Camping Oos Heem

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Fijne camping, kleinschalig, netjes en bieden veel service. 'S ochtends verse broodjes en Latte Machiato. Uitleg over dingen die te doen zijn. Ligt meteen aan de Ravel. Prachtige wandeling bij Robertville. Binnenruimte waar je spelletjes kan doen.

Zeer leuke tijd gehad!

Elfried en Piet
3-5-2018

De mensen van de camping nemen hier echt de tijd voor je. Ze vinden het belangrijk dat je het goed naar je zin hebt. Iedereen zeer vriendelijk en betrokken. Wanneer het echt nodig is staan ze voor je klaar! Op het eind nog heerlijk gegeten. De omgeving nodigt uit om te wandelen, fietsen en er op uit te trekken. Prachtige landschappen.

Leuke Camping met aardige mensen....

Familie russner
27-8-2017

Een leuke camping voor jong en oud en genoeg te doen met kinderen.

De omgeving is erg mooi en genoeg te doen.

Voor de zeikerds onder ons.... je ken niet verwachten dat je in een 4 sterren hotel zit op een camping dus dat gezeik over beestjes en ongedierte hoort eenmaal op een camping.....

Als we een probleem hadden werd dat gelijk verholpen de mensen waren vriendelijk en het animatie team erg leuk...

Zeker een aanrader hopenlijk snel Mei 2018 dan weer 10 dagen erheen met mijn gezin..

Familie Russner

We hebben een aantal aanbieders voor Oos Heem voor je op een rij gezet:

Kleine camping met fijne sfeer

Leo
    26-8-2017

Dit jaar op weg naar het Zwarte Woud 3 dagen op Oos Heem gestaan. Kleinschalige camping met een fijne, gemoedelijke sfeer. Er heerst rust op de camping wat ons zeer aanspreekt. Het animatieteam krijgt van ons een dikke pluim! Het team opereert proactief en komt naar de kinderen/gasten toe om deze te enthousiasmeren voor de activiteiten. Sanitaire voorzieningen niet hypermodern maar worden goed schoongehouden.

Wat wij zelf persoonlijk jammer vinden is het betalen voor douchen en warm water voor de afwas. Wij betalen liever iets meer campinggeld met hierin gedisconteerd vrij gebruik van douche.

Leuke vakantie

De Schrijver Anne-Marie
    25-8-2017

Supervakantie gehad met vriendin en onze kleinkinderen ! Personeel en eigenaar steeds beschikbaar en heel vriendelijk en heel kindgericht ! Ideale camping met kinderen; een dikke merci aan het animatieteam !!!

zonde van je geld, maar mooie omgeving

Fam. Post
    21-8-2017

personeel is erg aanwezig rondom de receptie lachen en koffiedrinken.

je hoor daar alle problemen van de camping... lekker professioneel.

Had liever gezien dat ze de caravans beter schoon maakte of, de het speeltuindje een likje verf gaven.

douchen is een ramp daar voor een euro mag je 2 minuten onder een lauw / koud pis straaltje staan, en je kleding wordt natter dan de lichaam..

afwassen is al niet leuk, maar hier moet je er nog 20 cent voor betalen ook.

bij de trekkers veldjes zag het er netjes uit.

echter als je de anderen kant van de camping op loopt, denk je dat je op camping oranje ben beland.

daar wil je, je kinderen niet alten lopen.

Tip voor de camping:

zorg dat je personeel niet loopt te lullen maar te werken.

zorg dat het gedeelte camping oranje weer netjes is.

zorg dat je een normale douche krijgt.

ga AUB een pot verf kopen en verf die speeltuin, en sluit dat smerige zwembad.

Wij gaan hier niet meer naartoe

Marissa
    17-8-2017

+Animatieteam enthousiast

+Buitenzwembad altijd leuk voor kinderen

+Aardig speeltuintje

- Caravan stonk, maar vooral het toilet, dat stonk vreselijk

- Zelf de caravan eerst van boven tot onder schoongemaakt

- Er zaten 2 lekken in de caravan, hier werd niets mee gedaan

- Het zag er ook onverzorgd uit, een tuinstoel met gebroken poot lag in het tuintje samen met een verroest wasrekje.

Tweede thuis

Fam Van de Leijgraaf-Bouman
    16-8-2017

Weer een dike twee weken op Oos Heem verbleven en het weer heerlijk gehad.

Ondanks het mindere weer vermaakten we ons prima, genoeg op de camping en omgeving te doen.

Een pluim voor het personeel dat naast heel prettige ook een keer een heel naar voorval moest begeleiden, dit hebben ze heel goed gedaan.

Ook volgend jaar zijn we er weer bij bij sneeuw wellicht eerder.

Bedankt weer.

Leuke vakantie

Tiete Wedzinga
    29-7-2017

Mooi gelegen camping in de Ardennen. Stacaravan erg verouderd en bedden waren hard. Personeel en animatieteam waren leuk.

Voedselvergiftiging

Dave
    21-7-2017

Meschien moeten ze hier de keuken wat schoner maken en ze wisten hier geeneens wanneer het frituurvet verschoond was vind ik zeer slecht voor mijn vriendin is dus de vakantie verpest zeer en zeer slecht dit

We hebben een aantal aanbieders voor Oos Heem voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Oos Heem in Deidenberg (gem.Amel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Oos Heem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Oos Heem scoort een 7.8 uit 10 op basis van 144 reviews.