Opglabbeek

We hebben een aantal aanbieders voor Opglabbeek voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Opglabbeek voor je op een rij gezet:

Reviews over Opglabbeek

Veel groen en vriendelijke mensen

Petra
    24-4-2015

Wilhelm Tell ligt in een zeer rustige, groene omgeving. Het centrum van Opglabbeek is snel te bereiken met fiets of auto. In de omgeving veel bossen, toffe winkels en een opvallende fontein in het centrum.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2015

Leuk voor een lunchstop

Arija
    15-7-2011

Leuke gemeente in het Kempen-gebied, waar je stopt voor lunch of een Belgisch biertje op terras tijdens je fiets-en wandeltocht. Er is een camping. Ook is er het Natuurhulpcentrum, het grootste en meest professionele opvangcentrum voor zieke en gewonde wilde dieren uit België. Om te bezoeken: afspraak maken.

Gereisd Alleenreizend in juli 2011

Rustig landelijk dorpje met beperkte winkelmogelijkheden,

H.R.
    8-2-2007

Rustig landelijk dorpje met beperkte winkelmogelijkheden, maar kort gelegen bij diverse steden als Maaseik, Genk, Hasselt, Maastricht. Vriendelijke mensen. Prachtig om te wandelen en te fietsen op het fietsroutenetwerk.

Gereisd Anders in Thu Feb 08 2007 17:07:43 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk gemoedelijk plaatsje

Mark Jaspers
    27-8-2006

Leuk gemoedelijk plaatsje. Bij 'Pizzaria LA CASA' eet je niet alleen je handen bijna op, maar zijn de twee eigenaren zeer vriendelijke warme mensen! Als je dus in Opglabbeek bent moet je daar absoluut een keer eten. Mooie natuur met fietsroutes en wandelpaden.

Gereisd Anders in augustus 2006

In opglabbeek fietsen wij altijd naar Boerderij De (zit

Carola
    4-8-2006

In opglabbeek fietsen wij altijd naar Boerderij De Tievishoeve (zit in de straat achter de supermarkt cash en fresh). Je kunt daar heerlijk zitten op het terras voor ambachtelijk roomijs of kopje koffie. Voor de kinderen staat er een groot vier-op-een-rij spel. En ze hebben ook een leuke boederijwinkel met zowel groente en fruit als geschenkartikelen te koop. Heb je toevallig een lege thermoskan bij dan kun je ook verse melk direct van de koe kopen. Kortom fiets je in deze omgeving raad ik je aan om een stop bij deze Hoeve te maken.

Gereisd Anders in Fri Aug 04 2006 07:46:30 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Opglabbeek scoort een 5,6 uit 10, op basis van 20 reviews