Camping Oos Heem

Camping Oos Heem
7,7

146 reviews over Camping Oos Heem in het Nederlands

Zwembad was prima, maar verder een afrader.

Jeroen
30-8-2018

Met bijna elke dag rond 30 graden was het zwembad zeer welkom. De kinderen vonden de animatie leuk. Het in- en uitchecken ging snel en vriendelijk.

We raden deze camping echter niet aan. Geen mooie plek. Tenten en stacaravans staan erg dicht op elkaar. Nauwelijks ruimte voor een rustig eigen plekje of privacy. En ook geen schaduw. Maar het grootste nadeel is wel de herrie. Pal naast de camping staat iets van een jongerenbar, waar meerdere avonden in de week tot heel laat (1 a 2 uur) hard muziek werd gedraaid. En als klap op de vuurpijl was er ons laatste weekend een rave-festival op ongeveer 1 km van de camping. Dit laatste was hopelijk toeval. Ook waren sommigen campinggasten tot laat luidruchtig; hierop werd niet ingegrepen, dus je moest zelf je tent uit als je het zat was.

We hebben veel in de omgeving gewandeld, en dat beviel eigenlijk altijd erg goed. Maar dat is overal in de Ardennen zo. Volgende keer zeker een andere camping.

Volgend jaar weer!

Moraal
27-8-2018

Super gastvriendelijk team! Als er iets was werd het per direct door het team geregeld. Verder was het super gezellig om bij het restaurant een drankje of een hapje te doen. Het sanitair zag er prima uit! Prima camping om te verblijven voor een weekendje Formule 1. Er werden shuttlebusjes ingeschakeld voor vervoer naar het circuit, verder werd er een barbeque georganiseerd. Alles werd top geregeld, bravo!

Top!!!!!!!!!

P Koenders
19-8-2018

Wat een prachtige omgeving en wat een rust

Goede ligging voor diverse uitstapjes.

Zeer klantvriendelijk!!!

Hapje drankje en zelfs een lekkere maaltijd het is er allemaal.

Wij komen zeker terug het is een echte aanrader

SUPER!!!!!!!!!!!

Christine Callens
10-8-2018

Alles wat we nodig hadden voor een leuke vakantie was aanwezig.

De eigenaars en hun team doen echt hun uiterste best om deze familiecamping uit te baten! Is zeker een aanrader! Klantvriendelijkheid 10+, als je iets vraagt, ben je direct bediend zowel informatief als benodigdheden zoals een bbq.

Zeker voor herhaling vatbaar!

We zijn sinds vorige week terug maar missen het nu al!

Fijne camping, kleinschalig, netjes en bieden veel service. 'S ochtends verse broodjes en Latte Machiato. Uitleg over dingen die te doen zijn. Ligt meteen aan de Ravel. Prachtige wandeling bij Robertville. Binnenruimte waar je spelletjes kan doen.

Zeer leuke tijd gehad!

Elfried en Piet
3-5-2018

De mensen van de camping nemen hier echt de tijd voor je. Ze vinden het belangrijk dat je het goed naar je zin hebt. Iedereen zeer vriendelijk en betrokken. Wanneer het echt nodig is staan ze voor je klaar! Op het eind nog heerlijk gegeten. De omgeving nodigt uit om te wandelen, fietsen en er op uit te trekken. Prachtige landschappen.

Leuke Camping met aardige mensen....

Familie russner
27-8-2017

Een leuke camping voor jong en oud en genoeg te doen met kinderen.

De omgeving is erg mooi en genoeg te doen.

Voor de zeikerds onder ons.... je ken niet verwachten dat je in een 4 sterren hotel zit op een camping dus dat gezeik over beestjes en ongedierte hoort eenmaal op een camping.....

Als we een probleem hadden werd dat gelijk verholpen de mensen waren vriendelijk en het animatie team erg leuk...

Zeker een aanrader hopenlijk snel Mei 2018 dan weer 10 dagen erheen met mijn gezin..

Familie Russner

Kleine camping met fijne sfeer

Leo
26-8-2017

Dit jaar op weg naar het Zwarte Woud 3 dagen op Oos Heem gestaan. Kleinschalige camping met een fijne, gemoedelijke sfeer. Er heerst rust op de camping wat ons zeer aanspreekt. Het animatieteam krijgt van ons een dikke pluim! Het team opereert proactief en komt naar de kinderen/gasten toe om deze te enthousiasmeren voor de activiteiten. Sanitaire voorzieningen niet hypermodern maar worden goed schoongehouden.

Wat wij zelf persoonlijk jammer vinden is het betalen voor douchen en warm water voor de afwas. Wij betalen liever iets meer campinggeld met hierin gedisconteerd vrij gebruik van douche.

Leuke vakantie

De Schrijver Anne-Marie
25-8-2017

Supervakantie gehad met vriendin en onze kleinkinderen ! Personeel en eigenaar steeds beschikbaar en heel vriendelijk en heel kindgericht ! Ideale camping met kinderen; een dikke merci aan het animatieteam !!!

zonde van je geld, maar mooie omgeving

Fam. Post
21-8-2017

personeel is erg aanwezig rondom de receptie lachen en koffiedrinken.

je hoor daar alle problemen van de camping... lekker professioneel.

Had liever gezien dat ze de caravans beter schoon maakte of, de het speeltuindje een likje verf gaven.

douchen is een ramp daar voor een euro mag je 2 minuten onder een lauw / koud pis straaltje staan, en je kleding wordt natter dan de lichaam..

afwassen is al niet leuk, maar hier moet je er nog 20 cent voor betalen ook.

bij de trekkers veldjes zag het er netjes uit.

echter als je de anderen kant van de camping op loopt, denk je dat je op camping oranje ben beland.

daar wil je, je kinderen niet alten lopen.

Tip voor de camping:

zorg dat je personeel niet loopt te lullen maar te werken.

zorg dat het gedeelte camping oranje weer netjes is.

zorg dat je een normale douche krijgt.

ga AUB een pot verf kopen en verf die speeltuin, en sluit dat smerige zwembad.

We hebben een aantal aanbieders voor Oos Heem voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Oos Heem in Deidenberg (gem.Amel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Oos Heem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.