Camping Hohenbusch

Fam. van Vleuten
4-6-2018

Plus:

Niet te groot,

Mooi uitzicht op het autovrije veld.

Ruim sanitair

Gemoedelijk

Aartje Twinkel

Min:

Sanitair is niet altijd even schoon

De wasruimte klinkt erg hol niet echt fijn als er met borden en pannen gegooid wordt.

Geen ideale plek om je fiets mee te nemen. (Laten we dit jaar thuis)

De Camping is een 8 waard en absoluut niet lager en zeker niet hoger.

Gewoon goed.

Prachtige camping voor korte periode.

LouiseM.
12-5-2018

Prachtige locatie waar de camping gelegen is. Helaas heel veel "vaste" bewoners die stacaravans bewonen. 80% vaste bewoners en 20% losse plekken. Sanitair prachtig alleen einde van de dag niet zo fris meer maar dit ligt meer aan de bezoekers dan aan de campingbeheerders. Al vraag ik mij af hoe het met het sanitair is als daadwerkelijk de camping vol zit. Zwembad is prachtig en zeer verzorgd. (jammer dat het uitzicht vanaf de ligstoelen op een dak is waar een oude troep op staat. (oude blokhut?). Wil je een leuke foto maken van je kind op de glijbaan is de achtergrond beetje uhh armoedig. Terwijl de omgeving echt prachtig is. Wat ik ook nergens terug heb kunnen vinden is dat je moet betalen om te douchen. Wij waren met vier personen en hebben voor ruim 15e gebruik gemaakt van de douche in 5 dagen. Gemiste kans dat dit nergens vermeld is. Prachtige camping voor een aantal dagen. Voor langere tijd teveel vaste plekken.

Heel fijn verblijf

Tanja
8-10-2017

Mooi sanitair, fijne omgeving om te wandelen, mogelijkheid om hapje te eten, mooie standplaats. Vriendelijk ontvangst aan de receptie en men staat altijd klaar!!

super genoten

Getty
    30-8-2017

Vriendelijk Nederlands sprekend personeel. Mooi zwembad. Mooie camping met een mooi uitzicht. elke ochtend vers brood. Nette doucheruimtes. mooie omgeving. ligt centraal.

Nette camping

Pietje puk
    29-8-2017

Super mooi zwembad.

Helaas laatste week schoolvakantie niks te beleven.

Ook de taveerne dicht op 29/8 terwijl er vermeld staat pas vanaf september.

Erg jammer dat je afgerekend wordt op het feit dat je als allerlaatste vakantie hebt.

Na het lezen van alle lovende reviews waren onze verwachtingen zeer hoog gespannen. Maar bij aankomst is de eerste indruk niet meteen positief. De camping oogt wat armoedig. Het bouwvallige terras en de lange rijen met gedateerde beige stacaravans en de rondslingerende bouwmaterialen dragen hieraan bij.

Toeristische plekken zijn aan de kleine kant voor een caravan met voortent (zeker voor deze prijs). Wij zaten aan de buitenkant en hadden gelukkig een fantastisch uitzicht. Daardoor voelde het ruim aan. Maar in het middendeel zit je echt bij de buren in het bord te kijken. Niet alle plekken zijn even goed afgewaterd (door de vele regenval een probleem) en zeer ongelijk (zorg dus dat je tent goed staat anders loopt deze vol...).

Het verwarmde zwembad is splinternieuw en een groot succes bij de kinderen. Ook de speeltoestellen zijn van recente datum. Animatie was niet heel professioneel. Een keer in de week bingo voor de volwassenen (moet je ding maar zijn). Centrale gebouw was 's-avonds leuke ontmoetingsplaats voor de kinderen met air hockey en pool tafel. 's-Avonds is het lekker rustig op de camping (maar door het matige weer zaten er ook weinig mensen buiten).

Sanitair is prima en schoon maar waarom juist tijdens spitsuur delen afsluiten voor de schoonmaak? Bovendien hingen er naast de douchekoppen een paar lampen die daar niet thuis horen (niet spatwater dicht en dus potentieel gevaarlijk).

Eetgelegenheid is gewoon een snackbar met bekende Hollandse vette bek. Mocht je het missen.

Tegenover de camping ligt een mooi wandelgebied met een aantal leuke routes. Moet je Ook ideaal om de hond uit te laten. Moet je wel even een drukke weg over. Mooie winkelcentra op 10 minuten afstand. Massen in een aanrader!

Slechte camping? Zeker niet! Maar al die 10-en zijn overdreven en ruiken een beetje verdacht ...

De familie Akkermans is enorm gastvrij en denkt graag mee met haar gasten. De camping is erg schoon en van alle gemakken voorzien. De plekken zijn erg ruim (wij hebben met een tent gekampeerd waardoor we ook minder ruimte nodig hadden) en redelijk goed afgebakend waardoor het van de nodige privacy is voorzien. Daarnaast zijn ook de gasten erg vriendelijk en behulpzaam. De camping is wel erg gericht op gezinnen met jonge kinderen maar dat vonden wij persoonlijk juist gezellig. Verder is het in de avonden (op een enkeling na) erg stil waardoor je van een goede nachtrust kunt genieten. Daarnaast is de camping makkelijk aan te rijden en zit je niet ver van leuke stadjes en wandelroutes.

Als laatste zijn de faciliteiten over het algemeen erg schoon (soms hangen er wel nare luchtjes in het toiletgebouw maar dat hou je toch wel). Vooral het gedeelte met de afwasbakken is groot en schoon!

Kortom, een echte aanrader voor zowel families als partners die houden van gezelligheid en leven om zich heen!

Heerlijke camping voor jong en oud

Leon
    8-8-2017

Deze camping is echt leuk, niet te groot en rustig. Buiten het hoogseizoen is het ook prima toeven hier. Er zijn verschillende accommodaties te huur. Sommige liggen iets drukker bij elkaar maar er zijn ook rustiger gelegen caravans.

In het hoogseizoen is het drukker met (jonge) gezinnen maar van overlast is echt geen sprake. Er is een leuk animatieteam in de zomervakantie. Heerlijk vernieuwd zwembad. Met de auto ben je binnen een paar minuten bij grote winkels en supermarkten. Vlakbij een actioncentre een hele mooie omgeving om te wandelen. Wij gaan hier vaker komen!

Geweldige camping.

Sylvia den herder/ grootenboer
    29-7-2017

Het is hier zo heerlijk vertoefd. Prachtige camping. Mooi vernieuwd zwembad. Schone toilet gebouwen. Erg gastvrij . Het bevalt ons zo goed dat we volgend jaar zelf een stacaravan gaan kopen zodat we ieder jaar weer hier naartoe kunnen. Heerlijk genieten van de omgeving, de accommodaties, de natuur en de gezelligheid. Heerlijk tot rust komen en even weg van de dagelijkse hectiek.

super ontspannen camping

Timmer
    29-7-2017

Een heerlijk rustige camping op een mooie locatie, zeer vriendelijk personeel.

Goed onderhouden en schoon toiletgebouw. Lekker zwembad en goed eten voor een goede prijs. Mooie wandeltochten vanaf de camping.

We hebben een aantal aanbieders voor Hohenbusch voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hohenbusch in Burg-Reuland , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hohenbusch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Hohenbusch scoort een 9.02 uit 10 op basis van 264 reviews.