Vakantiepark Center Parcs De Vossemeren

Femke penjanin
19-8-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Elke keer opnieuw een geweldige tijd met het gezin!

De vakantie is nog niet gedaan en we denken al aan de volgende!

Leuk!

Dvd
17-8-2018
  • Onderkomen3

Huisje prima. Was goed schoongemaakt. Park is wel voor iets oudere kinderen . Er waren niet veel speeldingen voor mn zoontje van 1,5 jaar.

Ook heel weinig buitenspeeltuinen.dat was wel jammer! Verder hele leuke shows en activiteiten voor dochter(4jr)

perfect

mw prins
16-8-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

prachtig cottage , luxe ingericht, compleet ingericht,

Gezellig en kindvriendelijk

Linda
15-8-2018
  • Onderkomen8

Vriendelijke bediening, goede verhouding prijs-kwaliteit

fantastich

marianne van der meer
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

goed park en heerlijk zwembad en heerlijk genoten goeie bediening vriendelijke bedoeling geholpen en ik kom er zeker terug

Prima vakantie

Anoniem
  • Onderkomen8

Vriendelijk personeel, snelle incheck procedure.

Huisje 536 rook lekker en was prima schoongemaakt.

Enkele onvolkomenheden zijn direct aangepakt en opgelost.

Interieur en badkamer is wel wat gedateerd, wel wat ruimer en beter ingericht dan een vergelijkbaar huisje op de Kempervennen.

Wel jammer dat in de midweken in het voorseizoen niet alle restaurants open zijn

(Nonna en fuego zijn afwisselend open.)

Zwembad prima, ruim en veel te doen.

Entertainment is goed verzorgd, wel mogen enkele shows vernieuwd of opgefrist worden.

Kortom prima vakantie gehad, komen in september terug.

Ons erg tegen gevallen

De Smitjes
  • Onderkomen2

Voor de 89e keer naar Centerparcs en zeker de 7e of 8e keer op de Vossemeren.

Dit keer behoorlijk ontevreden. Huisje 8 pers Premium was dit zeker NIET waard huis is blijven hangen in de jaren 80! Daarna nooit meer iets aan gedaan. De lijst met negatieve punten.

Bedden om 3 uur nog niet opgemaakt dus maar zelf gedaan

Schuifpui open moeten rammen met hamer daarna ook weer met hamer dicht geslagen zit muurvast.

Koelkast mist rekken in de deur dus weinig koelruimte.

Douche/bad steeds koud en warm water door elkaar geen constante temp. Gevaarlijk! Met jonge kinderen.

Muffe lucht in huisje.

Schoonmaak ver beneden alle peil alles plakt veel spinnenwebben en vloer pikzwart.

Na 89 boekingen besloten om niet meer hier terug te komen. Zijn ook zondagmiddag al vroeg vertrokken.

Gelukkig weer naar huis. En 2x bij receptie geweest maar stond rij van Lommel naar Eindhoven zo ongeveer! Als veelboeker van cp nu geen fijne vak. Gehad voorlopig geen cp meer

General Manager, General Manager, 16-8-2018

Beste Familie De Smit,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons.

We vinden het fijn te lezen dat u al 89 keer bij CenterParcs op vakantie was ; maar zijn natuurlijk niet tevreden dat uw laatste vakantie is tegengevallen.

Wij hadden graag alles ter plaatse voor u opgelost en excuseren ons dat dit niet gelukt is.

Met vragen , problemen ,... op ons park, kunt u naast het contacteren van de receptie ook altijd bellen en/of een whatsappje sturen.

Daar wij zeker niet willen dat u met een negatieve algemene indruk achterblijft, verzoeken wij u vriendelijk uw bemerkingen kenbaar te maken

bij de dienst Guest Relations Center Parcs Europe via het e-mailadres guestrelations@groupepvcp.com.

Onze collega's zullen u zo spoedig mogelijk een schriftelijk antwoord laten geworden.

Met vriendelijke groeten,

Familie Huisman
13-8-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Super leuke vakantie gehad! Lekker gevist (de mannen) en lekkere beauty ochtend gehad en pony verzorgen (de dames). Mooi zwembad, vette banaan ride, heerlijk gegeten en huisje was prima. Echt een aanrader en of het huisje nou mooi is of niet... Lekker belangrijk, je zit daar toch bijna niet. Wij niet in ieder geval. Voor de kleinere kinderen is er wat minder te doen maar die van ons (8 En 10) hebben zich erg vermaakt. Jongste moest zelfs huilen bij vertrek 😭.

Redelijk

Nathalie Overbeek
11-8-2018
  • Onderkomen3

Wij verbleven in het park van 3 aug tot 9 aug. Het park is mooi, veel te doen voor onze zoon van 10! De natuur vonden wij geweldig. Minpunten vonden wij toch wel het huisje toen wij aankwamen leek het huisje op het oog schoon maar dat viel helaas tegen, de vloerbedekking in de slaapkamers was vreselijk ranzig en er hing een bepaalde geur die niet bepaald fris te noemen was, de badkamer was wel weer prachtig wat een groot kontrast was met de rest. Wij hebben ons zeker vermaakt mede door het mooie weer, onze zoon vond het geweldig. Of wij voor een tweede keer keer komen zeker maar dan moet er toch wel eerst een opknapbeurt komen voor de verblijven

Nooit meer,

Fam. De Vries
9-8-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen1

De huisjes zijn sterk verouderd, de tijd is er echt blijven stilstaan. 15 Jaar geleden waren de huisjes net hetzelfde, de prijs is het gewoon niet meer waard hier word niks meer geïnvesteerd zelfs niet in de matrassen ze zijn zo versleten, keuken kasten vallen uit elkaar, slechte zetels met vlekken in... de vloer geeft zwart af aan je voeten, badkamertegels vallen er bijna af, stoffige radiatoren, vies terras, kapotte tuinstoelen, vieze vloer in de slaapkamers, overal spinnenwebben, we kunnen blijven opnoemen... reactie's van centerparcs is niet nodig, wij weten genoeg!!!

General Manager, General Manager, 13-8-2018

Beste Familie De Vries,

Wij hebben uw bemerkingen genoteerd.

Met vriendelijke groeten,

Frank Van Ouytsel

General Manager

CenterParcs De Vossemeren

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs De Vossemeren in Lommel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs De Vossemeren zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Center Parcs De Vossemeren scoort een 8.48 uit 10 op basis van 2926 reviews.