Géén boekingskosten
BelgiëLimburg (België)PeerVakantieparken PeerVakantiepark Center Parcs Erperheide

Vakantiepark Center Parcs Erperheide

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Net over de grens in België vind je Center Parcs Erperheide. Een paradijs voor kinderen. Die zijn niet weg te slaan uit indoor speelparadijs BALUBA of maak een tour met de kids jeep. In het subtropisch zwemparadijs op dit vakantiepark vind je zelfs een snorkelbad. Juist op zoek naar rust en ruimte? Wandel door de bossen van de Limburgse Kempen.

2765 Reviews over Center Parcs Erperheide

• 7Koen21-09-2022

Aanrader voor gezinnen met jonge kinderen.

Wij verbleven in een speciaal kindercottage (dieren), wat geweldig was voor onze zoon van 2 jaar. Echt een aanrader voor peuters. In de tuin kregen we regelmatig bezoek van kippen, hanen en konijnen. Dit huisje was niet lang geleden nog gerenoveerd en vrij schoon. Wel had ik 's nachts last van de stoffige lucht in de slaapkamer, ondanks dat er was gelucht. Onder het bed bleek al lange tijd niet meer stofgezogen. Hetzelfde was te merken in Baloba (indoor speelplaats), waarbij alle ruimten en toestellen enorm onder het stof zaten. Verder heb ik helemaal niets slechts aan te merken. De voorzieningen en activiteiten zijn voldoende goed. Aardig en voldoende personeel en alles staat er keurig bij.

• 7Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden
  • 2Marc15-09-2022

Bewust verlaagde temperatuur zwembad, zeer koud.

Op dit moment voor een week op Center Parcs Erperheide na al jaren naar verschillende Center Parcs locaties te gaan gezien onze (invalide) zoon zo geniet van het zwembad. Erperheide heeft echter de temperatuur van het bad 2 graden verlaagd(28 graden) gezien de gestegen gasprijzen, onze zoon kan zich hierdoor niet voldoende op temperatuur houden waardoor we max. 10min. kunnen zwemmen. Bij de receptie aangekaart gezien het zwembad de enige activiteit is waarvoor we boeken gezien zijn beperking. De temperatuur bij locatie de Haan was vorige week stukken beter. Het ‘subtropisch’ is er wel af bij Erperheide. Manager heeft aangegeven €50 te willen retourneren voor een verblijf van €893,20 en mogelijk het bad 0,5graad verhogen. Helaas is dit voor onze zoon niet voldoende. Center Parcs denkt helaas niet voldoende mee mijn inziens, wilt ook het geld voor de rest van de week niet retourneren als we nu vertrekken. Na jaren lang bij Center Parcs te

• 7Activiteiten
    • 4Onderkomen
    • 4Eetgelegenheden
  • 5vast bezoeker centerparcs12-09-2022

goed door zoover in werkelijkheid slecht

Schoon huisje. Wel een klein park. Moeilijke wegwijzering om ergens te komen. De supermarkt heeft veel lege schappen en gewoon duur. De restaurants zijn ook niet over het te schrijven is gewoon slecht. Moet erg lang wachten. Het park is er heel veel natuur waar je wel van moet houden. Het zwembad is erg klein en ook vrij koud. En het personeel is niet al te vriendelijk.

• 5Activiteiten
    • 5Onderkomen
    • 4Eetgelegenheden
  • 6Jolanda31-08-2022

Zwembad heel fijn

Leuk zwembad maar aktiviteiten dus ook knutselen bijna alles tegen dure betaling

• 3Activiteiten
    • 4Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden
  • 9Wendy31-08-2022

Top vakantie

Wij hadden een ponycottage geboekt. De cottage was erg schoon. Zo netjes hebben wij nog nooit een huisje gehad. Een compliment waard! De cottage is groot genoeg en ziet er gezellig uit. Wij waren met 2 volwassenen, een kind en een baby. Onze oudste dochter (5) heeft genoten van haar ponyvakantie. En wij genoten mee. Tijdens deze ponyvakantie mogen ze dagelijks een half dagdeel hun 'eigen' pony verzorgen en rijden. Inclusief ritje over het park, spelletjes en de pony versieren. De pony's zien er goed verzorgt uit en ook de begeleiding is top. Goed dat er o.a. voor het welzijn van de dieren voor een half dagdeel is gekozen i.p.v. een hele dag. Er is verder nog genoeg te doen op het park zoals een kinderboerderij, animatie, speeltuinen, zwembad, waterfietsen, klimtoren etc etc. Alles ziet er netjes verzorgd uit. Het park ligt in een mooie omgeving dus je kunt er ook nog op uit.

Wat ons betreft echt een aanrader!

• 10Activiteiten
    • 9Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden
  • 5Tim31-08-2022

Wat verouderd park, matige accomodaties.

We zijn voor de eerste keer naar centerparcs geweest en hadden misschien wel te hoge verwachtingen hiervan. De huisjes zijn vernieuwd, maar de leeftijd ervan blijkt toch nog duidelijk. Je krijgt 1 rol wc papier (voor 4 personen voor 4 dagen). Wat kost dit nou? Een deel van de lampen deed het maar half en de tv afstandsbediening was smerig. De termen premium worden aan deze huisjes gegeven, dit blijkt dan dat achteraf een indicatie voor een opgemaakt bed te zijn, toch iets vrij basic lijkt me. Hygiëne is niet echt top, rond de huisjes is het ook vaak niet echt netjes onderhouden, wij hadden hondenpoep voor onze deur bij aankomst. Activiteiten zijn er wel maar je betaalt alles er dubbel en dik bij. Reken op een €200-300 per dag all-in om je gezin te kunnen entertainen. Personeel daar is wel heel vriendelijk, dat mag gezegd worden. Dit park heeft een grondige opfrisbeurt nodig, of misschien waren onze verwachtingen gewoon te hoog?

• 7Activiteiten
    • 2Onderkomen
    • 5Eetgelegenheden
  • 10K12-08-2022

Fantastisch!

Super leuk voor kinderen! Er is zoveel te doen zowel gratis als tegen betaling. Wij hebben echt een super week gehad ❤️

• 10Activiteiten
    • 9Onderkomen
    • 10Eetgelegenheden
  • 5Kevin vd K02-08-2022

Verschrikkelijk (VIP)huisje op 'n fantastisch park

VIP huisje voor 4 personen, geen opbergruimte. Beide slaapkamers konden de ramen niet open. 1 vanwege een wespennest andere kamer was het raam dichtgeschroefd voor de veiligheid (houtrot). Kinderbedje was aanwezig maar kon je nergens kwijt. Schoonmaak van het huisje was niet geweldig. Park zelf is echt geweldig en zeer kindvriendelijk, mooi zwembad en restaurant/lunch is prima

• 1Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden
  • 8Carla29-07-2022

Beste Aquamundo tot nu toe. Huisje heel klein.

De Aquamundo is geweldig. Echt de beste tot nu toe. Het park zelf is ook mooi, maar er is geen 'groot speelveld met toestellen'. per speeltuin staat ook maar 1 toestel.

Het huisje dat we hebben, een premium, is klein. Het terras is om te huilen. Nog geen 3 bij 2 gok ik. En bij dit premium huisje krijg je een plastic set. Een kleine tafel met parasol in het midden. Met vijf personen waarvan die kinderen (7, 10, 12) niet fatsoenlijk te eten is. De 2 (ook plastic) ligbedden kunnen nergens naast elkaar dus een staat naast het terras af zowat in het bos.

De kinderstoel kunnen we niet wegzetten omdat de schuur op slot staat. De schoonmaakspullen staan in de kast van de kleinste kamer zodat je daar dus geen kleding meer in kwijt kan. Ook kan je het (opgeklapte) babybed dus niet ergens anders neerzetten Een heel groot nadeel.

De tv's zijn prima. Het gekochte internet ook.

• 6Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden
  • 9Lydia25-07-2022

Heerlijk!

Mooi, schoon en netjes huisje (665) Sommige mensen hebben altijd wel wat te zeuren, maar wij hebben geen enkele klacht. Het park is mooi, schoon en er is genoeg te doen. Onze opmerking daarover is dat alles wel vrij prijzig is. Maar je kan het zo duur maken als je zelf wilt. Heerlijke week gehad!

• 10Onderkomen
    • 9Eetgelegenheden