Camping Olympiaster

• 6.2Eetgelegenheden
  • 5.2Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Olympia (Ardennen) is een gezellige camping vlak onder Luik. Verwacht geen grote luxe, maar wel de nodige faciliteiten. Het sanitair is wat verouderd maar wel schoon. In het restaurant kun je lekker eten en voor verkoeling ga je naar de rivier. Leuk voor kinderen is park Plopsa Coo in de buurt. Bezoek ook zeker het mooie centrum van Luik.

310 reviews over Camping Olympia

• 2019
    8Elvira18-08-2019

Prima basic camping

Na het lezen van de recensies (slecht, vies, onvriendelijk) vroeg ik me af waar we terecht zouden komen. 😱 Gisteren thuis gekomen na een weekje in een Feelgood-Lodge en het viel 100% mee. Prima basic camping. Vriendelijk personeel, prachtige omgeving. De Lodge was prima te doen met 4 pers (2 volwassenen en 2 kinderen van 7en9), hij lijkt me overigens wel wat krapjes met 6 pers. Tja die koude douches... In een week tijd maar 1x een koude douche gehad, overige keren gewoon warm (kwestie van geluk/pech? ) Over de schoonmaak van de toiletten /douches geen klagen. Sterker nog... De 2e dag zaten de kinderen al te klagen dat ze niet naar het toilet konden omdat ze alweeeeeer aan het schoonmaken waren 😊 (we hadden toen de extra sanitair ruimte aan de zijkant nog niet ontdekt) en tja modderige voetafdrukken zijn moeilijk te voorkomen in een omgeving als de Ardennen Kortom als je niet te veeleisend bent een prima camping vond

• 7Staat v/h sanitair

• 8Suuz17-08-2019

Heerlijke vakantie gehad!

Na een beetje huiverig te zijn geworden door de revieuws, vertrokken wij naar camping Olympia. Ook de weersvoorspellingen waren niet al te best. Maar wat hebben we het leuk gehad! Een fantastisch plekje aan de rivier, het weer viel ontzettend mee en het sanitair was prima. Er worden hele leuke activiteiten georganiseerd, je mag er een vuurtje stoken. Het is echt een beetje Frankrijk dichtbij huis. Wij komen hier zeker nog een keer!

• 7Staat v/h sanitair

• 7Elaine Davidson17-08-2019

Leuke camping zeker voor kinderen

Wij zaten de 1e week in een lodge eigenlijk voor 6 personen,maar dit is erg krap zelfs met ons drieën. Leuke activiteiten voor de kinderen zoals vlotten bouwen en vuur maken. In de avond bowlen met pannenkoeken en muziekbingo. Activiteiten wel aan de dure kant. Kinderen hebejn zich enorm vermaakt.maar dat komt ook omdat we leuke buren hadden. T sanitair is idd om te huilen en t zou fijn zijn,als er aan de andere kant ook sanitair zou zijn. Douches aan de zijkant lekker warm. Het wegdek is erg slecht. 2e week zitten wij in de cocosweet,deze is knus en ligt aan t beekje. Als deze op de plaats van de lodge zouden zitten, is het perfect. Leuke plekken in de buurt om te wandelen etc. Voor een betaalbare prijs, is dit een leuke simpele camping. Ik raad t aan en zou zelf ook weer een keer gaan.

• 5Staat v/h sanitair

• 7Thomas13-08-2019

Prima te doen.

Sanitair moet echt meer aangepakt worden er is maar 1 blok voor de hele camping. Ook de tijden van het schoonmaken van het sanitair moet veranderd worden. Belachelijk om om 9uur smorgens de mannen en de vrouwen dicht te gooien en dan als reactie ja hier aan de zijkant kunt u gebruik van de toilet (2 wcs en een rij tot buiten)

Het restaurant op de camping is ook een lachertje tot 2 x aan toe toen wij wat eten wilde bestellen was de keuken dicht? En konden we wel een tosti bestellen.

Het personeel zijn stagiaires van het cios en doen ook echt alles op de camping van achter de bar de activiteiten en het schoonhouden van het sanitair er is totaal geen sturing binnen het 'personeel'

Voor de rest is het een prima camping en hebben onze Kids heel erg genoten. Prachtige omgeving en leuke activiteiten

• 3Staat v/h sanitair

• 2Geertje08-08-2019

Nooit weer

Vieze wc's. Wel leuke en vriendelijke beheerders. Vreselijk kabaal van de buren; de tenten staan gewoon veel te dicht op elkaar. Erg slechte service/ klachtenafhandeling. Onvriendelijk over de telefoon. Verder twee keer meegemaakt: een onbekende man en vrouw gingen samen in de vrouwen douche, terwijl onze kids alles konden horen wat daar gebeurde... Waardeloos. Mooie beek. 's nachts kabaal van de bbq. Nooit weer naartoe!

• 1Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

• 8Andre07-08-2019

Heerlijk genoten

Verwacht geen 5* camping. MAAR het is net zo leuk als je het zelf maakt. Wij zijn hier voor de 2e keer geweest (ja je leest het goed) en hebben wederom ons heerlijk vermaakt. Eerst een week all-inlusive op Lanzarote gezeten en daarna hier. Raad eens wat? De kinderen vonden dit veel leuker... Wij hadden een Glamping tent aan de rivier, wat ons betreft de beste plek van de camping. De tent is compleet en de bedden liggen goed. Over het personeel geen klachten vanuit onze kant. Het drinken en eten is er niet duur. En sja, het sanitair. Dat is inderdaad niet van een 5* camping en enig onderhoud is op zijn plaats maar er wordt wel 3x per dag schoongemaakt. Dat het daarna weer vies wordt is te danken aan campinggasten die er zelf een zooitje van kunnen maken. De douches zijn niet altijd even warm, als je een beetje snapt hoe het werkt kan je heerlijk warm douchen op het juiste tijdstip. Tip, de gemengde douches om de hoek zijn veel fijner.

• 6Eetgelegenheden

• 4Patrick30-07-2019

Top ligging , slechte camping

De Coco sweet was prima.De bedden zijn ok.wel oude pannen en prutkookplaatje.als je wilt koken wordt het een soepje of een magnetron maaltijd.de ligging is heel mooi bij de rivier.bij de boeking is de vraag of je een plek bij het water wilt hier moet je extra voor betalen...echter alle Coco sweet tenten staan aan het water😏Dat hoef je dus niet te doen.de kinderen hebben zich vermaakt.wat je op deze camping mist is sturing...iemand die de boel aanstuurt dat is er nml niet.men doet maar wat.het sanitair is echt schandalig goor.trek je zwembroek aan en ga er met een hogedrukspuit instaan om alles schoon te spuiten.daarbij zijn de douches niet te doen of je moet van een koude douche houden.alles is eigenlijk achterstallig.3 van de 6 bowling banen die het niet doen.de weg is 1grote gatenkaas enz.hier valt echt iets heel moois van te maken als je er wat geld tegenaan gooit en horeca ervaring.p.s. Neem niet Coco 1 of 2 rioollucht de hele dag

• 5Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

• 5Dirk29-07-2019

Prachtige omgeving, maar zoek een andere camping

Kinderen hebben leuk in de rivier gespeeld. De omgeving is prachtig. Maar de camping is verre van schoon. Personeel is onvriendelijk en inflexibel. Door omstandigheden een paar dagen minder verbleven, het bleek niet mogelijk om toeristenbelasting, stroom en afvalheffing terug te krijgen. En voor later inchecken moet je extra betalen. Tot wel €50,-. Zo proberen ze dus geld te verdienen.

• 3Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 7Annemarie28-07-2019

Gezellige camping aan een leuke rivier

Wij hebben een coco sweet geboekt via een veiling... Na het boeken ons even door de recensies geworsteld. Hield mijn hart vast... Maar nu op de laatste avond schrijf ik dit bericht... Fantastische week gehad!

Sanitair is aangepakt en enige viezigheid hoort bij de campinggasten die hun douches of toilet zelf niet schoon achterlaten... (niks bijzonders in het "camping leven")

Wel een minpuntje dat je een beetje goed moet gokken om op 't juiste tijdstip onder de douche te springen voor een aangename warme douche. Daarnaast mis ik de mamakind douche mogelijkheid..... De hokjes zijn wat krap om met je kind te douchen....

Ook zou ik 't een top idee vinden om een paar prullenbakken, hier en daar langs de rivier, waar de mensen liggen, te plaatsen.

De coco sweet was een aangename verrassing... Bedden zijn eenvoudig en slapen OK. Wij hadden extra plastic bestek en borden meegenomen en dat was erg handig want 't inventaris is van alles 4..

• 8Eetgelegenheden

• 7Boomsma02-07-2019

Leuk weekend gehad

Tis een leuke camping, goede ligging. Maar weinig te doen voor kinderen onder de 8 jaar. Activiteiten vond ik duur. Geen toilet papier bij de toiletten. Ouderwets met je rolletje onder de arm. Je kan er niet pinnen (borg) Hebben genoten. Ben alleen geschrokken van 1 personeelslid, hij die jonge meisjes van 12 a 13jaar uit gebreid stond te bekijken. En te beoordelen. Dit gaf een naar gevoel. Dichtbij het dorp, supermarkt, Maar aan een gevaarlijke weg.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

30 tips over Camping Olympia

• Aime, 16-06-2014

Maak zeker gebruik van de uitgebreide outdoor activiteiten

• Edwin de jong, 12-06-2014

Hou je niet in om de geweldige outdoor activiteiten te doen die hier georganiseerd worden. De tokkel in de steengroeve is echt een ervaring rijker en een must do.

• Jennifer, 25-07-2014

Doen....Carrienta challenge ( wij kwamen er niet aan toe, maar iedereen was enthousiast) Grotten van Remouchamps, De Kajaktocht was heel leuk. Er is veel te doen. Maak plezier...de instructeurs helpen je met alle plezier

15 vragen over Camping Olympia

• Cares, 23-04-2019

incheck tijden

Binnenkort ga ik met mijn gezin hier een mini vakantie houden, maar omdat we best een stukje moeten rijden wil ik graag weten tot hoe laat ik kan inchecken.

• Corina, 28-07-2018

Is er toevallig ook een overdekt zwembad in de buurt in geval van slecht weer? En is er ook een buiten zwembad in de buurt van de camping?

• kaylee, 28-06-2018

vakantie

ik heb via vakantie veilingen vakantie gewonnen en kon dat bij jullie gaan boeken met twee volwassen en een kind van twee ik kreeg dan een hutje of tent van jullie aangewezen en hoefde daar zelf niks voor mee te nemen maar nou vroeg ik me af welke hutjes krijg je toegewezen en hoe zien ze er uit en is voor een kind van twee genoeg te doen bij jullie en waar laat je de auto als je met de auto komt gr kaylee

Camping Olympia info

• Aantal sterrenster