Vakantiepark
8,3

• Activiteiten8,5
  • Onderkomen7,5

Omschrijving
Net over de grens in België vind je Center Parcs Erperheide. Een paradijs voor kinderen. Die zijn niet weg te slaan uit indoor speelparadijs BALUBA of maak een tour met de kids jeep. In het subtropisch zwemparadijs op dit vakantiepark vind je zelfs een snorkelbad. Juist op zoek naar rust en ruimte? Wandel door de bossen van de Limburgse Kempen.

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Erperheide voor je op een rij gezet:

2423 reviews over Vakantiepark Center Parcs Erperheide in het Nederlands

2054

• Onderkomen10

Naar jaarlijkse gewoonte de Kerstdagen hier doorgebracht. Zoals steeds super vriendelijk personeel. Wij genoten ook van de gratis vouchers voor o.a. bowling. Toch een minpuntje: eten in het Grand Café is behoorlijk prijzig gezien de toch eerder matige kwaliteit. Dat zal ons evenwel niet beletten om volgend jaar terug te komen

Kakkerlakken en geen actie

Susanne,
17-1-2019
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7

Afgelopen weekend met ons gezin naar Eperheide geweest! Leuke kinderboerderij en Kinder faciliteiten.

Na twee dagen hadden we ons dochtertje van 3 jaar patatjes beloofd, dus we dachten lekker uit eten te gaan bij Fuego!

Toen ik een slok drinken wilde nemen kreeg ik een enorme schrik...een 4/5cm grote kakkerlak sprong op mijn arm!! Ondanks mijn noodkreet moest ik iemand halen van de bediening en die haalde hem weg. De dienstdoende “floormanager” kwam er bij maar wist geen reactie te geven behalve dat het een bekent probleem is! Ondanks schrik toch maar blijven zitten totdat mijn man een paar minuten later een tweede kakkerlak op het raam zag kruipen naast het hoofd van mijn dochtertje!!! We hebben toen alles opgepakt en na wederom melden vertrokken naar het huisje. Later op de avond ook melding gemaakt bij receptie. Deze meiden reageerden geschrokken en zouden contact opnemen met verantwoordelijke managers.

Geen CP Erperheide meer.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Beste Susanne

Wij willen u bij deze nog danken voor de moeite, welke u genomen heeft, ons het één en ander kenbaar te maken.

U geeft aan dat erin de Fuego kakkerlakken zaten. Wij kunnen ons voorstellen dat u dit als negatief heeft ervaren en dat daardoor uw verblijf niet geheel heeft voldaan aan uw verwachtingen.

Uiteraard betreuren wij dit en bieden onze welgemeende excuses aan.

De Market Dôme van Erperheide is ingericht met bijzondere flora en fauna, tal van subtropische planten pronken in het park centrum. Deze planten kunnen mogelijk subtropische kevers en ander ongedierte met zich meebrengen.

Onze medewerkers van de Green Service doen hun uiterste best om deze ongevaarlijke kevers - waaronder kakkerlakken - te behandelen met milieuvriendelijke bestrijdingsproducten.

Het kan en mag niet zo zijn dat onze gasten “last” hebben van deze ongewenste dieren.

Wij nemen uw klacht zeer ter harte en zullen direct alle betrokkenen hierop aanspreken.

Wij vertrouwen erop dat u ervan overtuigd wilt zijn dat wij onze gasten een aangenaam verblijf wensen te bieden en verwelkomen u in de toekomst graag weer in een van onze parken.

Heerlijke vakantie!

Fam. Truyens,
17-1-2019
  • Onderkomen9

We verbleven er tussen kerst en nieuw. De sfeer was gezellig. Het park was mooi versierd en iedereen had wel lichtjes mee om hun huisje op te fleuren . Het huisje was een premium cottage. Alles was aanwezig en badkamer was vernieuwd. Het zwembad was een topper voor de kids met waterglijbanen , peuterbad en een juniorbad. De Baluba binnenspeeltuin was pas echt een topper. Daar hebben ze het meest van de tijd gezeten en gespeeld. Het luxebuffet bij evergreenz op de 25ste vonden we te druk en daarom niet zo gezellig . Een gedrum om aan eten te komen wat niet zo leuk is met kids en vooral aan drinken die je dan nog moest bestellen. Het ontbijt dat we gereserveerd hadden bij ervergreenz op vertrek was wel de max. Alles was er van pannekoeken tot brood en verschillende soorten eitjes . Verder een super vakantie gehad !

Beste familie Truyens

We zijn enorm verheugd dat ons park heeft kunnen bijdragen aan een heerlijke vakantie. Fijn om te lezen dat u heeft genoten van het zwembad en Baluba.

Wij hopen u dan ook snel weer te mogen begroeten bij ons op het park.

Voordeeluitjes.nl

Heel leuk om er even tussenuit te zijn

Jurgen Deschoemaeker,
16-1-2019
  • Onderkomen9

Heel leuk om er met de familie even tussenuit te zijn.

Leuke ligging, fijne kinderboerderij.

Extra vermelding voor het super kindvriendelijk personeel

Beste Jurgen Deschoemaeker,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Wij hechten veel waarde aan de ervaringen van onze gasten.

Tot weerziens op Erperheide !

Het was geweldig!

Marieke,
15-1-2019
  • Onderkomen10

Wij waren met 4 personen. Het is een geweldige omgeving. Mooie grote plaza.

Ook voor de kinderen is er een grote speel hal waar ze heerlijk kunnen spelen.

Wij hadden een mooie huisje dichtbij de plaza.

Gereisd met vrienden in januari 2019

Beste Marieke,

Bedankt voor uw mooie beoordeling en dat u een geweldig verblijf heeft gehad.

Wij hopen u en uw gezin zeker nog een keertje op ons park te mogen verwelkomen.

Ontspannend, rustig en gezellig

Brigitte,
14-1-2019
  • Onderkomen8

Onze bungalow was klein maar gezellig en goed gelegen aan het water!

Het was er rustig en het grootste voordeel in vergelijking met de Nederlandse parken waar ik al naartoe geweest ben was dat er GEEN auto's rondreden tijdens ons verblijf!

Het was ook heel proper en overal waren er plaatsen waar je pmd, paper, glas en afval kwijt kan wat dus resulteert in een proper en aangenaam park om te wandelen en te fietsen!

De grootste troef van Erperheide is het zwembad met een verwarmd bubbelbad buiten en het grote zwembad buiten en ook het binnenzwembad is gezelliger dan de meeste andere centerparcs! In de comfortbungalow's zou eventueel ook een dolce gusto mogen staan buiten de gewone koffiemachine! en de potten en pannen zijn ook maar beperkt! Wij koken nogal graag zelf tijdens ons verblijf! om altijd te gaan eten nogal duur en wij vinden het gewoon gezellig om in onze cottage te eten

Iedereen was heel behulpzaam en vriendelijk ook bij de receptie en het fietsenverhuur! Direct een andere fiets bij platte band!

De winkel had ook een voldoende aanbod

Wij hebben hier genoten met onze kleine familie!

Gereisd met vrienden in december 2018

Beste Brigitte,

Wij vinden het erg prettig om te vernemen dat u en uw gezin een ontspannen,rustig en gezellig verblijf bij ons beleefd heeft.

Dankuwel voor deze mooie review.

Tot weerziens op Erperheide.

Ontspannend

Familie Put,
9-1-2019
  • Onderkomen8

Zeer kindvriendelijk,rustig en proper park

Gereisd met vrienden in januari 2019
Jos Kruiter, General Manager, 14-1-2019

Beste familie Put,

we zijn blij om te horen dat jullie hebben kunnen genieten van jullie verblijf bij ons op het park.

Met Vriendelijke Groeten,

Zeker de moeite waard

Fam. Geusens-jansen,
9-1-2019
  • Onderkomen10

Komen zeker terug. Was aangenaam en gezellig tijdens de kerstperiode. Weg van alle drukte!

Gereisd met partner in december 2018

Erperheide is het altijd een beetje thuis komen.

Kathy Van der Haeghen,
8-1-2019
  • Onderkomen9

Toffe sfeer met heel vriendelijk personeel overal.

Jos Kruiter, General Manager, 11-1-2019

Beste Kathy Van Der Haegen,

Wat een mooie woorden! We zijn blij dat ons park je zulk een welkome gevoel kan geven.

We kijken er naar uit om je te begroeten als je weer eens 'thuis' komt.

Center Parcs Erperheide

er fijn even tussenuit met goede service

katie,
8-1-2019
  • Onderkomen9

heel vriendelijk personeel, zeer snelle actie bij mankement aan huisje.

Jos Kruiter, General Manager, 11-1-2019

Beste Katie,

we zijn blij om te horen dat ons personeel het jullie naar de zin heeft kunnen maken en dat jullie niet teveel last hebben ondervonden van het mankementje.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Erperheide in Peer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Erperheide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.