8,5

232 reviews over Camping La Plage in het Nederlands

verlof was heel goed!!

martine coplo,
14-1-2019

Wij komen hier al meerdere jaren en zijn heel tevreden , vriendelijke baas , en prachtige omgeving , als gevolg hebben we hier een caravan gekocht en we zijn er erg blij mee , de cantine is ook heel gezellig en de kids vinden het zwembad de max.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Middelmatig

Briet,
1-11-2018

Geen aanrader, rommelig, elektriciteit niet ok en duur, douche betalend niettegenstaande lid van Acsi waar buiten seizoen zou moeten gratis zijn en weinig tijd om te douchen voor je geld,, jammer dat al het afval in zelfde vat moet, gasflessen staan open en bloot naast de afvalbak, geen vakantiegevoel op deze plaats, jammer. Naam wat misleidend, hadden gedacht aan het strand uit te komen, mis gedacht dus maar dat is onze fout, in de toekomst beter nagaan waar we terechtkomen, review lezen is de boodschap

Gereisd met partner in september 2018

Camping ligt zeker niet aan het meer er is zelfs een weg en een chalet rij tussen camping en meer en doet rommelig aan overal materiaal van beheerder. Camping volgens beheerder is Eco dit is zeker niet het geval!

Friture met kat en hond op de balie met rokende eigenaar erachter niet fris!

Sanitair overal voor moeten betalen maar geen zeep geen papier onfris dus maar beheerder maakt zich meer zorgen over zwemkleding wat in Belgie wettelijk geregeld is volgens hem, niet dus!

Wilden 7 dagen blijven maar na 3 nachten weg gegaan wegen overlast honden sommige eigenaren hadden zelfs 4 stuks

Elektra niet van deze tijd veel uitval ca 5x per avond gevolg ook koude douches

Omgeving is fraai en goede wandelingen zijn mogelijk dat scheelt!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Worden Campings niet gecontroleerd?

Stroom niet ok ! 4x uitval gevolg koude douche! Gevaarlijke stroom palen div open en bloot!

Camper plaatsen , niet dus gewoon geplant op terrein nummers niet te zien

Vuil water losen buiten op gemeente riool put

Eten Friet Niet gezien. Zwem bad aangegeven 26 graden is slechts 19 graad

Sorry hoor het mag wel seisoens einde zijn maar ik kom op referenties bezoekers kopt dus echt niet, Camping ligt overigs mooi

maar 8 , 9 en 10 deel je uit op super de luxe campings wat zijn die dan 15 tiende in scores?

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Het was erg fantastisch

Maarten,
23-9-2018

Nadat de campingbaas dacht dat hij tweede keus was (lol) werd deze camping al heel snel toch eerste keus. Wat een geweldig leuke camping ,mooi bij het water de natuur alles wat je je wensen kan.

Prachtige camperplaatsen, Goed sanitair, En heel erge aardige campingbaas.

Stroom en wifi aanwezig.

Gereisd met partner in september 2018

Mooi!

Dennie,
21-9-2018

Mooie camping en zeer behulpzaam. Als er iets was werd het meteen opgelost. Goede stroomvoorziening. Mooi omgeving om heerlijk te wandelen.

Gereisd met vrienden in september 2018

Gezellig

Sonja en Hilco,
18-9-2018

Het was weer een super weekend. Mooi weer en mooie wandelingen in de buurt. Arnoud weer bedankt voor de lekkere frietjes en 's ochtends vroeg de broodjes service.

Tot de volgende keer

Gereisd met vrienden in september 2018

10 voor Sanitair ?hoezo kleding nat haren op vloer 1 euro stuk te weinig schoongemaakt

10 voor eetgelegenheid? hoezo friet Krocket loempia en fricadel meer is niet

10 voor staat camping? 2 amp stroom voor 2,40 per dag is niet meer van deze tijd en heeft niets met Eco te maken , als er rond gereden wordt op 600 cc motoren om mensen naar hun plaats te wijzen

Overvol, meer dan er toegestaan is, 10 min op brood gewacht terwijl eigenaresse rustig door ontbijt op bankje, gezellig maar overal voor moeten betalen incl eco tax die niet bestaat is not done

Eigenaar blijft maar praten bij enig kritiek maar luisteren Ho maar , nee dan zijn echt wel plekjes die net zo leuk zijn

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Goede camping voor dat geld

Frank,
13-8-2018

Nederlandse eigenaar, Belgische gemoedelijkheid.

Wordt wel gerommeld met toewijzing staanplaatsen: meer caravans/tenten dan volgens de plattegrond zijn toegestaan. Daardoor kon eigen auto niet meer bij de eigen tent. Jammer!

Ook opvallend: slechts 2 ampère beschikbaar en dat is echt heel weinig.

Desalniettemin prima vermaakt, mede dankzij t mooie weer en de mooie omgeving!

Gereisd met partner in augustus 2018

Supergezellige camping, met prima schoon sanitair en verwarmd zwembad. Vanaf de hele camping is het meer van Robertville op loopafstand bereikbaar, en in het naastgelegenbos kun je fijn wandelen. Betaalbaar verblijf!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Plage in Robertville, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.