Géén boekingskosten

Contact

306 Reviews over La Plage

• 8Sabine und Gaby17-05-2022

Erholung

Der Campingplatz liegt ruhig direkt am Wasser Erholungsurlaub pur Besitzer super freundlich und hilfsbereit und die Leute die da sind wie Familie

• 5Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 10Tinneke17-05-2022

Mooie camping in een prachtige omgeving.

La Plage is een camping vlak aan het meer . Rustig gelegen en ideaal vertrekpunt voor uitstappen. Malmedy, Butgenbach, Eupen ... Nabij het dak van België... Ontelbare wandelingen waar je tot rust komt. De fietsers knn hun hart ophalen via de Ravel of kuitenbijters. Met de kids kan je naar het meer op korte wandelafstand. Gewoonweg een super camping met zeer hulpvaardige uitbaters ! Wij kijken alvast uit naar de volgende keer te La Plage. Thanks team La Plage 👍

• 9Melissa16-05-2022

Wij hebben genoten van een heerlijke week op deze prachtige nette camping. De mensen zijn heel vriendelijk en de eigenaar is niet vies van een grapje. Hij is altijd vrolijk en behulpzaam. Zijn vriendin zorgt voor de mooie bloemen. Alles ziet er kleurrijk en verzorgt uit. De omgeving is prachtig. Je kunt er mooie fietsroutes fietsen en wandelen. In de buurt zijn ook electro steppen/ fietsen te huur. Deze camping is echt een aanrader voor tent, caravan en camper.

• 8Sandy16-05-2022

Heerlijke camping

Wij hebben hier een weekend verbleven met onze hondenvrienden en alle hondjes, . Zijn gastvrij ontvangen & alles is duidelijk uitgelegd. Vrijdag avond stond er een frietjes avond op t programma & ondanks dat we met veel waren, was dit goed & snel voor elkaar Op zaterdag is er door de eigenaar en zijn vrouw na onze wandeling door de prachtige omgeving een bbq gegeven en ook dat was heerlijk, aan alles was gedacht. Op zaterdag en zondag ochtend konden we broodjes afhalen aan de receptie Die al afgehaald waren bij de plaatselijke bakker. Op zondag afgesloten met wederom een wandeling door de prachtige omgeving, de eigenaren hadden ons goede opties aangedragen.

Ook onze honden, samojeden, werden op handen gedragen.

Wij komen zeker terug! Sterker nog.. het volgende weekend is al geboekt voor september

• 7Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 10Manon Geurtjens24-08-2021

Fantastische camping!

Deze camping heeft alles wat je wilt en nodig hebt voor een heerlijke vakantie! Gastvrije uitbaters, schoon, mooi gelegen in de natuur en rustig. Wij verbleven in het appartement wat prachtig gelegen is en van alle gemakken is voorzien. Wij komen zeker terug, aanrader!!

• 9Annelies09-08-2021

Verblijf voor 1 nacht

Tegen de avond verzeild geraakt op deze camping na een lange fietstocht. Aangezien ik geen tent/caravan/camper bij had, deed de vriendelijke uitbater zijn best om me een slaapplekje te geven. Een caravan zou binnenkort in de verkoop komen en voor een eerlijke prijs mag hier ik vanavond last-minute overnachten. Ik heb een slaapzak gekregen, kan de batterij van m'n fiets opladen, een bord frietjes naar binnen gesmikkeld en kijk nu heerlijk op het meer van Rovertville.De uitbaters stelden alles in het werk om het aangenaam te maken.Ik twijfel niet aan het ontbijt morgen.

• 10Tori Tortelboom15-02-2021

Ons zie je terug!

Zeer aangenaam verblijf met een heel vriendelijk ontvangst, alle nodige en kant-en-klare voorzieningen, prachtige locatie met een gastheer die je zeker niet zal vervelen!

• 9Fam. Roels Alain en Karen10-01-2021

Aangenaam verblijf op leuke camping

Vriendelijk ontvangen door de uitbater, ook direct hulp geboden bij installatie van onze caravan. Lekker ontbijt gaan halen aan de receptie Alles netjes en verzorgd. Wij komen zeker nog es terug. Prijs- kwaliteit een aanrader!

• 10Roels Alain en Karen10-01-2021

Zeer vriendelijke ontvangst, super service.

Zeer behulpzaam bij installatie, afhaalmaaltijden mogelijk en heerlijk ontbijt te verkrijgen. Prijs- kwaliteit echt een topper.

• 10Tommy30-11-2020

Super service !!!

Wij zijn hier 2 nachten geweest november 2020 met camper. Zeer vriendelijke en behulpzame uitbater, heeft ons afhaalmenu zelf gaan afhalen en tot aan de camper gebracht. (Covid-19) Wat een service ! Mooie omgeving voor wandelmogelijkheden en dichtbij het meer van Robertville.

Camping La Plage info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar