Camping Oos Heem

8.3Fantastisch

België, Luik, Deidenberg (gem.Amel)

8.3Fantastisch

• 7.1Eetgelegenheden
  • 8.5Staat v/h sanitair

Meer camping info

143 reviews over Camping Oos Heem

• 4Fritz24-05-2020

Nooit meer

Als de voorbijracende auto's zijn geweest worden de kinderen (en de rest) met een rondrijdende disco opgeschrikt. OP donderdag is er op het terrein een disco voor de plaatselijke jeugd tot 2 uur 's nachts. Rust en natuur. Ja.... maar niet op deze ongeorganiseerde camping.

• 2Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2019
    10Patrick de Party-man02-09-2019

Nooit meer naar huis

Super verblijf geweest, super vriendelijk altijd in voor een feestje, alweer gereserveerd voor volgend jaar met de GP van Belgie! 🎉🎉🎉🎉🏎🏎🏎

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 8Fam. Voortman25-08-2019

Gezellig!!

Leuke gezellige familie camping. Personeel is erg vriendelijk. Wij gaan in principe nooit 2x naar een zelfde camping, maar dit jaar zijn wij voor het 2e jaar naar deze camping geweest. Bij aankomt wordt je meteen weer vriendelijk ontvangen. Ze geven je het gevoel dat ze oprecht blij zijn je weer te zien. Camping ligt in een mooie omgeving. Vanaf de camping ben je ook zo Luxemburg en Duitsland. De eigenaar kan je goed informeren over alle leuke uitjes in de buurt. Het is zeker een aanrader. Op de camping zelf is ook (in het hoogseizoen) voldoende te doen voor alle leeftijden.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Dhr Stokx12-08-2019

Zo zouden alle campings er mogen uitzien.

super vriendelijke en behulpzame eigenaars. Wij waren met de caravan en stonden op een zeer mooie en grote plaats. Verzorgd sanitair en een zeer mooi zwembad. Je hebt er meteen aansluiting op de Vennbaan en das meegenomen als je gaat om te fietsen in dit prachtig landschap. De eetgelegenheid was netjes en voldoende. Dit is zeker voor herhaling vatbaar. Nog zeker een woordje van dank aan het bedienend personeel: leuke mensen die met plezier hun job doen.

ted schmidt, zaakvoerder, 15-08-2019

super bedankt voor jullie reactie nu weten we waarvoor het doen.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9Paul21-07-2019

Heerlijk rustige camping

Bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel, je ziet dat ze het zelf ook naar hun zin hebben. Bij aankomst was de sfeer meteen gemoedelijk, ook de vaste gasten verwelkomen je hartelijk, echt een warme familiecamping waar iedereen gelijk is. Op de camping is het heerlijk rustig en stil. Natuurlijk hoor je wel eens feestgeluiden van de herberg ernaast maar hinderlijk is het niet. De (afhaal)maaltijden waren erg goed en voor de prijs ga je zelf niet staan te koken! Zwembad heerlijk verfrissend en heel schoon. Sommige stacaravans zijn wel wat op leeftijd, maar dat heeft zo zijn charme, is totaal geen probleem, ze vragen ook niet de hoofdprijs. En alle voorzieningen zitten er wel in, alleen zelf kleding en handdoeken meenemen. Alle toeristische trekpleisters van de Belgische Ardennen zijn snel bereikbaar met de auto. Vanaf de camping zelf stap je zo op de fiets en loop je de bossen in. Wij komen zeker nog eens terug!

ted schmidt, zaakvoerder, 15-08-2019

namens het team van camping oos heem bedankt voor jullie reactie

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Sabine07-07-2019

Fantastisch!

De camping ligt in een prachtig gebied waar je veel mogelijkheden hebt om te wandelen en te fietsen. Je kan vanuit de camping ook gemakkelijk een uitstapje maken naar Luxemburg of Duitsland. Wij werden heel vriendelijk opgevangen bij aankomst en kregen een hele hoop leuke tips wat we in de buurt konden zien en doen met twee jonge kinderen. Al het personeel is erg vriendelijk waardoor je je welkom voelt op de camping. De camping ziet er netjes en verzorgd uit met een mooie speeltuin en mooie verwarmde zwembaden. Op het terras kan je bijvoorbeeld's avonds heerlijk een hapje eten, het eten is lekker een zeker niet te duur. Wij zaten nu voor het hoogseizoen waardoor het lekker rustig was op de camping.
    De caravan was netjes en ruim, ietwat stoffig zo na de winter. Mooie badkamer die bovenal schoon was. Alleen de matrassen in de kinderkamer zouden een top matras of nieuw matras kunnen gebruiken, de vering voelde je erg goed zitten.

• 10Eetgelegenheden

camping oos heem, zaakvoerder, 11-07-2019

bedankt voor uw reactie en hopen u in de toekomst nogmaals te zien op camping oos heem

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9Petra van Hulsen30-06-2019

Fijne, gemoedelijke camping. Niks moet, veel mag😁

Toegankelijk voor honden. Een aantal MX-5 Mazda rijders komt hier een maal per jaar samen om gezellig met elkaar te eten, routes te rijden in de prachtige Ardennen en om gezellig samen te zijn. Ook andere gasten zijn dan aanwezig. Een heerlijke bbq op zaterdag, rondrit met Ted, de eigenaar en ook Mazda MX5 eigenaar, op zondag, maakt het een weergaloos weekend, met Ted en Rita als bijzonder fijne gastheer en gastvrouw. Jullie zijn hartverwarmend. De camping is mooi, mooie ligging, leuk nieuw zwembad, fijn eten, mooi hanteerbare prijzen... wat een genot. Alles klopt👍😘

camping oos heem, zaakvoerder, 04-07-2019

bedankt voor je reactie wij hebben het ook een super weekend gevonden op naar de 4e editie MX5 weekend in de Ardennen

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Suys16-06-2019

Eten niet lekker kip droog en ranzige friet

Lang over nagedacht om te schrijven!!Receptie ondermaats Receptioniste rammelt alles af en verteld ons ook cafetaria open van 4 tot 8 ??? Ze was heel onduidelijk ,en doen alsof het haar camping is??? Ook mijn vrouw meid noemen??? Dan over een terras roepen zo maak je geen vriendjes??? Op het terras werden we toch aangenaam bediend, vrouw bediening chapeau . Je stond altijd klaar voor ons en het was heerlijk vertoeven op het terras,ook de vragen die we hadden heeft ze allemaal heel geduldig en correct beantwoord. Je hebt controle over uw terras chapeau. We hadden ook met je te doen dat je het wel hard te verduren krijgt van je collega wat zeker niet hoefde. Sanitairen waren heel netjes en caravan ook. En we willen niet iemand afbreken , denk dat de werkwijze van jullie personeel eens anders moet worden bekeken zeker de ontvangst.bij de 1 is bediening en de andere liever lui dan moe? Dat als vrouw van de bediening er niet is zelf onze drank moeten halen en bezig is met gsm?

• 1Eetgelegenheden

ted schmidt, zaakvoerder, 18-06-2019

bedankt voor u reactie en wij zullen zeker wat gaan doen met uw positieve feedback.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 7Mootje24-05-2019

Kleinschalige gastvrije camping!

Eind April een weekend in Caravan Basic Luxe 6pp. (niet te doen hoor ,voor 6 personen) geweest. Caravan is gedateerd maar daar is de prijs ook naar, was wel schoon. Let op! De caravan is niet geisoleerd, heeft geen dubbelglas de gaskachel krijgt de slaapkamers en badkamer niet warm. En in het voorseizoen is het 's nachts heel koud in de Ardennen.. Kleinschalige camping. Aardige behulpzame eigenaren. Ze zijn de camping volop aan het opknappen, oa. het zwembad. Je hebt 2 gedeeltes, 1 gedeelte met de goedkopere caravans en de vaste jaarplekken, deze staan in rijtjes opgesteld daardoor oogt dit gedeelte rommelig en niet gezellig. Zou voor het ander gedeelte kiezen, daar staan de luxere caravans. Deze staan ook gezelliger opgesteld en hier is ook een speelveld voor de kinderen. Snackbar prima, eten restaurantje (2 tafels)ook lekker, maar totaal niet gezellig dit heeft nog wel een opknapbeurtje nodig oogt gedateerd. Goede broodjesservice!

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 4Jan25-01-2019

1 tentje/persoon nu 22,50€ p. nacht. Afzetterij!

Een nachtje op de doorreis naar Luxemburg.

• 2Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

ted schmidt, zaakvoerder, 18-06-2019

niemand heeft u gezegd te reserveren waardoor de prijs hoog is wij rekenen 10 euro voor 1 persoon met tentje.

Alleen gereisd in juni 2018

Camping Oos Heem info