Sorteren

Reviews over Stavelot

Voor herhaling vatbaat!

F.G. Wierbos-Klein Wierbos-Klein
    1-11-2018

Wij hebben 2 nachten tot volle tevredenheid bij u doorgebracht. Wij kunnen ons ook niet vinden in de klachten van sommige anderen. Kamer 24 zou klein zijn? Wij hadden kamer 23, die volgens ons dezelfde afmetingen had en wij vonden deze kamer heel ruim. De badkamer was misschien niet zo groot, maar groot genoeg. Wanneer je voor een paar euro een kamer boekt voor 2 nachten en je neemt ontbijt erbij, dan ben je nog goedkoop uit. U hebt helemaal gelijk Vanessa! Wij vonden het een prachtig gebouw, vooral de ontbijtzaal was prachtig.

Het eten was prima. Ik heb nog nooit zo een lekkere champignonsoep gehad ( ik houd helemaal niet van champignons).

Verder vinden wij uw reacties op de reviews leuk! Ga zo door!

Prima !

Jenny Sande
    21-10-2018

In tegenstelling tot eerdere reviews wil ik graag melden aangenaam verrast te zijn geweest over het huisje. Het was schoon, keurig ingericht, goede bedden, mooie ligging. Kortom aangenaam verrast en we gaan zeer zeker nog eens terug. Prijs kwaliteit verhouding verdient een positieve reactie. Vriendelijk personeel en eten in het restaurant van het park was ook oké.

volgende keer op zoek naar een ander hotel

C.B. van Oost
    30-9-2018

Een perfecte locatie midden in de Ardennen. Ook het gebouw op zich is een statig pand. Het verblijf was goed behalve het ontbijt. Dat rechtvaardigt zeker niet het bedrag van €15,95 Dat was niet meer dan minimaal. De gebakken eieren waren gebakken in visolie, nou niet bepaald erg smakelijk. Ook het diner à raison van € 37,95 pp is veel te hoog. In de omgeving zijn diverse gelegenheden te vinden waar je voor een 3-gangen diner €19 tot €23 betaalt.

roel, GM, 29-10-2018

Beste,

Na contact gehad te hebben met u over deze review blijkt dat u komkommers mist op het ontbijt. Al het andere dat u aanhaalde dat er niet zou zijn staat er wel degelijk. Erover gekeken? kan zijn. Visolie gebruiken we niet onzer eitjes worden gebakken in margarine.

Wat betreft het diner: We hebben 3-gangen menu's vanaf 22.95 euro.

Het menu wat u aanhaalt is inclusief dranken. Bijgevolg lijkt ons de prijs, gezien de keuze van de grondstoffen en inbegrepen dranken, wel degelijk correct.

koninklijke kamer

Anneke
    19-9-2018

Lang verhaal, maar wat waren wij blij dat er nog een kamer vrij was! En dan ook nog eens een heel mooie, bijna koninklijke kamer. De gastvrijheid en zorg voor het ontbijt maakten het een heel fijne onderbreking van onze kampeervakantie. Bedankt!

Hier kom ik zeker terug!

Marilyn Deschryver
    18-9-2018

Prachtig hotel, mooi gelegen, prachtige kamers, uiterst vriendelijk, fantastisch lekker menu gegeten en een royaal ontbijt. Voor ons een dikke 10

Stavelot scoort een 8 uit 10, op basis van 201 reviews