Géén boekingskosten
BelgiëLuikTrois-PontsVakantieparken Trois-PontsVakantiepark Landal Village les Gottales

Vakantiepark Landal Village les Gottales

BelgiëLuikTrois-Ponts

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Landal Village les Gottales voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 206 reviews
+200/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.2GoedScore uit 206 reviews
  • 7.3Activiteiten
  • 8.2Onderkomen

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Bovenop een heuvel bij Trois-Ponts in België ligt Landal Village Les Gottales. Dit park is uitermate geschikt voor mensen die van rust en natuur houden. Er zijn weinig voorzieningen op het park, wel is er een broodjesservice en een speeltuin. Ga wandelen in de Ardennen, bezoek Plopsa Coo of ga eens een dag kanoën.

206 Reviews over Landal Village les Gottales

• 7ilse De vet31-03-2022

Leuk park mooie ligging

Midweek met echtgenoot en hond . Was erg leuk , mooi huisje nummer 5 met open haard . Mooie ligging vandaar uit overal naar toe kunnen gaan . Trois point niet veel te doen en weinig open helaas . Ook in omgeving veel dicht denk te vroeg in seizoen . Wil je rust is dit echt een aanrader . Jammer dat er geen klein winkeltje was . Pluspunt : ligging, mooie keuken ,schoon ,gezellig , lekkere broodjes service . Lekker rustig . Vriendelijk personeel . Minpunt : erg gehorig , slaapkamer netjes maar onhandig met schuine plafond, en open en verwarmingsketel flink te horen en zien snachts , met kou werd temperatuur maar 20 graden dus blij met open haard . Slaapkamer werd bloedheet beneden fris .

Al met al een aanrader als je rust wilt . Voor kinderen niet echt geschikt .

• 6Activiteiten
  • 8Joost31-10-2021

Geweldige service van de medewerkers. Zoals ze ons geholpen hebben heb ik niet eerder meegemaakt. De huisjes zijn zeer schoon. De sfeer zowel buiten als binnen is super. Het brengt je naar oude tijden. De aankleding binnen is wat gedateerde maar dat brengt juist de sfeer naar boven. Enige minpuntje is het bad. Daar kan maar net 1 persoon in en dan moet je al niet al te groot zijn. Overall hebben wij een fantastische week gehad met geweldig weer, fijne service, leuke activiteiten in de buurt zeker een aanrader om heen te gaan.

• 9Activiteiten
    • 10Onderkomen
  • 6Martine Biesemans16-02-2021

Rustig park in een mooie omgeving.

Tweepersoonshuisje nr. 8 gehuurd. Vakantiepark net weer open. Was gesloten sinds eind oktober 2020. Misschien dat het daardoor muf rook.Niet zo'n gezellig huisje als we van Landal gewend zijn. Alles was aanwezig, maar het voldeed toch niet aan onze verwachtingen. Ligging is schitterend: vanuit het vakantiepark zijn er prima wandelmogelijkheden zonder dat je de auto moet nemen. Vriendelijk receptiepersoneel.Broodjesservice: geen broodjes van een warme bakker, maar verse afbakbroodjes.

• 6Onderkomen
  • 5veertje27-09-2020

Aardig park, maar echt voor ultieme rustzoeker!

Dit is, vinden wij echt een park voor de ultieme rustzoeker. Wij vonden het te rustig, uiteraard onze mening. Het is aardig gelegen en het 2pers. huisje waarin wij zaten ( nr. 2 ) viel zeker boven tegen. Een 2pers. bed van 1.40 is beetje krap. "Onze buren" nodigde ons uit en de indeling van huisje was compleet anders. Boven veel groter bed en nettere badkamer. Later hoorden we dat de huisjes privë bezit zijn en dat het daarom verschilt. Wij kookten op inductie en de buren op gas. Bij aankomst bleek dat veel mensen, net als wij het park slecht kunnen vinden. Navigatie stuurde ons totaal verkeerd! In het centrum van Trois Ponts staat nergens een bord van Landal. Receptie is maar beperkt open en geen folder te krijgen ivm corona. Er is geen restaurant in de omgeving, je bent aangewezen op Trois Ponts waar niks te beleven valt. Voor kinderen is er alleen een speeltuin. Een zwembadje erbij zou leuk zijn! Wandelen hier vandaan uiteraard prima

• 6Onderkomen
  • 8Dick Marleen22-06-2020

Zeer rustig en verzorgd vakantiepark. We hadden huisje met een prachtig uitzicht over de vallei. Vriendelijk personeel Goede broodjesdienst. We gaan zeker terug!

• 6Activiteiten
    • 7Onderkomen
  • 7Jos en Anneke10-02-2020

Geweldig leuk

Voor een midweek in Village les Gottales geweest naar aanleiding van de verjaardag van mijn vrouw. Het torentje is grappig ingedeeld en alles is schoon. We hebben veel geluk gehad met het weer en dus de watervallen van coo kunnen bezoeken. Vervolgens nog naar de grotten geweest.

• 7Onderkomen
  • 9Anet29-11-2019

Top dagen gehad. Huisje 37 echt super luxe!

Super verblijf mooie omgeving en ons huisje 37 is een aanrader. Helemaal gemoderniseerd, nieuwe badkamer, keuken, vloer en meubels. Gaan er zo weer naar toe.

• 10Onderkomen
  • 8Tessa07-08-2019

Lekker genoten

Wij hadden een 2 persoons bungalow geboekt. Kregen huisje nummer 1, de enige die een slaapkamer en badkamer op de beneden etage had. Wij vonden het heerlijk! Mooi uitzicht en prima uitvalsbasis om leuke dingen in de Ardennen te ondernemen. Park is schoon en netjes, maar verder weinig te beleven. We top broodjes service in de ochtend!

• 8Joost22-06-2019

Geweldig.

Het park is geweldig. Wij zaten in huisje nummer 1, naast de receptie. Alles nagenoeg gelijkvloers. Het appartement is blijkbaar onlangs gerenoveerd en dat is te zien. Wij zijn liefhebbers van wandelen en fietsen. Wat dat betreft kun je genoeg beleven in die omgeving. Voor kinderen is er wel weinig te beleven. Wij komen zeker nog een keer terug !

• 4Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 8Saskia04-08-2018

Geweldig

Heerlijke midweek gehad hier met prachtig weer en een schitterende omgeving. Wij verbleven in het torentje, echt een origineel verblijf. Wel iets verouderd, maar dat mocht de pret niet drukken. De douche was wel modern en erg schoon! Dat in tegenstelling tot het servies. Veel kopjes en glazen konden wel een goede afwasbeurt gebruiken. De tuin had een prachtig uitzicht over het landschap en onze hond heeft genoten van de ruimte. Zeer vriendelijk ontvangen bij de receptie door een Nederlands sprekende dame. We hebben een aantal dagen broodjes besteld die ‘s ochtends netjes klaar lagen bij de receptie. Top! Kortom, een top verblijf gehad en echt genoten van de rust op dit park. Wij komen hier graag nog eens terug.

Vakantiepark Landal Village les Gottales info

Camping-informatie