Tijdelijk €25 aanbetaling

Landal Mooi Zutendaal

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Landal Mooi Zutendaal voor je op een rij gezet:

6.3VoldoendeScore uit 861 reviews

• 4.8Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Op steenworp afstand van Maastricht ligt Landal Mooi Zutendaal met binnen- én buitenzwembad. Met de aanwezigheid van diverse speeltuinen, een klimbos en animatie gaan de kinderen zich zeker niet vervelen. Volg het blotevoetenpad bij Lieteberg, bezoek de grotten in Valkenburg of ga fietsen in het Nationale Park Hoge Kempen.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

861 Reviews over Landal Mooi Zutendaal

• 8Emily09-01-2023

Gezellig lang weekend

Ik herken onderstaande helemaal niet. Prachtig huis 822 met zeer goede WiFi, goede bedden. Lekker warm water Ruim en prima voor 6 Keuken beetje aan de kleine kant Binnen 15 min in Maastricht en genoeg te doen in de omgeving. Wat op 0 staat hebben wij geen gebruik van gemaakt

• 4Hilde17-12-2022

Nooit meer

Huisje viel mee. De restviel tegen. Binnenspeeltuin erg ongezellig en geen gelegenheid om iets te drinken. Terras van de enige taverne was noord gericht dus koud. Bij speeltuin buiten geen drank verkrijgbaar, in zwembad geen gelegenheid tot consumptie. In voormiddag al geen brood meer in enige winkel van het park. Veel geld betaald voor iets dat absoluut niet aan onze verwachtingen voldeed.

• 8Petra en Gerard van der Voort.21-11-2022

Mooie bungalow met buiten jacuzzi.

Wij hadden bungalow 527, 4 personen met een buiten jacuzzi. De bungalow is ruim, goed en compleet ingericht. Veel kastruimte, ruime slaapkamers en badkamers met een stortdouche. De buiten jacuzzi is geweldig, wordt iedere dag onderhouden. Aardige en enthousiaste medewerkers bij de receptie, restaurant en parkshop. Genoeg groen op het park en in de omgeving, veel wandel en fietsmogelijkheden. Goede bakker en Zutendaal alsmede een grote Carrefour supermarkt.

• 7Eetgelegenheden
  • 8Evelien28-10-2022

Leuk park voor jongere kinderen

Wij hadden een blokhut/chalet wat erg gezellig was, al dat hout van binnen. Als verrassing hadden we 3 slaapkamers ipv 2 waar wij eigenlijk vanuit gingen, dus fijn dat de kids hun eigen kamer hadden. Enige minpunt waren de bedden, vreselijk geslapen op die houten planken. Die zijn echt aan vervanging toe. Park zelf heeft leuke faciliteiten voornamelijk voor jongere kinderen (tot een jaar of 8-10). Pubers hebben hier echt niks te zoeken. Er is een heel leuk vernieuwd gedeelte in het zwembad voor jongere kinderen, een spray park met 3 kleine glijbanen. Verder is er een peuterbad en een "groot" bad. De indoor speelruimte is oke, peutergedeelte aan vervanging toe. Buiten speeltuin is groot en ook heel leuk gemaakt voor alle leeftijden. Shows waren ook erg leuk om te kijken. Restaurant was niet bijzonder, voor avond eten prima, voor de lunch zou ik gewoon een lekker broodje in de parkshop halen. Al met al een prima vakantie met jonge kids.

• 9Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
  • 6R vd Berg05-09-2022

Eenmalig avontuur

Huis is goed, hou er rekening mee dat de plekken erg open zijn dus weinig privacy. Loop met een grote boog om het restaurant heen: zelden zo slecht gegeten. Kipsate droog taai en een hele pot kipkruiden erover. Vies en veel te zout. Zorg voor een grote databundel want de wifi trekt het meestal niet. Omgeving prachtig maar voor ons een eenmalig avontuur.

• 5Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden
  • 8Hendrien01-09-2022

Fijn en rustig park.

In tegenstelling tot eerdere review, was het huisje inmiddels opgeknapt. Groot en ruim huis gemaakt van hout, maar toch niet gehorig. Inrichting eenvoudig, maar schoon, niet kapot. De bedden in huisje 334 zijn echt prima. Zwembad is prettig, echter is het peuterbadje helaas niet echt warm (zelfs kouder aan als het grote bad). Leuke speeltuin voor kleine kinderen. De prijs voor 2 weken, viel ons erg mee, vergeleken met vergelijkbare huizen op parken in nl.

• 1Rachel20-08-2022

Nooit meer

We kwamen aan huisje zag er oké uit wel wat dingen stuk . We kwamen voor een weekend vrijdag tot maandag maar … Het bed was zeer slecht zelfs met een topper er op , heel de nacht hebben we wakker gelegen door de warmte en het bed , het voelde of we op een stuk baton lagen zo hard dat was , toen ze zaterdag wakker werden na korte nacht hebben we gelijk besloten om naar huis te gaan omdat we het niet tot maandag zoude trekken wel klacht in gediend over het bed deden ze behoorlijk nuchter over totaal niet met de mens bezig

• 1Onderkomen
  • 1Rachel20-08-2022

Slecht bed

Mijn verblijf viel me vies tegen toen ik en me vriend naar bed gingen hebben we de hele nacht wakker gelegen , omdat het matras waar zelfs een topper op lag als een beton stuk voelde we zoude een weekend weg gaan maar na dat we vanochtend wakker werden Hebben we gelijk besloten om onze spullen te pakken en weg te gaan omdat onze rug enorm veel pijn deed . Daarbij hadden we geen privacy en keken we uit naar de buren . Erg warm ook nog in de slaap kamer ik kom hier iedergeval nooit meer

• 1Onderkomen
  • 5Cathy18-05-2022

Park vol Polen

Duur huis. Groot hout huis. Tegen de 700 voor een week. Dan verwacht je ook een net park. Maar. Kale tuin. Met uitzicht op zelfde huizen met op de oprit allemaal Poolse auto's en werkbussen. Alle huizen om ons heen, wel 8 minimaal. Triest uitzicht. Keuken was daarnaast wat verouderd. Zwembad was en is dicht tot juni. Niks te doen voor de rest.

• 6Activiteiten
    • 6Onderkomen