Géén boekingskosten
BelgiëLimburg (België)LommelVakantieparken LommelVakantiepark Center Parcs De Vossemeren

Vakantiepark Center Parcs De Vossemeren

• Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Vakantiepark Center Parcs de Vossemeren is een paradijs voor kinderen. Uniek is toch wel de indoor speelwereld Discovery Bay, helemaal in piratenthema. Zelf geniet je hier van een kopje koffie. De Vossemeren is gelegen aan twee grote meren, ideaal voor watersporters! Of wandel door het nabijgelegen natuurgebied Lommelse Sahara.

3578 Reviews over Center Parcs De Vossemeren

• 10Monique Brinkman27-09-2022

Op vrijdagmiddag aangekomen, vlotte service en hups naar de vernieuwde 6 pers vip cottage! WOW zeg, zoals het op de plaatjes van de website staat, ziet het er ook uit! Twee geweldige badkamers van alle gemakken voorzien, mega tv en een heerlijk bank. Grote eetkamertafel met luxe stoelen, daar kan je gewoon een avondje aan vertoeven zonder een hout kont te krijgen. Verse broodje aan de deur! Op en top vakantie beleving gehad en quality time met ons gezin. Heerlijk gefietst in de omgeving en gezellig bij de Nonna’s gegeten, gastvriendelijke en kwaliteit pizza’s een 10. De ligging van de cottage aan het meertje was geweldig, lekker op het terrasje kunnen zitten en genieten van de natuur. #568.

• 10Onderkomen
    • 9Eetgelegenheden
  • 8Daniëlle24-09-2022

Heerlijke week vakantie!

Wat een heerlijke week hebben we gehad. Het is een mooi park, gezellige market dome en een mooi aquadome. Het vip huisje was ook geweldig, schoon en goede bedden. Mooie omgeving, we hebben lekker gefietst door de bomen op gehuurde e-bikes.

• 5Activiteiten
    • 9Onderkomen
    • 9Eetgelegenheden
  • 8Brenda13-09-2022

Om vaker te komen

Groot schoon park. Wil je aan het meer zitten met uitzicht , vraag dit eerst na bij CP. Veel te doen voor kinderen. Mooi zwembad. Vriendelijk personeel. Om vaker te bezoeken.

• 8Eetgelegenheden
  • 7Ellen02-09-2022

Tof park maar verouderd

Wij hadden een tof weekendje weg net voor het school op 1 sept terug begon in Vossenmeren Een echte aanrader is het aquapark, best vermoeiend maar zo een geslaagde activiteit voor ons gezin! Wat wel minder was is wij hadden een VIP huisje, maar ik vond ons huisje echt wel verouderd en maar in erbarmelijke staat. Gelukkig maken het park en zijn faciliteiten wel veel goed, ook de binnenspeeltuin met reuze speelboot is super in de smaak gevallen bij onze kids. Wel ook jammer dat je voor de ander activiteiten binnen zoals bumpers en zelfs trampolines extra moet betalen.

• 9Activiteiten
    • 4Onderkomen
  • 6Johan31-08-2022

Leuke vakantie.

pluspunten: park, zwembad en natuur mooi verzorgd. minpunten: super druk, nachtlawaai en basis internet stelt niets voor. Ook de prijs is nogal aan de hoge kant. C Eén van de chalets was bij het binnenkomen niet proper.

• 5Activiteiten
    • 6Onderkomen
    • 5Eetgelegenheden
  • 8T22-08-2022

Autovrij park, veel lopen

Net terug. Mooi park, maar wel autovrij!! Houd hier rekening mee, ze zijn hier streng in, continu controle bij de slagboom. Wij moesten dus iedere keer een eind lopen naar de Marketdome of parkeerplaats als we van het park af wilden. Begin vd week hadden we boodschappen gedaan buiten het park, ook frisdrank e.d. gehaald, maar we mochten mooi niet doorrijden, nadat we uitlegden dat we voor een week (zware) boodschappen hadden. Dat werd een eind sjouwen in de hitte. Wat we verder belachelijk vonden is dat 5 vd 7 dagen dat wij er waren de snackbar gesloten was, wegens een defect?! Er werd verteld dat we in het zwembad wel patat konden halen?! Vind dit echt superslecht. Ook nergens ijs te koop verder. Supermarkt daar sloot al om 18.00 uur iedere dag. Daar sta je dan. Ga hierover zeker een klacht indienen omdat ik heb vernomen dat dit in juli ook al speelde.

Verder leuke week gehad. De kinderen hebben zich goed vermaakt in het zwembad.

• 8Eetgelegenheden
  • 8peter en familie19-08-2022

redelijk tot goed gezellig genoeg activiteiten.

huisje prima op orde bedden opgemaakt en schoon,diverse activiteiten vrij duur, snackbar gesloten.

• 9Activiteiten
  • 6Dennis De beer27-07-2022

Viel tegen

Parc is echt mooi en groen, ook de huisjes zien er goed uit, als je echt alleen op het park wil verblijven en gebruik maakt van alles wat er te bieden valt(wel erg prijzig )is het goed te doen

Supermarkt is wel echt achterhaald en echt buitensporig duur…. In de directe omgeving zit wel een Lidl en een Aldi met zeer ruim en zeer voordelig assortiment!

Probleem zit hem in de omgeving, het is saai en somber er zijn weinig gezellige dorpjes cafés etc.. zoals we dat in Nederland kennen kortom het doet niet gezellig aan.Voor ons een reden om naar kempervennen heijderbos te gaan

Wij hebben wel in Lommel 2 Vespa’s gehuurd wat overigens wel heel leuk was

• 5Axelle Cauwelier27-07-2022

EHBO post = zwak!!

Het verblijf op zich was top. Maar door omstandigheden moesten wij op een avond de EHBO post erbij halen. Er was een vriendin van ons flauwgevallen en/of had een epilepsieaanval gekregen. Wij wilden voor de zekerheid iemand erbij halen om haar toestand wat te weten te komen. Er kwam iemand aan van de redders. Hij vroeg enkel hoe met haar was (al staand, 3 meter van haar weg) en vroeg de standaardvragen maar lachte het wat weg... Stelde toen wel voor om naar de huisarts te bellen maar vervormde heel het verhaal wat er werkelijk gebeurd was. Toen ik vroeg of hij eventueel haar bloeddruk ofzo kon meten, zei hij dat hij dit niet mocht doen... WAAROM VRAGEN WE DAN IN GODSNAAM HULP???? Sorry maar deze 'zorg' kon je echt geen zorg noemen. Dan maar zelf onze huisdokter gebeld en zo veel meer informatie verkregen... een schande... Kortom, moest je op sterven liggen - je bent sowieso dood

• 7Activiteiten
    • 7Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden
  • 1Suzanne26-07-2022

Ambulance moeten bellen door voedselvergiftiging!!

Mijn man is ontzettend ziek geworden van het eten op het park De Vossemeren bij de Grand Café. Hij bestelde daar de Fish & Chips. Vervolgens 6 uur later heeft hij 3 uur lang lopen overgeven met veel bloed erbij. Heb toen het park management gebeld middernacht, die kwamen kijken en hebben een ambulance gebeld. Vervolgens is mijn man afgevoerd naar het ziekenhuis. Heb mijn ouders moeten bellen om te komen helpen want mijn 4 jarige kleuter kon niet alleen achterblijven in het huisje. Vervolgens mij man kunnen ophalen om 5 u smorgens nadat hij een infuus & medicijnen had gekregen. Hij had meerdere keren bijna zijn bewustzijn verloren. De volgende dag ging het weer prima en kon hij ook weer eten. Nergens anders last van - dus het was GEEN virus.

Maar centerparcs weigert ook maar verantwoordelijkheid te nemen en ook maar iets van een restitutie/teruggave te geven!! Schandalig!!

• 1Activiteiten
    • 1Onderkomen
    • 1Eetgelegenheden

Vakantiepark Center Parcs De Vossemeren info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkBeschikbaar (650)

Soort hotel

• 24 uur incheckenBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (2)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (3)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (3)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (3)
  • VergaderruimteBeschikbaar (3)

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • StoombadNiet beschikbaar
  • MassageBeschikbaar (1)
  • Speciaal spa-arrangementBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • SquashBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • BadmintonBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (2)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)
  • surfenNiet beschikbaar