Camping Le Confluentstersterster

• 5.7Eetgelegenheden
  • 5.8Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Le Confluent in Comblain-au-Pont ligt midden in de splitsing van een rivier in de Belgische provincie Luik. Verwacht geen luxe, want hier kun je juist ouderwets kamperen. Het sanitair is schoon maar in het hoogseizoen wat drukbezet. Het zwembad en de activiteiten zorgen voor een leuke sfeer. Leuk om eens te doen is kanoën over de rivier.

303 reviews over Camping Le Confluent

• 2019
    4Mireille Klabbers11-09-2019

Beheerders zijn niet sociaal en alles om het geld

Nou het begon met een winnend bod via veiling, leuk een onverwachtse goedkope vakantie. Coco Sweet voor 4 pers. gewonnen voor 8 dagen / 7 nachten. Voor 66 + 60 EUR (lakensets, toeristenbelasting, milieubelasting) een vakantie voor 4 pers. Meteen 2 vaste namen doorgegeven. Na paar dagen 2 extra pers.doorgegeven, wat ze eerst niet wilden accepteren.....raar ineen huisje voor 4 pers geboekt. Erna was het akkoord, maar moesten de andere 2 reizigers wel even 135 EUR ophoesten terwijl ik betaald heb voor een 4 pers Coco!

Eenmaal op de camping aangekomen worden we afgesnauwd . Niks geen welkom, nee we moeten aanhoren hoe zwaar ze het wel niet hebben. De prijzen voor drankjes zijn enorm duur, 4 douches en 4 wastafels en 8 wc's voor de gehele camping. De beheerders zijn erg streng en denken alleen in geld en regels, maar doen niks voor vakantiegangers. Geeft een slecht gevoel. Veel bezoekers met wisselende klachten gehoord.

• 2Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 7Sander21-08-2019

Van alles wat

Camping ligt tussen de rivieren de Ourthe en de Ambleve, waar deze samenvloeien ('conflueren'). Wij hadden een glamping tent. Deze staan (dit seizoen) overwegend aan de Ourthe. Aan de Ambleve staan de Coco Sweets. De bungalowtenten staan meer midden op de camping. Evenals de vrije plekken.

Aan de overkant van de Ourthe loopt een drukke weg. Aan de Ourthe is het verkeer op die weg goed hoorbaar. Je went eraan. Of niet ... Wij hadden pech dat de overbuurman vaak machinaal hout kloofde .... Alsof je op een industrieterrein staat. Aan de overkant van de Ambleve loopt een spoor. Ook die hoor je goed. Maar er rijdt natuurlijk niet continue een trein over.

De Glamping tent is wat ons betreft ruim, stevig en comfortabel. Met uitzondering van het sanitair zijn de voorzieningen op de camping ruim voldoende. Er is veel te doen voor kinderen. Gastheer Rob is een hardwerkende fijne man. De omgeving is prachtig. Doe vooral de fotospeurtocht!

• 7Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

• 5Brigit13-08-2019

Niet vreselijk, maar geen herhaling

Kleine camping. Eerste dag erg gestresst en rommelig. Mochten voor 15 uur de camping niet op ( stond een hek) veel mensen stonden dus her en der verdwaasd te kijken. Uiteindelijk om 15.10 uur zelf het hek aan de kant geschoven (op verzoek van beheerders). Allemaal in een mega lange rij om in te mogen checken. Camping is klein, zwembad heb ik nog nooit zo klein gezien. Open en niet overdekt. Kinderen kunnen zich daar wel prima in vermaken, maar als volwassenen kun je niet echt zwemmen. Kidsanimatie team had afgezegd, dus niet aanwezig. Personeel was ook weg gelopen, dus te kort aan personeel. Erg weinig te doen op de camping zelf, zeker met regen (wat wij uiteraard hadden in de middag, ochtend was heerlijk) is er dus niets te doen. Je moet het echt hebben van de omgeving. Er zit 1 bakker, 1 restaurant en 1 snackbar op loopafstand. Aywaille is wel erg leuk. Al met al.. ze deden hun best en was niet vreselijk, maar nooit meer

• 7Staat v/h sanitair

• 7Anouk10-08-2019

Prima camping, t weinig personeel

Helaas kwamen wij na aankomst er al snel achter dat we veel te veel geld hadden betaald voor onze huurtent.. vele buren naast ons hadden via Veiling goede dealtjes gesloten. Dus dit was wel een beetje een tegenvaller. Wanneer je op deze camping staat voor een paar tientjes voor een hele week is dat prima te doen. Voor het geld wat wij betaald hebben voel je je een beetje genaaid. Toch hebben wij wel een super leuke week gehad en troffen wij het met veel leuke mensen om ons heen. Onze kinderen hebben zich uitstekend vermaakt en geen moment gezeurd dat ze zich verveelden. Het zwembad was klein maar prima. Onze zoon van 6 heeft uren gezwommen. De omgeving is prachtig. Het sanitair gebouw is inderdaad klein en niet super schoon. Maar ik heb nooit lang hoeven wachten om te kunnen douchen. Helaas heeft deze camping wat te weinig personeel, anders zouden de reviews er een stuk positiever uit hebben gezien denk ik!

• 8Eetgelegenheden

• 2Leo07-08-2019

Ik kom hiet NOOIT meer terug!!!!

Vieze douche (2 aanwezig voor de hele camping), vieze toiletten, vieze wastafels. Alles was kapot. Er werd 1x per dag schoongemaakt . Klein zwembadje, ranzig bij het barretje (overal ongedierte). Onvriendelijk personeel en niet behulpzaam. Geen genummerde plaatsen dus iedereen zet de tent overal waar ze maar willen.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 4femke03-08-2019

NOOIT MEER!!!!

2 weken op deze camping gestaan,sanitair is veel te weinig voor het aantal campinggasten , werd ook zeer slecht schoon gemaakt. Personeel is onvriendelijk en niet bereid om je te helpen. Vieze riool stank. Zwembadje is erg klein De twee riviertjes die langs de camping stromen zijn vies en stinken Prijs van de camping is veel te duur voor wat je ervoor terug krijgt. 1 pluspuntje je mag een kampvuurtje maken. Wij gaan hier nooit meer terug!! en zeker geen aanrader

• 5Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Rene29-07-2019

Helemaal goed, toffe plek!

Fijne week gehad in een glamping tent. Veel gezinnen/ouders met kinderen dus vriendjes zijn zo gemaakt door de kids. Beter sanitair dan op de gemiddelde belgische camping en het zwembad was in deze warme week heerlijk. Goed barretje en terras en personeel/beheerder die keihard aan het werk zijn voor je. Kan mezelf niet vinden in de negatieve reacties, boek dan een camping voor 80 euro per nacht in Duitsland of Frankrijk. Geboekt via een veilingsite en zeker voor herhaling vatbaar!

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Juul27-07-2019

Gezellige camping, met zeer vriendelijk personeel!

Een zeer positieve vakantie gehad. Bij aankomst zijn we vriendelijk onthaalt en werd ons gelijk een plekje aangeboden. Er werd enorm goed rekening gehouden met mijn allergieën, wat heel prettig was!

Het personeel is zeer vriendelijk, altijd in voor een praatje, advies of om je te hulp te schieten.

Het sanitair was alles wat we nodig hadden en netjes. Ik verbaasde me dat er over geklaagd werd maar mensen zelf niet even de (daarvoor bestemde) trekker door de douches halen.

Het gebied is erg mooi en er zijn heel veel dingen te doen en te ondernemen.

Al met al, een hele gezellige en leuke vakantie gehad!

Wij gaan zeker terug komen, Bedankt!

• 10Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 2Gezin van 525-07-2019

Ongeschikt voor gezinnen

Deze camping is totaal ongeschikt voor jonge kinderen. Het is ver naar de wc's, die ook nog eens hoog zijn. handen wassen -nodig, want het is er vies- lukt ook niet want kinderen kunnen niet bij de kraan. Daarnaast hadden we een heel klein plekje. We zouden een combitent hebben, maar het tweede tentje stond op een nabij gelegen veld en we konden de voorkant niet zien. Personeel was daarbij ook niet oplossingsgericht. Het zwembadje puilde uit, want klein en werd in beslag genomen door de grote kinderen die steeds bijna bovenop jonge tre kinderen speelden. Daarnaast was er nog een klimtoestel dat niet geschikt was voor kinderen t/m 6. Gelukkig was er in de omgeving genoeg te doen zodat we maar weinig op de camping hoefden te zijn. Zoek nog maar verder. Deze camping is absoluut geen aanrader

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Sebastiaan29-06-2019

Heerlijk plekje

Camping Le Confluent is een leuke kleinschalige camping. Alles was goed geregeld en het personeel heel vriendelijk. Recensies die negatief waren kunnen wij ons absoluut niet in vinden.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

26 tips over Camping Le Confluent

• Chantal Worms, 01-12-2013

Vlakbij de camping is een fijne bakker (loop afstand om de hoek) een km van de camping is een spar voor de dagelijks boodschappen. Onze activiteit tip is toch zeker kajakken op de Ourthe en de grotten van de afrond bekijken in het dorpje ernaast. Kost geen drol, leuke gidsen die erg veel info geven en je mee laten denken en beleven. Adembenemend om in rond te lopen. Ook was het boogschieten top! Blokjes hout voor een kampvuur bij de tent (in bak) is ook mogelijk..

• Suzanne, 25-07-2014

Alleen voor survival liefhebbers!

• Lianne, 31-08-2013

Roche en Ardenne, Luxemburg Stad, Bastogne, Spa, Comblain au Pont (grotten), Remouchamps, etc.

7 vragen over Camping Le Confluent

• Suus, 06-09-2019

Vissen

Kun je vissen op de camping?

• Alwie van Hoogmoed, 27-05-2019

camper plaatsen

is het mogelijk met de camper bij jullie te staan Gr Alwie

• Ton Coenen, 20-07-2016

2 nachten

Wij willen graag heel even maar 2 nachten , dus 3 dagen bij u verblijven kan dat ?

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan