhebbers van wandelen en fietsen. Wat dat betreft kun je genoeg beleven in die omgeving. Voor kinderen is er wel weinig te beleven. Wij komen zeker nog een keer terug !

• 4Activiteiten
    • 9Onderkomen

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    8Saskia04-08-2018

Geweldig

Heerlijke midweek gehad hier met prachtig weer en een schitterende omgeving. Wij verbleven in het torentje, echt een origineel verblijf. Wel iets verouderd, maar dat mocht de pret niet drukken. De douche was wel modern en erg schoon! Dat in tegenstelling tot het servies. Veel kopjes en glazen konden wel een goede afwasbeurt gebruiken. De tuin had een prachtig uitzicht over het landschap en onze hond heeft genoten van de ruimte. Zeer vriendelijk ontvangen bij de receptie door een Nederlands sprekende dame. We hebben een aantal dagen broodjes besteld die ‘s ochtends netjes klaar lagen bij de receptie. Top! Kortom, een top verblijf gehad en echt genoten van de rust op dit park. Wij komen hier graag nog eens terug.

• 8Onderkomen

Gereisd met partner in april 2018

• 2Amber03-07-2018

Lekkage in het huisje

Lekkage in het huisje, hier is niks aan gedaan. Vele malen gebeld en gemaild, maar Landal negeert mij volledig. Erg jammer, want de locatie was prachtig. Voor mij in ieder geval geen Landal meer. Ik heb tijdens mijn vakantie bijna niet van het huisje weg durven gaan, omdat ik bang wat dat het ging regenen en daardoor mijn spullen beschadigd zouden raken.

• 2Activiteiten
    • 1Onderkomen

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Susan02-07-2018

Super!

Heb dit uitgezocht omdat ik met een neefje ging kajakken in Coo. Op het park was verder niets en dit was duidelijk aangegeven. Het park is pitoresk en ww hadden een heel leuk huisje met een waanzinnig uitzicht. Het huisje was super schoon en alles was aanwezig. Heb genoten! Alleen wifi kun je wel op je buik schrijven die deed het dus niet. Gelukkig mijn abonnement wel dus daar maar een hotspot van gemaakt.

• 10Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

• 8Jennifef31-05-2018

Prima park

Klein Landal park op een mooie plek bovenop een heuvel. Weinig te doen op het park zelf, maar dat is van te voren al duidelijk (website ed). In de omgeving is zat te doen: wandelen/fietsen, maar ook kayakken, klimmen en de mogelijkheid tot het bezoeken van historische monumenten (zoals grotten en kastelen) en musea.

Qua hygiëne kan wat vooruitgang geboekt worden. In ons 2 persoons huisje lagen dode insecten in het raam bij aankomst. Ook zit het douche putje aardig verstopt. Verder zag alles er wel prima uit. Een park met een leuke uitstraling dat er echt uit ziet als een klein oud dorpje.

Broodjes service is ook zeker een aanrader. Het park biedt de mogeijkheid broodjes te bestellen voor de rest van de week tegen dezelfde prijs als waarvoor de broodjes in de lokale supermarkt te verkrijgen zijn.

Al met al een prima park in een mooie omgeving.

• 6Activiteiten

Gereisd met partner in mei 2018