Camping Hohenbuschstersterstersterster

• 7.7Eetgelegenheden
  • 8.4Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Als je op zoek bent naar een niet al te grote, overzichtelijke camping in de Ardennen, dan zit je bij Camping Hohenbusch goed. De animatie, kinderboerderij, de speeltuin en het zwembad zorgen ervoor dat kinderen tot 7, 8 jaar zich goed kunnen vermaken. Voor tieners is deze camping minder geschikt. Tegenover de camping vind je een mooi wandelgebied.

282 reviews over Camping Hohenbusch

• 2019
    8Pieter09-08-2019

Leuke kindvriendelijke camping

Deze zomer met 3 kleine kleine kinderen (0, 2 en 4 jaar oud) hier 2.5 week gestaan op het auto vrije veld. Autovrije veld is echt ideaal met kleine kinderen. Er staat en zandbak, 2 wipkippen en vooral de nagemaakte auto was favoriet. Kinderen hoef je niet constant in de gaten te houden. Omdat ze zich goed vermaken. Camping is goed opgezet en autovrije veld mooi ruim. De overige plekken vinden wij wat klein ogen en is de ruimte beperkter. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Zwembad is prima en leuk voor kinderen maar erg koud. Restaurant is eem Belgische friterie. Het eten is er prima, maar het is beperkt tot frites, snacks en hamburgers. Geen pizzas of andere maaltijden bijvoorbeeld. Geiten zijn leuk en de speeltuinen ook. Animatieteam is weinig enthousiast en zijn wat wisselingen in geweest. De kinderen viel het op dat een karakter door meerdere personen is vervuld.

Al met al een prima camping om een zomervakantie te vertoeven.

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 10Wilco04-08-2019

Top camping

Top camping! Mooie rustige gezellige camping voor mensen met jongere kinderen. Aardige mensen. Zeer schoon en net sanitair. Erg fijn. De staplekken hebben redelijk privacy met heggetjes er tussen. Leuke fotospeurtocht gedaan in Burg Reuland. Ook dagje Luxemburg geweest. Fietsen vanaf de camping is lastig door de drukke weg voor de camping. Wandelen kan wel goed als je de weg oversteekt. Op het park geitjes, zwembad en animatieteam.

• 7Rijkers21-07-2019

Fijne kindvriendelijke camping

Vriendelijk personeel en de geitjes waren favoriet bij de kinderen. Zwembad was wat koud maar we hadden ook niet zo'n warm weer. Enigste minpuntje was de stof in onze gehuurde stacaravan.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 10Joey15-07-2019

Afgelopen week gaan kamperen hier. Wat meteen opvalt is de gastvrijheid van de mensen die hier werken. Niks is teveel gevraagd en altijd met een lach op het gezicht. Daarbij waren de sanitaire voorzieningen en het zwembad erg goed en schoon. Ik zou deze camping zeker nog eens bezoeken.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Fam. de Groot18-06-2019

100% aanbevolen!

Op te terugweg vanuit zuid Frankrijk op deze camping terecht gekomen. Absoluut geen spijt van! Na een geweldig ontvangst bij aankomst een aantal dagen heerlijk genoten. Niet alleen van de prachtige plek waar we stonden, het keurige sanitair, en de werkelijk schitterende omgeving! Super dagen gehad. Hier komen we 100% zeker terug. Een warme aanbeveling van ons beide!

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Marcel Kömmelt12-06-2019

Fantastisch. Mooie camping

In 2016 en 2017 hebben wij in de zomer op de staanplaats gestaan. Afgelopen mei hadden wij een stacaravan gehuurd. Op de camping voelde het weer als thuiskomen. De campingeigenaren zijn klantvriendelijk en hebben ook veel over voor de gasten. De staanplaatsen zijn lekker ruim en in de zomermaanden is het gezellig op de camping. Voor de kids is er veel vermaak. De omgeving is supermooi en een dag naar Luxemburg stad met de trein is een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 10Petra koene12-06-2019

Wij hebben het daar heel erg naar onze zin gehad de kinderen zijn heel goed vermaakt daar het animatieteam het is een héle leuke fijne familie camping met een hele fijne familie als eigenaar die het begrip vakantie begrijpen er is ook een heel keurige zwembad toilet/douche gebouw is ook heel erg keurig wij hadden een huur caravan die was ook heel erg netjes en compleet

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Patrick Koreman11-06-2019

Zeker voor herhaling deze familie camping.

Al meerdere keren met de camper hier gestaan met ruime plaatsen zeer mooie en verwarmde sanitair. Het geheel vernieuwde zwembad. Het restaurant is lekker en van goede kwaliteit. De broodjes service is perfect. Zo als ik al eerder gezegd heb. We komen hier zeker nog vaker. In deze omgeving kun je zeer verschillende kanten op met veel bezienswaardigheden.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• 8Fam. Smit11-06-2019

Tot aankomende zomer

Mooie grote XL plekken (150 4kantemeters) Super vakantie gehad, leuke speeltuintjes voor onze dochter van toen 2. Restaurant is meer een snackbar, maar in het dorpje(stadje) meer dan genoeg keuze. Op het terras een groot scherm met toen wielrennen en formule 1. Animatie was goed en leuk Kortom een goeie camping, niet bijzonder veel dingen. Maar netjes en leuk voor gezinnen

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Peter Gommans11-06-2019

Geweldige camping

Camping is erg mooi sanitair zeer goed en hygiënisch. Heel mooi zwembad. Veel gelegenheid voor kinderen. Vriendelijk personeel. WiFi goed en gratis. Mooie omgeving. Voor ons dikke voldoende en we komen hier zeker nog wel eens terug. Aanrader ps restaurant is ook goed. Mvg Pee

Gereisd met partner in mei 2019

13 tips over Camping Hohenbusch

• Jon, 17-08-2013

Camping uit naar rechts en na 15m ben je in Luxembourg en zeer goedkoop tanken. Weer rechts bij die rotonde en na 5km of zo grote winkelcentrum (Knauf Center) met een zeer uitgebreide supermarkt.

• Godlieb, 24-07-2014

Aanraders in de buurt: heerlijk wandelen, het kart- en bowlingcentrum, het Knauf center (overdekt winkelcentrum). Luxemburg met de trein (opstappen in Trois Vierges - 4 EUR per volw. voor een hele dag openbaar vervoer in heel Luxemburg!).

• Petronella Margaretha de Vries, 09-09-2013

Direct vanaf de camping zijn er mountainbike routes mogelijk, mountainbikes zijn te huur bij de receptie. De historische stadrondleiding in St.Vith ieder zondag vonden wij zeker de moeite waard zo ook het zomerprogramma daar met leuke aktiviteiten.

1 vraag over Camping Hohenbusch

• Wendy van der Meij , 16-01-2017

pretparken

Wij komen dit jaar kamperen 14 dagen maar we zichten op internet attractieparken. Zijn die er wel in de buurt of 1 uur rijden

Camping Hohenbusch, 23-01-2017

Beste mevrouw Karsies,

Bedankt voor uw vraag! Grote attractieparken zoals Walibi en Phantasialand liggen hier niet in de buurt (ongeveer 1,5 uur rijden). Plopsa Coo (35 min) en het Eifelpark (45 min) zijn ook leuke attractieparken, die dichterbij liggen.

Indien u nog vragen heeft, hoor ik dit graag via mail: [email protected]

Met vriendelijke groet,

Ilvie Akkermans Camping Hohenbusch