Camping Le Confluent

263 reviews over Camping Le Confluent in het Nederlands

Fantastische plek

Lieze K.
11-6-2018

Na het lezen van de recensies hier toch wel met een klein hartje vertrokken... eenmaal daar gelukkig snel gerust gesteld; een erg mooie en fijne camping! Wij hadden de classic freecamp voor een weekend en deze was helemaal in orde. We hebben erg genoten van ons weekend en deze fijne camping. Eigenaars zijn erg vriendelijk en houden de camping erg proper. Een aangename verrassing en aanrader voor iedereen die van kamperen houdt!

Geweldig

Arjan de Wit
8-6-2018

Mooie camping met gepassioneerde beheerders.

Alles wordt strak schoongehouden en onderhouden.

Geweldige camping

Van Looy
7-6-2018

Nog nooit zo vriendelijk ontvangen bij aankomst. Mooie plaatsen. Zeer rustig. Zaterdagavond uitgenodigd voor kampvuur en er werd een glaasje sangria aangeboden. Leuk gesprek met de uitbaters gehad. Proper sanitair. Leuke bar. Bakker dicht bij camping. Zeker een aanrader om een bezoekje te brengen. Begrijp sommige negatieve reacties niet. heel jammer. Astrid en Bert jullie zijn super mensen. Bedankt voor het mooie weekend. Komen zeker nog terug.

Van Put
    7-6-2018

Een dikke pluim voor de beheerders. Kwamen nog maar juist aan de camping en stonden al klaar om ons te helpen. Hebben ons een mooi plaatsje gegeven voor onze grote caravan. Iedereen werd uitgenodigd om 's avonds aan het kampvuur gezellig te zitten met een sangria. Steeds bereid om je te helpen. Zeer verzorgde camping, douches heel netjes. Wat verlangt het hart van een kampeerder nog meer. Komen zeker terug. Ben zelfs aan het overwegen voor de grote vakantie.

Astrid en Bert doe zo voort en zeker tot ziens.

Mvg,

Van Put

Nooit meer

Bernice
    1-6-2018

Beheerders zijn zeer onvriendelijk. Je voelt je niet welkom en op voorhand doe je al alles verkeerd. Geen tot weinig animatie in de vakantieperiode. Wij komen hier niet meer terug.

fantastisch

dieuwertje
    30-5-2018

Ik vond het erg gezellig op deze camping. Astrid de camping eigenaar was heel erg aardig. dank u wel voor het fijne verblijf.

Nooit meer

Olympiafan
    28-5-2018

Mooi onderhouden camping. Verouderde, maar schoon sanitair. Wel te weinig douchegelegenheid. De eigenaresse waart echter als een boze vrouw over de camping. Ze verteld een ieder die het horen wil dat ze bij wangedrag (En dat is er in haar ogen al snel) degene zo van 'haar' camping donderd en desnoods je banden lek prikt, want daar doet de politie daar toch niks tegen.

Als je je vuilniszak vergeten bent weg te gooien dan gooit ze die vuilniszak pisnijdig tegen je raam (cocosweet) en klopt keihard op je deur terwijl je dacht eindelijk eens lekker uit te kunnen slapen. En zo nog wat voorbeelden uit een lang weekend.

Wij gaan zeker 4 a 5 keer per jaar naar een olympia camping. Maar deze slaan we voortaan over.

Mw heeft vast hart voor de camping, maar verliest in haar dwangmatigheid alles goed voor elkaar te hebben de klantvriendelijkheid volledig uit het oog.

Nooit meer!

Emma
    28-5-2018

Op het eerste gezicht een leuke camping met ruime plekken. (Let op ligt aan het spoor, dit hoeft niet te storen) Echter is het ontvangst onvriendelijk, je krijgt gelijk het gevoel niet welkom te zijn en je krijgt allemaal regels mee en als je niet oppast wordt er tegen je geschreeuwd zonder waarschuwing. Heb de beheerder ook mensen zien bedreigen en uitschelden. Beheerder neemt vakantie gevoel van je af, zonde want het kan een leuke kampeerplaats zijn.

Persoonlijke feedback is helaas niet mogelijk daarom hierbij deze review.

Leuke camping, mooie omgeving!

Tina
    21-5-2018

Leuke camping.

Sanitair is oud, maar wordt zeer goed schoongehouden. Zelden iemand zo grondig zien poetsen. Om het tekort aan douches op te lossen staat er een losse sanitair wagen met douches.

Het is toegestaan een vuurtje te stoken in een vuurschaal welke eventueel daar te huur is. Frietavond (onbeperkt friet en snacks voor 8 euro) en bingo waren gezellig.

Heerlijke bakkerij op enkele minuten loopafstand. Leuke bezienswaardigheden in de omgeving (Durbuy, markt Bomal).

Tenslotte; Bert en Astrid zijn beiden enthousiaste mensen die keihard werken!!

Gewoon genieten...

Kees en Claudia
    12-5-2018

Heerlijk genieten van de Glamping.. mooie groene omgeving, fijne camping met een ontspannen sfeertje. Wij komen zeker terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Confluent voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Confluent in Comblain-au-Pont, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Confluent zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Confluent scoort een 6.9 uit 10 op basis van 265 reviews.