Tijdelijk €25 aanbetaling

Wilhelm Tell

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Wilhelm Tell voor je op een rij gezet:

6.7VoldoendeScore uit 261 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

261 Reviews over Wilhelm Tell

• 6Wim salmon12-08-2022

Moeilijke keuze

Mooie camping Maar zwembad ijs ijs koud. Als de zon niet scheen, was het water bevroren.

• 9Activiteiten
    • 8Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden
  • 9H en M11-08-2022

Super aardige mensen Zwembad heel goed Sanitair netjes

• 7Activiteiten
  • 2Davy10-08-2022

Wat een bende

Al bij aankomst werden we bot ontvangen door de eigenares en gezegt als we onze plek niet goed vinden we maar gelijk moesten vertrekken! De staanplaats ruim 200m van sanitair gebouw, is voor kinderen ver bij hoge nood. Het eten van het restaurant was diepvries en softijs is aangelengd met water gewoon bah! De frieten werden afgemeten op het bakje bang voor een frietje meer! en de snacks waren nog rouw van binnen. Wifi werkt niet goed en accomodaties zijn verouderd maar wel overal de hoofdprijs voor durven te vragen. Belachelijk tot dit tegenwoordig nog kan!!

• 1Activiteiten
    • 1Onderkomen
    • 1Eetgelegenheden
  • 10Kir H06-08-2022

Caravan

Het is een super camping Super vriendelijke mensen Sanitair echt super netjes en de aparte familiekamers ook geweldig

• 8Activiteiten
  • 9Jonas R.06-08-2022

Heerlijke uitvalbasis om te fietsen

Gezellige niet al te grote camping. Gastvrije mensen. Bij aankomst krijg je een papiertje met voldoende informatie. Dagelijks kan je koffiekoeken bestellen. Je krijgt een QR-code bij aankomst om de app te downloaden, hier vind je nog leuke fietsroutes op en andere uitstapmogelijkheden. Buitenbad is super leuk. Wij hadden geen kinderen mee; maar de speeltuin is ook zeker een aanrader voor gezinnen met kinderen. Sanitair was proper en goed onderhouden, is nog vrij nieuw. Deze camping is zeker een aanrader voor gezinnen met kinderen alsook voor mensen die houden van fietsen. Wij hebben heel wat kilometers gefietst en genoten van ons verblijf.

• 8Activiteiten
    • 8Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden
  • 10Kirsten05-08-2022

Superfantastisch

Het is een super camping Receptie personeel erg vriendelijk We werden keurig naar onze campingplaats gebracht Toilet gebouw zeer luxe en de fantastische badkamers

• 9Activiteiten
  • 10Bart Maesen05-08-2022

Super mooi nieuwe chalets!

Wij verbleven in een koeuwe chalet Camping heeft allemaal nieuwe chalets geplaatst. Zeker een aanrader. Leuk zwembad en mooie speeltuin. Mascotte Olly is ook super leuk voor de kindjes Personeel is vriendelijk en zeker niet bot! Als je sommige mensen hoort te keer gaan. Dan kan ik begrijpen dat je een scheef antwoord terug krijgt! Sommige hebben geen respect! Doe zo verder, wij gingen zeer tevreden naar huis!

• 10A janssen05-08-2022

Geweldige vakantie!

Wij hebben een geweldige vakantie gehad Het weer viel dan ook mee! Personeel en beheerders zijn vriendelijk en behulpzaam. Je kan over alles zeuren en klagen! Plaatsen zijn groot en mooi Sanitair is proper en netjes! Zeker niets op aan te merken. Wij komen zeker nog eens terug !

• 10An janssen05-08-2022

Geweldige camping

Wat en gezeur en geklaag. Wij hebben super genoten! Wanneer je komt aanrijden staat er duidelijk aangegeven dat je eerst moet parkeren en dan inchecken! Als je ingecheckt bent moet mag je binnenrijden Iedereen is vriendelijk en behulpzaam alsook de beheerders! Plaatsen zijn groot e mooi Douche werkt met sepkaart, dit is prima en je hebt nooit een koude douche en het sanitair was steeds proper! Bij mooi weer is zwembad drukker maar iedereen zoekt verkoeling met warme dagen. Wij komen zeker terug! Tot volgend jaar en de groeten aan Olly

• 2Susan29-07-2022

Bende van ellende

Camping omgeving is perfect. De beheerders en dochters die daar werken zijn bot, onredelijk en dreigen snel met van de camping verbannen worden. Warm water is extreem duur en de toiletten meestal zeer vervuild. Toiletgebouw was voor ons +-200 m lopen dus was ook niet geweldig maar goed voor de stappenteller. Wij raden deze camping niet aan !

• 1Eetgelegenheden

Vakantiepark Wilhelm Tell info