Camping Olympia

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Goedkoop en zeker nog eens.

De vries, 7-5-2018

Ontzettend behulpzame en vriendelijke beheerders. Zelfs bij het inchecken van een caravan krijg je een zakje met doekjes,afwaskwast en dergelijke.

Toen we voor alleen de kids een bowlingbaan wilden reserveren hoefden we nieteens te betalen! Wat een service.

De bitterballen en drankjes zijn er niet duur. Er is broodjesservice waardoor je iedere ochtend met zelfs warm brood verblijdt wordt.

De wc's waren vaak schoongemaakt en alleen op de grond van het inlopen wat modderig.

Tip voor de eigenaar probeer de douches op een constante temperatuur te krijgen. Nu dan weer koud en dan weer te heet.

Geweldig!

Mariska Colijn, 5-5-2018

Ik heb deze camping geboekt via veiling,

pas na het boeken las ik de recensies, owwww waar was ik aan begonnen?!?!

De één nog negatiever dan de ander... ik had nu al geboekt en met in mijn hoofd het plaatje van een verschrikking kwamen wij aan bij Olympia .

Een vrolijk onthaal, en onze vakantie kon beginnen. De lodge was super! Een geweldig uitzicht op het water, kinderen (13,11 en 3 jaar) hebben de hele week gevist en een leuke tijd met camping vrienden gehad.

De toiletruimte wordt drie tot vier keer per dag schoongemaakt, de toiletten schoon, het douchen was soms even koud maar hé, het is wel camperen! ( als je liever een vijf sterren all inclusieve vakantie zoekt,zoek AUB verder!) Wij hebben genoten en gaan zeker weer terug!

Zeker voor herhaling vatbaar!

Rachelle, 29-4-2018

Weer een heerlijk verblijf gehad bij een camping van de Olympia groep. Deze keer gebruik gemaakt van de de Coco Sweet. Wat een Luxe! Goede bedden en dekbedden, Magnetron, koelkast, ruimte om je kleding op te hangen, stroom, lampen en zelfs een passpiegel! Dit is camperen 2.0! Camping erg gezellig met veel activiteiten zoals darten, poolen, biljarten, bowlen, grote speeltuin en kampvuur. Ook zijn er uitdagende outdooractiviteiten te boeken. Zeer behulpzame en leuke medewerkers. We voelden ons heel welkom. Zeker voor herhaling vatbaar!

Goede locatie, accomodatie en begeleiding voor gro

Jeroen Vermeulen, 2-11-2017

Met school (40 leerlingen) 4 dagen goed begeleid geweest door het personeel.

Vriendelijke maar duidelijke benadering met oog voor de leerlingen. Waren ook flexibel ingesteld qua programma (weer technisch)

In de avonduren konden de leerlingen zich goed bezig houden met poolen,bowlen, darten, airhockey en andere spelletjes.

Ja, het was fris in de hutjes (november) maar daar kan je op kleden en het zorgde ervoor dat iedereen gezellig bij elkaar zat in de gezamenlijke ruimte. Sanitair werd 4x per dag schoongemaakt.

Personeel zorgt ook voor activiteiten op de camping zelf.

Kan wat extra aandacht gebruiken

Helena Van haren, 29-10-2017

Zonder twijfel, super aardig personeel en manager. Je zag aan alles dat ze hun best proberen te doen.

Alleen mist de camping de aandacht om zich tot een top-camping te ontwikkelen.

De verhouding toiletten, douches en gasten zijn niet echt in balans.

Verder vonden wij de toiletten wel schoon. Ze worden vaak schoon gemaakt, maar er wordt gewoon veel viezigheid naar binnen gelopen.

En ja de Ardennen is een vochtig, modderig gebied.

Voor jonge avonturiers op de middelbare school zouden dit top vinden.

Voor de gezinnen mist er een hoop.

De weg is erg slecht.

Veel feel good lodges hebben een barst in de raam.

Wij hadden regelmatig geen warme douches. En ook de electriciteit viel wel eens uit na een bui.

Jammer dat er geen slagboom is en dus snachts jongelui met harde techno muziek over het terrein rijden. Ook miste ik een plankje in de douche op m'n spullen op te zetten. En gordijntjes in de lodge zou ook fijn zijn. Een lik verf;)

Een camping om niét naar terug te gaan

Elske, 24-10-2017

Omgeving is prachtig. Personeel is chaotisch, maar vriendelijk. De plastic matrassen in de Glampingtent zijn redelijk comfortabel.

De tent was verre van schoon. Ik heb eerst moeten vegen en de grond schoon moeten maken. Het lakenpakket heb ik deels moeten gebruiken om de vlekken op de stoelen te verbergen.

Het sanitair was niet schoon, maar we hadden het weer (regen) ook niet mee. Camping ligt direct aan een doorgaande weg, absoluut niet kindvriendelijk. Camping is wellicht leuk voor jongvolwassenen, maar niet geschikt voor (jonge) kinderen.

Ik zou samen met een vriend gaan, maar door ziekte kon hij niet mee. Ik heb mijn neefje & nichtje meegenomen. Bij aankomst heb ik dit doorgegeven, er moet immers belasting en een extra lakenpakket betaald worden voor 1 extra kind (vind ik niet meer dan logisch). Dit zou met de borg verrekend worden. Er zijn verder totaal geen gegevens genoteerd. Ze moesten alleen een lakenpakket extra pakken. Aan het einde van het weekend kreeg ik de rekening, namelijk 49.50 extra voor administratie, bovenop de andere kosten. Dit vind ik belachelijk. Wat nou wijziging? Er is niks genoteerd/gecontroleerd. Geen geboortedatums, die je normaliter voor de toeristenbelasting wel nodig hebt. Waarvoor ik nou daadwerkelijk betaald heb? Geen idee. Niet voor administratieve handelingen in ieder geval. Als het personeel de moeite had genomen om ID's te controleren of in ieder geval iets wat te maken heeft met de administratie, dan had ik die kosten best begrepen. Voelde nu een beetje als geldklopperij. Jammer.

Tent werd ook niet gecontroleerd bij weggaan. Er werd alleen gevraagd om de lakens in de kar te stoppen. Toch jammer dat ik mijn best had gedaan om de tent schoon achter te laten. Had blijkbaar niet gehoeven.

Prima camping

Henk, 7-9-2017

Mensen die deze camping negatief beoordelen, zijn in mijn opinie verwend.

Het is een fijne camping om te verblijven, personeel is top, sanitair wordt 4x per dag schoongemaakt, gewoon klasse. Wij hebben een heerlijke week gehad!!

Super camping/ligging, vriendelijke medewerkers

Groetjes uit Amsterdam, 4-9-2017

Service medewerkers super goed! Ligging is erg gunstig. Wij verbleven daar van 25 augustus t/m 1 september 2017.

Heerlijk langs het water. We hadden het weer niet erg mee zitten maar dat maakte ons verblijf niet minder op! Voor herhaling vatbaar! Het regende soms tijdens ons verblijf en er was ook een schoolkamp. Hoe druk het ook was en soms dus modderig, werd het sanitair zo goed mogelijk bijgehouden!

Via veiling, maar nooit weer

Fam met hond, 31-8-2017

Op zich een leuke camping maar het sanitair is slecht. Inloop met zand/vuil. Douches erg Klein temp water niet instelbaar. Wasbakken met slecht werkende kranen, drukt erop en de kraan stopt direct. Ook er maar een gebouw met sanitair voor de hele camping. De hond is wel welkom maar uitlaten Kun je de hond eigenlijk niet op of direct bij de camping. Winkels goed bereikbaar binnen 5-10 min. Wandelen bij Ninglinspo is bijzonder mooi, dit op nog geen 5min van de camping. Voor kinderen wordt er veel gedaan. Camping lig direct aan een weg waar tot 90km/u gereden wordt. Kantine/bowling ingang aan de Kant van de weg, ook een Klein terras direct aan de weg. Tweede terras aan de achterkant met zicht op de camping. Terras niet vanaf de camping Kant bereikbaar. Klantvriendelijk geholpen maar wel wat rommelig. Blijkbaar is de camping net overgenomem door deze eigenaar. En mogelijk komt er verbetering.

Veel riool stank om en nabij het gebouw.

leuk vakantie voor weinig geld.

gezin met 2 kinderen, 29-8-2017

Mooie ligging. Vooral ligging aan de rivier de Amblève. Leuk kunnen vissen. Voldoende kleine visjes gevangen. Heel leuk voor de kleine kinderen. Ook wandelroute Ninlingspo is in de buurt en zeer de moeite waard. Leek wel op Suriname; mooi bergriviertje met kleine watervallen. Voor onze kinderen waren deze watervallen glijbanen; hebben lekker kunnen zwemmen en glijden (water is wel koud).

Over prijs / kwaliteit mogen de meeste mensen (de meesten hebben spotgoedkoop geboekt via vakantieveiling) niet klagen!

Staat van sanitair is zeker wel een aandachtspunt, echter was het douchen wel gratis en hebben altijd lekker warm water gehad. Ook prima kunnen afwassen en eenmalig goed gebruik kunnen van wasmachine.

We hebben alleen 1 avond gebruik gemaakt van eetgelegenheid van de camping; duurde wel lang voordat de drie frietjes en hamburger klaar was. Echter kregen we een zak friet genoeg voor 10 man mee, dus ook daar kan ik niet over klagen.

Voor de niet ervaren kampeerder (voor ons was het de eerste keer) aan te raden. Tent was van de camping zelf en goed te doen. Wij hebben niet extra hoeven te betalen voor de koelkast in onze tent.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Olympia in Remouchamps , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Olympia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Olympia scoort een 6.53 uit 10 op basis van 267 reviews.