Camping Goolderheide

Camping Goolderheide
6,4

243 reviews over Camping Goolderheide in het Nederlands

Met jonge kinderen

geen 4,5 sterren camping, max 2,5 tot 3 sterren!.

Fam. de Vries
5-9-2018

Camping in ontwikkeling. Deel mooi onder de bomen en deel voor kinderen. Deel achter op de camping en deel voor vaste gasten erg toe aan onderhoud en vervanging

Heerlijke vakantie gehad!

Diepenbroek
20-8-2018

Geboekt bij vacansoleil waar de recensies goed waren, later gekeken hier op zoover waardoor wij een beetje met lood in de schoenen vertrokken. Ik denk dat de mensen die een slechte recensie neerzetten beter een luxe hotel kunnen boeken. Oké, het sanitair is gedateerd maar wel schoon, het wordt wel een keer of 5/6 per dag schoon gemaakt. De toiletten sluiten om 22:30 uur maar de nacht toiletten gaan dan open. Dit is omdat anders jongeren de boel vernietigen. Winkeltje is idd beperkt maar er zitten grote supermarkten op 5 minuten afstand. Broodjes kun je gewoon bestellen. Animatie was voor onze kids van 2 en 4 top, zwembaden en speeltuinen helemaal super! Minpunt is wel dat je nergens kunt pinnen op de camping maar een pinautomaat zit niet heel ver weg van de camping. Ook de snackbar is aan vervanging toe!

Heerlijk

Danny Oomen
16-8-2018

Super leuke camping, eind Juni een stacaravan gekocht! De kinderen vinden het heerlijk, ze kunnen lekker de hele dag vrij spelen in de speeltuin en het zwembad!

Mensen die hier negatief schrijven kunnen beter naar een camping of een hotel gaan!

Er kunnen zeker nog dingen verbeterd worden, maar het blijft een camping in de bossen!

En de frieten vind ik heerlijk, echte Belgische friet

Fijne vakantie gehad

Kj
13-8-2018

Voordat we gingen de recensies gelezen en geloof me, ik ging bijna met lood in mn schoenen naar deze camping.

Maar wat hebben we een super fijne vakantie gehad.

We zaten erg dicht bij het sanitair gebouw, sanitair is verouderd maar schoon, werd ook zeker wel 4x dgs ( als het niet meer is ) gepoetst.

Personeel hartstikke vriendelijk, valt niks over te zeggen.

Winkeltje een klein assortiment, maar in het dorp zit ook nog een Aldi.

Voor de kids leuke animatie.

Kortom wij hebben genoten en onze kinders van 5 en 7 al helemaal

Heerlijk hier!

Vdh
4-8-2018

Camping Goolderheide : prima vakantieplek ,aanrader met deze temperaturen .Het zwembad is zelfs bij topdrukte een aangename plek om enkele uren door te brengen.Familieveld : super speeltuin voor je deur.

Winkeltje prima voor hoognodige boodschap en brood. Bestellen is niet nodig als je op tijd gaat.

Vriendelijk personeel, fijn terras bij het zwembad, kortom GOED!

Super verblijf

Ward
3-8-2018

Net teruggekomen van onze zomervakantie op camping Goolderheide. Deze camping ligt net over de grens bij Eindhoven/Weert, voor ons niet te ver rijden. Als je het terrein oprijdt heb je rechts de voorzieningen en links verschillende kampeervelden. Wij hadden een comfortplaats, de plaatsen met privé sanitair waren al volgeboekt. Op onze plaats hadden we zon en schaduw en voldoende ruimte voor een grote tent, een bijzettent en de auto. Sanitair is niet splinternieuw, maar het is allemaal schoon en netjes. Fietsen meenemen is een aanrader, zowel voor op het terrein als voor het maken van een tocht door de omgeving. De vriendelijke mensen bij de receptie hebben informatie over fiets- en wandelroutes. Ze starten bij de camping. Er zijn drie zwembaden, twee voor kleinere kinderen.

Niet meer voor ons.

GJ
1-8-2018

Enige mooie was uitzicht uit onze caravan over de velden heen.

Winkel zeer beperkt assortiment.

Frituur vet, vet, vet. Niet te eten.

Zwembad kleine voldoende. Wel twee leuke baden voor de kleintjes.

Vaste stacaravans overheersen echter gedeelte ziet er onverzorgd uit.

Leuke vakantie geboekt, maar we hebben geboekt via een touroperator dan verwacht je meer dan het uiteindelijk was.

Zwembad was echt super, nu waren wij er ook in hele warme dagen dus hebben we ons enkel heel goed vermaakt in het zwembad.

Waren wat rare verassingen vanuit de camping; ineens extra kosten, onaardig personeel, onkundig personeel, alles duurde lang en ze hebben geen kennis van zaken.

Nergens op de camping kan je pinnen, niet in de winkels, niet bij de receptie en niet in de horeca.

Veel speelgelegenheid, echter alles is oud en kapot.

Wij zijn er midden in het hoogseizoen en bijna geen kinderen in de speeltuin. Erg jammer.

En wat toch jammer is, grootste deel is bezet door vaste gasten, welke ook nog op de mooiste locatie van het park zit (nabij de horeca en zwembaden).

Ik zou zeggen; nieuwe camping uitbaters en een inverstering... Dan moet alles goed komen! Maar voor ons niet weer.

Nooit meer!!

Andrea
30-7-2018

Net terug van een lang weekend Goolderheide. Nou dat dit een 4,5 sterren camping is snap ik niks van! Nooit meer, wat een oude bende is het. Klein winkeltje met de hoognodige producten, Snackbar als die open gaat ruik je die al 1 km afstand. Het restaurant erg groot en daardoor onpersoonlijk, personeel draagt geen kleding met loge. In de kantine wordt binnen gerookt.... lijkt wel een bruin cafe. Het animatie gebeuren wordt omgeroepen over de camping of door middel van een aanplakbiljet kenbaar gemaakt. Het animatie wordt gehouden in een grote tent, wat een zooitje en het komt totaal niet professioneel over. Het sanitair gebeuren sluit al om half 11, is erg gedateerd en erg hangt een urine lucht bij binnenkomst. De zwembaden zien er op het oog mooi uit maar wel achterstallig onderhoud. De speeltuinen zijn verrot op het strandbad. Wij stonden op een nieuw familiekampeerveld, dit was erg leuk met nieuwe speeltuintjes. Dat was het enige.

Afschuwelijk

Jacob
16-7-2018

Kinderen hebben zich goed vermaakt in het overdekte zwembad en het skatebaantje. In het zwemmeertje is niet te zwemmen ivm de algen die er in groeien. Dan maar een biertje op het terras, bediening om te janken.. heel veel vakantiekrachten die elk hun eigen taakje hebben, behalve bestelling opnemen. De lucht van oud frituurvet is niet te harden. Het alternatief dan maar, een drankje voor je tent. Oh, de tokkies naast ons hebben ook nog vrienden meegenomen (die ook al jaaaren hier komen), wat een walgelijk ordinair publiek komt er op deze camping. Zondagochtend zsm weer naar huis.

Nooit meer zoiets!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Goolderheide in Bocholt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Goolderheide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.