Vakantiepark
8,6

• Activiteiten8,0
  • Onderkomen9,0

Op steenworp afstand van Maastricht ligt Landal Mooi Zutendaal met binnen- én buitenzwembad. Met de aanwezigheid van diverse speeltuinen, een klimbos en animatie gaan de kinderen zich zeker niet vervelen. Volg het blotevoetenpad bij Lieteberg, bezoek de grotten in Valkenburg of ga fietsen in het Nationale Park Hoge Kempen.

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Mooi Zutendaal voor je op een rij gezet:

822 reviews over Vakantiepark Landal Mooi Zutendaal in het Nederlands

Geweldig genieten in een mooi ruim park

Dianne,
13-3-2019
  • Onderkomen9

Super mooie witte villa voor 4 personen. Heel ruim en netjes. Alles erop en eraan met sfeerhaard. Heel leuk overzichtelijk zwembad, leuke binnenspeeltuin en gezellig café om iets te drinken. Mooie omgeving, cosmodrome aanrader voor de kids. Hasselt ook leuke stad om te bezoeken.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super mooi park!!

J.K,
11-3-2019
  • Onderkomen10
  • Onderkomen10

Fijn ruim opgezet rustig park. Heerlijk genoten van het 4 pers huisje ontworpen door Jan de Bouvrie Mooi ruim ingericht en luxe met 2 badkamers en van alle gemakken voorzien. Mooi ruim terras met lounge set. Zeer dichtbij Maastricht en Valkenburg waar altijd wat te beleven is!! Outlet Maasmechelen en Roermond ook echt een bezoek waard en kasteel Hoensbroek zeker niet overslaan! Verder ligt het park aan de rand van een bos wat een fijne sfeer aan t park geeft! Vriendelijk personeel die zelfs na de enquête ingevuld te Hbbn (opmerking over de schoonmaak onder de bedden)je bij thuiskomst nog even opbellen om na te vragen en dat ze er iets mee gaan doen...complimenten ! Al op vele Landal parken geweest en deze is zeker aan te bevelen !!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

Zeker weer

Erik,
8-1-2019
  • Onderkomen9

Leuk park met zeer mooie cottages, fijne uitvalbasis voor het bezoeken van zuid-limburg. Leuke mountainbike route.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Luxe huisje, omgeving matig

HF,
5-1-2019
  • Activiteiten7

Huisje met jacuzzi. Voelt heerlijk luxe, ook met de sfeerhaard en regendouche. Lekkere bedden. Nadeel van jacuzzi buiten: geluidsoverlast. Buren met harde muziek. Geronk van hun jacuzzi tot in de nacht. De houten huizen zijn qua geluid van buiten sowieso erg doorlatend. Iedereen die langs loopt en op normale toon praat hoor je. De omgeving vonden wij wat troosteloos. Maar kan ook aan de winter liggen. Romeins museum Tongeren is erg de moeite! Medewerkers zijn vriendelijk en het eten in restaurant en bij afhaal is goed!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Heerlijk genoten!

M. Den breems,
16-12-2018
  • Activiteiten8

Wij hadden een 6 persoons western achtig chalet ,lekker knus en netjes! Park zelf is erg mooi en de Bollo activiteiten waren erg leuk, zwembad wel gedateerd. Restaurant niet groot maar goed eten en aardig personeel. Wat wij wel misten is een aansluiting bos/park en eekhoorntjes ( in een week nog niet 1 gezien). Wel een prachtige omgeving en de huifkartocht was super! Wij komen vast nog terug!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

leuk voor 1 keer

Jannie de Haas-Visser,
4-12-2018
  • Activiteiten5
  • Activiteiten5

leuk voor 1 keer

onze verwachtingen waren hoog, echter toch een tegenvaller.

Klein restaurant, wel goed gegeten en vriendelijk personeel.

Speelparadijs ligt op de eerste verdieping, erg onhandig, hier zit geen terras bij en ligt afgelegen, ongezellig.

Supermarkt, klein erg weinig te krijgen, wel vriendelijk personeel

Zwembad, gedateerd, lekkage vlekken op muren, ongedierte in hoeken op de grond, beter schoonmaak vereist. verblijf in november en zwembad was al bomvol, terwijl park erg rustig was. Verhouding zwembad ten opzichte van het aantal gasten is niet juist!

Accomodatie was groot, wel gehorig vanwege al het hout. Keverplaag, erg vervelend om iedere dag veel vliegende kevers te moeten doden, kinderen doodsbang! waren erg groot.

Park ligt afgelegen en mist gezelligheid

voor ons een eenmalig verblijf omdat het erg klein en niet gezellig was!

Gereisd met jonge kinderen in november 2018

Mooie huisjes

Frederike,
4-11-2018
  • Activiteiten6

Mooie huisjes, schoon. Helaas was het vijver brasserie druk - na 30 min wachten zijn we zonder eten/drinken weer weg gegaan. Zoals bekend mag je vanaf 15u de huisjes in. We waren vroeger op het park - ons huisje was al klaar (wisten welk nummer). Toch moesten we tot die tijd wachten en (opnieuw) in de rij gaan staan voor de sleutel. Uiteraard begrip de 15u regel maar wat zou het als super service en luxe voelen als je dan toch al eerder het huisje in zou mogen. Verder was het water niet lekker. Zelfs af en toe “geel”, blijkt probleem met druk.

Klinkt negatief - niet zo bedoeld. Hebben een fijn weekend gehad!

Gereisd met jonge kinderen in november 2018

Nooit meer

Jan van der Sluis,
25-10-2018
  • Onderkomen5
  • Onderkomen5

Park viel ons enorm tegen, te veel manko's c.q. praktische onhandigheden in het huisje. Park heeft geen fraai uitstraling, lijkt meer een barakken terrein. Prijs/kwaliteit van grand café is erg matig. Gaan we niet meer heen.

Gereisd met partner in september 2018

Anoniem,
23-10-2018
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Heel leuk park met erg vriendelijk personeel. Wij zaten in huisje 337. Prima huisje. In de omgeving is veel te doen. Wat ons betreft een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijn park mooi centraal gelegen in grensgebied

Fam. Smallenbroek,
27-8-2018
  • Activiteiten8

Wij kunnen het verblijf en de 6C1 Bungalow op dit park van harte aanbevelen! Wij zaten mooi rustig gelegen in bungalow 331, goed geslapen en 's nacht was het lekker stil. In de omgeving is veel te zien zoals: blotevoetenpad Lieteberg, C-Mine in Genk, Railbike MunsterBilzen,dagje Maastricht, wandelen bij de Kattevennen, Midgetgolf Kattevennen en nog veel meer. In Zutendaal is een grote supermarkt Carrefour, daarnaast diverse afhaalrestaurants/frituur. Qua restaurants vonden we het qua prijs/kwaliteit in België wat tegenvallen, niet te vergelijken met Duitsland. Voordeel van dit park is dat er zowel een binnen- en buitenzwembad is. Verbeterpunten waren er ook: - 1 stoel in de woonkamer was versleten - verlichting bij de eethoek kan verbeterd worden (bungalow 331) - zorg dat de doucheputjes regelmatig ontstopt worden (douche boven) - buitenzwembad heeft een opknapbeurt nodig - chalets/blokhutten zitten dicht op elkaar Verder prima!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• SportfaciliteitenAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Mooi Zutendaal in Zutendaal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Mooi Zutendaal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.