Vakantiepark Landal Mooi Zutendaal

7.7Goed

• 7.3Activiteiten
  • 7.4Eetgelegenheden
  • 8Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Mooi Zutendaal voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Op steenworp afstand van Maastricht ligt Landal Mooi Zutendaal met binnen- én buitenzwembad. Met de aanwezigheid van diverse speeltuinen, een klimbos en animatie gaan de kinderen zich zeker niet vervelen. Volg het blotevoetenpad bij Lieteberg, bezoek de grotten in Valkenburg of ga fietsen in het Nationale Park Hoge Kempen.

845 reviews over Vakantiepark Landal Mooi Zutendaal

• 8E.27-02-2020

Prima verblijf in mooie accommodatie.

Het is een mooi net park. Het huisje (4ce) was mooi en schoon. Geen enkele herkenning bij de negatieve reacties. Alle voorzieningen zijn aanwezig op het park en het personeel is vriendelijk. Zwembad is niet groot, kinderen vonden het wel leuk, evenals de binnen speeltuin. We hebben een week verbleven op het park en het is een mooie uitvalsbasis om naar Maastricht, Valkenburg of andere plaatsen in de omgeving te gaan.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 2019
    8DIRK13-11-2019

Voor ons was het weekend top.

Na heel wat negatieve commentaren te hebben gelezen, zijn wij met niet veel verwachtingen vertrokken. Bij aankomst, kunnen wij alleen maar zeggen dat we POSITIEF verrast waren. Zeer nette en ruime vakantiewoning 4CE met alle nodig modern comfort en terras met lounge en terrasmeubilair. Tip: douchewand volledig afsluitbaar maken, vloerverwarming moeilijk regelbaar, barstoelen niet erg comfortabel zitten aan keukeneiland. Binnenzwembad is inderdaad klein - uitbreiden met glijbanen zou top zijn en ook de parkshop is heel beperkt. Toch genoten van het uitgebreide gamma aan broodjes en koffiekoeken voor het ontbijt. Topligging en goede uitvalbasis voor uitstapjes in de omgeving (Hasselt, Maastricht, mooi wandel- en fietsnatuurgebied, C-mine enz.). Voor ons was het verlengde weekend geslaagd.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in november 2019

• 4Firewoman28-10-2019

Teleurstellend

Wij zaten met 2 gezinnen in een 8 persoonshuisje super iedereen een eigen badkamer, helaas door overname 4 dagen geen tv + internet, heeft landal goed opgelost door een vergoeding. Het park verder vonden wij tegen vallen, zwembad saai, overdekt speelparadijs donker had gezelliger gekund. Speeltuin goed, minidisco??? Een aanfluiting 3 liedjes en teveel gepraat. Supermarkt korte openingstijden tot 12.00 en dat in de herfstvakantie! Voor ons voorlopig geen Landal meer, terug naar Centerparcs...

• 3Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 2Judith kroese18-10-2019

Nooit meer Zutendaal

We zaten in een houten chalet Vreselijk bankstel scheuren, vloer vies scheuren, Zwembad zomaar gesloten receptie zomaar dicht Personeel riep steeds dat er criches vergaderingen waren Had te maken met overnamen Landal park Daar waren wij dus de dupe van En de chalets zijn zo verouderd en scheef daar stop je geen klanten in. Etc Weg gaan elk jaar in een Landal huisje Maar mooi Zutendaal nooit meer

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 4Gerrit11-10-2019

Wel land al, maar niet meer in een chalet

Prachtige omgeving en centraal gelegen voor uitstapjes. Houten chalets erg klein en gedateerd. Sfeerloos. Wel schoon. Zwembad is saai. Restaurant is redelijk. Veel te doen voor jonge kinderen

• 5Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen

Gereisd met partner in oktober 2019

• 4Jan en de kids08-10-2019

Erg slecht

Lekkende badkamers, overal haren op de grond, putlucht in de kamers. Koken op inductie maar alle pannen krom. Alle paden belegd met grof grind, niet door te komen met de buggy (of rolstoel). Zwembad gedateerd. Wel mooie buiten speeltuin en ok binnen speel tuin daarom een 6 voor kindvriendelijkheid. Locatie bij hoge kempen is goed. Volgende keer doen we een ander park!

• 5Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 9Dirk Verstrpen03-10-2019

Het is een rustig en uistekende vakantiepark

Het is een toegankelijk vakantiepark waar ze uiterst hun best doen zowel aan de receptie als in het horecagedeelte en zijn super vriendelijk

• 9Eetgelegenheden

Alleen gereisd in september 2019

• 10Marleen24-09-2019

Fantastisch!

We (2 volwassen en kind 1,5 jaar) in een van de luxere 4 persoons villa met jacuzzi. Villa nummer 544. Een heerlijk schone villa, met maar liefst 2 badkamers! De villa is prachtig, gezellig ingericht. Een buitenhaard voor de warme avonden en een haard binnen voor de wat koudere avonden. Vanuit villa nummer 544 kun je zo een gedeelte van het bos in lopen. Er zit genoeg ruimte tussen de villa's, waardoor er genoeg privacy is. De jacuzzi wordt elke dag gecheckt door een 'poolboy'. Al met al een prima verblijf gehad!

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 6Elzinga22-09-2019

Niet weer

4 pers villa Bij binnenkomst bank helemaal vervallen en aan vervanging toe Nieuw huisje gekregen erg netjes
    Bank ook wat scheuren maar goed Bij de deuren in het huisje liggen wat stenen los en vast geplakt met ductape niet erg netjes Daar in tegen waren de kamers erg schoon douche en bad ook

Klein zwembad Klein indoorspeelplaats

Wel superleuk buitenveld met veel toestellen Vriendelijk personeel En genoeg te doen in de omgeving

• 5Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

Gereisd in september 2019

• 5Fred15-09-2019

Nooit meer,

Bij binnenkomst huisje: bank helemaal versleten, leder look liet helemaal los. Rugkussens van de bank zo dun dat je direct met je rug tegen de houten rand zit. Fauteuils met grote vlekken op het stof. Doucherand helemaal zwart van de schimmel. Afstandsbediening van de tv werkte niet. Na 1 dag een 10 persoonshuisje gekregen. Hier was de schoonmaak erg matig. Veel haren op bed en vooral in 1 van de badkamers lag de grond vol donkere haren. Drie douches stonken zo erg na de riolering dat zelfs na lang doorspoelen s’nachts met de ramen open geslapen moet worden. Iedere avond stilstaand beeld op de tv net na 22:00 uur. Na dag 2 kabel vervangen, probleem moet nu opgelost zijn. Helaas heeft het dus geen effect gehad. Technische dienst kon niks meer voor ons doen. Het weer zat niet mee om lekker gezellig op het terras te zitten. Iedere avond vroeg naar bed in je vakantie omdat tv kijken niet mogelijk was.

• 6Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

Gereisd met vrienden in september 2019

138 tips over Vakantiepark Landal Mooi Zutendaal

• registratie_adres, 06-05-2012

Neem de moeite om in de omgeving het 'blote voeten pad' te lopen!

• Gerard Zweers, 05-04-2014

Openingstijden van restaurant aanpassen op aankomst- en vertrekdagen.

• edwin, 23-05-2014

Fietsen mee nemen ook een mooie omgeving rond zutendaal.

38 vragen over Vakantiepark Landal Mooi Zutendaal

• Annie, 10-12-2019

autoverkeer op park

Heb je last van het voorbijrijdende autoverkeer bij je bungalow?

• Annie, 04-12-2019

Bungalow 6B 302

Heeft iemand ervaring met deze bungalow? Meubilair, vloeren, keuken, bedden enz. netjes? En de directe omgeving?

• Annie, 04-12-2019

e-bike huren

wat kost het huren van een e-bike?

Vakantiepark Landal Mooi Zutendaal info

• Aantal sterrenstersterstersterster