Vakantiepark Landal Mooi Zutendaal *****

8,2

Weer vandaag4°-3°

• Activiteiten8,0
  • Onderkomen8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Mooi Zutendaal voor je op een rij gezet:

769 reviews over Vakantiepark Landal Mooi Zutendaal in het Nederlands

Super

C, 18-2-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen10

We hadden een super de luxe huisje , modern en schoon en van alle gemakken voorzien incl een buitenjaccuzie . Voor de kids was er niet zo veel te beleven maar hebben zich prima vermaakt !!

Was leuk

Sabine, 12-2-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen9

Een super huis..nog nooit in zo.n mooi huisje gezeten..ruim.netjes.goeie bedden.

T park daarin tegen valt een beetje tegen met kinderen van de leeftijd 7 tot 12..helaas een klein zwembad..denk met lekker weer dat t wel oke vertoeven is..voir de huizen zou ik meteen terugkomen

Bettie, 11-2-2018
  • Onderkomen10

We hadden van 22-1 t/m 29-1 villa nr 813 gehuurd.

Deze villa was helemaal top.

Ruim, schoon en prima onderhouden.

Een maaltijd afhalen uit het restaurant is zeker een aanbeveling waard.

Vriendelijke dames bij de receptie.

We waren een paar kleine toilettasjes in het huis vergeten, deze werden nagestuurd!!

Dit park zullen wij zeker nog eens bezoeken.

Top 👍

Karin van den Nieuwenhof, 11-2-2018
    • Onderkomen9

Wij hebben een Top weekend gehad. Park was mooi en goed. Huis was Top. Van alle gemakken voorzien en schoon. Uiterst vriendelijke en behulpzame medewerkers. Wij gaan zeker nog eens genieten daar.

Een weekendje zalig ontstressen in Mooi Zutendaal

Familie Daems-Sterckx, 5-2-2018
    • Onderkomen10

Een park met zeer mooie luxe villa's waar niets ontbreekt. Zeker een aanrader is de villa met jacuzzi. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Lekker eten in het restaurant . Wij raden dan ook aan iedereen dit park aan.

Leuke ervaring

Familie Devlieger, 5-2-2018
    • Onderkomen9

Ruime kamers en leefruimte.

Goed uitgeruste keuken

Netjes onderhouden

Heerlijk!

Van Dijk, 3-2-2018
    • Activiteiten7
    • Onderkomen8

Een schoon, net en ruim vakantiehuis (4 persoons)

Uitgezocht op het huis en dat er wat bij het park is wat voor jonge kinderen leuk is (1 en 3 jaar). Zwembad is voor deze leeftijd leuk. Voor grotere kinderen kan ik me voorstellen dat je glijbanen enz. mist.

Binnenspeeltuin ook leuk!

Een prachtig vakantie park.

Eppie Lubbers, 24-1-2018
    • Activiteiten10
    • Onderkomen10

Het personeel is erg vriendelijk, ze geven een uitgebreide informatie over het park en activiteiten zodat je een fijne gevoel krijgt dat je welkom bent.

Het park is prachtig aangelegd met mooie villa's, bungalows en chalets.

De omgeving is erg leuk, we zijn er in januari geweest met de kinderen en kleinkinderen.

We zaten in een villa met jacuzzi voor een extra vakantie gevoel.

Kortom een perfecte vakantie het kon niet beter.

• Activiteiten10
    • Onderkomen10

Wij hadden een zes persoons huis dat zeer ruim was. Mooie zithoek, uitgebreide keuken en een prachtige badkamer.Thuis beschikken we niet over een bad, dus het was zeker luxe een bad én sauna te hebben.

Het personeel aan de receptie, het restaurant, het technisch personeel, de hoveniers en de stagiaires van de entertainment werken allemaal even hard om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Allen zijn ze even vriendelijk. Dit personeel is goud waard.

Super park met hele mooie en schone huisjes

femke, 21-1-2018
    • Activiteiten7
    • Onderkomen10

Op het park is op zich niet heel veel te doen het zwembad is simpel. Maar er is genoeg in de omgeving. Maar de huisjes zijn echt top ruim veel kast ruimte, schoon en ideaal ingedeeld. Wij hadden het huisje 4cj heerlijk iedere dag werd de jacuzzi gereinigd voor je waardoor iedere dag er weer van genieten was.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Mooi Zutendaal in Zutendaal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Mooi Zutendaal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Mooi Zutendaal scoort een 8.18 uit 10 op basis van 773 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: