Heusden Zolder

Reviews over Heusden Zolder

gezellig

Francis
    2-3-2009

Een gezellig dorpje Bolderberg met allerlei ontspanningsmogelijkheden. Ook voor de kinderen met Domein Bovy met zijn kabouterpad en kinderboerderij. Zijn wandelingen naar de oude Kluis en het autocircuit en de vijvers van Midden Limburg.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Feb 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zolder zelf is zeer groen met nog veel bossen en meren, is

van hest
    14-7-2007

Zolder zelf is zeer groen met nog veel bossen en meren, ook bekend is zijn racecircuit van Terlaemen. Er kunnen mooie wandeltochten en fietsroutes gemaakt worden. Het centrum zelf stelt niets voor. Qua horeca is zeker aan te raden De kleine lust (frituur en broodjesbar zoals je nog nooit geen broodjes gezien hebt. Elke tweede en vierde woensdag van de maand is er een grote multiculturele markt op de voormalige mijnterril. Leuk voor de kinderen is bovy (kabouterpad) Zolder is een leuke uitvalsbasis voor bezoekjes aan Bokrijk (groot openlucht museum en speeltuin), Plopsalandindoor en Hasselt stad

Gereisd Anders in juli 2007
Heusden Zolder scoort een 8,2 uit 10, op basis van 11 reviews