Vakantiepark Center Parcs De Vossemeren

Vakantiepark Center Parcs De Vossemeren
8,5

• Activiteiten8,6
  • Onderkomen7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs De Vossemeren voor je op een rij gezet:

2931 reviews over Vakantiepark Center Parcs De Vossemeren in het Nederlands

Met jonge kinderen

Wat een fantastisch weekend met mijn man en kinder

Hertogs hilde
  • Activiteiten9
  • Onderkomen7

Een mooie luxe bungalow met alles op en aan. Mijn 2honden waren ook welkom en hebben zich ook reuze geamuseerd.

Fantastisch familie weekend voor groot en klein

Ria Dornheim
  • Onderkomen8

Tot rust gekomen in eenvoudige bungalows, prachtig uitzicht op het meer, mooie groene omgeving! Goede activiteiten voor jong en oud

Vriendelijk en gedienstig personeel. Wij hebben er alvast van genoten.

We genoten van ons verblijf

F. V.
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

De Vossemeren is een aangenaam en zeer net vakantiepark met veel groen, water en strandje. We verbleven in een ietwat gerenoveerde bungalow. Jammer dat er al wat sleet is op vinyl vloerbedekking in de woonkamer en dat er nog vast tapijt ligt in de slaapkamers. Kiezen voor een centraal gelegen woning is, gezien de omvang van het domein, interessant.

Bungalow.net

genoten van de rust in de natuur

verschelden
  • Onderkomen7

sportief ,van de natuur houden en voor alles zelf kunnen zorgen

Heerlijk bijgekomen en graag weer terug!

S Van der steen
15-10-2018
  • Onderkomen8

Het is een heel erg mooi park met veel mooie stukken natuur. Onderweg op het park moet je soms gewoon blijven staan om te kijken. De vip cottage 4p was prachtig met een mooie badkamer. Je weet dat het oude huisjes zijn maar het heeft zijn charme. De Aqua Mundo is ook mooi. Gave Wildwaterbaan en Monkey splash. Wel heel erg koud in het zwembad. De mensen zijn super vriendelijk op het park. De kinderboerderij is ook geweldig met leuke verzorgers die wat over de dieren vertellen. Het uur pony verzorgen is ook een aanrader en de Zip wire is cool! De kids haven bootjes zijn ook leuk om te doen. Op iedere hoek is er wel een strandje of een speeltuin. De huisjes hadden veel privacy en lagen mooi tussen de bomen.

Wat storend was waren de vele golfkarretjes met scheurende mensen lallend over het park.

Verder is het echt een ontzettend mooi park en heel uitgebreid met veel mogelijkheden. We zijn net thuisgekomen maar willen graag weer terug!

Mooi weekendje weg

Fam. Withagen
14-10-2018
  • Onderkomen9

Het is een mooi en prachtig park. Onze bungalow was super schoon en compleet. Alles was netjes verzorgd. Op het park heb je meer dan genoeg te doen voor jong en oud. Wij hebben een top weekend gehad en eigenlijk niks te klagen gehad. Het enigste wat tegenviel wat de temperatuur van het hoofdzwembad. Het is een geweldige aquamundo, maar stil zitten in het hoofdbad was niet te doen! Echt het was ijskoud. Wat super jammer is, want de rest was gewoon super. We komen zeker een keer terug, en dan hopen we dat ze het water ook op 31 graden hebben gezet netzoals in het buitenbad en kinderbad.

Beste familie Withagen,

Het doet ons een groot plezier te lezen dat u en uw familie een mooi weekendje beleefd hebben op ons park.

Uw bemerking over het zwembadwater wordt doorgegeven aan de parkleiding , zodat er in de toekomst in de mate van het mogelijke hiermee rekening gehouden kan worden.

Tot een volgende keer.

Met vriendelijke groeten,

Lekker ontspannend

Els Vanparijs
12-10-2018
  • Onderkomen10

Ik ben heel ontspannen thuisgekomen van een algemeen leuk weekend

Beste Els,

Super deze beste score van u te mogen krijgen. Bedankt!

We vinden het heel fijn te lezen dat CenterParcs heeft kunnen bijdragen aan een relaxte vakantie en dat u weer uitgerust en ontspannen naar huis kon terugkeren. Uw welbevinden op ons park is heel belangrijk en met uw beoordeling geeft u aan dat we hierin geslaagd zijn.

Tot een volgende keer op De Vossemeren.

Mooi park

Serena
11-10-2018
  • Onderkomen6

Huisjes zijn erg verouderd. Ingezakte bedden. Houten planken op de bank omdat deze doorgezakt is. Verder is het huisje prima. Huisje is wel schoon.

Zwembad is goed. Genoeg activiteiten voor jong en oud.

Beste Serena,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen op ons park.

We vinden het leuk te lezen dat u ons Aqua Mundo zwembad , de mooie parkligging en ons activiteiten programma goed vond.

Uw bemerkingen ivm de huisjes geven we door aan de betroffen dienst , zodat zij naar de toekomst verbeteringen kunnen proberen aanbrengen.

Tot weerziens,

Leuk zoals altijd!

Vanessa
11-10-2018
  • Onderkomen10

Kinderen vinden het super! Voor mama mag het allemaal wat warmer binnen...

Beste Vanessa,

Wat prettig te lezen dat u wederom een leuke vakantie had op ons park. We bedanken u dat u de tijd nam deze beoordeling te schrijven.

Het doet ons steeds een groot plezier als u als familie fijne belevenissen op De Vossemeren verzamelt. Daar doen we het voor.

We hopen dat u en uw kinderen in de nabije toekomst nogmaals kunnen komen genieten van alles wat ons park te bieden heeft .

Met vriendelijke groeten,

Twijfelgeval

Annie Dosfel
10-10-2018
  • Onderkomen7

Er is een wifi service 24 u op 24 om eventuele problemen te melden. Hebben hiervan gebruik gemaakt. Binnen de minuut antwoord gekregen en probleem werd direct opgelost.

Bungalows zijn ondertussen verouderd. De badkamer met douchegordijn is niet meer van deze tijd. De helft van het keukengerei ontbrak. Maar het meest storende was de indringende sigarettengeur in de bungalow die er tijdens gans ons verblijf is blijven hangen.

Beste Annie,

Hartelijk dank voor het geven van deze mooie score!

We zijn blij dat CenterParcs mocht bijdragen aan een fijne vakantie voor u en uw kinderen.

Het is natuurlijk jammer dat de bungalows niet helemaal aan uw verwachtingen voldeden . We hopen wel dat u dit ter plaatse gemeld heeft , zodat ons personeel de juiste acties kon ondernemen. Uw welbevinden staat voor ons op de eerste plaats.

Tot weerziens,

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs De Vossemeren in Lommel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs De Vossemeren zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.