Vakantiepark Wilhelm Tell

198 reviews over Vakantiepark Wilhelm Tell in het Nederlands

Zahra,
5-1-2019
  • Activiteiten8

Fantastisch en gastvrijheid en veel natuur en veel te doen vooral in de zomer .

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Fantastisch, gastvrij onthaal, kom zeker terug!

Els Van Thurenhout,
31-12-2018
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

Camping met niet alleen caravans maar ook appartementen. Wij kozen voor ons gezin voor een appartement in het grote gebouw. Appartement was heel gerieflijk ingericht en beschikte zelfs over een vaatwasser. Iets eten en iets lekker drinken kan je in het wintercafé, terwijl de kindjes spelen in de kleine binnenspeeltuin of het speelhuisje. Ook heb je van daaruit zicht op het zwembad. De gastvrije eigenaars ontvangen je daar vriendelijk en zijn heel attent naar de kinderen toe. Ze komen ook geregeld een praatje met je maken. Camping Wilhelm Tell is een plek waar je je echt thuis voelt.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Leuke camping ook in het najaar !

familie Voortmans,
21-11-2018
  • Activiteiten9

Deze camping is een echte aanrader. Wij hebben enkele dagen doorgebracht in de maand november. Sanitair is verwarmd en heel modern. Er is een binnenbad.

Vriendelijk personeel. Rustig gelegen en een ideale uitvalbasis om te wandelen en te fietsen. buitenbad ziet er leuk uit en er is ook een grote speeltuin. Wij komen zeker nog eens terug met de kleinkinderen.

Gereisd met partner in november 2018

Vacanceselect

Rustige camping in het groen

Els,
25-10-2018
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9
  • Activiteiten9

Samen met mijn man waren we enkele dagen te gast op deze camping. Het sanitairgebouw is echt wel een troef. Veel wandel- en fietsmogelijkheden. Wij hebben oa een stevige wandeling gemaakt in de bossen achter de camping. In het fietscafé kan je iets eten en drinken. Ook fijn is het binnenzwembad. Eigenaar heeft de voorbije jaren veel investeringen gedaan. Het is er goed.

Gereisd met partner in oktober 2018

Heerlijk fietsen

Sturlingen,
8-9-2018
  • Activiteiten8

Goede uitvalsbasis om te fietsen

Rustig gelegen plaatsen met alle nutsvoorzieningen

Prachtig sanitair alleen even wennen met sepkaart, wel een goed systeem

Zeker een aanrader

Gereisd met partner in september 2018

Zeer goed te doen

J. vd Scheer,
25-8-2018
  • Activiteiten8

Na het lezen van de zoover reacties gingen we toch met wat spanning richting opglabbeek. Toen we aankwamen werden we vriendelijk ontvangen en liep en meneer met ons mee naar de (enorm grote) plek. geen last gehad van lawaai s nachts en het is een fijne kleine camping. onze dochter met 5 konden we gerust alleen naar de grote speeltuin laten gaan. het buitenbad vonden de kids erg koud maar in het binnen bad hebben we ons goed vermaakt. toiletgebouw ook prima enige nadeel is dat we maar 1 sepkey pasje hadden en je deze nodig hebt om de deur te openen. voordeel hiervan is dat het gebouw wel netjes blijft. Als je in de auto stapt ben je in een half uur bij leuke uitstapjes, opglabbeek zelf heeft niet enorm veel te bieden. Het klopt dat je nergens kan pinnen op de camping maar dat komt omdat je in België veel moet betalen per maand voor een pinautomaat en je transactie kosten betaald over elke pin betaling.wij hebben een leuke vakantie gehad!

Wij hebben genoten !

fam Spijbroek,
24-8-2018
  • Activiteiten9

Wij hebben genoten van onze vakantie. Wij hebben en hekel aan mensen die over alles liggen te "zeiken". Kamperen is kamperen en is geen luxe hotel. De kampeerplaatsen zijn zeer groot en voorzien van alle nutsvoorzieningen. Wij hebben een grote caravan met voortent en luifel en hadden nog veel plaats over, wij zijn zelf een partytent gaan kopen om bij op de plek te plaatsen om jullie maar een idee te geven. Wat het sanitair betreft vinden wij het gebruik van de sepkaart een pluspunt. Het sanitair blijft netjes en je hebt geen spelende kinderen die het hele sanitair onder water zetten of die onder de douches zitten te spelen ! Het buitenbad is prachtig, met mooie dagen is het inderdaad drukker maar dit is niet storend. Animatieteam doen leuke activiteiten , kinderen vonden het geweldig. En als je denkt dat er niet te beleven is bij minder is larie, bij aankomst krijg je een gids met uitstappen. Blotevoetenpad is een aanrader.

• Activiteiten9

Leuk park met mooie grote plaatsen, proper sanitair in begin een beetje wennen met sepkey maar wel een goed systeem

Dit park is ook goed bij minder mooi weer je kan er veel uitstappen doen blotevoetenpad, Bokrijk ... je gaat toch ook op vakantie om iets te doen

Kidsclub was top

Buitenbad is leuk en er komen bij mooi weer ook mensen van uit het dorp is ook logisch met zulk groot zwembad en dit is toch op iedere camping zo!

Personeel wel vriendelijk en behulpzaam

Zeker een aanrader ook bij minder mooi weer er is val alles te doen!

nooit weer

Joyce,
20-8-2018
  • Onderkomen1
  • Activiteiten7
  • Onderkomen1
  • Activiteiten7

De camping is prima, zwembad binnen en buiten, mooie speeltuin, animatie voor de kinderen. Maar; huur nooit een sta caravan, erg oude, rijp voor de sloop caravans en dat waren ze allemaal. Ook nog smerig, niet goed schoongemaakt. Na melding kwam het "hoofd huishouding" en was niet erg vriendelijk. Een oude man kwam nog even een paar dingetjes schoonmaken maar t bleef smerig. Koelkast zelf een uur in lopen poetsen.

Komen niet meer terug.

Farm. G.,
14-8-2018
  • Onderkomen6
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6
  • Activiteiten6

Samen met onze kinderen van 5 en 8 geweest, 2 weken.

Kort samengevat viel het ons wel een beetje tegen, de kids hebben zich prima vermaakt in het zwembad en speeltuin dat maakt dat de vakantie goed was :-)

Het horeca gedeelten is echt onder de maat, cola smaakt niet naar cola en zonder prik, hygiëne is echt niet top maar wat wij vooral naar vonden is de ongeïnteresseerde mensen die er werkte....echt zonde.

De oude mensen die het park hebben opgebouwd zijn erg vriendelijk, maar daarnaast...

De kidsclub is wel erg enthousiast en gingen de kinderen graag heen,speeltuin en zwembad vonden zij ook erg leuk.

Alleen kloppen de verhalen over drukte in zwembad zeker wel... Willem Tell is ook echt het enigste wat er te doen is kwa zwemmen/spelen in het dorpje. Dat was op 1 dag zo bizar druk dat het gewoon niet echt te doen was...dat is wel jammer als je als gast op het park bent. Dit park is wel alleen geschikt als het mooi weer is,anders is er niks.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Wilhelm Tell in Opglabbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Wilhelm Tell zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.