Vakantiepark Center Parcs Erperheide

• 8.7Activiteiten
  • 8.3Eetgelegenheden
  • 7.7Onderkomen

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Erperheide voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Net over de grens in België vind je Center Parcs Erperheide. Een paradijs voor kinderen. Die zijn niet weg te slaan uit indoor speelparadijs BALUBA of maak een tour met de kids jeep. In het subtropisch zwemparadijs op dit vakantiepark vind je zelfs een snorkelbad. Juist op zoek naar rust en ruimte? Wandel door de bossen van de Limburgse Kempen.

2695 reviews over Vakantiepark Center Parcs Erperheide

• 6Woody12-01-2020

Huisjes aan vernieuwing toe

2 persoons huisje klein en ouderwets,wel schoon. Een bad met douchegordijn en een gladde trap naar je appartement! Neem laarzen mee,alles is modderig.Loshangende plafondplaten in het zwembad...Tijdens kerst geweest op het park, geen kerstmuziek en een kerstmarkt in een weinig sfeervolle sporthal waar je eerst door de Baluba speelhal moet vol gillende kinderen. Fuego restaurant was niet te boeken via de app met de kerstdagen, volgens de verantwoordelijke medewerkster had ze deze express geblokkeerd..dan maar gereserveerd voor 2e kerstdag bij het Fuego restaurant zelf wat ook gewoon kon.Overal willen ze geld aan verdienen.Ik hoef geen duur kerstbuffet waar de helft koud van is,ik bestel liever via de kaart wat ik zelf lekker vind. Fuego heeft overigens goede biefstuk! Bij het grand-cafe aardige medewerkers maar wel halfbevroren appeltaart. Voor ons volgend jaar met kerst geen Erperheide,we gaan weer naar Port Zelande wat ons beter beviel.

• 4Activiteiten
    • 3Onderkomen

Gereisd met partner in december 2019

• 9Helena03-01-2020

Fantatisch

Het was een fantastisch weekend. Genoten van het huisje, het zwembad, de vele wandelingen. Zowel bij het onthaal als bij de restaurants, overal was het personeel enorm vriendelijk! We hebben enorm genoten en komen zeker en vast nog eens terug!

• 10Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 9Christophe03-01-2020

Geweldig leuk

Leuk park met alle faciliteiten om jonge kinderen gelukkig te maken zowel bij goed als slecht weer. Ideale tussendoor vakantiebestemming. Een relax vakantie waar je echt opnieuw tijd voor elkaar kan maken. We komen zeker terug!

• 10Lies Vander Bracht02-01-2020

Heerlijke vakantie gehad met 5-jarige zoon!

We hebben een heerlijke tijd beleefd bij centerparcs erperheide. We voelden ons echt als: klant is koning. Het personeel is er super vriendelijk. Het is er ook heel kindvriendelijk. Wij willen zeker nog eens terug.

• 10Activiteiten

• 2019
    8Anne30-12-2019

Mooi maar echte centerparcs prijzen

Een leuke vakantie maken doe je vooral zelf, wij hebben hier een mooie vakantie gehad met onze twee dochters van 9 en 11 jaar. Onze meiden hebben nergens aan mee gedaan maar er is genoeg te beleven voor de kinderen. Wij waren er met kerst en hebben het deluxe buffet in het evergreenz geboekt. Dit was echt zonde van ons geld, duur en echt niet lekker, maar smaak is persoonlijk, Fuego top! Baluba is leuk voor kinderen tot een jaar of 10. Zwembad mooi maar ontzettend druk, mede door de dagjesmensen. Vergeet vooral niet om je duikbril mee te nemen om de vissen in het themabad te zien. Huisjes zijn inderdaad al zo oud als de weg naar Rome, maar onze was wel schoon. Het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam.

Tip ga naar de Lidl of een andere dichtstbijzijnde supermarkt want die op het park is echt heel duur. Al met al mooi, en een aanrader om naartoe te gaan, maar oh oh wat zijn jullie duur in vergelijking met andere parken.

• 5Onderkomen

• 8Linda30-12-2019

Super leuke midweek gehad

Super midweek gehad op vakantiepark Erperheide. Het weer werkte niet echt mee, maar daarvan hadden we geen last. Super mooi zwemparadijs en mooie grote Baluba speelwereld. Onze 2-jarige zoon heeft zich heel erg goed vermaakt. Ook de animatie was leuk.

• 8Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 10Véronique29-12-2019

In Erperheide word je pas echt verwend

Dit is al ons vierde verblijf op rij ! Heerlijk net tusses de drukke Sinterklaasperiode en de eindejaarsfeesten een weekje relaxen met man , dochter en kleindochter. Het was echt genieten in Aquamundo. Kleindochter van 4 was nu groot genoeg om zelfstandig deel te nemen aan de leuke kinderactiviteiten. Wat me telkens weer opvalt is hoe lief en vriendelijk hier iedereen is . Alle activiteiten zijn echt kind-vriendelijk. Een klein probleem in de cottage kon heel makkelijk gemeld worden via WhatsApp en heel snel kwam een super vriendelijke dame alles oplossen. Op de koop toe kregen we nog een leuke attentie als tegemoetkoming. Wat een leuke verrassing! Kleindochter was in de wolken met het fijne cadeau dat ze kreeg!

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

• 9Fam. A Verkooijen28-12-2019

Top midweek gehad voir herhaling vatbaar

Midweekje met het gezin, gezellig en redelijk tot goed weer gehad. Verschillende dingen ondernomen zoals bowlen, waterfietsen, zwemmen en natuurlijk lekker gegeten.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 9Cato28-12-2019

Graag weer

Heerlijk relaxed, mooie omgeving, vriendelijke medewerkers

• 8Activiteiten
    • 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 9Jessica27-12-2019

FANTASTISCH

Super leuk vakantie verblijf. Zeker voor kleine kinderen een aanrader! Wij zijn hier voor de 2de keer verbleven en opnieuw een super verblijf gehad! Wij komen zeker nog terug!

• 9Onderkomen

186 tips over Vakantiepark Center Parcs Erperheide

• MX, 12-09-2019

Vermijdt huisjes 301 tot 307 als je een beetje rust zoekt. Het terrein van het laser gamen ligt namelijk achter in de tuinen en als ze bezig zijn kan dat misschien storend zijn.

• I-en-J, 13-06-2014

Haal je boodschappen bij de Lidl in het dorp en 's ochtends je broodjes in de supermarkt op het park.

• Mallie, 23-04-2014

Zeker de VIP cottage, deze is helemaal gerenoveerd en daarom echt een aanrader!

114 vragen over Vakantiepark Center Parcs Erperheide

• E. , 02-09-2019

activiteiten omgeving

Zijn er in de omgeving van het park leuke dingen te doen voor kleine kinderen?

• DLC De Mik, 30-05-2019

Fiets

Kan ik mijn eigen fiets meenemen?

M, 21-07-2019

Ja, dat kan gewoon. Zolang je ze zelf daarheen kan krijgen is er geen probleem.

• R , 26-04-2019

Zwemmen

Is er een zwemvijver, strandje of meertje aanwezig?

Vakantiepark info

• VerzorgingHalfpension
  • HuisdierenOp aanvraag
  • BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Afstand tot strand5 km, > 20 minuten met de auto

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer