Géén boekingskosten

Camping Goolderheide

BelgiëLimburg (België)Bocholt

We hebben de beste aanbieders voor Camping Goolderheide voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 639 reviews

Meer camping info

639 Reviews over Goolderheide

• 8Iris18-09-2022

Goed verblijf

Plus : zeker en vast het behulpzame en vriendelijke personeel ! Kleine min : de caravan is netjes, toch kan het iets properder.

• 7Eetgelegenheden
  • 8Paul11-09-2022

Mooie Camping in het Groen

Verblijf was geweldig mede dankzij na-zomer tarief! Minder: -Sanitair was wel schoon maar gedateerd -Verlichting s'nachts nabij sanitairgebouw onder de maat -Op camping polsbandje verplicht (er wordt op gehandhaaft) Positief: -Grote kampeerplaatsen -Heel veel schaduw, dus ideaal bij hittegolf -Camping overzichtelijk ingedeeld

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Stefanie van der Heiden09-09-2022

Fijn park met mooie natuur

Een hele fijne midweek gehad in een luxe chalet, eind van het zomer seizoen was het al wat rustiger op het park. Heel fijn die rust! Wel waren faciliteiten beperkt open omdat het einde seizoen was. 10 minuutjes van het park een prachtige supermarkt van de gele gigant. Verder hebben we ons goed vermaakt in de streek via social deal. Lekker gezwommen bij Lago, het buiten zwembad op het park was echt heel mooi en schoon! Ook voor de kleinste kids TOP! Het winkeltje was zo goed als leeg verkocht, de verse broodjes waren belachelijk duur. De kinderboerderij was beperkt open, helaas niet kunnen bezichtigen. Restaurant was alleen open voor afhaal, hier niets genuttigd ivm beperkte openingstijden. Frituur was ook heel beperkt helaas en de fietsverhuur voor kinderfietsen was niet veel en wat er was was gammel. Ik neem aan dat het anders is midden in het seizoen wanneer alles 100% draait. We komen wel nog een keer terug!!

• 5Eetgelegenheden
  • 8Bert01-09-2022

Zeer fijne camping

We hebben 5 geweldige dagen gekampeerd. Doordat er zoveel te doen was hebben we geeneens heel de camping gezien. De voorzieningen zijn wat je van een camping mag verwachten. Het familieveld had ik nog nergens anders gezien maar wat een prima concept! Klein minpuntje: vervang de papieren toegangsbandjes door degelijke stoffen, die zijn een pak aangenamer om te dragen.

• 5Weijmans31-08-2022

Waardeloos

Wat een waardeloze camping. Zeer onvriendelijk personeel. Winkel leeg. Pinnen alleen bij de receptie en alleen voor 19.00. Café waar ze softijs verkopen. Hoef je in de avond na 19.00 niet aan te denken, want ja ze hebben net opgeruimd. Speeltuin en Klimpark gewoon gevaarlijk. Mooi Zwembad maar ijskoud. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Ons zien ze nooit meer.

• 2Eetgelegenheden
  • 9Daniel30-08-2022

Aanrader 100%

Hele leuke camping, midden in het bos. Animatie voor groot en klein in juli en augustus. Sanitair is proper, zou naar horen zeggen vernieuwd worden in het najaar? Je kan hier ook leuke fiets en wandel routes doen, deze starten aan de ingang van de camping. Winkels vlakbij, voor ons ook een pluspunt! Wij komen hier graag

• 10Fam. Conings28-08-2022

Verrassend superleuk

Zeer leuke camping met ruime goed verzorgde plaatsen wij stonden met de kinderen op het familieveld hierop bevind zich een mooie ruime speeltuin het animatieprogramma was leuk met de typetjes Rickfried en de Golerien de kinderen waren er gek van. Toiletgebouwen qua inrichting wat verouderd maar wel proper. Eetgelegenheden waren er aanwezig frituur met een goede Belgische friet restaurant zeer goed zeker de goolderburger en de chickenwings vielen in de smaak Goolderheide wij komen volgend jaar zeker een weekje terug.

• 10Eetgelegenheden
  • 8Frank28-08-2022

Zeer tevreden over ruime high comfort plaats

Groot en leuk park met vanalles te doen voor de jeugd en voor ouderen. Wel veel honden geblaf en wat overlast van een wat grotere groep jongeren.

• 7Eetgelegenheden
  • 6Paulien27-08-2022

Mooi familie park

Het is een mooi familie park met een prachtig zwembad en leuke speeltuinen. Wij stonden op het familie veld en wij vonden het jammer dat de "weg" van allemaal stenen waren. Ook was het sanitair ver lopen voor de kids. Het sanitair was ook erg verouderd en smerig. De toiletpotten waren gescheurd of het water liep door. Er werd 3x per dag schoongemaakt maar zichtbaar met de Franse slag. Er is in de omgeving van de camping weinig te doen, souvenirs zijn er ook niet te vinden. Verder ruime plekken met veel speelplezier voor de kinderen!

• 1Staat v/h sanitair
  • 8Johan27-08-2022

Camping met veel ontspanningsmogelijkheden.

Zeer aangename omgeving. Mooi om te staan. Minpuntjes zijn de douches. Door de hoge waterdruk en de verouderde sproeikoppen is douchen zeer onaangenaam en zelfs pijnlijk. Ook de slechte mobile data ontvangst is een minpunt maar daar kan de camping weinig aan doen (denk ik).

• 4Staat v/h sanitair

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (3)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)