Vakantiepark Center Parcs De Vossemeren

• 8.6Activiteiten
  • 7.7Onderkomen
  • 8.3Eetgelegenheden

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs De Vossemeren voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Vakantiepark Center Parcs de Vossemeren is een paradijs voor kinderen. Uniek is toch wel de indoor speelwereld Discovery Bay, helemaal in piratenthema. Zelf geniet je hier van een kopje koffie. De Vossemeren is gelegen aan twee grote meren, ideaal voor watersporters! Of wandel door het nabijgelegen natuurgebied Lommelse Sahara.

3470 reviews over Vakantiepark Center Parcs De Vossemeren

• 9Lieve17-02-2020

Zalige luxe en rust

Premium bungalow 245, dichtbij parking en market dome, met zicht op het water: mooi opgefrist, netjes, alle comfort, rustig gelegen. Prachtig natuurpark, ook veel groen en bos tot kilometers buiten het domein. Ook met een twintiger valt er in dit laagseizoen nog genoeg te beleven. Zeer vriendelijk personeel.

Frank Van Ouytsel, General Manager, 19-02-2020

Beste Lieve

Leuk deze mooie review van u te mogen ontvangen. Bedankt.

Wij zijn zeer tevreden dat u als familie genoten heeft van alles wat ons park te bieden heeft zoals onze locatie, activiteiten, ons personeel,... en daardoor allemaal tevreden en ontspannen naar huis bent teruggekeerd.

Tot hopelijk een snel weerziens.

Met vriendelijke groeten, Frank van Ouytsel General Manager CenterParcs De Vossemeren

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 6Ramona17-02-2020

Fijne activiteiten!! maar wel verouderd park.

Wij waren met mijn ouders, zusje en gezin en mijn man en ik en onze dochter. t zwembad is erg leuk en discovery bay ook echt top! Maar huisjes vies (lichtknoppen zwart etc) en verouderd, met wat opknappen krijg je een betere beleving.

We hadden wat klachten maar deze zijn wel netjes verholpen dus hier pluspunten, wel erg dat het uberhaubt gebeurd (lekkage) boven het ledikant waar baby sliep, gelukkig bij haar voetjes maar bed was zeiknat. Dag later is het opgelost en zelfde avond kwam wel iemand kijken. We kregen bij aankoms huisje aan rand van park, stuk lopen en niks voor kids om te spelen. Uiteindelijk huisje gekregen voor de kinderboerderij, deze was vrij maar koste ons 33 euro. De huisjes zijn oud en veel groene aanslag. Het is echt aan vernieuwing toe. Net als de bowling baan etc. We hebben genoten, er is genoeg te doen maar oud.. uiteindelijk slechts paar bonnen en fles wijn gekregen als compensatie voor lekkage, hygiëne.

• 6Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen

Frank Van Ouytsel, General Manager, 19-02-2020

Beste Ramona,

Bedankt om de tijd te nemen voor het schrijven van deze review.

Bij aankomst horen de huisjes in orde en schoon te zijn dus uw opmerkingen ivm de hygiëne nemen we zeker mee.

U heeft volkomen gelijk dat de klachten die u ter plekke heeft gemeld, normaal niet mogen voorkomen. Wel zijn we erg blij om te lezen dat deze dan ook netjes behandeld zijn.

Fijn dat u samen met uw familie alsnog heeft kunnen genieten van de activiteiten die we aanbieden op ons park.

Hopelijk mogen wij u nog eens ontvangen op het park.

Met vriendelijke groet, Frank van Ouytsel General manager Centerparcs de Vossemeren

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 9Karin17-02-2020

De Vossemeren is telkens opnieuw weer super !!!!

Van alle centerparcs die we al bezochten, vinden we De Vossemeren de beste !! Zowel de bungalow als de omgeving en vooral ook het zwembad en de kleedkamers zijn altijd super proper ! In de bungalow vind je alles wat je nodig hebt en voor de rest kan je de ganse dag doorlopend in de winkel terecht waar een ruime keuze is. En als je geen zin hebt om te koken zijn er voldoende mogelijkheden om ergens iets te gaan eten. Ook voor de kinderen is er zeker voldoende variatie met de kinderboerderij en de optredens van Orry & friends, en zeker ook de Discovery Bay waar ze ook elke dag wel langs willen. En wij kunnen ondertussen rustig genieten van een drankje en/of hapje.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 8Tamara17-02-2020

Heerlijk genieten

Zeker een aanrader. Huisjes zijn netjes en ruim genoeg. Zwembad is fantastisch, glijbanen, wild waterbaan, aquarium vissen zien. Eten in restaurants en zwembad prima. Veel activiteiten word aangeboden, echter (buiten seizoen /schoolvakantie) bij het boeken terplaatse voor een activiteit was er weinig keuze of zat al vol. Dat was jammer.

• 7Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 10M17-02-2020

Genoten!

Wij verbleven afgelopen weekend in een 4p vipcottage nr 525. Ideaal, opgemaakte bedden en elke ochtend verse broodjes aan de deur. Ik vind dat Vossemeren het mooiste zwembad heeft, ook de Discovery Bay is geweldig voor kleine kids. Neem wel zwemkleding mee voor kinderen naar de bay, hier kunnen ze spelen met water en zand... Top verblijf gehad, hopelijk tot snel weer!!!

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 9Remke12-02-2020

Erg vriendelijk personeel, nette bungalows.

Bungalows tussen het groen, hoewel de ene naast de andere staat, heb je toch het gevoel alleen tussen de natuur te zitten. Ongelooflijk vriendelijk personeel en super nette bungalow. Vlak naast de Lommelse Sahara, een indrukwekkend natuurdomein. Minpuntje: hoewel het park autoluw moet zijn, scheuren sommige auto's door de smalle straatjes. Daar zou het park maatregelen moeten treffen.

• 8Activiteiten

General Manager, General Manager, 13-02-2020

Beste Remke,

Wat fijn deze mooie beoordeling van u te mogen ontvangen. Ons park geeft u en uw reisgenoten inderdaad het gevoel er even helemaal uit te zijn vanwege z'n prachtige natuur en omgeving. Uw cimplimenten voor ons personeel geven we met veel plezier door, net zoals u wbemerking over de auto's . het is zo dat ons park bijna dagelijks aankomst en vertrek kan hebben ; maar onze medewerkers doen hun uiterste best om misbruik hierin te voorkomen en aan te pakken.

We hopen jullie in de toekomst nogmaals op De Vossemeren te kunnen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten, Frank Van Ouytsel General Manager CenterParcs De Vossemeren

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 8Nathalie12-02-2020

Een aanrader!

Propere huisjes, heel vriendelijk en behulpzaam personeel, veel activiteiten. De dochter was jarig en kreeg een fles kidibul als cadeau ;)

• 8Eetgelegenheden

Gereisd in januari 2020

• 9Ignoul12-02-2020

Mooi natuur,

Rustig gelegen in de natuur, mooi .

• 8Activiteiten
    • 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

• 9T12-02-2020

Enorm van genoten, jaarlijkse traditie

Zwembad is enorm druk in de namiddag, te weinig kleedkamers om je baby op een veilige manier te kunnen omkleden. Hadden een huisje voor 8 personen en zeer tevreden over de properheid en aanwezige zaken in het huisje

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 9de smet erich06-02-2020

SUPER,al geboekt voor een volgende keer.

het VIP huisje was spic en span,alles was zeer proper,nog nooit meegemaakt,en we komen al vele jaren om efkes energie bij te tanken na een drukke werk periode.Voor ons een van de mooiste parken van CP.Als ik sommige reacties zie over de huisjes dan denk ik mensen zaag niet zo en heb respect voor het gerief van een ander.

General Manager, General Manager, 07-02-2020

Beste Erich,

Heel erg bedankt voor deze mooie en eerlijke review!

We zijn blij dat ons park De Vossemeren jullie favoriete park is en dat jullie hier een heerlijke vakantie gehad hebben. Even kunnen ontspannen als ook actief zijn, zorgt ervoor dat u met een goed gevoel naar huis terug gaat.

Leuk te lezen dat u uw volgende verblijf al geboekt heeft , we kijken er samen met u naar uit.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

236 tips over Vakantiepark Center Parcs De Vossemeren

• nelleke Jansen, 22-06-2014

Nature en Spa .... een aanrader !

• sabrina van dooren, 17-04-2014

Bolderkar huren om was naar de wasserette te brengen.

• Rotterdam DM, 10-05-2014

Zelf koken en fietsen mee.

100 vragen over Vakantiepark Center Parcs De Vossemeren

• S.A. van Putten, 22-09-2019

televisiezenders

Hallo? welke Nederlandse televisiezenders zijn er? Is er nog een verschil met wat voor type je boekt? Alvast bedankt voor de reactie

• Marga, 01-09-2019

Sauna in aqua mundo

Hallo heb 2 vragen over de sauna in fd aqua mundo.

1. Is er een bubbelbad in het sauna gedeelte?
    2. Is de bar in de sauna nog steeds open of moet je net als in sommige andere parken via intercom oid bestellen?

Bvd!

• Linda Zonneveld, 16-07-2019

Monkey splash

Mag een jongetje van bijna 7 van de monkey splash. Heeft a diploma. Mag je ook met ze tweetjes samen er van af??

lucky, 26-09-2019

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Afstand tot strand< 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Open haard
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Autovrij parkJa