Géén boekingskosten
BelgiëLimburg (België)PeerVakantieparken PeerVakantiepark Center Parcs Erperheide

Center Parcs Erperheide

Vakantiepark
BelgiëLimburg (België)Peer

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Center Parcs Erperheide voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 2774 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Net over de grens in België vind je Center Parcs Erperheide. Een paradijs voor kinderen. Die zijn niet weg te slaan uit indoor speelparadijs BALUBA of maak een tour met de kids jeep. In het subtropisch zwemparadijs op dit vakantiepark vind je zelfs een snorkelbad. Juist op zoek naar rust en ruimte? Wandel door de bossen van de Limburgse Kempen.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

2774 Reviews over Center Parcs Erperheide

• 6Astrid29-11-2022

Oud huisje, koud zwembad

Wij hadden een VIP cottage voor 4 personen. Ik vond het erg krap, we moesten de bedden verschuiven zodat het ledikantje ergens kon staan. Raam in 1 slaapkamer was dichtgeschroefd maar nergens berichtje waarom. Zwembad was KOUD, voor ons en zeker voor onze zoon van 2. Hij liep zelfs naar de uitgang want hij wilde weg. Heel jammer want oa. daarvoor ga je naar Centerparcs. De kip die dagelijks kwam buurten was wel een succes!

• 6Activiteiten
    • 5Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden
  • 9Speedy16-11-2022

Zeker om terug te komen.

Waren in nr 450, klein maar fijn huisje voor een weekend vlak bij market. Market dome is zeer ruim en mooi, zwembad is groot met veel verschillende baden goede temperatuur. Overal toegang met je polsbandje. mooie omgeving om te fietsen.

• 9Eetgelegenheden
  • 9Ellen25-10-2022

Heerlijk park

Bij aankomst verrast door de frisse ogende schone huisjes. Huisjes liggen zo dat je niet in de gaten hebt dat je in een huisje midden in een rijtje zit. Mooi opgezet park, vanaf elke plek afstand tot plaats goed te lopen. Aardig personeel dat meedenkt in mogelijkheden. Genoeg te doen, kortom heerlijk park voor een weekend weg!

• 10Activiteiten
  • 9Marcel20-10-2022

Verrassend

Vier dagen in een Bosdierenhuisje verbleven. Leuk huisje voor de kinderen (twee jongens van 6 en 9) met veel leuke details. Schoon en keuken en badkamer als nieuw. Ligging mooi groen. Fijne Aquamundo met leuke glijbanen en wildwaterbaan. Het animatieteam verdient een compliment. Op de vrijdag van onze aankomst waren ze verkleed in Halloween-stijl in het zwembad. Duurde niet lang en we stonden met de kinderen samen in het water te dansen op goede muziek. Dat was een heerlijk begin van ons verblijf. Aquamundo overigens naar onze smaak warm genoeg. Verder leuke Kinderboerderij en binnenspeeltuin. We zijn heel tevreden weer naar huis gereden.

• 6Davey13-10-2022

Hygiëne cottage viel tegen

Wij verbleven in een VIP cottage, 2 personen. Het park is erg leuk voor jonge kinderen. Er zijn veel speeltuintjes en een speelhal. Ook de aquamundo is gebaseerd op jonge kinderen.

Wij vonden de schoonmaak van onze cottage erg tegenvallen. Er lag chips onder de bank en haren in het bad en douche. Ook lag er een dode spin op de rand van het bad. De glazen in de kast waren erg vies.

• 8Activiteiten
  • 9J.D.05-10-2022

Watertemp niet subtropisch. Eten matig en prijzig

Lang weekend geweest om er even tussen uit te gaan.

• 5Eetgelegenheden
  • 7Koen21-09-2022

Aanrader voor gezinnen met jonge kinderen.

Wij verbleven in een speciaal kindercottage (dieren), wat geweldig was voor onze zoon van 2 jaar. Echt een aanrader voor peuters. In de tuin kregen we regelmatig bezoek van kippen, hanen en konijnen. Dit huisje was niet lang geleden nog gerenoveerd en vrij schoon. Wel had ik 's nachts last van de stoffige lucht in de slaapkamer, ondanks dat er was gelucht. Onder het bed bleek al lange tijd niet meer stofgezogen. Hetzelfde was te merken in Baloba (indoor speelplaats), waarbij alle ruimten en toestellen enorm onder het stof zaten. Verder heb ik helemaal niets slechts aan te merken. De voorzieningen en activiteiten zijn voldoende goed. Aardig en voldoende personeel en alles staat er keurig bij.

• 8Activiteiten
    • 7Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden
  • 2Marc15-09-2022

Bewust verlaagde temperatuur zwembad, zeer koud.

Op dit moment voor een week op Center Parcs Erperheide na al jaren naar verschillende Center Parcs locaties te gaan gezien onze (invalide) zoon zo geniet van het zwembad. Erperheide heeft echter de temperatuur van het bad 2 graden verlaagd(28 graden) gezien de gestegen gasprijzen, onze zoon kan zich hierdoor niet voldoende op temperatuur houden waardoor we max. 10min. kunnen zwemmen. Bij de receptie aangekaart gezien het zwembad de enige activiteit is waarvoor we boeken gezien zijn beperking. De temperatuur bij locatie de Haan was vorige week stukken beter. Het ‘subtropisch’ is er wel af bij Erperheide. Manager heeft aangegeven €50 te willen retourneren voor een verblijf van €893,20 en mogelijk het bad 0,5graad verhogen. Helaas is dit voor onze zoon niet voldoende. Center Parcs denkt helaas niet voldoende mee mijn inziens, wilt ook het geld voor de rest van de week niet retourneren als we nu vertrekken. Na jaren lang bij Center Parcs te

• 7Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
  • 5vast bezoeker centerparcs12-09-2022

goed door zoover in werkelijkheid slecht

Schoon huisje. Wel een klein park. Moeilijke wegwijzering om ergens te komen. De supermarkt heeft veel lege schappen en gewoon duur. De restaurants zijn ook niet over het te schrijven is gewoon slecht. Moet erg lang wachten. Het park is er heel veel natuur waar je wel van moet houden. Het zwembad is erg klein en ook vrij koud. En het personeel is niet al te vriendelijk.

• 5Activiteiten
    • 5Onderkomen
    • 4Eetgelegenheden
  • 6Jolanda31-08-2022

Zwembad heel fijn

Leuk zwembad maar aktiviteiten dus ook knutselen bijna alles tegen dure betaling

• 3Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden