Vakantiepark Center Parcs Erperheide

Vakantiepark Center Parcs Erperheide
8,6

• Activiteiten8,6
  • Onderkomen7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Erperheide voor je op een rij gezet:

2309 reviews over Vakantiepark Center Parcs Erperheide in het Nederlands

Zeker overdoen :-)

Kurt Van Doninck
10-7-2018
  • Onderkomen8

Het enige wat je moet meenemen is goed humeur en persoonlijke spulletjes,

alles ( bijna ) is op het park aanwezig, en de prijzen in de winkeltjes en supermarkt komen overeenmet de prijzen buiten het park.

Je hoeft je geen zorgen te maken omdat alle voorzieningen aanwezig zijn,

netjes en proper.

Wij hadden enkel de pech dat de wildwaterbaan in onderhoud was,

maar de rest werkte perfect.

Ralp Scheffers, General Manager, 19-7-2018

Beste Kurt Van Doninck

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, wij hopen u dan ook zeker nog eens te mogen begroeten bij ons op het park.

Super weekend

Esther
  • Onderkomen9

Een geweldig Park . We hadden een premium cottage voor vier personen waar geen vuiltje te vinden was , echt top . Het eten was goed . Personeel vriendelijk . Al bij al top

Beste Esther,

Hartelijk dank voor deze mooie review , blij om te lezen dat u tevreden bent geweest over uw premium cottage.

Tot weerziens op Erperheide !!

• Onderkomen7

Prijs kwaliteit was het goed - dankzij de speciale actie. Keuze uit verschillende activiteiten, voor ieder is er wel iets. Ruim aanbod aan eetgelegenheden. Voor een eerste kennismaking was het in orde.

Beste Caroline,

Fijn om te lezen dat de 1e kennismaking met Center Parcs Erperheide u goed bevallen is, wij hopen u dan ook nogmaals te mogen begroeten bij ons op het park.

Heerlijke vakantie!

Rianne Wichers
  • Onderkomen8

Heerlijk park, een echte aanrader voor gezinnen met kleine kinderen!!

Geachte Rianne Wichers

Daar wij op Erperheide steeds ons uiterste best doen om het onze kleine gasten (en hun familie uiteraard) naar hun zin te maken, zijn wij erg blij uw mooie review te lezen. Wij hopen u en uw gezin zeker nog een keertje op ons park te mogen begroeten !!

Leuke tijd gehad!

Isabelle brusseel
  • Onderkomen8

Zwembad en binnenspeeltuin fantastisch voor mijn dochtertje van 4 jaar. De kinderboerderij is super! je kan de dieren aaien.

We hebben daar ook lekker gegeten in de verschillende restaurants.

Premium huisje was netjes en praktisch ingericht. je heb alles wat je nodig hebt.

Eén klein minpuntje zijn de spinnen die in elke bovenhoek van het plafond zitten. Tips voor de kuisploeg om ook eens naar boven te kijken en deze te verwijderen.

Wel een fantastische tijd gehad!

Beste Isabelle Brusseel,

Hartelijk dank voor uw mooie cijfer, fijn om te lezen dat uw dochtertje van 4 jaar genoten heeft van het zwembad, Baluba en de kinderboerderij. Uw opmerking betreffende de spinnenwebben zullen wij zeker doorgeven aan de desbetreffende manager. Wij hopen u snel weer te mogen begroeten bij ons op het park.

Leuke vakantie

Lilian Fleuren
27-6-2018
  • Onderkomen6

Begin juni een weekje hier geweest met 3 kids. We hebben een heerlijke vakantie gehad. Zwembad vonden de kids fantastisch! enige minpunt zijn de super kleine lockers. De baluba vonden de kids geweldig!! ook het animatie team is echt super. Orry vond ik persoonlijk erg goed, deze verdiend een extra compliment!

Wel erg jammer was dat de midgetgolf gesloten was. In het weekend werd er nog gespeeld, maar toen wij dinsdag kwamen waren ze begonnen met de renovatie. Onze dochter was erg teleurgesteld. ik heb het wel gemeld bij de receptie, maar had niet echt het idee dat ze er wat mee zouden doen.

ook de kinderboerderij was dicht ivm kleine dieren, ergens heel begrijpelijk. gelukkig was er een activiteit waardoor we toch even mochten aaien. jammer dat hier geen extra momentjes met begeleiding voor gemaakt worden.

Huisjes wat verouderd, maar dat was al bekend bij ons.

Verder vriendelijk personeel! en veel vermaakt voor iedereen!

Beste mevrouw Fleuren,

Bedankt voor uw review.

Wat leuk te horen dat jullie een fijne vakantie gehad hebben en dat de kids veel plezier gehad hebben in Aqua Mundo en Baluba. Wij zullen ook zeker uw complimentje aan Orry bezorgen!

Het is inderdaad jammer dat de minigolf gesloten was, deze was toe aan renovatie. Bij een volgend verblijf kunt u hier opnieuw ten volle van genieten!

Wij geven ook uw opmerking betreffende de kinderboerderij door aan de afdeling, zodat zij hier in het vervolg rekening mee kunnen houden.

We hopen u snel nog eens te mogen verwelkomen bij Erperheide.

Met vriendelijke groeten,

Center Parcs Erperheide

Een fantastische ervaring met de kleindochter..

Schols Frank
26-6-2018
  • Onderkomen9

Het was een week om niet te vergeten, onze kleindochter en wij de grootouders hebben van 's morgens tot 's avonds van alle mogelijke Kinderactiviteiten voor kleuters genoten. Zoals het peuterbad, Baluba, kinderboerderij, Speeltuin, enz .

Wij hebben dan ook niets negatief aan te merken over ons verblijf in het vakantiepark Erperheide

Beste Frank,

Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat jullie zich zo goed geamuseerd hebben met de kleinkinderen. We hopen u snel opnieuw te mogen verwelkomen op ons park.

Center Parcs Erperheide

Hartstikke leuk en vriendelijk park!

Kristel
24-6-2018
  • Onderkomen6

Echt een park voor de jongere kinderen.

Onze zoon toen 4 heeft zich geweldig vermaakt in het zwembad maar vooral in de mooie baluba.

Goed en ruim opgezet park wat echt autovrij is!

Eten vonden wij het beste in het market café meest diverse keuze, entertainment vanaf de middag aanwezig en prettig en vriendelijk personeel.

Eten bij het buffet slaan wij in het vervolg over, we schoven zeer laat aan moesten volle mep betalen maar meeste was al weg en de rest was lauw helaas. Als ze gewoon gemeld hadden dat het bijna sluitingstijd was waren we wat anders gaan eten.

Bungalows zijn net zoals bij alle center parcs toe aan renovatie, vooral dubbel glas is nodig maar dit is bij alle parken het geval.

De bungalow was wel heerlijk ruim met een extra "kamer " berghok voor alle koffers en tassen etc waar wel een babybedje op past.

Beste Kristel,

Bedankt voor uw leuke beoordeling.

Fijn te horen dat uw zoon zich zo goed heeft geamuseerd in de Baluba.

Wij geven uw feedback omtrent het Evergreenz restaurant door aan de desbetreffende afdeling.

We hopen u snel nog eens te mogen ontvangen op Erperheide!

Met vriendelijke groeten,

Center Parcs Erperheide

Leuk maar geen VIP voor ons gevoel

Julie
19-6-2018
  • Onderkomen8

Afgelopen weekend in een VIP cottage gelogeerd op het park Erperheide. Cottage 119.

De pluspunten: Iedere ochtend lekkere verse, grote en gevarieerde broodjes.

Het huisje was op spinnenwebben na mooi schoon. De sauna werkt snel en ook deze was mooi schoon. Voor de 3e keer tijdens een verblijf op Center Parcs een E-car gehuurd. Dit blijft een leuke en zeer praktische mogelijkheid. Voor ons is tijdens een verblijf op Center Parcs de E-car niet meer weg te denken. Stond opgeladen en wel gereed voor gebruik. Personeel zowel bij de receptie als bij alle activiteiten zeer vriendelijk en correct. Minpunten: Overal spinnenwebben in het huisje. Voor de E-car is er geen stopcontact aan de buitenzijde van het huisje waardoor je de voordeur open moet laten wil je de E-car opladen. Zeer omslachtig! Voor 4 dagen lagen er in beide toiletten per toilet 1 rol wc papier. In de badkamer lag er 1 doosje met douchegel en shampoo dit voor 4 personen. Lockers in het zwembad super smal met duwen en proppen passen je spullen erin. Geen afwasmiddel geen vaatwastablet geen afwasborstel aanwezig. Enkel een schuursponsje 1 lap en 1 dweil. Badkamer met regendouche heeft in het midden geen putje! Zodra het daar nat is staat er wel een trekker maar het water kan nergens heen. Voor de douche is er een waterkering daar kan het ook niet heen. Je krijgt broodjes maar geen beleg of boter. Geen antislip mat aanwezig in de douche met ligbad. Gevaarlijk vooral voor kinderen. Voor VIP en de prijs is het allemaal net niet compleet en dat is jammer! temperatuur van het water in het zwembad erg koud. Veel bibberende kinderen gezien en vond het zelf ook niet erg aangenaam. Voor een subtropisch zwembad niet echt zoals het zou moeten zijn. Er hing bedrading los in de kamer waar onze kinderen lagen te slapen net als het ontbreken van een mat in de badkamer niet erg veilig. Voordeur heeft flinke speling. Je krijgt 1 flinterdunne pedaalemmer zak voor je vuil. Het is erg duidelijk dat er enorm word bezuinigd. Maar op het moment dat je een VIP cottage boekt betaal je daar ook naar en mogen deze bezuinigen niet op deze manier aanwezig en merkbaar zijn! Heel jammer. We hebben het zelf leuk gemaakt maar voor ons gevoel was het zeer zeker Geen VIP.

Ralph Scheffers, General Manager, 20-6-2018

Beste Julie,

Wij danken u voor de beoordeling op Zoover. Jammer om te lezen dat u geen VIP gevoel heeft gehad bij uw VIP cottage. Wij zullen uw bevindingen meenemen in de toekomst voor verbetering om zo uw minder positieve ervaringen te kunnen wegnemen. Nogmaals dank en wellicht dat wij u nog eens op ons park mogen begroeten.

Super met kleine kinderen

Kelly Commere
18-6-2018
  • Onderkomen7

Erperheide is ideaal voor onze zoontjes van 1 en 4. Ze kunnen er op de speeltuintjes naar hartelust ravotten en de kinderboerderij is top( alhoewel deze keer gesloten omdat de baby-geitjes nog wat moesten wennen) baluba is voor de oudste een paradijs en ook aqua mundo vind hij het einde. We gingen deze keer met de hele familie en het mooie weer maakte er een echt ontspannen en gezellie familie-uitstap van

Ralph Scheffers, General Manager, 20-6-2018

Beste Kelly Commere,

Fijn om te lezen dat u met de hele familie een ontspannen en gezellige vakantie heeft gehad.

Tot weerziens op Erperheide.

Center Parcs Erperheide

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Erperheide in Peer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Erperheide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Center Parcs Erperheide scoort een 8.58 uit 10 op basis van 2345 reviews.