Stavelot

We hebben een aantal aanbieders voor Stavelot voor je op een rij gezet:

Reviews over Stavelot

Pieter Beers,
    23-12-2018

3 dagen in hotel La Maison gelogeerd bij het echtpaar Roel & Vanessa . Een prachtig hotel wat veel sfeer en warmte uitstraalt. Gelegen aan een prachtig sfeervol plein. Netjes ontvangen door Roel , die ons naar de kamer verwees, met twee aparte grote bedden de kamer die ruim voldeed aan onze wensen. Het diner was voortreffelijk (a la carte met ruime keus) . Met liefde en passie samen gesteld door Roel ( gediplomeerd kok) .Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding, daarom zou ik het een ieder aan willen raden! Het ontbijt was uitgebreid en van alles wat een goed ontbijt moet hebben was het ruim voorzien. Daarvan genoten in een ontbijt zaal zoals we die nog niet eerder zijn tegen gekomen . Prachtig !!! Het echtpaar doet er werkelijk alles aan om het hun gasten het zo goed mogelijk naar hun zin te maken , vraag het hun en ze regelen het voor je. Ga niet met een vergrootglas iets zoeken en achter hun rug om azijnzeiken , dat verdienen ze niet !!

Gereisd met partner in december 2018

Fantastisch verblijf

Daniëlle,
    21-12-2018

Fantastisch verblijf met mooie thema kamers. Gastheer Ad is een zeer vriendelijke man en zorgt voor een uitmuntend ontbijt. Wij komen al 10 jaar in Hotel Dufays en elke keer is de zorg weer uitstekend!

Gereisd met partner in november 2018

Zeker voor herhaling vatbaar!

Elske Siderius,
    27-11-2018

Hotel du fays, prachtig klein hotel in sfeervol oud pand. Grote kamers, zeer vriendelijke gastheren, geweldig ontbijt! Honden welkom, wandelen direct achter hotel via mooie tuin naar centrum Stavelot.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Charmant "herenhuis" maar niet nogmaals

Bettina,
    25-11-2018

Gastheer heeft weinig begrepen van klantvriendelijkheid. Hij zal het niet kwaad bedoelen maar hij komt nukkig over. Receptie is nooit iemand te vinden en de hele dag hoor je te harde zwaarmoedige klassieke muziek. ( maar oke das een kwestie van smaak) Kamer was zeer stoffig. Boven op de kast was nog nooit iemand met een doekje geweest. Ook wc was bij aankomst niet schoon. Was volgende dag wel gedaan na een aantekening van mij op een daarvoor bedoeld kaartje. Matras was zeker niet vlekvrij en op mijn molton vond ik haren terug in een kleur die niet de mijne zijn. Verder vonden wij het ontbijt veel te duur voor wat je er voor kreeg. Diner was een stuk beter en de gastvrouw is ook veel vriendelijker. Jammer met een paar kleine aanpassingen zou het een veel beter cijfer kunnen krijgen.

Een dikke 10

Elske,
    23-11-2018

Een dikke 10! Prachtig hotel, mooie zeer ruime sfeervolle schone kamers, supergoed ontbijt, rustige omgeving, mooie tuin, bovendien hartelijke ontvangst en goede zorg van de beide eigenaren tijdens ons verblijf. We kunnen dit hotel van harte aanbevelen en komen zeker terug!

Stavelot scoort een 9 uit 10, op basis van 201 reviews