Tijdelijk €25 aanbetaling

EuroParcs Hoge Kempen

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark EuroParcs Hoge Kempen voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 64 reviews
+31

8.3FantastischScore uit 64 reviews
  • 7.7Activiteiten
  • 8.5Onderkomen
  • 7.5Staat v/h sanitair

Vakantiepark info

EuroParcs Hoge Kempen ligt aan de rand van Nationaal Park Hoge Kempen in het Belgische Zutendaal. Op dit kindvriendelijke vakantiepark met animatie, een grote speeltuin en een restaurant verblijf je middenin de natuur in een gloednieuwe vakantiewoning of in een luxe glampingtent. Binnen 10 minuten ben je in Genk, een levendige stad met een interessant mijnverleden.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

64 Reviews over EuroParcs Hoge Kempen

• 9Wilbert12-12-2022

Lekker weekendje kerstmarkten bezoeken

Mooie nieuwe Challets alleen jammer dat er diverse keren de stroom uitviel. Wel netjes mailtje gehad dat het vanaf ons vertrek opgelost zou gaan worden. Waarschijnlijk door een koude periode en veel elektrische kachels.

• 5Activiteiten
  • 9Chris Nijmegen23-08-2022

Genoten!

Mooi vakantiepark met net nieuwe huisjes achterin (wij hadden de belzano). Modern, schoon, leuke animatie

• 9Activiteiten
    • 10Onderkomen
    • 2Eetgelegenheden
  • 9Aart van Dijke19-08-2022

Fantastische vakantie

Een mooi en een schoon park gelegen in een prachtige omgeving. Vriendelijk personeel en een fantastisch entertaining. Kinderen gingen graag naar David, Iris en Miša ( de entertainers). Tip is snorkelen in duikcentrum Todi. Tip voor park is maak van het meer een visvijver. Het was een top vakantie!

• 10Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
  • 9Aart van Dijke19-08-2022

Super vakantie.

Het is een mooi en schoon park gelegen in een prachtig wandelgebied. Vriendelijk personeel en fantastische entertaining. Kinderen gingen graag iedere dag naar David, Iris en Miša ( de entertainers) toe. Aanrader is snorkelen in duikcentrum Todi. Tip voor park is maak van het meer achter het park een visvijver.

• 10Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
  • 5Lauwers15-08-2022

Onderhoud heeft veel werkpunten

Campingplekken waren ruim en de locatie super. Sanitair was netjes op de dag van aankomst maar is dan tijdens ons verblijf niet meer gepoetst. Hebben dit na dag 1 gemeld aan de receptie. Geen toiletpapier, geen handzeep en papier om handen af te drogen. Douches werden vuiler met het uur. Jammer.

• 9Sofie01-08-2022

1 week verbleven op dit prachtige park. Een aanrader! Groot en proper openluchtzwembad aan de overkant, wel enkel open bij mooi weer (+21 graden). Spraypark op het park zelf. Wij boekten de Pieterscottage, mooi vernieuwd huisje waar alles voorhanden was. Goede uitvalsbasis om omgeving te ontdekken. Restaurant van het park kan beter. Personeel is heel vriendelijk.

• 8Activiteiten
    • 10Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden
  • 5Fam de Vries28-07-2022

Een teleurstellende ervaring!

We hadden voor 2 weken weken een boschalet ( nr 12) geboekt maar we zijn eerder naar huis gegaan omdat we het niet naar onze zin hadden in dit verblijf. Het was bedoeld voor 4/5 personen maar zelfs voor 2 personen was het klein. De inventaris van het chalet was niet compleet ( bv 1 deksel voor 3 pannen) en een aantal dingen waren duidelijk aan vervanging toe ( waterkoker, wc rol houder) .Verder stond dit verblijf gedurende bijna de hele dag volledig in de zon waardoor het zowel binnen als buiten wat ons betreft te warm werd. Van de omgeving hadden wij meer verwacht maar dat viel wat ons betreft tegen. Wij hebben in de omgeving gefietst maar kwamen weinig echt mooie plekjes tegen. Op het park zijn een aantal faciliteiten waar wij nauwelijks gebruik van hebben gemaakt aangezien de horeca op het terrein al vroeg sluit ( keuken om 19:45 uur). Ik denk dat gezinnen met kinderen zich hier wel prima kunnen vermaken maar wij komen niet terug.

• 4Activiteiten
    • 4Onderkomen
    • 5Eetgelegenheden
  • 10Christof17-09-2021

1 Nacht verblijf in een Papendaal Lodge

Prachtig Resort, Papendaal Lodges ook Zalig en voorzien van alles. Top ontvangst, Top regeling van alles, en, het mag gezegd : een Zaligheid wat ze uit hun voor "nu" beperkte - voorlopige keuken te voorschijn toveren ! Dus,,, Chill en Rust Zonder zorgen en Met Smaak ! M'n complimenten aan het ganse Team.

• 10Staat v/h sanitair
  • 10seth02-09-2021

prijs/kwaliteit top

het cafe met speelterrein is top voor de familie. zeer vriendelijk onthaal

• 10boompjes30-08-2021

Leuke uitstapjes in en rondom

Huisje comfortabel, mooi ingericht. Fietstochten gemaakt, dagje Bokrijk (mooie speeltuin en mooi wandelgebied), speelhal Lanaken, dagje Valkenburg (scooters gehuurd), gezwommen.

Vakantiepark EuroParcs Hoge Kempen info