Camping Hohenbusch

Met jonge kinderen

Prima!

M. F.
8-8-2018

Zeer behulpzame familie. Veel activiteiten voor kleine kinderen of ouderen. Kinderen tussen 13-17 jaar hebben alleen het zwembad. Dit was een prima zwembad! Voor jong en oud. Jammer dat er geen winkeltje op de camping is. Wel kun je broodjes bestelling en een paar ontbijtproducten kopen. Lekkere frituur bovenaan de camping. Jammer dat er zoveel vaste gasten zijn. Zeer ruime stacaravan en plaats. Ligging minder mooi. Prijs en kwaliteit prima in orde.

heerlijk ontspannen relaxed

jungst
5-8-2018

heerlijk plekje om te ontspannen of om aktief bezig te zijn.

Leuk maar eenvoudig en niet voor oudere kinderen

Wendy Van Der Meij
3-8-2018

De camping plek met privé sanitair is leuk maar wel afgelegen in een hoek gestopt tussen de stacaravans.

Dat vonden wij wel jammer...hun nemen privé sanitair erg letterlijk privé.

Sanitair netjes en schoon bij aankomst en luxe natuurlijk bij je tent/caravan.

Alleen de afwerking buiten kant is slecht..en geen buitenlicht.

Wegen erg slecht en brokkelige en veel stenen

Animatie is meer voor kinderen tot 7 a 8 jaar....

Zwembad netjes en schoon wel.snel vol als warm weer is dan sta je dicht op elkaar. Geen winkel op de camping en alleen frituren kan je kopen.patat vonden wij niet lekker.

Eigenaren zijn vriendelijk en receptie netjes ontvangen

Omgeving geweldig mooi en veel te doen...Luxemburg tanken

Winkels op 5 km afstand Aldi en Lidl en Delhaize

Camping is eenvoudig maar niet super slecht...

Week was voldoende

Gezellige, nette, niet te grote camping

W. Kleintjens
1-8-2018

Gezellige, niet te grote, overzichtelijke camping. Fijn voor jonge kinderen, ze kunnen zelf overal naar toe lopen. Animatieprogramma is simpel, maar leuk voor jonge kinderen.

Zwembad is netjes, maar met heet weer in het hoogseizoen natuurlijk wel snel druk.

Verbeterpunt is het hoofdpad vanaf ingang camping tot autovrij veld. Afgebrokkeld asfalt, hier en daar grind, dan weer losse stenen en zand. Ziet er onverzorgd uit.

Jammer dat op de camping alleen friet en snacks te verkrijgen zijn.

Omgeving is erg mooi en er is veel te doen; genoeg foldertjes te krijgen bij de receptie. In St. Vith veel winkels en Aldi en Lidl op 5 min. rij-afstand.

Wij hebben het erg naar onze zin gehad op deze camping.

Prima camping om gebied te verkennen.

Wim van den Berg
22-7-2018

Mooi sanitairgebouw, alleen wat extra schoonmaken kan geen kwaad.

Mooie grote plaatsen, waar wij stonden met uitzicht op de weilanden.

Leuk zwembad, alleen wat weinig stoelen, stoelen worden zoals altijd gereserveerd door er een handdoek neer te leggen.

Personeel aan receptie wel vriendelijk, goed broodjessysteem.

Camping ligt in een mooi gebied.

Wel een camping voor families met jonge kinderen.

Wat minder goed is dat het vuilnis twee dagen naast de container werd verzameld, enorme afvalberg!!!!

Ga niet

Fam
21-7-2018

Stacaravan inrichting jaren80, erg muf, niet heel hygiënisch, WiFi moet je betalen voor een bundel en er is geen beddengoed. Entertainment begint niet op tijd, ranzige bedoeling

in 2018 gaan we weer. Dat zegt genoeg

Fam. van Vleuten
4-6-2018

Plus:

Niet te groot,

Mooi uitzicht op het autovrije veld.

Ruim sanitair

Gemoedelijk

Aartje Twinkel

Min:

Sanitair is niet altijd even schoon

De wasruimte klinkt erg hol niet echt fijn als er met borden en pannen gegooid wordt.

Geen ideale plek om je fiets mee te nemen. (Laten we dit jaar thuis)

De Camping is een 8 waard en absoluut niet lager en zeker niet hoger.

Gewoon goed.

Prachtige camping voor korte periode.

LouiseM.
12-5-2018

Prachtige locatie waar de camping gelegen is. Helaas heel veel "vaste" bewoners die stacaravans bewonen. 80% vaste bewoners en 20% losse plekken. Sanitair prachtig alleen einde van de dag niet zo fris meer maar dit ligt meer aan de bezoekers dan aan de campingbeheerders. Al vraag ik mij af hoe het met het sanitair is als daadwerkelijk de camping vol zit. Zwembad is prachtig en zeer verzorgd. (jammer dat het uitzicht vanaf de ligstoelen op een dak is waar een oude troep op staat. (oude blokhut?). Wil je een leuke foto maken van je kind op de glijbaan is de achtergrond beetje uhh armoedig. Terwijl de omgeving echt prachtig is. Wat ik ook nergens terug heb kunnen vinden is dat je moet betalen om te douchen. Wij waren met vier personen en hebben voor ruim 15e gebruik gemaakt van de douche in 5 dagen. Gemiste kans dat dit nergens vermeld is. Prachtige camping voor een aantal dagen. Voor langere tijd teveel vaste plekken.

Heel fijn verblijf

Tanja
8-10-2017

Mooi sanitair, fijne omgeving om te wandelen, mogelijkheid om hapje te eten, mooie standplaats. Vriendelijk ontvangst aan de receptie en men staat altijd klaar!!

super genoten

Getty
30-8-2017

Vriendelijk Nederlands sprekend personeel. Mooi zwembad. Mooie camping met een mooi uitzicht. elke ochtend vers brood. Nette doucheruimtes. mooie omgeving. ligt centraal.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hohenbusch in Burg-Reuland , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hohenbusch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.