Camping La Plage

226 reviews over Camping La Plage in het Nederlands

Gezellig

Sonja en Hilco
18-9-2018

Het was weer een super weekend. Mooi weer en mooie wandelingen in de buurt. Arnoud weer bedankt voor de lekkere frietjes en 's ochtends vroeg de broodjes service.

Tot de volgende keer

10 voor Sanitair ?hoezo kleding nat haren op vloer 1 euro stuk te weinig schoongemaakt

10 voor eetgelegenheid? hoezo friet Krocket loempia en fricadel meer is niet

10 voor staat camping? 2 amp stroom voor 2,40 per dag is niet meer van deze tijd en heeft niets met Eco te maken , als er rond gereden wordt op 600 cc motoren om mensen naar hun plaats te wijzen

Overvol, meer dan er toegestaan is, 10 min op brood gewacht terwijl eigenaresse rustig door ontbijt op bankje, gezellig maar overal voor moeten betalen incl eco tax die niet bestaat is not done

Eigenaar blijft maar praten bij enig kritiek maar luisteren Ho maar , nee dan zijn echt wel plekjes die net zo leuk zijn

Goede camping voor dat geld

Frank
13-8-2018

Nederlandse eigenaar, Belgische gemoedelijkheid.

Wordt wel gerommeld met toewijzing staanplaatsen: meer caravans/tenten dan volgens de plattegrond zijn toegestaan. Daardoor kon eigen auto niet meer bij de eigen tent. Jammer!

Ook opvallend: slechts 2 ampère beschikbaar en dat is echt heel weinig.

Desalniettemin prima vermaakt, mede dankzij t mooie weer en de mooie omgeving!

Supergezellige camping, met prima schoon sanitair en verwarmd zwembad. Vanaf de hele camping is het meer van Robertville op loopafstand bereikbaar, en in het naastgelegenbos kun je fijn wandelen. Betaalbaar verblijf!

Pim
13-8-2018

Mooie camping aan een meer met leuke wandelroutes door de natuur.

Camping is schoon en netjes, leuke bar met een terras. Waar ook de hond mocht komen.

Het personeel staat altijd voor iedereen klaar, zijn vriendelijk en behulpzaam. We hadden een mooie ruime plek, met de auto in het zicht.

Het zwembad is verwarmd ruim en schoon.

Voor jong en oud een leuke plek om te verblijven.

Geweldig

Jeroen Schuitema
12-8-2018

Geweldige camping met goede organisatie, alles wordt top onderhouden en het personeel is erg aardig, spraakzaam en behulpzaam.

Enige minpuntje van de ligging is dat er niet in het meer gezwommen mag worden (m.u.v. Een betaald gebied waar honden niet mogen komen). Dus samen met m’n hondzwemmen zat er niet in.

Al 12j nog steeds dezelfde deugddoende vakantie

Gert Cloostermans
8-8-2018

Erg fijne camping waar veel kan en mag, waar zowel jong als oud zijn plekje kan vinden. Basic kamperen op een mooi stukje groen, super gelegen vlakbij een mooi meer. De eigenaar is zijn eigenste zelve, vriendelijk, meertalig, behulpzaam maar zorgt tegelijk voor de noodzakelijke orde, vriendelijk doch kordaat waar nodig. Betalen voor douche en de vaat is voor mij een pluspunt, geen onnodig waterverbruik. Door middel van de terrassen vergroot het privacygevoel waarbij de kampeerartikelen zeker voldoende groot is. Je wagen naast de tent mogen parkeren is een enorm pluspunt. Het zwembad is mooi, proper en voldoende groot. Ik ben klaar voor nog es 12j kampeerplezier.

Geweldig fijne camping

Eddie Steenbergen
7-8-2018

Heerlijke terras camping aan het meer waar je kan zwemmen en een boot huren.

Op de camping een heel fijn zwembad en een fijne kantine waar je kan eten en drinken. De camping baas en personeel zijn heel behulpzaam. De omgeving is super en ook Malmedy is een bezoek waard. Kortom een aanrader.

Leuk ongedwongen verblijf

Hannelore Hauser
6-8-2018

Ik ben er 2 nachtjes op bezoek geweest bij mijn moeder die er een stacaravan gehuurd had. De sfeer is er goed, alles is netjes, het zwembad is groot +punt, zeker met/voor kinderen. 'Luxe' moet je er niet verwachten maar wie wil dat dan ook op een camping? Niets zo fijn of heerlijk ongedwongen kamperen met vriendelijke eigenaars/personeel die geen moeite teveel is. Voor mij een meevaller, dus we komen graag met heel het gezin eens terug.

Hans de Werker
5-8-2018

Oké het kan er erg druk zijn maar er wordt bijna altijd een mouw aangepast. Nu een extra kampeergelegenheid op het grasveld tegenover de echte camping. Alle faciliteiten blijven goed bereikbaar. Dit is alvast een "warmloper" voor het formule 1 weekend eind deze maand. Speciaal hierbij is dan op zaterdag een barbecue met muziek, ontbijt erg vroeg op de zondag en lunchpakketten voor op het circuit.

Echt voor de liefhebbers een superaangelegenheid. Geen toeslagen op de normale prijzen, zoals overal wel tijdens dit weekend in dit gebied.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Plage in Robertville, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.