Camping Le Confluent

Met jonge kinderen

Niet meer

Dave
16-9-2018

Ontvangst wat gestressed, erg zakelijk. Vroeger, voor deze camping tot de Olympia groep behoorde vond ik deze fantastisch! De aanleg van het niet gezellige, kleine zwembad, de vele huurtenten op de camping doen veel van de gezelligheid verdwijnen. Het authentieke kamperen is hier ver te zoeken. Er is nauwelijks nog plaats voor een eigen tent, caravan, mobilhome of vouwwagen. Het sanitair kan ook beter, veel te weinig voorzieningen. De omgeving is wel prachtig, ik adviseer je een andere camping in de buurt te zoeken. Qua prijs vond ik het ook wel duur: €18 voor één nacht, één persoon met klein tentje ... Terwijl dit WE het erg rustig is, werd ik er ook attent op gemaakt dat ik tegen 11uur weg moest zijn. Maakt toch niet uit als je camping bijna leeg is? Nee, dit is mijn ding niet. Ik ken véél gezelligere campings!

Olympiagroep, nooit meer!!!!

Ree
29-8-2018

Ik had geboekt via een organisatie voor alleenstaanden. Gelukkig hadden we veel steun aan elkaar want wanneer je 4 minuten moet lopen om naar t toilet te gaan wanneer één kind s nachts naar de wc moet, dan is dat best vervelend.

Ontvangst was moeizaam, kom niet eerder want je wordt weg gestuurd.

Wanneer je dan naar je plek gaat, blijken er geen nummers te staan. Is er een waterpunt voor 20 plekken of zo en ook de stroom voor twee velden komt van datzelfde punt. Hierdoor lopen er steeds vreemden overal tussendoor.

Sanitair was slecht, 2 douche en 4 toilet ( bij de dames) is echt te weinig voor een camping met 200-300 mensen. Het zwembad is enkele dagen gesloten geweest waarvan de bezoekers de schuld kregen. Toen deze weer open ging was deze vroeg gesloten die avond want ze hadden een vrije avond?

De ligging was mooi. De riviertjes heerlijk. Maar echt tot rust komen? Nee. Helaas niet

mooi camping geweldige mensen

Akkus
25-8-2018

Ik vond een leuke knus familie camping. Uitbaters leuke mensen betrouwbaar Allert behulpzaam. Als je binnen komt voel je gelijk thuis echte aanrader mensen die rust willen en wat willen ondernemen. Groet Fatih Akkus

Gewéldige week

Fam. Kloosterman
14-8-2018

Voor de 3de keer naar Le Confluent geweest met ons grote gezin. Wederom herkennen wij niets in de klachten die er zijn. Bij aankomst ontvingen we een paar flessen drinken ivm de hitte. Na een vlotte incheck kon onze vakantie beginnen. De kinderen hebben zich net als pa en ma kostelijk vermaakt. Bedankt Bert en Astrid voor de sfeer en de gezelligheid die jullie creeërden, vooral tijdens de muziekbingo :)

Matig

Harrie
11-8-2018

Aankomstdag, beheerder gestrest.

Weinig begrip voor als je eerder bent, wordt zonder pardon weggestuurd.

Onduidelijke plaatsen voor caravan,en te dicht op elkaar.

Stroompunten te weinig,wordt met een of ander hulpstuk gemaakt waar 4 kabels in moeten.

Te weinig wc en douche gelegenheid.

Ook voor de mensen die achterin Kamperen is het sanitairgebouw te ver weg.

We zijn er in zes jaar al reeds 2 keer meer geweest maar deze vakantie was wel de minste.

Fantastisch!

Soraya
4-8-2018

Super leuke gezellige gezinscamping. De beheerders Astrid & Bert doen er alles aan om je het naar je zin te maken. Mooi, schoon en onderhouden zwembad en sanitair. Er had nog een toilet/ douche gebouw achteraan op de camping mogen staan. Maar verder echt super!

Mooie camping, veel te doen in de omgeving

Janneke
1-8-2018

We hebben een topvakantie gehad. We werden leuk ontvangen door de eigenares van de camping en na wat opstartproblemen (de elektriciteit op onze plek deed het niet waardoor we op onze eerste dag van 15.00 tot 21.00 uur zonder hebben gezeten) hebben we een geweldige week gehad.

Cmaping le Confluent is een rustige camping, veel Nederlandse gezinnen met jonge kinderen.

Zwembad is klein, maar daar zijn we maar één keer in geweest.

In de omgeving zijn genoeg leuke dingen te doen. We hebben gekajakt, de grotten van Remouchamps bezocht, we zijn een dagje naar Luik geweest, Vaals (drielandenpunt), Valkenburg. De minigolf op het campingterrein is leuk om te doen, ook voor volwassenen.

Voor de vrouwen zijn er twee douches, waardoor je ‘s ochtends soms 10 minuutjes moet wachten om te kunnen douchen. Ik vond dit geen probleem. Op dag twee ben je er wel achter wat de beste tijd is om te gaan douchen.

Kortom: mooie camping in leuke omgeving!

Superleuke vakantie

Karin
19-7-2018

Samen met mijn zoon een heerlijke week doorgebracht in een coco sweet op deze gezellige camping. De beheerders Astrid en Bert doen er alles aan om het ieder naar de zin te maken. Harde werkers en ook tijd voor een gezellig babbeltje. Sanitair wordt goed schoongehouden! Medevakantiegangers kunnen wat mij betreft echt wel wat zorgvuldiger omgaan met de hygiëne ..na gebruik van het sanitair /toilet laat je het toch netjes achter?? Dat is niet meer dan normaal . Beetje creatief zijn met douchemomenten misschien aangezien er niet veel zijn maar dat was voor ons geen probleem. Je kunt meedoen aan een frietjes avond..barbeque en zelfgemaakte pizza door Astrid en leuke activiteiten. Voor ons een geslaagde vakantie. Veel succes met jullie werk Bert en Astrid en tot ziens.

Geslaagde vakantie,leuke ervaring in een huurtent.

rob en michael van Bezouwen
17-7-2018

Zeer gezellige camping , met zeer vriendelijke Nederlandse beheerders,(Bert en Astrid)die veel activiteiten organiseren en een gezellige bar/kantine uitbaten. Klein maar schoon zwembad,mini golfbaan,kinderspeeltuin.Ons verblijf was in een huurtent,en was zeer geslaagd,alles netjes en schoon.

In de directe omgeving een Spar supermarkt,en op +/_ 25 minuten met de auto in het plaatsje Aywaille een groot winkel centrum . Vlak bij de camping bevind zich een oude steengroeve met daarin een "Blauw meer" zeer mooi,doch helaas is de omgeving sterk vervuild,een aanrader zijn de grotten van comblain,echt heel mooi.

ECHTER heb ik jammer genoeg ook wel een tegenvaller gehad,het SANITAIR dit werd wel zeer schoon gehouden doch ik denk dat 2 douches en 4 toileten in het mannen gedeelte toch iets te weinig is voor het aantal camping gasten.Dit is zeker voor verbetering vatbaar,zeker als er ook nog eens twee schoolklassen aanwezig zijn.

Prima camping voor een heerlijke vakantie

Familie van Bruggen
17-7-2018

Geweldige camping, zeer betrokken beheerders. Sanitair is verouderd maar erg schoon. Hele terrein is overigens schoon en vrij van afval. Kinderen kunnen vrij rond lopen. Coco Sweet tenten aan het water zijn echt leuk. Is het geld dubbel en dwars waard. Wij komen zeker terug!

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Confluent in Comblain-au-Pont, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Confluent zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.