Camping La Plage

195 reviews over Camping La Plage in het Nederlands

heel goed geweest

peter
10-6-2018

zwembad , broodjes , cafe , snacks , mooie plaatsen om te staan met de camper , heel vriendelijke en behulpzame eigenaars , op 2 km dorp , op 400 meter groot strand met cafetaria mooie wandel en fietspaden ….

Tim Tanis
9-5-2018

Super mooie camping. Voor zon aanbidders zon overgoten stand plaatsen. Voor diegene die meer houden van koelte, mooie schaduw plaatsen onder hoge loofbomen. 's avonds tegen 19:00 koelt 't aangenaam af.

Hond vriendelijk en Nederlandse eigenaar doet zijn uiterste best om 't zijn gasten naar de zin te maken.

Aangenaam zwembad, heel goed verzorgd.

Veel sport gelegenheden direct vanaf de camping. Voor ieder wat wils: steile mountain bike routes, pittige tour fiets routes (hebben 30 KM Malmedy en retour gedaan met adem benemende uitzichten op dichte dennebossen) en wandelen. Mooie route om 't stuwmeer.

Mijn favoriet: gehaktballen zijn zelfgemaakt door eigenaar !

Een eenvoudige camping zonder campervoorzieningen met slechts 2A stroomaansluiting. Ligt op zo'n 100 meter afstand van het openluchtbad bij het Meer van Robertville. Daar zit in de zomer ook de VVV-post waar we een plattegrond van de omgeving en een kaart van de Vennbahn haalden. De camping ligt op een paar kilometer van de Vennbahn. We maakten als eerste etappe een retourtje van Robertville naar Monchau en bezochten ook dat stadje. Bij Robertville zijn ook een aantal wandelroutes met symbolen uitgezet. Wij liepen een rondje stuwmeer en gingen naar het slot Reinhardstein. Bij het slot was de laatste rondleiding gaande toen we aankwamen. We konden alleen een drankje kopen bij de kiosk.

Voor mij als fietser de perfecte camping op de perfecte plek. Het hele jaar open (ik was er op 19 oktober, op een herfsttocht door de Eifel en Hoge Venen, als veel campings al dicht zijn), mooie grasjes, lekker rustig en prima voorzieningen. En topservice van de Nederlandse eigenaar, die me buiten de openingstijden van de receptie alle - en vriendelijke - hulp bood. Aanrader!

Leuke camping in mooie omgeving!

Cornelisse
20-9-2017

Meerdere malen naar deze camping geweest. Heerlijke plek waar je tot rust kunt komen. 's Avonds gezellig een drankje bij het haardvuur in de kantine. Leuke omgeving waar je mooie wandelingen kunt maken. Zeker een aanrader!

Aanrader!

Ewout Nagtegaal
20-9-2017

Gezellige camping, goeie ligging. Leuk in het weekend live muziek en een gezellige kantine.

Heerlijk rustige camping

Hans & Annette Korteweg en onze labrador Bikkel
10-9-2017

Heerlijk basic camping, wel met een prachtig verwarmd zwembad (26gr) dus ook in najaar nog lekker zwemmen. Let wel dat de toerplaatsen maar 2A stroomaansluiting hebben, waardoor een camping-waterkoker/-koffiezetapparaat (van c.a. 3A) niet kunnen worden gebruikt. Dus gewoon op gas je water koken en met losse koffiefilterhouder je bakkie zetten, dat werkt wel lekker onthaastend. In het sanitairgebouw kan wel de fohn worden gebruikt. Mooie wandelingen met onze hond direct vanaf de camping, rond het stuwmeer van Robertville en naar kasteel Reinhardtstein.

Wij hadden in het weekend van 1 - 3 september 2017 het gehele veld van plaats 77 - 82 voor ons alleen, dus dat speelt zeker mee in de beleving van de rust. Voor ons een camping om zeker nog eens terug te keren.

Fantastische omgeving en prima camping

Vd heuvel utrecht
9-9-2017

Lekker warm zwembad en schone camping. Vriendelijke beheerder en gezellige sfeer

Geweldig F1 weekend!

Kok
29-8-2017

Geweldig F1 weekend gehad met z'n allen.

Donderdagavond aangekomen en heel vriendelijk ontvangen door de camping eigenaar en collega's. Er werd ons een plek aangewezen en daar dus in het donker de tent opgezet.

Vrijdagochtend zagen we dat er een veel mooier plekje vrij was gekomen vlakbij het zwembad. De camping eigenaar vond het geen probleem dat we onze tent wilde verplaatsen. Hierna naar het circuit gereden (ingang Malmedy) wat ongeveer 20 minuten rijden is. Vrijdagavond was erg gezellig met live muziek op het terras.

Zaterdagochtend ontbijt opgehaald bij de receptie (kan je hier bestellen) en daarna naar het circuit. 's Avonds een gezellige BBQ op het terras en verder vroeg naar bed voor de volgende ochtend.

Zondagochtend 4 uur de wekker en op naar het circuit. Het was vroeg maar we stonden lekker vooraan in de rij voor de ingang en hadden hierdoor prima plekken langs het circuit zelf.

Heel erg bedankt voor dit top weekend!

Mooie plek

Lammert van der Deen
28-8-2017

Geweldige camping eigenaar. Arnout heet die.

Komen aan en hup gelijk op zijn Virago voor ons aan naar ons plekje.

Groeten Lammert en Karin uit Noordbroek. ( Groningen) En de EHBO was ook goed. Voet ingetaped hahaha.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Plage in Robertville, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Plage scoort een 8.79 uit 10 op basis van 230 reviews.