Camping Goolderheide

231 reviews over Camping Goolderheide in het Nederlands

fantastisch

kamiel
8-6-2018

Wij herkennen ons niet in de soms erg negatieve reacties, misschien kunnen die mensen beter op hotel gaan, het blijft toch kamperen. Wij vinden dit een fijne camping waar wij nu vier jaar elk jaar terug komen. De camping wordt elk jaar een stukje mooier. Er is genoeg te doen voor de kinderen, die amuseren zich ontzettend. Neen niet alles is perfect, maar je zit in het midden van de natuur en ieder jaar is er weer iets bijgekomen waardoor de camping steeds mooier wordt.

Slecht Slechter Slechts!

Hoe bedoel je er is genoeg te doen in de omgeving?!!

Hoe bedoel je vriendelijk personeel ?! Wie en waar zijn ze dan ?!

Hoe bedoel je een goed onderhouden camping ?!een water glijbaan waar het glasvezel van uitsteekt , dat is niet door slijtage van 1 seizoen badgasten gekomen hoor !!

Hoe bedoel je verwarmd zwembad ?! Door de zon ?!

Hoe bedoel je mooie camping ?! Het eerste straatje ?! Meer fort oranje bedoel je !

Drama !!!

Voor dat je denkt (al die 10en dien ze geven dat moet wel goed zijn !!!)

Not !!!!!

Ga eerst maar is kijken voordat je boekt !!!!

Nooit meer!

Clabau Dave
13-5-2018

Wij hadden met hemelvaartweekend een comfortplaats met privé sanitair geboekt. We kwamen de woensdag aan bleek dat de camping nog niet in orde was. Het zwembad waren ze nog aan het kuisen en ging pas donderdag open gaan. ( bijgevolg water de volgende dagen veel te koud +glijbanen werkten niet) gras op de campeervelden nergens afgereden. Ze reden heel de dag rond met machines om het park op te kuisen.dus veel lawaai.de winkel ging donderdag opengaan toen ik donderdagochtend aan de winkel stond moesten ze de winkel nog beginnen aanvullen. Niets was in orde de speelpleinen verouderd en in slechte staat. Toch iets positiefs de comfortplaatsen waren mooi gelegen en de nieuwe familie plaatsen zien er ook mooi uit. Kortom het kan een mooie camping zijn maar het moet veel beter gerund worden. Erg dat je de prijs voor het hoogseizoen moet betalen voor een camping die totaal niet in orde was. Voor ons nooit meer!

Slechtste camping van België

Marion
    7-5-2018

Vakantie park Goolderheide in bochelt in belgie.

Wij zijn op 5 en 6 mei 2018 op de Camping Goolderheide geweest. Deze hadden we gezien op internet en de camping zag er daar goed uit. Niets leek er op dat het anders zou zijn. Eenmaal daar aangekomen zijn we echt geschrokken.

1. Het sanitair echt heel erg vies

2. Winkel nog dicht

Staat niet op de site vermeld dat hij nu dicht is.

3. Geen eetgelegenheid

4.Geen water in zwembad.hemelvaart.

5.De speeltoestellen van hout bij de vijver zijn zo verrot dat het te gevaarlijk is voor de kinderen om er te spelen.

6. Het onderhoud is al een hele tijd niet gedaan, dat kan je aan alles zien.

7. Volg je het bordje hondenuitlaatplaats, blijkt het het pad langs de camping te zijn waar de caravans staan.

8. Ga je hiermee naar de receptie , worden er alleen schouders opgehaald van ach ja het 8s nu nog ook laagseizoen...

Terwijl we wel het volle pond moesten betalen!!!

Fantastisch verblijf gehad

Elise
    23-11-2017

Afgelopen zomer een fantastische vakantie gehad met onze kids. Mooie camping, mooie omgeving waar genoeg te doen is. De kids (en wij ook) hebben zich heel goed vermaakt in het zwembad. Lekker gegeten in het restaurant. Wij gaan zeker weer boeken voor de zomer 2018.

Fantastische camping

Marie Jeanne
    4-9-2017

Dit is het derde jaar op rij dat we de camping bezoeken. Zeer vriendelijk personeel, we worden er met open armen ontvangen. De kids hebben het ontzettend naar hun zin, er is voldoende animatie, je hebt 3 zwembaden. Er is voor ons samen als gezin ook voldoende te doen, een speurtocht, skelter em erin etc... De comfortplaatsen zijn prachtig en de toiletgebouwen zijn dichtbij.

We kijken al uit naar onze vakantie in 2018

Super leuk!!

Henk
    29-8-2017

Leuke camping. Wij hebben ons super geamuseerd met de speurtocht! Dankuwel aan de vrijwilligers die dit allemaal organiseren. Zwembad is groot en leuk voor de kinderen als voor de volwassen. Animatie team is top. Wij hebben geen last of lawaai ondervonden. Wij komen zeker terug!!! Mooie camping.

2 de keer en weer genoten

Marianne
    29-8-2017

We hadden een stacaravan gehuurd voor tweede jaar op rij. is fijne camping wel groot maar heerlijk rustig. met een mooi uitzicht op de weilanden achter de camping. Overdag veel vertier voor de kids. eet drink geleden heden zijn matig, zodra de friettent open gaat hangt er een vreselijke vet lucht. zowel in café en restaurant kan alleen maar contant afgerekend dit vonden wij best jammer.

Zwembad is top, maar bij drukte zou een extra badmeester raadzaam zijn.

verrassend fijn

jeroen
    25-8-2017

camperen hier was een feest aan t meer.prachtig,mooi zwembad fijne sfeer gezellig terras je voelt je echt op vakantie

Grote, rustige camping. Leuk bij mooi weer.

Familie K
    18-8-2017

Hele grote camping, maar extreem rustig. Camping is oud, maar wel schoon en wordt goed onderhouden. Heel veel (vooral oude) vast gasten. Ook wel wat hangjeugd, maar geen last van gehad. Mooi, verwarmd zwembad. Grote mooie visvijver. De kinderboerderij en klimbaan zijn nooit open. Bij mooi weer heb er je een fantastische vakantie. Bij regen is er eigenlijk niets te doen. Ze hebben niets overdekt voor de kinderen, op de knutselclub voor de kleintjes in de morgen na. De campingwinkel is zeer beperkt. Is maar tot 17 uur open. Broodjes moet je bestellen. Er zijn wel diverse grote supermarkten in de buurt. Wij hadden een huuraccommodatie via touroperator geboekt. Jammer dat we bij aankomst alsnog ook EUR 25,- schoonmaakkosten moesten betalen. Dit stond nergens vermeld. Toen ik daar wat van zei, werd er een vaag excuus verteld over de provisie die ze dan aan de touroperator moesten betalen. Hier meer klachten over gehad, maar de site was nog niet aangepast. We hadden een hele mooie nieuwe stacaravan. Elke dag animatie voor iedereen. Heel groot restaurant, waar niets te doen is, maar wel heel goed. Ook de afhaalpizza. Ook de Snackbar was prima. Leuke camping als je mooi weer hebt, anders niets in de buurt waar je met de kinderen heen kan.

We hebben een aantal aanbieders voor Goolderheide voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Goolderheide in Bocholt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Goolderheide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Goolderheide scoort een 6.54 uit 10 op basis van 234 reviews.