Vakantiepark Center Parcs Erperheide

Vakantiepark Center Parcs Erperheide
8,4

• Activiteiten8,5
  • Onderkomen7,6

Net over de grens in België vind je Center Parcs Erperheide. Een paradijs voor kinderen. Die zijn niet weg te slaan uit indoor speelparadijs BALUBA of maak een tour met de kids jeep. In het subtropisch zwemparadijs op dit vakantiepark vind je zelfs een snorkelbad. Juist op zoek naar rust en ruimte? Wandel door de bossen van de Limburgse Kempen.

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Erperheide voor je op een rij gezet:

2376 reviews over Vakantiepark Center Parcs Erperheide in het Nederlands

Erg leuk!

Sandra
14-11-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen7

Wij zijn net terug van een week Erperheide met een baby en een peuter. Op onze aankomstdag hebben wij ontzettend veel geluidsoverlast van straaljagers gehad. Het was zo hard dat onze hond er bang van was en niet los kon lopen in het bos. Gelukkig was het de andere dagen veelal stil. Het zwembad is met stip het mooiste zwembad waar we ooit zijn geweest. Doordat er twee verschillende peuterbaden zijn met verschillende dieptes en ook verschillende warme baden is er voor iedere leeftijd wel een plekje te vinden. Ook voor alle leeftijden glijbanen en extra leuk was de zandbak in het zwembad. Er waren voldoende 'baby's only' kleedhokjes (privé) dus dat is heel prettig. Onze cottage (326) was prachtig gelegen aan de rand van het park, zodat je een heel vrij gevoel en uitzicht had. Ook was het maar een klein stukje naar alle faciliteiten. Kinderboerderij heel erg leuk en ook veel ruimte voor de beesten. Plaza prachtig. Wij gaan zeker nog eens!

• Onderkomen10

Zoals de titel het vermeld waren we hier tijdens een zeer drukke periode in de herfstvakantie. Dit viel echter niet echt hard op en dit mede door de professionaliteit van de medewerkers. Alles verliep vlekkeloos zoals we van Centerparcs gewoon zijn.

het was een ontspannend verblijf

jacobs betty
  • Onderkomen8

het is er heel goed maar wel wat duur zeker voor een weekeind

Zoals gewoonlijk heel goed

Monique
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Grote binnenspeeltuin en groot zwembad. We hebben ook gefietst in de mooie natuur.

Super leuk!

Fam Cuypers
  • Onderkomen8

Leuk, groot zwembadcomplex voor klein en groot.

De cottages waren netjes.

Enkel jammer dat de meeste activiteiten extra te betalen zijn.

Een zalige en rustgevende plaats

Laila
  • Onderkomen10

Een klein paradijs voor mijn kinderen en een oase van rust voor mij met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

alles wat een mens verlangt

Eddy Leysen
  • Onderkomen9

hoe vaak we centerparcs al bezocht hebben weet ik echt niet meer, we zijn begonnen in 1988, dat weet ik nog omdat de zoon geboren is in 1987. ondertussen zijn er al 2 kleinkinderen bij, dus we kunnen gemakkelijk van een traditie spreken. Nu maar hopen dat we nog vele jaren mogen genieten van al dat moois en de rust. Bedankt Centerparcs

super leuk

natascha
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

op vakantie geweest met mijn kinderen (16 en 10 jaar) was zeer leuk en hebben ons goed kunnen ontspannen. Behalve het zwembad zijn we ook naar de kinderboerderij geweest, de show s'avonds en het hoogtouwparcour gedaan. Dus zowel voor jong en oud is er iets te doen. mijn zoon heeft tot 2x toe zijn gsm daar verloren en tot 2x toe hebben ze meegezocht en terug gevonden :-) dus het personeel is ook zeer vriendelijk en behulpzaam. Centerparcs is een echte aanrader voor een ontspannen en leuk uitje met het gezin.

Wij vonden het alvast fantastisch en zeer goed

PATRICK VAN DEN HEEDE
  • Onderkomen10

Het is een park die goed verzorgd is en waar je vriendelijk behandeld en ontvangen wordt ... Ook hondjes mogen er mee en dat vinden wij zeker en vast een pluspunt . De golfbaan en de sportbanen zijn uiterst verzorgd en onderhouden , ook al is dat niet evident in de herfst . Het zwembad is de max voor zowel jong als oud . Wij hadden twee comfortcottages van 5 personen naast elkaar en die waren goed onderhouden en goed gelegen . Wandelen en rusten kan je er beiden doen zonder problemen . Activiteiten zijn er zeker en vast meer dan voldoende en zich vervelen zal je , je er niet doen . Er is iets voor ieder zijn gading . We vonden het een goede aangelegenheid om er met de ganse familie op uit te trekken naar Centerparcs Erperheide . Wij hebben geen kleine kinderen meer , maar zien dat het park zeer kindvriendelijk en veilig is . Aan hygiêne geen gebrek en het ontbijt en het eten is super lekker . Wij kunnen alleen maar zeggen dat wij met z'n allen zeer tevreden waren en dat je ons zeker en vast nog terug zal zien . Het was nu reeds de vijfde keer dat wij naar Centerparcs kwamen en het was voor ons steeds een voltreffer !!!

Super zoals altijd!

Stephanie christiaens
  • Onderkomen10

Wij verbleven in Erperheide tijdens de herfstvakantie. Het park was volledig volzet maar toch hebben we er niets van gemerkt. Alles was perfect!

Wel jammer dat de prijzen in de vakanties duurder zijn dan gewoon in het jaar. Je betaald namelijk al meer dan genoeg voor het verblijf alleen.

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Erperheide in Peer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Erperheide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.