Vakantiepark Center Parcs Erperheide

• 8.6Activiteiten
  • 8.3Eetgelegenheden
  • 7.6Onderkomen

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Erperheide voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info

Net over de grens in België vind je Center Parcs Erperheide. Een paradijs voor kinderen. Die zijn niet weg te slaan uit indoor speelparadijs BALUBA of maak een tour met de kids jeep. In het subtropisch zwemparadijs op dit vakantiepark vind je zelfs een snorkelbad. Juist op zoek naar rust en ruimte? Wandel door de bossen van de Limburgse Kempen.

2729 reviews over Vakantiepark Center Parcs Erperheide

• 7fam Verpoort05-09-2020

De prijs is niet wat de reclame zegt

De eindprijs is veel duurder dan je eerst voor ogen heb : promo's niet op alle huisjes geldig, reservatie met ecocheques is enkel via een betaallijn, gratis activiteitenbon is niet voor alles bruikbaar. tov efteling bosrijk en beekse bergen resort zijn de huisje veel kleiner en ouder, voor een zelfde duurder prijssegment. Restaurant ziet uit op een KBC selfautomaat. Indeling van huisje (keuken) niet practisch. Vriendelijk personeel. Er is gezonde voeding dat kinderen lusten.

• 9Activiteiten

• 9hans31-08-2020

Goed gevulde ponyvakantie

PLUSPUNTEN : een coronaproof buffetrestaurant met heel gedienstig personeel en gezonde voeding + ponyactiviteiten & kinderboerderij met kindvriendelijke cowgirls en en cool zwembad. Vriendelijke receptie. Bosrijke omgeving.

MINPUNTEN: de indeling van het huisje is niet optimaal (keuken gevrongen tussen badkamer en leefruimte). Geen muggeramen. Huisje gebouwd in de jaren 80. De commerciële getinte boeking is een minpunt (met ecocheques is enkel telelonisch = betaallijn, te boeken), er zijn altijd uitzonderingen bij acties: niet elke aangeboden korting is bijvoorbeeld op ponycottage geldig, gekregen activiteitenvoucher niet voor alle activiteiten geldig,.. In het buffetrestaurant keek ik uit op een flikkerende geldautomaat = niet echt gezellig

• 10Activiteiten
    • 6Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 7Lerou28-08-2020

Onze vakantie

De restaurants waren te doen qua keuze . Wel prijzig. In de supermarkt is het wel heel duur. De cottages zijn verouderd, en niet super netjes gepoetst. Heb zelf de raggen weggehaald. In onze badkamer was een muffe geur. Tapijt in slaapkamer is not done. Wat ik wel spijtig vind is dat er nergens Suikervrij ijs te vinden is .. en heel weinig dessert en andere ( damhert producten)voor mensen die Suikervrij moeten eten. Wel overal super vriendelijke personeel.

• 6Activiteiten
    • 5Onderkomen

Gereisd in augustus 2020

• 6Rene25-08-2020

Leuke vakantie

Kinderen hebben genoten!
    Pluspunten; Zwembad dankzij tijdslot niet te druk Grand cafe erg lekker eten Veel activiteiten op het park de kinderen hebben ze bijna allemaal gedaan

Minpunten; Huisje zeer gedateerd en slecht schoongemaakt. Alles is abnormaal duur (supermarkt, activiteiten)

• 7Eetgelegenheden

• 9Demeyer H19-08-2020

Ontspannen

Meteen een veilig gevoel bij aankomst, alle coronamaatregelen goed opgevolgd door het personeel. Ontbijt aan cottage was zeer verzorgd en meer dan voldoende ook genoeg variatie. En op tijd geleverd😄 ook de BBQ was meer dan naar wens. Cottage was ook toegankelijk voor rolstoelgebruikers zodat mijn man ook een ontspannen vakantie had. TOP!

• 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 7Marian19-08-2020

Prima

Een mooi zwembad,wat door Corona nu niet overvol is. We konden iedere dag 2 uur zwemmen en dit en de verplichte looproute werkte prima. Huisje is gedateerd en echt aan een opknapbeurt toe, smoezelig en donker. Ligging van het park is mooi. In de bossen. Vanuit centerparcs krijg je weinig informatie over wat er in de buurt te doen is, maar je goed zoekt op Google kom je bij veel leuke plekken: wouterbron, speeltuin Bokrijk, speelgoed en in duinengordel.be en bosland.be.

• 7Eetgelegenheden

• 9Lis18-08-2020

Proper en gezellig

Zeker in coronatijden een verademing. Propere chalet en leuk zwembad met veel glijbanen (ook voor kleuters).

• 9Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 9Ilse16-08-2020

Fantastisch verblijf, ondanks corona

Leuke ligging, nabij wandelroutes, niet ver van centrum, Prachtig zwembad, met reservatie en dus niet zo druk.

• 8Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 9Mieke Dumon15-08-2020

fantastische vakantie met de kleinkindjes

enige minpuntje : gezien de corona is het zwemparadijs beperkt toegankelijk , terwijl je wel de volle pot hebt betaald .

• 8Onderkomen

• 10Wendy Van der Straeten15-08-2020

Heerlijk uitblaas weekend

Mijn dochter en ik hadden een verjaardagsuitje gepland in april, maar hebben dit tot nu moeten uitstellen. Blij dat we tot augustus gewacht hebben..... Super appartementje, zoals steeds in de fantastische relaxerende natuursetting. Het personeel is, zoals we het kennen, altijd, van 's ochtends tot' s avonds super sympathiek. We hebben ook nog nooit zo genoten van een duik in een niet overbevolkt zwembad. De corona maatregelen hebben minder goede, maar ook wel goede kanten. Wat we misten was het live entertainment, maar da's zeker geen reden om deze beoordeling te kelderen.

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden