Vakantiepark Center Parcs Erperheide

Vakantiepark Center Parcs Erperheide
8,6

• Activiteiten8,6
  • Onderkomen7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Erperheide voor je op een rij gezet:

2262 reviews over Vakantiepark Center Parcs Erperheide in het Nederlands

We hadden er meer van verwacht

Van Hoecke Ellen, 21-5-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen5

Vriendelijk personeel en leuke speel gelegenheden voor de kindjes (hoewel veel betalend). Minpuntjes: slecht onderhouden park (wildernis), verouderd en weinig hygiëne. Toch wel een beetje ontgoocheld in het "grote" center parcs.

Geweldig!

Debby Zwiers, 11-5-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

We hebben weer ontzettend genoten. De 3e keer alweer dat we in Erperheide zijn geweest en het zal zeker niet de laatste keer zijn geweest. Toevallig hebben we een storing moeten melden. Heel handig via whatsapp. De volgende dag was het al gemaakt. Het personeel is stuk voor stuk heel vriendelijk. We hebben ook weer 2 keer mogen genieten van Extraordinario. Het allermooiste van de 2e keer was de geluidsman. Vol enthousiasme stond hij bovenin te swingen en mee te zingen, geweldig om te zien. We hadden ontbijt erbij in geboekt en dit was super verzorgd, voor elk wat wils. Ook hebben we 3 keer gebruik gemaakt van het dinerbuffet, wat een genot weer. Als je daar niks naar je zin kunt vinden dan ben je het ook niet waard om er te eten. Grote complimenten aan de chef. Tot een volgende keer weer want we komen zeker terug.
Ralph Scheffers, General Manager, 16-5-2018

Beste

Heel erg bedankt voor de mooie review! Fijn om te lezen dat u zo genoten heeft van de show en van de dansmoves van onze geluidsman.

Tot weerziens op Center Parcs Erperheide .

Met vriendelijke groeten,

Center Parcs Erperheide

leuk, groen en ontspannen zomer en winterproof!

F. Vulker, 8-5-2018
  • Onderkomen7

Netjes, leuk autoluw park, wel wat gedateerde huisjes doch voldoende compleet met soms vrij groen uitzicht (briljant ontwerp van architect Jaap Bakema) en ook de Baluba is duidelijk wat verouderd met typisch center parcs bierdrinkend publiek. Market Dome is mooi, leuke entourage en supermarkt heeft voldoende en is niet overdreven duur (zeker in vergelijking met Spar op 5km, op moment dat Aldi en Lidl dicht bleken). Wel een kakkerlak gespot bij het podium helaas, wellicht comfortabel gezien de subtropische temperatuur. Fijne restaurantjes, zowel in de avond als ochtend. Hardlopers kunnen hard ophalen met Gele route (10,2km trail) vanaf de ingang. Een lang weekend of midweek is qua lengte het meest ideaal, niet langer, daar is de omgeving te beperkt voor met kleine kinderen.
Ralph Scheffers, General Manager, 9-5-2018

Beste F. Vulker,

Fijn om te lezen dat u ons park zowel zomer als winterproof vind. Wij hopen u zeker nog eens te mogen begroeten bij ons op het park.

Even de natuur in.

saskiab, 7-5-2018
  • Onderkomen8

heerlijk even in de bossen.in de natuur, want daar zorgen ze enorm goed voor bij centerparcs!!Doordat dit huisje geen halletje had, leek het groter.Het personeel was vriendelijk en gaf ons een welkom gevoel.Gezellig hoor.
Ralph Scheffers, General Manager, 9-5-2018

Beste Saskiab

Hartelijk dank voor de mooie review, goed om te lezen dat u heeft genoten van de natuur en dat de cottage u goed is bevallen.

Tot weerziens op Center Parcs Erperheide .

Mijn ontspanningsvakantieplek

Hilde van der Hallen, 5-5-2018
  • Onderkomen8

Erperheide is de enige vakantie waar ik volledig tot rust kom...en dicht bij huis en ik voel me er ook echt thuis dankzij de medewerkers.
Ralph Scheffers, General Manager, 7-5-2018

Beste Hilde van der Hallen,

Fijn om te lezen dat Erperheide uw ontspanningsplek is. Wij hopen u snel weer te mogen begroeten bij ons op het park.

Heel fijn

Mir, 5-5-2018
  • Onderkomen5

Het huisje is echt heel erg uitgeleefd. De bedden aan dringende vervanging toe, want het matras erg doorgezakt wat een pijnlijk gestel heeft gegeven. Maar verder is het een goed verzorgd park. Het personeel enorm vriendelijk en behulpzaam, dat doen ze daar erg goed. De kinderen hebben een geweldige tijd en spelen tot ze neervallen van21 de slaap. Heel erg bedankt!!
Ralp Scheffers, General Manager, 7-5-2018

Beste Mir,

Bedankt voor uw review, we zullen uw opmerkingen zeker doorgeven aan de desbetreffende managers en wij hadden dit graag voor u ter plekke willen oplossen.

Wij hopen u en uw familie nogmaals te mogen begroeten bij ons op park.

Kindvriendelijke vakantie!

Glenn, 2-5-2018
  • Onderkomen9

Zomers gevoel in de plaza/zwembad. Mooie kinderboerderij en veel speelgelegenheid (verspreid over het park), bij mooi weer een echte aanrader! Dochter van 3 jaar heeft zich goed geamuseerd (al was het droge weer daar ook mede verantwoordelijk voor). Kinderanimatoren zijn vriendelijk en begripvol (huilende dochter bij aanvang van workshop werd goed opgevangen).

VIP bungalow netjes in orde, deze zijn moderner dan de 'standaard'. Finse sauna was ook prettig. Defect licht gemeld en werd binnen 1 uur hersteld (zelfs in de late avond!). Broodjes bij VIP 's ochtends waren vers en ruim voldoende voor ons.

Verder is de App een aanrader om je verblijf te plannen naargelang de diverse activiteiten. Reservaties via de App gingen goed, enkel met de activiteiten-voucher kon je niet reserveren via de App (enkel via receptie).

Mogelijke aandachtspunten:

- een terras (evt. met bediening) aan de speeltuin bij de kinderboerderij zou een grote meerwaarde zijn voor ouders met jonge kinderen. Het terras van de plaza is nét te ver (met water tussen) om je kleine spruit te laten spelen terwijl je zelf kan genieten van een hapje/drankje.

- smalle lockers in het zwembad zijn lastig als je al je spullen netjes in een tas steekt, slechts een beperkt aantal brede lockers zijn beschikbaar (omkleedruimtes voor ouders met kleine kinderen zijn wel voldoende aanwezig!)

Ralph Scheffers, General Manager, 7-5-2018

Beste Glenn

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat uw dochter zich goed geamuseerd heeft. Uw aandachtspunten zullen wij zeker doorgeven aan de desbetreffende afdelingen.

Center Parcs Erperheide

Superweekend, heel erg genoten !

Inge Maes, 25-4-2018
  • Onderkomen9

Vip-bungalow was zeer proper, matrassen op bedden wel aan vervanging toe! Zwembad heerlijk, propere kleedkamers. Animatrice zipwire heel kindvriendelijk! Buffetrestaurant: veel keuze, lekker vers. In gans het park supervriendelijk personeel! Enige minpunt: hondenpoep bv. als je van paadjes afwijkt om bv.geocache in het park te vinden.
General Manager, General Manager, 27-4-2018

Beste Inge Maes,

Fijn dat u een super weekend heeft gehad op ons park!

Uw opmerkingen over de matrassen en over de hondenpoep zullen we zeker doorgeven aan de desbetreffende afdeling.

Ideale vakantie met kinderen tussen 1 en 12

Hanne, 25-4-2018
  • Onderkomen7

Veel speelmogelijkheden voor kinderen. Ook zwembad biedt meer voor leeftijdscategorie 1-12 dan bijv. De vossemeren. Huisjes zijn wel iets ouder dan De vossemeren Laar zeker prima! Ook mooie kinderboerderij
Ralph Scheffers, General Manager, 27-4-2018

Beste Hanne,

Bedankt voor deze mooie beoordeling, fijn om te lezen dat de kinderen een fijne vakantie hebben gehad.

Tot een volgende keer op Center Parcs Erperheide !!

Gewoonweg fantastisch!

Monte cindy, 24-4-2018
  • Onderkomen9

Centerparcs erperheide is echt een aanrader! Het personeel is er super vriendelijk en enthousiast, mooi park en nette aqua mundo!
Ralph Scheffers, General Manager, 25-4-2018

Beste Monte Cindy,

Bedankt voor de mooie score die u ons toekent.

General Manager

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Erperheide in Peer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Erperheide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Center Parcs Erperheide scoort een 8.58 uit 10 op basis van 2298 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: