Camping Olympia

• Onvoldoende: 1 - 5

Heerlijk en tot snel :)

Eelco
7-7-2018

Leuke, gezellige actieve camping. Door de aanwezigheid van schoolkinderen was het een drukke, maar gezellige boel.

Dat het wat drukker is bij het propere sanitair was voor mij geen probleem.

Af en toe verfrissing zoeken in de rivier om daarna weer heerlijk te kunnen genieten van de natuur en omgeving.

Heel vriendelijk personeel die voor je klaarstaat, wanneer je eens even iets wilt weten.

Goede tips voor in de omgeving en heerlijke restaurants op aanraden van het personeel.

Het blijft natuurlijk kamperen en dat betekend soms weleens een zanderig sanitair, wat overigens 3 tot 4 keer per dag werd schoongemaakt.

Jammer van de lage waterstand anders had ik de mooie natuur ook vanaf het water kunnen verkennen.

Ik ga zeker terugkomen op deze camping, nog nooit zoveel gastvrijheid meegemaakt.

Ga zo door en tot snel weer.

nooit meer

Peters
25-6-2018

zeer slecht sanitair, douches zonder enige vorm van warm water. waren ook nog eens vies en stonken.

Het was mieters

Thijs wissink
23-6-2018

Vandaag terug gekomen van een week vakantie op camping olympia,

De door ons gelezen recensies voorspelde weinig goeds.. Slechte service, vieze/koude douches, onbeschoft personeel Etc.

Echter, werden wij direct bij aankomst vriendelijk en opgeruimd ontvangen door Willem, 1 van de barmedewerkers. Daar zijn we uitgenodigd voor een info avond, waar ons alles is verteld en uitgelegd. Van camping weetjes tot alle activiteiten. Daar waar wij persoonlijke vragen hadden kregen wij de tijd om die met de manager te bespreken. Zo ver alles perfect in orde ! De dagen erop een aantal activiteiten gedaan die allemaal perfect georganiseerd waren door geweldige begeleiders! Pieter, bedankt voor het mountainbiken, hele gave dag gehad! In de avond was er in de bar altijd plek om een afzakkertje te nemen, veel zijn we geholpen door Linda, die als "onbeschoft" beschreven werd... Wat hebben wij genoten van de gezelligheid en spontaniteit van Linda en de

Tegenvaller

Marjolein
23-5-2018

De douches waren 2 van de 3 keer ijskoud!!! De 3e keer was het af en toe net warm genoeg om onder te staan. Van de 6 bowlingbanen waren er 2 beschikbaar. Die van ons was hartstikke scheef.

We hadden een Coco Sweet geboekt. Op zich een leuk onderkomen, maar heel erg klein en zeer weinig inventaris. De electriciteit deed het eerst niet, maar werd heel snel verholpen. Personeel is erg vriendelijk. Het riviertje en de speeltuin zijn leuk om in te spelen en het is prettig dat er een restaurant is. Verwacht er niet te veel van.

Goedkoop en zeker nog eens.

De vries
7-5-2018

Ontzettend behulpzame en vriendelijke beheerders. Zelfs bij het inchecken van een caravan krijg je een zakje met doekjes,afwaskwast en dergelijke.

Toen we voor alleen de kids een bowlingbaan wilden reserveren hoefden we nieteens te betalen! Wat een service.

De bitterballen en drankjes zijn er niet duur. Er is broodjesservice waardoor je iedere ochtend met zelfs warm brood verblijdt wordt.

De wc's waren vaak schoongemaakt en alleen op de grond van het inlopen wat modderig.

Tip voor de eigenaar probeer de douches op een constante temperatuur te krijgen. Nu dan weer koud en dan weer te heet.

Geweldig!

Mariska Colijn
5-5-2018

Ik heb deze camping geboekt via veiling,

pas na het boeken las ik de recensies, owwww waar was ik aan begonnen?!?!

De één nog negatiever dan de ander... ik had nu al geboekt en met in mijn hoofd het plaatje van een verschrikking kwamen wij aan bij Olympia .

Een vrolijk onthaal, en onze vakantie kon beginnen. De lodge was super! Een geweldig uitzicht op het water, kinderen (13,11 en 3 jaar) hebben de hele week gevist en een leuke tijd met camping vrienden gehad.

De toiletruimte wordt drie tot vier keer per dag schoongemaakt, de toiletten schoon, het douchen was soms even koud maar hé, het is wel camperen! ( als je liever een vijf sterren all inclusieve vakantie zoekt,zoek AUB verder!) Wij hebben genoten en gaan zeker weer terug!

Zeker voor herhaling vatbaar!

Rachelle
29-4-2018

Weer een heerlijk verblijf gehad bij een camping van de Olympia groep. Deze keer gebruik gemaakt van de de Coco Sweet. Wat een Luxe! Goede bedden en dekbedden, Magnetron, koelkast, ruimte om je kleding op te hangen, stroom, lampen en zelfs een passpiegel! Dit is camperen 2.0! Camping erg gezellig met veel activiteiten zoals darten, poolen, biljarten, bowlen, grote speeltuin en kampvuur. Ook zijn er uitdagende outdooractiviteiten te boeken. Zeer behulpzame en leuke medewerkers. We voelden ons heel welkom. Zeker voor herhaling vatbaar!

Goede locatie, accomodatie en begeleiding voor gro

Jeroen Vermeulen
2-11-2017

Met school (40 leerlingen) 4 dagen goed begeleid geweest door het personeel.

Vriendelijke maar duidelijke benadering met oog voor de leerlingen. Waren ook flexibel ingesteld qua programma (weer technisch)

In de avonduren konden de leerlingen zich goed bezig houden met poolen,bowlen, darten, airhockey en andere spelletjes.

Ja, het was fris in de hutjes (november) maar daar kan je op kleden en het zorgde ervoor dat iedereen gezellig bij elkaar zat in de gezamenlijke ruimte. Sanitair werd 4x per dag schoongemaakt.

Personeel zorgt ook voor activiteiten op de camping zelf.

Kan wat extra aandacht gebruiken

Helena Van haren
29-10-2017

Zonder twijfel, super aardig personeel en manager. Je zag aan alles dat ze hun best proberen te doen.

Alleen mist de camping de aandacht om zich tot een top-camping te ontwikkelen.

De verhouding toiletten, douches en gasten zijn niet echt in balans.

Verder vonden wij de toiletten wel schoon. Ze worden vaak schoon gemaakt, maar er wordt gewoon veel viezigheid naar binnen gelopen.

En ja de Ardennen is een vochtig, modderig gebied.

Voor jonge avonturiers op de middelbare school zouden dit top vinden.

Voor de gezinnen mist er een hoop.

De weg is erg slecht.

Veel feel good lodges hebben een barst in de raam.

Wij hadden regelmatig geen warme douches. En ook de electriciteit viel wel eens uit na een bui.

Jammer dat er geen slagboom is en dus snachts jongelui met harde techno muziek over het terrein rijden. Ook miste ik een plankje in de douche op m'n spullen op te zetten. En gordijntjes in de lodge zou ook fijn zijn. Een lik verf;)

Een camping om niét naar terug te gaan

Elske
24-10-2017

Omgeving is prachtig. Personeel is chaotisch, maar vriendelijk. De plastic matrassen in de Glampingtent zijn redelijk comfortabel.

De tent was verre van schoon. Ik heb eerst moeten vegen en de grond schoon moeten maken. Het lakenpakket heb ik deels moeten gebruiken om de vlekken op de stoelen te verbergen.

Het sanitair was niet schoon, maar we hadden het weer (regen) ook niet mee. Camping ligt direct aan een doorgaande weg, absoluut niet kindvriendelijk. Camping is wellicht leuk voor jongvolwassenen, maar niet geschikt voor (jonge) kinderen.

Ik zou samen met een vriend gaan, maar door ziekte kon hij niet mee. Ik heb mijn neefje & nichtje meegenomen. Bij aankomst heb ik dit doorgegeven, er moet immers belasting en een extra lakenpakket betaald worden voor 1 extra kind (vind ik niet meer dan logisch). Dit zou met de borg verrekend worden. Er zijn verder totaal geen gegevens genoteerd. Ze moesten alleen een lakenpakket extra pakken. Aan het einde van het weekend kreeg ik de rekening, namelijk 49.50 extra voor administratie, bovenop de andere kosten. Dit vind ik belachelijk. Wat nou wijziging? Er is niks genoteerd/gecontroleerd. Geen geboortedatums, die je normaliter voor de toeristenbelasting wel nodig hebt. Waarvoor ik nou daadwerkelijk betaald heb? Geen idee. Niet voor administratieve handelingen in ieder geval. Als het personeel de moeite had genomen om ID's te controleren of in ieder geval iets wat te maken heeft met de administratie, dan had ik die kosten best begrepen. Voelde nu een beetje als geldklopperij. Jammer.

Tent werd ook niet gecontroleerd bij weggaan. Er werd alleen gevraagd om de lakens in de kar te stoppen. Toch jammer dat ik mijn best had gedaan om de tent schoon achter te laten. Had blijkbaar niet gehoeven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Olympia in Remouchamps , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Olympia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Olympia scoort een 6.55 uit 10 op basis van 271 reviews.