Camping Le Confluent

Weer vandaag2°-2°
Camping Le Confluent

Omschrijving
Camping Le Confluent in Comblain-au-Pont ligt midden in de splitsing van een rivier in de Belgische provincie Luik. Verwacht geen luxe, want hier kun je juist ouderwets kamperen. Het sanitair is schoon maar in het hoogseizoen wat drukbezet. Het zwembad en de activiteiten zorgen voor een leuke sfeer. Leuk om eens te doen is kanoën over de rivier.

284 reviews over Camping Le Confluent in het Nederlands

Enorm slecht, nooit meer

Joyce,
12-11-2018

Bijzonder slechte ontvangst, we werden heel onvriendelijk en gestresst te woord gestaan dat we absoluut het terrein nog niet mochten opkomen, pas om 14 uur. Toen entertainment organisatie erbij kwam, bleek het wel mogelijk en was tent al gewoon klaar om in te gaan. Geen campingwinkel, ook geen brood of water. Veel te weinig en daardoor snel vies wordend sanitair en grote loopafstanden. Extra mobiele douches vaak niet open, erg klein of alleen koud water. Weinig watertappunten en slechte waterafvoer.

Beheerders vielen meerdere keren onvriendelijke uit tegen kinderen. Zwembad 3 dagen gesloten (schuld gegeven aan gasten die teveel zonnebrand hadden gebruikt!? Geen andere oplossing zoals bijv waterballontjes of een sproeier tijdens de hitte) , slechte, instabiele WIFI. Olympia groep feedback gegeven maar die doen er niets mee. Gelukkig hebben we er hele leuke mensen ontmoet, de slechte omstandigheden schepten ook een band.

Heerlijk plekkie!

Tinus G,
17-10-2018

Heerlijke plek aan de rivier! kinderen fijn genoten in het zwembad en de activiteiten die door de medewerkers werden georganiseerd zijn top geregeld :-)

Niet meer

Dave,
16-9-2018

Ontvangst wat gestressed, erg zakelijk. Vroeger, voor deze camping tot de Olympia groep behoorde vond ik deze fantastisch! De aanleg van het niet gezellige, kleine zwembad, de vele huurtenten op de camping doen veel van de gezelligheid verdwijnen. Het authentieke kamperen is hier ver te zoeken. Er is nauwelijks nog plaats voor een eigen tent, caravan, mobilhome of vouwwagen. Het sanitair kan ook beter, veel te weinig voorzieningen. De omgeving is wel prachtig, ik adviseer je een andere camping in de buurt te zoeken. Qua prijs vond ik het ook wel duur: €18 voor één nacht, één persoon met klein tentje ... Terwijl dit WE het erg rustig is, werd ik er ook attent op gemaakt dat ik tegen 11uur weg moest zijn. Maakt toch niet uit als je camping bijna leeg is? Nee, dit is mijn ding niet. Ik ken véél gezelligere campings!

Olympiagroep, nooit meer!!!!

Ree,
29-8-2018

Ik had geboekt via een organisatie voor alleenstaanden. Gelukkig hadden we veel steun aan elkaar want wanneer je 4 minuten moet lopen om naar t toilet te gaan wanneer één kind s nachts naar de wc moet, dan is dat best vervelend.

Ontvangst was moeizaam, kom niet eerder want je wordt weg gestuurd.

Wanneer je dan naar je plek gaat, blijken er geen nummers te staan. Is er een waterpunt voor 20 plekken of zo en ook de stroom voor twee velden komt van datzelfde punt. Hierdoor lopen er steeds vreemden overal tussendoor.

Sanitair was slecht, 2 douche en 4 toilet ( bij de dames) is echt te weinig voor een camping met 200-300 mensen. Het zwembad is enkele dagen gesloten geweest waarvan de bezoekers de schuld kregen. Toen deze weer open ging was deze vroeg gesloten die avond want ze hadden een vrije avond?

De ligging was mooi. De riviertjes heerlijk. Maar echt tot rust komen? Nee. Helaas niet

mooi camping geweldige mensen

Akkus,
25-8-2018

Ik vond een leuke knus familie camping. Uitbaters leuke mensen betrouwbaar Allert behulpzaam. Als je binnen komt voel je gelijk thuis echte aanrader mensen die rust willen en wat willen ondernemen. Groet Fatih Akkus

Er zijn niet heel veel douches, en als je zoals ons achterop de camping staat moet je wel ruim van tevoren naar het sanitairgebouw lopen. Wij waren midden in het hoogseizoen en de camping zat goed vol. 400 man en 4 douches is niet zoveel, maar geduld hebben of een van de 'nooddouches'.

Wij vonden de beheerders wat knorrig en of kort door de bocht.

De kant en klare tenten zijn mooi en goed en in zijn totaliteit een leuke week gehad. Leuke aan me confluent is dat de meeste bezienswaardigheden en dingen om te doen maar zo n 20 minuten rijden zijn.

Gewéldige week

Fam. Kloosterman,
14-8-2018

Voor de 3de keer naar Le Confluent geweest met ons grote gezin. Wederom herkennen wij niets in de klachten die er zijn. Bij aankomst ontvingen we een paar flessen drinken ivm de hitte. Na een vlotte incheck kon onze vakantie beginnen. De kinderen hebben zich net als pa en ma kostelijk vermaakt. Bedankt Bert en Astrid voor de sfeer en de gezelligheid die jullie creeërden, vooral tijdens de muziekbingo :)

Matig

Harrie,
11-8-2018

Aankomstdag, beheerder gestrest.

Weinig begrip voor als je eerder bent, wordt zonder pardon weggestuurd.

Onduidelijke plaatsen voor caravan,en te dicht op elkaar.

Stroompunten te weinig,wordt met een of ander hulpstuk gemaakt waar 4 kabels in moeten.

Te weinig wc en douche gelegenheid.

Ook voor de mensen die achterin Kamperen is het sanitairgebouw te ver weg.

We zijn er in zes jaar al reeds 2 keer meer geweest maar deze vakantie was wel de minste.

Fantastisch!

Soraya,
4-8-2018

Super leuke gezellige gezinscamping. De beheerders Astrid & Bert doen er alles aan om je het naar je zin te maken. Mooi, schoon en onderhouden zwembad en sanitair. Er had nog een toilet/ douche gebouw achteraan op de camping mogen staan. Maar verder echt super!

Mooie camping, veel te doen in de omgeving

Janneke,
1-8-2018

We hebben een topvakantie gehad. We werden leuk ontvangen door de eigenares van de camping en na wat opstartproblemen (de elektriciteit op onze plek deed het niet waardoor we op onze eerste dag van 15.00 tot 21.00 uur zonder hebben gezeten) hebben we een geweldige week gehad.

Cmaping le Confluent is een rustige camping, veel Nederlandse gezinnen met jonge kinderen.

Zwembad is klein, maar daar zijn we maar één keer in geweest.

In de omgeving zijn genoeg leuke dingen te doen. We hebben gekajakt, de grotten van Remouchamps bezocht, we zijn een dagje naar Luik geweest, Vaals (drielandenpunt), Valkenburg. De minigolf op het campingterrein is leuk om te doen, ook voor volwassenen.

Voor de vrouwen zijn er twee douches, waardoor je ‘s ochtends soms 10 minuutjes moet wachten om te kunnen douchen. Ik vond dit geen probleem. Op dag twee ben je er wel achter wat de beste tijd is om te gaan douchen.

Kortom: mooie camping in leuke omgeving!

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Confluent in Comblain-au-Pont, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Confluent zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.