Vakantiepark Landal Village les Gottales

Vakantiepark Landal Village les Gottales
8,2

• Activiteiten6,3
  • Onderkomen7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Village les Gottales voor je op een rij gezet:

201 reviews over Vakantiepark Landal Village les Gottales in het Nederlands

Fantasdtisch

wijbrands, 17-4-2018
  • Onderkomen10

Wij waren in huis Nr. 13. Dit huisje was net opnieuw ingericht en zag er geweldig uit. Alles was goed schoongemaakt en de inventaris was ruim voldoende.

Alleen de achterkant waar je lekker in het zonnetje kunt zitten was wegens aanleg van nieuwe leidingen nog niet netjes opgeruimd.

Verder was alles naar wens vriendelijk personeel altijd bereid te helpen.

In de omgeving is ook genoeg te doen.

Walter, 10-3-2018
  • Onderkomen9

Mooi park, kleinschalig. Hoog Anton Pieck gehalte. Wij zaten in een appartement, alles gelijkvloers (nr.1). Was wel wat kleiner dan de andere huisjes maar alles was aanwezig, dus niets te klagen. Perfecte uitvalsbasis om uitstapjes te maken in de omgeving.

Super!

Herman, 26-10-2017
  • Onderkomen8

De ligging van het park is fantastisch. Je waant je zelf in een (kleinschalig) antonpiek dorp. Wij hadden een appartement, in plaats van een huisje, met vrij uitzicht over het dal van de berg waar het op ligt (nr. 1). Wat wij vooral prettig vonden was dat het nagenoeg gelijkvloers was (alleen een klein opstapje naar de badkamer/toilet). In diverse reviews hebben we gelezen dat de meeste huisjes een 2e verdieping hebben, maar dat de trap naar boven en de ruimte boven zeer smal/beperkt is. Het appartement is volgens mij ook recent gerenoveerd. Maar afgezien van het verblijf, de omgeving is geweldig. Er is van alles te beleven, je moet het alleen wel zelf doen/er op uit gaan (Coo, Monschau, Malmedy, Luxemburg, Remouchamps etc..)

Sprookjesachtig!

Yvonne, 14-10-2017
    • Activiteiten5
    • Onderkomen8

Huisje no 27, geschikt voor 4 personen. Schilderachtig met ruim uitzicht aan achterzijde over dal. Voorzijde aan pleintje tegenover tennisbaan. Twee open haarden, 1 bij eettafel en 1 buiten. Hout te koop bij zeer vriendelijke en behulpzame receptie. Zeer compleet ingericht met o.a. oven, magnetron, senseo, koffiezetapparaat en waterkoker. Moderne badkamer met douche en toilet beneden, boven 2e toilet en wastafel. Twee slaapkamers boven; deze hebben schuin dak dus je kunt niet overal staan. Voor ouderen en kinderen oppassen op overloop wat krap en afstapje. Houten vloer verdieping kraakt rustiek. Neem wat geurkaarsen mee voor soms wat muffe geur. lekker luchten doet ook veel. Kleinschaligheid en rustige ligging is heerlijk voor rustzoekers en natuurgenieters. Kleine dorpjes in omgeving charmant en volop supermarkten (Carrefour en Del Haize). Weg naar park toe is nogal spannend; steil, onverlicht 's avonds.

Supergezellig parkje in een prachtige omgeving

Werner, 8-10-2017
    • Onderkomen8

Les Gottales is een prachtig park met een authentieke sfeer. Wij verbleven in de tweepersoonstoren. Deze gezellige bungalow was leuk ingericht en had alles voor een romantisch weekendje als koppel. Aan de receptie werden we vriendelijk ontvangen en vlot in het Nederlands geholpen met tips voor uitstapjes en restaurants. De gele wandeling (10 km) is een aanrader. We gaan zeker nog eens terug.

Het was een heerlijk klein park.

Joke, 24-9-2017
    • Activiteiten7
    • Onderkomen9

De weg ernaar toe was vrij steil en slecht,maar goed te doen als het niet glad is.

Leuk park, vriendelijk personeel wat ook nederlands spreekt. Wij hadden een mooi schoon huisje met 3 grote slaapkamers 2 toiletten (apart) en een badkamer, luxe keuken met een combi magnetron. Prachtig uitzicht aan de achterkant van ons huisje. Eten hebben wij bij verschillende restaurants in trois ponts. Mooie omgeving om uitstapjes te maken, coo ligt op 10 minuten rijden twee grote winkelcentra,s in luxemburg knauf en massen, leuk als het weer niet zo goed is. Deze liggen vier km uit elkaar. Ook malmedy en spa liggen in de omgeving. Zelf wifi deed het vrij goed. Dus een heerlijke midweek gehad.

Veel teveel geld voor dit verblijf

Marga van der Pijl, 15-8-2017
    • Activiteiten2
    • Onderkomen1

Het verblijf was niet schoon. Het riool stonk. Het bed veels te klein. We konden niet fatsoenlijk rechtop staan. Niets te doen in de buurt. Wandelen was ik. Redelijk restaurant in de buurt. De prijs / kwaliteit verhouding is ver onder de maat!

Heerlijk genoten

Daan96, 11-8-2017
    • Activiteiten9
    • Onderkomen9

Personeel was ontzettend vriendelijk, huisje erg schoon en ruim (wel laag plafond!), inventaris was heel groot, groter dan verwacht. Uitzicht was om te genieten. Genoeg te doen in de buurt, op het park zelf niet maar als je voor de rust komt zeker een aanrader. Al met al zeker een aanrader !
    • Activiteiten9
    • Onderkomen9

Een Anton Pieck-sfeer in een ongelofelijk mooie omgeving. Het huisje (nummer 1) is super makkelijk gelijkvloers en onlangs gerenoveerd dus op en top in orde. Nederlands sprekende receptiemedewerkster afkomstig uit de streek, dus weet je precies te vertellen waar je moet zijn. Voor ons iets meer dan 2 uur rijden dus als wij een weekendje weg willen, dan weten we het wel...

Mooie uitvalsbasis om de omgeving te verkennen

Janneke, 23-7-2017
    • Onderkomen7

Wij vonden Village les Gottales een sfeervol park. De buitenruimte is netjes en goed onderhouden. Ons geschakeld vakantiehuisje had een prachtig uitzicht over het dal. Het huisje zelf was redelijk comfortabel. Er lag een fijne informatiemap in het huisje klaar, met ook de nodige tips voor uitstapjes in de omgeving. Goede keukeninventaris, er was veel meer aanwezig dan vooraf aangegeven was. Het grootste nadeel was dat de huisjes redelijk gehorig zijn. Dus als onze kinderen van 1 en 3 jaar in slaap probeerden te vallen moest er in de rest van het huisje rust zijn. Daarnaast hoopten we dat de buren niet al te veel last van het geluid van onze kinderen hadden ivm de gehorigheid. Het park beschikt over enkele goed onderhouden speelgelegenheden voor kinderen en we hebben de medewerkers als heel vriendelijk en behulpzaam ervaren. Er is geen eetgelegenheid op het park, maar dat hebben we niet als nadeel ervaren. Er is wel een broodjes- en soepservice. We hebben vanaf het park meerdere uitstapjes gemaakt in de omgeving (musea in Stavelot, plopsaland in Coo, gezwommen in het gemeentelijke zwembad in Spa). Daarnaast hebben we bij de receptie van het park een wandelkaart gekocht, waarmee we meerdere prachtige wandelingen gemaakt hebben (met de kinderen in rugdragers). Soms kwamen we onderweg leuke beekjes tegen waarin de kinderen konden spelen. Als het niet teveel regent is het park ook voor gezinnen met jonge kinderen een mooie uitvalsbasis om de omgeving te verkennen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Village les Gottales in Trois-Ponts, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Village les Gottales zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Village les Gottales scoort een 8.18 uit 10 op basis van 201 reviews.