Camping Hohenbusch

Kleine hotelsWeer vandaag23°9°
Camping Hohenbusch
7,9

Als je op zoek bent naar een niet al te grote, overzichtelijke camping in de Ardennen, dan zit je bij Camping Hohenbusch goed. De animatie, kinderboerderij, de speeltuin en het zwembad zorgen ervoor dat kinderen tot 7, 8 jaar zich goed kunnen vermaken. Voor tieners is deze camping minder geschikt. Tegenover de camping vind je een mooi wandelgebied.

253 reviews over Camping Hohenbusch in het Nederlands

Geweldig

Eveline,
20-12-2018

Voor de eerste keer 2 weken weg met de caravan. Wat kun je verwachten? Vrienden verteld dat we deze camping hadden geboekt en ook zij hebben de camping last minute geboekt. We konden naast elkaar staan wat een erg gezellige vakantie opleverde. De kinderen hebben zich geen minuut verveeld, waren dagelijks bij de geiten en in het zwembad te vinden. Mooie omgeving, rustige camping ondanks de vele kinderen. Sanitair werd meerdere malen per dag gepoetst dus erg proper allemaal. Voldoende schaduwplekjes tijdens de hete dagen. Vriendelijke en behulpzame eigenaren en personeel. Als ik een minpuntje moet verzinnen...door de erg warme temperaturen en een aantal veehouders in de omgeving; vliegen. We hebben 1 keer gebruik gemaakt van de snackbar en daar zaten heel veel vliegen ondanks alle voorziening die de camping getroffen had. Genoten van een heerlijke vakantie. Ik zou deze camping zeker aanbevelen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Prima!

M. F.,
8-8-2018

Zeer behulpzame familie. Veel activiteiten voor kleine kinderen of ouderen. Kinderen tussen 13-17 jaar hebben alleen het zwembad. Dit was een prima zwembad! Voor jong en oud. Jammer dat er geen winkeltje op de camping is. Wel kun je broodjes bestelling en een paar ontbijtproducten kopen. Lekkere frituur bovenaan de camping. Jammer dat er zoveel vaste gasten zijn. Zeer ruime stacaravan en plaats. Ligging minder mooi. Prijs en kwaliteit prima in orde.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

heerlijk ontspannen relaxed

jungst,
5-8-2018

heerlijk plekje om te ontspannen of om aktief bezig te zijn.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

ANWB camping

Leuk maar eenvoudig en niet voor oudere kinderen

Wendy Van Der Meij,
3-8-2018

De camping plek met privé sanitair is leuk maar wel afgelegen in een hoek gestopt tussen de stacaravans. Dat vonden wij wel jammer...hun nemen privé sanitair erg letterlijk privé. Sanitair netjes en schoon bij aankomst en luxe natuurlijk bij je tent/caravan. Alleen de afwerking buiten kant is slecht..en geen buitenlicht. Wegen erg slecht en brokkelige en veel stenen Animatie is meer voor kinderen tot 7 a 8 jaar.... Zwembad netjes en schoon wel.snel vol als warm weer is dan sta je dicht op elkaar. Geen winkel op de camping en alleen frituren kan je kopen.patat vonden wij niet lekker. Eigenaren zijn vriendelijk en receptie netjes ontvangen Omgeving geweldig mooi en veel te doen...Luxemburg tanken Winkels op 5 km afstand Aldi en Lidl en Delhaize Camping is eenvoudig maar niet super slecht... Week was voldoende

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Gezellige, nette, niet te grote camping

W. Kleintjens,
1-8-2018

Gezellige, niet te grote, overzichtelijke camping. Fijn voor jonge kinderen, ze kunnen zelf overal naar toe lopen. Animatieprogramma is simpel, maar leuk voor jonge kinderen. Zwembad is netjes, maar met heet weer in het hoogseizoen natuurlijk wel snel druk. Verbeterpunt is het hoofdpad vanaf ingang camping tot autovrij veld. Afgebrokkeld asfalt, hier en daar grind, dan weer losse stenen en zand. Ziet er onverzorgd uit. Jammer dat op de camping alleen friet en snacks te verkrijgen zijn. Omgeving is erg mooi en er is veel te doen; genoeg foldertjes te krijgen bij de receptie. In St. Vith veel winkels en Aldi en Lidl op 5 min. rij-afstand. Wij hebben het erg naar onze zin gehad op deze camping.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima camping om gebied te verkennen.

Wim van den Berg,
22-7-2018

Mooi sanitairgebouw, alleen wat extra schoonmaken kan geen kwaad. Mooie grote plaatsen, waar wij stonden met uitzicht op de weilanden. Leuk zwembad, alleen wat weinig stoelen, stoelen worden zoals altijd gereserveerd door er een handdoek neer te leggen. Personeel aan receptie wel vriendelijk, goed broodjessysteem. Camping ligt in een mooi gebied. Wel een camping voor families met jonge kinderen. Wat minder goed is dat het vuilnis twee dagen naast de container werd verzameld, enorme afvalberg!!!!

Gereisd met partner in juli 2018

Ga niet

Fam,
21-7-2018

Stacaravan inrichting jaren80, erg muf, niet heel hygiënisch, WiFi moet je betalen voor een bundel en er is geen beddengoed. Entertainment begint niet op tijd, ranzige bedoeling

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

in 2018 gaan we weer. Dat zegt genoeg

Fam. van Vleuten,
4-6-2018

Plus: Niet te groot, Mooi uitzicht op het autovrije veld. Ruim sanitair Gemoedelijk Aartje Twinkel Min: Sanitair is niet altijd even schoon De wasruimte klinkt erg hol niet echt fijn als er met borden en pannen gegooid wordt. Geen ideale plek om je fiets mee te nemen. (Laten we dit jaar thuis) De Camping is een 8 waard en absoluut niet lager en zeker niet hoger. Gewoon goed.

Gereisd met jonge kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtige camping voor korte periode.

LouiseM.,
12-5-2018

Prachtige locatie waar de camping gelegen is. Helaas heel veel "vaste" bewoners die stacaravans bewonen. 80% vaste bewoners en 20% losse plekken. Sanitair prachtig alleen einde van de dag niet zo fris meer maar dit ligt meer aan de bezoekers dan aan de campingbeheerders. Al vraag ik mij af hoe het met het sanitair is als daadwerkelijk de camping vol zit. Zwembad is prachtig en zeer verzorgd. (jammer dat het uitzicht vanaf de ligstoelen op een dak is waar een oude troep op staat. (oude blokhut?). Wil je een leuke foto maken van je kind op de glijbaan is de achtergrond beetje uhh armoedig. Terwijl de omgeving echt prachtig is. Wat ik ook nergens terug heb kunnen vinden is dat je moet betalen om te douchen. Wij waren met vier personen en hebben voor ruim 15e gebruik gemaakt van de douche in 5 dagen. Gemiste kans dat dit nergens vermeld is. Prachtige camping voor een aantal dagen. Voor langere tijd teveel vaste plekken.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Heel fijn verblijf

Tanja,
8-10-2017

Mooi sanitair, fijne omgeving om te wandelen, mogelijkheid om hapje te eten, mooie standplaats. Vriendelijk ontvangst aan de receptie en men staat altijd klaar!!

Gereisd met partner in september 2017

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • Sport & SpelBowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hohenbusch in Burg-Reuland , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hohenbusch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.