Géén boekingskosten

+38/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

1.4OnvoldoendeScore uit 342 reviews
  • 1.3Staat v/h sanitair
  • 1.4Eetgelegenheden

Camping Olympia (Ardennen) is een gezellige camping vlak onder Luik. Verwacht geen grote luxe, maar wel de nodige faciliteiten. Het sanitair is wat verouderd maar wel schoon. In het restaurant kun je lekker eten en voor verkoeling ga je naar de rivier. Leuk voor kinderen is park Plopsa Coo in de buurt. Bezoek ook zeker het mooie centrum van Luik.

Contact

342 Reviews over Olympia

• 1Johanna03-09-2022

Waar-de-loos-bagger-camping

Toezicht van een manager is er nauwelijks of beter gezegd: deze laat zich niet zien. Zelfs wanneer een personeelslid een campinggast neersteekt... laat hij zijn gezicht NIET EENS ZIEN!! Bij het inchecken mag je in de rij staan voor 3 aaneengeschoven tafels. Toiletten zijn smerig en staan bij de douches die óók vies zijn. Het enige sanitaire gebouw is vooraan de camping en de campeerplekken zijn helemaal achteraan. Douches zijn alleen op de eerste dag warm, daarna mag je ijskoud douchen. Of afwassen want warm water is er sporadisch tot niet. Campeerplekken zijn er niet, zoek maar een plek. Je moet 35 euro borg contant betalen terwijl er geen enkele manier wordt gecontroleerd of de plek proper is. Weinig animatie. Je moet alles zelf meenemen. Haren vlechten? Eigen elastiek. Spelletjes middag? Eigen Spellen meenemen. Ga zo maar door. .. Voor mij was dit één grote teleurstellende gebeurtenis die ik niemand aanraad. Voor foto's even googlen

• 1Suzanne Mol10-08-2021

Erg slecht! WiFi werkt niet, frituur werkt niet

We stonden niet in het reserveringssysteem en moesten uiteindelijk lang wachten.Alleen frituur te bestellen maar geen friet🥲Eigenaresse was in een bespreking in het restaurant en iedereen erom heen moest stil zijn… we mochten de biljart niet gebruiken tot zij klaar waren.. erg onvriendelijk.Oftewel nooooooiitttt weer

• 1Mcp van oosten09-08-2021

Belachelijke organisatie

Ik had geboekt voor dit jaar augustus maar ik had een kritische vraag over de kosten die worden berekend. Nar een best grove email vanuit olympia een boze email terug gestuurd. En tot mijn verbazing hebben ze mijn boeking ongedaan gemaakt en sta ik op een blok lijst en mag ik nooit meer boeken bij olympia. Ik heb er maar 1 woord voor oplichters.

• 10Fam. Manzano09-10-2020

Fantastisch weekend!

We hebben erom genoten van deze prachtige camping, leuke en nette accommodatie en een geweldig team van behulpzame en gastvrije medewerkers!! Het sanitair is erg schoon en deze wordt ook meerde malen per dag goed schoongemaakt, top! De kinderen vonden het fantastisch! Heerlijk met de voetjes in de Amblève, spelen in de speeltuin of potje tafeltennis. En in de avond nog even poolen of punten scoren aan de airtafel. Volgend jaar zeker weer! :-) Bedankt Team Olympia en Labyrinth!

• 10Staat v/h sanitair
  • 10Goedele23-09-2020

Leuke camping in prachtige natuur

Na vorig jaar ook dit jaar heerlijk weekend weg gehad op camping olympia, beetje bij beetje word er hard gewerkt om te vernieuwen. Zeer vriendelijk en behulpzaam team ter plaatse.

• 10Mark23-09-2020

Fantische camping is prachtige omgeving

Absolaat een mooie camping in ardennen gelegen met genoeg Dingen in de buurt. Sanitair is mooi schoon, mischien wel iets aan vernieuwing toe. Maar hebben top weekend gehad

• 10Anita23-09-2020

Top camping

Aanrader voor iedereen die een basic camping gewend is. Outdoor activiteiten ter plekke mogelijk. Sanitair goed schoon. En een leuk restaurantje. Volgend jaar zien ze ons weer terug

• 10L.A. Hermus08-09-2020

Fantastisch verblijf!

Wat 'n geweldig resort, Olympia in Sougné-Remouchamps! Fantastisch schoon sanitair, top Feelgood Lodge, prachtige omgeving & leuk sportief activiteitenprogramma (zelfs in t laagseizoen). Het terrein is goed onderhouden, de Nl beheerders en t personeel zijn erg vriendelijk en behulpzaam, met oog voor detail. Reken maar dat ik hier vaker ga komen. Nog zoveel te zien & te doen... Complimenten!

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Cindy25-08-2020

Superleuke outdoor vakantie!!

Beste Sarah en Steven, we hebben echt genoten van onze week op jullie camping! Super mooie omgeving, leuke activiteiten en rustige plek. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Wat de camping echt compleet zou maken is als de toilet en douche gebouwen (koude douche) wat gemoderniseerd zouden worden. We verwachten echter bij een volle camping de druk op de toilet en douche gebouwen te hoog wordt. Het harde schoonmaak werk van de medewerkers komt niet tot zijn recht. We zaten heerlijk aan het water. Op het veld allemaal leuke mensen met kinderen en zonder. Op 1 tent na hè Sarah en Steven 😉! Hier hebben ze echt nog hart voor de zaak! Echt top om te zien ga zo door!! Wij komen graag weer terug! Groetjes Cindy, Bo, Stevie en Ilse (manager op camping in NL)😃👍

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 10Danielle21-08-2020

Fantastische plek

Wat een bijzondere plek deze camping! Personeel staat altijd voor je klaar en werken erg hard. Mooi om te zien dat het personeel alles over heeft voor hun gasten. Sanitair prima, eten prima ligging geweldig accommodatie ( coco) bijzonder. Zeker een aanrader als je niet van drukte houdt! Genoeg activiteiten voor jong en oud.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair