Vakantiepark Landal Mooi Zutendaal

8,6

• Activiteiten8,1
  • Onderkomen9,0

Omschrijving
Op steenworp afstand van Maastricht ligt Landal Mooi Zutendaal met binnen- én buitenzwembad. Met de aanwezigheid van diverse speeltuinen, een klimbos en animatie gaan de kinderen zich zeker niet vervelen. Volg het blotevoetenpad bij Lieteberg, bezoek de grotten in Valkenburg of ga fietsen in het Nationale Park Hoge Kempen.

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Mooi Zutendaal voor je op een rij gezet:

819 reviews over Vakantiepark Landal Mooi Zutendaal in het Nederlands

Heerlijk genoten!

M. Den breems,
16-12-2018
  • Onderkomen9

Wij hadden een 6 persoons western achtig chalet ,lekker knus en netjes! Park zelf is erg mooi en de Bollo activiteiten waren erg leuk, zwembad wel gedateerd.

Restaurant niet groot maar goed eten en aardig personeel.

Wat wij wel misten is een aansluiting bos/park en eekhoorntjes ( in een week nog niet 1 gezien).

Wel een prachtige omgeving en de huifkartocht was super! Wij komen vast nog terug!

leuk voor 1 keer

Jannie de Haas-Visser,
4-12-2018
  • Activiteiten5
  • Activiteiten5

leuk voor 1 keer

onze verwachtingen waren hoog, echter toch een tegenvaller.

Klein restaurant, wel goed gegeten en vriendelijk personeel.

Speelparadijs ligt op de eerste verdieping, erg onhandig, hier zit geen terras bij en ligt afgelegen, ongezellig.

Supermarkt, klein erg weinig te krijgen, wel vriendelijk personeel

Zwembad, gedateerd, lekkage vlekken op muren, ongedierte in hoeken op de grond, beter schoonmaak vereist. verblijf in november en zwembad was al bomvol, terwijl park erg rustig was. Verhouding zwembad ten opzichte van het aantal gasten is niet juist!

Accomodatie was groot, wel gehorig vanwege al het hout. Keverplaag, erg vervelend om iedere dag veel vliegende kevers te moeten doden, kinderen doodsbang! waren erg groot.

Park ligt afgelegen en mist gezelligheid

voor ons een eenmalig verblijf omdat het erg klein en niet gezellig was!

Mooie huisjes

Frederike,
4-11-2018

Mooie huisjes, schoon.

Helaas was het vijver brasserie druk - na 30 min wachten zijn we zonder eten/drinken weer weg gegaan.

Zoals bekend mag je vanaf 15u de huisjes in. We waren vroeger op het park - ons huisje was al klaar (wisten welk nummer). Toch moesten we tot die tijd wachten en (opnieuw) in de rij gaan staan voor de sleutel. Uiteraard begrip de 15u regel maar wat zou het als super service en luxe voelen als je dan toch al eerder het huisje in zou mogen.

Verder was het water niet lekker. Zelfs af en toe “geel”, blijkt probleem met druk.

Klinkt negatief - niet zo bedoeld. Hebben een fijn weekend gehad!

Nooit meer

Jan van der Sluis,
25-10-2018
  • Onderkomen5
  • Onderkomen5
  • Activiteiten6

Park viel ons enorm tegen, te veel manko's c.q. praktische onhandigheden in het huisje. Park heeft geen fraai uitstraling, lijkt meer een barakken terrein. Prijs/kwaliteit van grand café is erg matig. Gaan we niet meer heen.

Anoniem,
23-10-2018
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Heel leuk park met erg vriendelijk personeel. Wij zaten in huisje 337. Prima huisje. In de omgeving is veel te doen. Wat ons betreft een aanrader.

Fijn park mooi centraal gelegen in grensgebied

Fam. Smallenbroek,
27-8-2018
  • Activiteiten8

Wij kunnen het verblijf en de 6C1 Bungalow op dit park van harte aanbevelen! Wij zaten mooi rustig gelegen in bungalow 331, goed geslapen en 's nacht was het lekker stil. In de omgeving is veel te zien zoals: blotevoetenpad Lieteberg, C-Mine in Genk, Railbike MunsterBilzen,dagje Maastricht, wandelen bij de Kattevennen, Midgetgolf Kattevennen en nog veel meer. In Zutendaal is een grote supermarkt Carrefour, daarnaast diverse afhaalrestaurants/frituur. Qua restaurants vonden we het qua prijs/kwaliteit in België wat tegenvallen, niet te vergelijken met Duitsland. Voordeel van dit park is dat er zowel een binnen- en buitenzwembad is.

Verbeterpunten waren er ook:

- 1 stoel in de woonkamer was versleten

- verlichting bij de eethoek kan verbeterd worden (bungalow 331)

- zorg dat de doucheputjes regelmatig ontstopt worden (douche boven)

- buitenzwembad heeft een opknapbeurt nodig

- chalets/blokhutten zitten dicht op elkaar

Verder prima!

Mooi centraal gelegen park

Iris Marsman,
24-8-2018
  • Onderkomen9

Mooi centraal gelegen park voor uitstapjes in de omgeving.

Dichtbij een prachtig blotevoetenpad (Lietberg), en ook leuk om een dagje te shoppen in Maasmechelen (designer outlet en M2 shopping centre). Ook Limburg is dichtbij (Drielandenpunt en Valkenburg).

We hadden mooie 8-persoons villa (531). Park is niet te groot en voor de kids is er genoeg te doen! Speeltuinen, indoor speelzolder, zwembad, klimbos en animatie. Allemaal dik voor elkaar. We vonden de supermarkt wel heel duur en zeer beperkt assortiment. Maar dichtbij is een Carrefour en een Jumbo in Maastricht. Ook vonden we de kwaliteit van de snackbar niet super. Medewerkers zijn allemaal erg vriendelijk en park (tuinen etc) wordt erg goed onderhouden. Ook was het huis mooi schoon.

Hier komen we nooit meer

Anton,
16-8-2018
  • Onderkomen3
  • Onderkomen3

Wij hadden een chalet gehuurd op dit park en dat is ons niet goed bevallen. De wifi was van een dramatische kwaliteit. De kleine koelkast miste in de deur de vakken die daar normaal gesproken wel horen te zitten. Ons chalet stond dicht bij het (te kleine) zwembad waar de hele dag muziek gedraaid werd. De bas daarvan dreunde constant over het terrein. De chalets staan veel te dicht op elkaar. De privacy was daardoor nihil; dat heeft ons plezier op dit park behoorlijk vergald. Wij hadden bij de reservering het uit-eten-arrangement genomen. Daar werd niet bij verteld dat je dan uit een kleine kaart je keuze moet maken. Je moet niet onder de bedden kijken want daar is het ronduit smerig. Afijn, hier komen wij nooit meer en de kans dat we ooit nog iets bij Landal reserveren is erg klein geworden.

Positief puntje: de omgeving is prachtig en je kunt er prima fietsen.

Een gezellige week gehad en mooi weer

Familie Zahradnik,
14-8-2018
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

Wij zaten 1 week in een vrijstaande bungalow a 6 persoons nummer 756 en het was een mooie bungalow met alle gemakken voorzien,alleen vonden we de 2 losse stoelen in de zithoek behoorlijk kaal en doorgezakt die zou wel vervangen mogen worden.

Aan voor-zijkant vlonders wat wel ideaal was,zo kon je rondom zitten en toen wij er waren was het bloedheet en zo konden we toch nog in de schaduw vd bomen zitten, voldoende privacy.

Wel zouden ze de beschrijving moeten aanpassen kwa het aantal badkamers, een douche met sauna is nog geen 2e badkamer want er is geen wastafel in maar wel een hele goede douche,geen gebruik gemaakt vd sauna want het was buiten heet genoeg.

Het zwembad biedt voldoende verkoeling bij heet weer en als je mazzel hebt kun je ook nog baantjes trekken,wel vonden wij dat er te weinig bedjes waren.

Eten en ontbijt in het restaurant een aanrader.

Recreatieteam is oke

shop op park erg duur-5km verderop lidl

Heerlijk genoten

Kirsie,
13-7-2018
  • Activiteiten8

Prachtig ( kleinschalig) park , met moderne nette accomodaties . Voor de kleintjes veel te doen , een grote speeltuin , indoorspeeltuin en een zwembad mogen niet ontbreken . Echter vond ik het zwembad te basic , klein en het ontbrak aan een glijbaan.

We hadden een 6 persoons chalet , van alle gemakken voorzien .Schoonmaak prima in orde . Enkel minpuntje is dat de accomodaties te veel oo elkaar liggen waardoor je weinig privacy hebt.

Horecagelegenheid was prima , vriendelijk personeel . Helaas wel slechte ervaring met het afhaalpunt : slappe frietjes en droog stoofvlees .

In de omgeving is genoeg te doen

Ons gezin heeft heerlijk genoten

Landal GreenParks

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Mooi Zutendaal in Zutendaal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Mooi Zutendaal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.