Vakantiepark Center Parcs Erperheide

Vakantiepark Center Parcs Erperheide
8,5

• Activiteiten8,6
  • Onderkomen7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Erperheide voor je op een rij gezet:

2345 reviews over Vakantiepark Center Parcs Erperheide in het Nederlands

1990

Met jonge kinderen

Prima Park, genoeg te doen. Huisjes iets minder.

Chris Kuus
21-9-2018
  • Onderkomen6

Geweldig leuk park voor kleine kinderen. Park is netjes en er is voldoende te doen op het park zelf om je de hele dag te vermaken. De cottages zijn van een minder niveau, wij hadden een premium huisje maar vond er weinig premium aan. De bedden zijn ronduit schandalig. Heb dit de vorige keren ook al aangegeven en velen met mij, jammer dat de Erperheide niks doet aan de doorgelegen oude vieze matrassen. En nog even voor de paupers die 250 euro uit mijn portomonee hebben gestolen, ik hoop dat je trots bent op jezelf! Geld uit een portomonee pakken met je kind erbij! Schandalig!

Fantastisch park, zeker een aanrader!

Claudia Jaspers
19-9-2018
  • Onderkomen8

We verblijven momenteel met onze 5 maanden oude dochter in cottage 877, een 4 persoons Premium cottage. De Erperheide vinden wij in 1 woord GEWELDIG! Huisje is prima en voldoet aan de verwachtingen, zwembad prachtig en park is zeer kindvriendelijk, ook voor de allerkleinsten. Bij aankomst alles netjes schoon, we hadden een babypakket en box bijgeboekt en ziet er prima uit. Nog nooit een park gehad waar je ook gebruik mag maken van groente en fruit hapjes. Iedere ochtend ontbijt bij Evergreenz ook zeker goed en lekker. Dit is de 1e keer Erperheide voor ons maar zeer zeker niet de laatste!

Aanrader

Godi Willekens
13-9-2018
  • Onderkomen8

Aanrader met kinderen! Baluba binnenspeeltuin en shows zijn zéér leuk.

Niet voor herhaling

Frans vb
12-9-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6

Goed park met voorzieningen

Huisje 409 af te raden erg somber en gehele dag licht aan mag wel wat minder bebost

Na snackbar eten gehaald te hebben inclusief fabrieks hamburger en slapie friet is er wat uit eten betreft geen vertrouwen meer in de overige eetlocaties

Dus eten in peer.

Beste Frans vb,

Bedankt dat u de tijd genomen heeft om uw bevindingen met ons te delen. Wij vinden het jammer te vernemen dat u niet geheel tevreden was over de ligging van uw cottage. Bij een volgende boeking kunt u aangeven dat u een voorkeursligging wenst (cottagenummer kiezen of ligging nabij het centrum...). Daarnaast hebben we uw opmerking betreffende de eetgelegenheden doorgegeven aan onze horeca afdeling.

Prachtige vakantie met 1 jarige zoon

M. Prins
10-9-2018
  • Onderkomen8

Óf de mensen onder mij hadden een totaal andere huisje, of deze mensen zijn gewoon een stelletje zeikerds.

Wij verbleven met ons 1jarige zoontje in een 4 persoons Premium cottage (403). Na aanvraag van gratis babyservice stond er netjes een box,wipstoel,verschoonkussen,babybadje inclusief verkleiner en een (houten)bedje klaar. Het zag er allemaal keurig netjes uit.

Tuurlijk zitten er hier en daar wat spinnewebjes of een beetje stof, maar wat verwacht je dan? Dat ze in een paar uur het hele huisje grondig poetsen van top tot teen?! Precies.. je hebt vakantie, stel je daar op in en wees wat makkelijker.

Het park kunnen we heel kort over zijn, in 1 woord prachtig!

Twijfel niet en ga gewoon..

Beste M Prins,

Bedankt voor uw review. Wij zijn blij te vernemen dat u en uw zoontje een fijne gehad hebben. Hopelijk zien we jullie snel nog eens terug!

Center Parcs Erperheide

Mooi park met belabberde huisjes

Janne
9-9-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen2

Park is mooi en veel te doen. Babyzwemmen erg leuk.

Echter huisjes zijn erg slecht. Doorgezakte bedden, verouderd meubilair, en gewoonweg erg troosteloos. En dit was nog een Premium huisje.

Voor ons een reden om eerder naar huis te gaan en niet meer terug te komen...

Beste Janne,

Bedankt voor uw review. Fijn te lezen dat u genoten heeft van het Babyzwemmen.

Jammer dat u niet geheel tevreden was over de cottages. Wij geven uw opmerking door aan de desbetreffende manager zodat wij in de toekomst onze services kunnen verbeteren.

General Manager

Mooi park voor kinderen, slechte cottages

Patrick
9-9-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen1

Zeer leuk park, veel te doen voor kinderen..

Alleen zeer slechte staat van cottages..

Zo vochtig dat beddengoed gewoon klam en bijna tegen nat aan werdt..

Bedden roken hierdoor gewoon naar urine..

Kleine meid van 2 was na 1 na nacht ziek, en konden er zelfs mee naar de huisarts..

Hierdoor helaas eerder moeten vertrekken.

Beste Patrick,

Bedankt voor uw beoordeling. Jammer dat u niet geheel tevreden bent geweest over de cottages en daarom uw verblijf vroegtijdig heeft moeten beëindigen. Wij hebben uw bemerkingen dan ook doorgegeven aan de desbetreffende Manager. Graag geven wij u nog mee, dat wij het op prijs stellen dat u uw ervaringen met ons deelt. Dit stelt ons namelijk in staat onze diensten te optimaliseren en zo beter aan uw verwachtingen tegemoet te komen.

Daar wij zeker niet willen dat u met een negatieve algemene indruk achterblijft, verzoeken wij u vriendelijk uw bemerkingen kenbaar te maken bij de dienst Guest Relations Center Parcs Europe via het e-mailadres: guestrelations@groupepvcp.com.

Steven D
1-9-2018
  • Onderkomen10

Zalig verblijf, weg van alle dagdagelijkse beslommeringen. Logement in compacte maar praktische huisjes midden in de bossen. Je hebt wat privacy en bent toch overal dichtbij. Pedalo varen, fietsen, wandelen, binnenspeeltuin en nog zoveel meer. Iedereen weet er zich wel te amuseren. Je kan in je bungalow zelf koken maar er zijn eveneens een pak eetgelegenheden. Het zwemparadijs heeft veel te bieden! Supermanier om met kleine kinderen op reis te gaan!!!

Beste Steven,

Bedankt voor uw leuke review. Fijn te horen dat jullie zo genoten hebben van de natuur, de pedalo's, etc. We hopen jullie dan ook snel weer te mogen verwelkomen op ons park!

Zeer gezellig net park

Hennie Salahadin van Emmerik
31-8-2018
  • Onderkomen9

Heel net gezellig park. Veel voor jonge kinderen te doen. Super vakantie gehad. Zwembad heel leuk. Me zoon mist het nog steeds.

Beste Hennie,

Bedankt voor uw review op Zoover. Fijn te lezen u een fijn verblijf bij ons had en dat uw zoontje ook veel plezier had.

Wij hopen u snel nog eens terug te zien!

Met vriendelijke groeten,

Super weekend, ook voor de allerkleinsten

Sonia
28-8-2018
  • Onderkomen9

De bungalows en het park zijn zeer goed voorzien, veel activiteiten voor alle leeftijden en de bungalows zijn praktisch ingericht. Alles wat je nodig hebt is voorhanden en in de winkeltjes vind je ook alles terug wat je eventueel nog nodig zou kunnen hebben. De ligging van de bungalows zorgen ervoor dat je telkens toch wat privacy hebt en een terras of tuintje waar je kan genieten van de natuur.

We hadden een babytje mee van bijna 1 jaar. Wandelen in het park is heel aangenaam. Dankzij de bomen heb je steeds voldoende schaduw bij heel zonnig weer. In het zwembad kan je ook heel wat uren plezier beleven, zelfs met een babytje. Enkel een extra zwembadje met slechts een laagje water zou leuk zijn zodat ze ook wat zelf kunnen zitten en ploeteren. Ook in het zwembad kan je gratis parkje en kinderstoeltje etc bekomen wat heel handig is.

Helemaal top was de kinderboerderij. Een hele leuke ervaring voor de allerkleinsten om een geitje of schaapje te kunnen zien en aaien! Minigolf is leuk vernieuwd.

Ralph Scheffers, General Manager, 31-8-2018

Beste Sonia,

Daar wij op Erperheide steeds ons uiterste best doen om het onze kleine gasten (en hun familie uiteraard) naar hun zin te maken, zijn wij erg blij uw mooie review te lezen. Wij hopen u en uw familie zeker nog een keertje op ons park te mogen verwelkomen !!

Met vriendelijke groeten

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Erperheide in Peer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Erperheide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.