Vakantiepark Wilhelm Tell

Meer vakantiepark info

218 reviews over Vakantiepark Wilhelm Tell

• 9Bjorn Tanghe28-08-2020

Super leuke camping !

Een echte aanrader is deze camping. Een fantastisch mooi en grote speeltuin die de hele dag toegankelijk is en mooi afgescheiden van het zwembad. Ook nog een kleine speeltuin die heel de avond vrij is om te gebruiken. Een super zwembad met ook nog een kleiner binnenbad. Is wat donker binnen, maar is wel sfeervol ingericht. Op vlak van sanitair is alles ook prima in orde. Heel mooi en proper sanitair. Daarnaast heeft onze dochter super genoten van de animatie die heel uitgebreid was en goed verzorgd. Ideale ligging om te fietsen en wat vooral opvalt, is de rustige ligging van de camping. Elke ochtend wakker worden van de fluitende vogels. Wat wil een mens nog meer op vakantie. Volgens ons een echte aanrader als je in deze buurt een camping zoekt. Het is ook een kleine camping waardoor het een leuke sfeer geeft en ook de uitbaters waren vriendelijk en hulpvaardig.

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

• 10Deborah en Wouter26-08-2020

Fantastische ervaring!

Zeer leuke ervaring. Zeer mooie camping. Proper verzorgd en zeer vriendelijke mensen. De plaatsen zijn zeer groot en geven een ruim gevoel. Het sanitair is zeer goed verzorgd. Kortom een echte aanrader voor jong en oud, met of zonder kinderen. Door omstandigheden zijn wij pas na middernacht aangekomen, maar dit was geen enkel probleem. We werden evengoed met de glimlach en veel vriendelijkheid ontvangen. Waarvoor dank. Doe zo verder.

• 9Fam Jacobs20-08-2020

Top camping

Leuke, kleinschalige camping met Properste sanitair ooit gezien! Ruime perken, harde wegen (dus geen stof) en bovenal super vriendelijke mensen. Voor de kinderen (7 en 8) Top zwembad en speeltuin met zeer goede animatie. Coronaregels werden goed nageleefd en gecontroleerd. Hier komen we zeker terug!

• 9Onderkomen

• 5Iris02-08-2020

Veel te veel honden!!!

Gisternacht bleef het nog lang onrustig! De honden bleven maar blaffen. Er is ook totaal geen handhaving. Sommige hebben er wel 2 of 3. Bizar gewoon. Dus heb je geen hond dan kan je deze camping beter overslaan.

• 3Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 8Pieter Kooistra06-07-2020

Prima verblijf een aanrader!

Een mooie camping met prima sanitair, grote standplaatsen en een zeer vriendelijke ontvangst. Door corona helaas het grote zwembad nog niet open. Rustig gelegen in een mooie omgeving om bijv. te fietsen. Dichtbij Genk en Leuven

• 7Activiteiten
    • 8Onderkomen

Gereisd met partner in juni 2020

• 9Kris H18-01-2020

Mooie nieuwe chalet !

Wij hebben een verlengd weekend doorgebracht in een nieuwe luxe chalet. De chalet was dik in orde, alles was netjes ! Wij hebben er heerlijk gewandeld en gefietst Binnenbad is pluspunt. Deze camping is zeker een aanrader voor gezinnen met kinderen. Prachtige speeltuin en buitenbad ziet er ook leuk uit. Wij komen in de zomer zeker een keertje terug om gebruik te maken van het buitenbad. Zijn ook even een kijkje gaan nemen in het sanitair dit is prachtig !

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

• 2019
    8Geert H11-09-2019

Een aanrader voor kinderen

Wij verbleven in een chalet deze zijn inderdaad iets ouder maar wel proper en netjes. Je mag het niet vergelijken met een hotel en dat zijn er veel die dat doen! Trouwens ze hadden al een nieuwe staan deze is zeer mooi en er komen er nog bij Personeel vriendelijk en behulpzaam Bij mooi weer komen er inderdaad dagjesmensen maar dit stoort niet iedereen zoekt een Bertje verkoeling bij mooi weer en het zwembad blijft dan langer open! Iedereen zeurt over de horecaprijzen maar dit zijn de normale tarieven hoor volgens mij komen jullie alleen buiten tijdens de vakantie Zeker een aanrader voor kinderen !

• 7Onderkomen

• 6Astrid01-09-2019

Relatief duur voor wat je krijgt.

We verbleven in een stacaravan. Deze was echt aan een upgrade toe. Kastjes plakten van binnen. Onze kinderen hebben zich heel goed vermaakt met het animatie-team en in de zwembaden. Personeel is. bij vragen zeer behulpzaam. De horecaprijzen zijn hoog. Staat bij dat men dit doet om te kunnen vernieuwen, maar ik denk dat dit lager kan als met beter handhaaft wat betreft het niet mogen meebrengen van eten en drinken naar het zwembad. Wij hadden drie warme dagen en zagen heel veel lokale bezoekers de ligweide oplopen met twee a drie volle coolboxen per gezin. Terwijl bij de entree van het zwembad staat dat je geen zelf meegebracht eten en drinken mag nuttigen. Een rookverbod bij het zwembad en op terras en ligweide zou ook niet verkeerd zijn.

• 5Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen

• 10Els30-08-2019

Gezellig genieten!

Chalet alles in orde, rustige ligging en groot buitenzwembad. Mooie omgeving met veel wandelmogelijkheden. Nieuwbouw sanitair. Eten en drinken ook alles in orde: Lekkere frietjes en een smaakvolle hamburger. Voor de kinderen is er veel animatie, een grote speeltuin met speelzand en heel veel waterattracties. Wij hebben hier heel veel mensen zien genieten tijdens hun verblijf. Camping is ook mooi. Zo kan het ook. Leef!

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2019

• 3A28-08-2019

Echt nooit meer, vieze oude en verouderde bende

We zijn 1 week hier in een chalet op vakantie geweest, en het was vreselijk, bij binnenkomst van het chalet een vieze stinkende muffe lucht, en alles plakte, ik moest en heb dan ook eerst alles schoon gemaakt maar het bleef vies en plakkerig, ook hadden we bedden goed gehuurd, dat stonk, en zat vol met schimmel net zoals de matrassen, de hoofdkussens en de dekbedden, de veren van het matras prikten er door heen en je lag je dan ook een breuk op dat matras zo hard en prikkerig. Wat waren we blij met ons zelf mee gebrachte electrische pan en koffertje met borden bestek en bekers, want wat er in de chalet lag was echt vies en onbruikbaar, tijdens ons verblijf was het 28 graden maar zwemmen in het buitenbad was niet te doen echt veel te koud water, binnen zwemmen dan maar, dat was zwaar verouderd, grindregels om het zwembad op de vloer scherpe randjes er aan niet veilig, en een schimmel plafond, ook is er geen speel veldje echt een gemis..

• 5Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden