Vakantiepark Sunparks Kempense Meren

Vakantiepark Sunparks Kempense Meren
7,6

• Activiteiten7,3
  • Onderkomen7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Sunparks Kempense Meren voor je op een rij gezet:

3007 reviews over Vakantiepark Sunparks Kempense Meren in het Nederlands

Fantastische vakantie met de kleinkinderen

Guy van Herck
18-6-2018
  • Onderkomen9

Voor onze 2de maal een super á Leuk verblijf gehad in een leuke bungalow aan het water . De bungalow was proper bij aankomst maar niet clean ,alles wat je nodig hebt was er . We hadden met ontbijt geboekt dit was dik in orde . Het zwembad en het park was leuk en goed onderhouden maar op sommige plaatsen wel aan renovatie toe, over het restaurant kan ik niets zeggen want ben er niet geweest . Het personeel niets dan lof vriendelijk en hulpzaam . Een echt goed en leuk verlof gehad met de kleinkindjes Een Tipje een uitstapje maken met de kindjes naar het Zilvermeer ligt op 2km van het park goedkope inkom ,zeer grote speeltuin grote zwemvijver en tof terras

Mooi schoon huisje, prima bevallen!

Fam. Oostdijk
7-6-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Wij zijn in april naar Sunparks geweest met onze dochters (0,5 jaar en 3 jaar) en met opa en oma.

We hadden een 8 persoonshuisje met beneden 1 slaapkamer en op de bovenverdieping nog 3.

Beneden en boven een badkamer.

Het huisje was schoon en ruimtelijk ingericht en prima bedden!

We zijn al een paar keer bij verschillende parken van andere keten geweest en daar kan die keten nog een voorbeeld aan nemen!

Terug naar de natuur en rust!

Ilvy
7-6-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Bij aankomst was alles weer goed geregeld en de online registratie zorgt dat je vakantie meteen kan starten. Sociale media wordt goed ingezet waardoor je zowel telefonisch als via whatsapp contact kan opnemen met de medewerkers. Ze gewoon aanspreken kan ook. Dit waren ook positieve contacten.

In het huisje heb je alles wat je nodig hebt. Er is de vrije keuze om alles mee te nemen of gebruik te maken van de shop waar je alle lekkernijen kan vinden. Is er toch iets niet in orde? Gewoon even laten weten en je wordt geholpen. Doordat alle service praktisch geregeld werd (online registratie voor aankomst, inleveren pasjes bij de uitgang) was er geen tamtam. Je komt aan, krijgt de uitleg en geniet meteen van je vakantie.

Ons hondje ging ook mee. Zij kreeg zelfs een welkomstpakketje mét snoepje. Als hondenmama zorgt deze attente extra natuurlijk voor extra punten!

super hard genieten

fam. Fiesack
  • Onderkomen9

We verbleven een eerste maal in het hotel ipv in een huisje en het is voor ons reuze goed meegevallen , in de ochtend gewoon naar beneden en de dag gestart met een lekker ontbijt .

Bij slecht weer is dit zeker ook een prima oplossing , want je hoeft niet eens buiten te gaan om te gaan zwemmen ,alles bevindt zich onder het hotel gedeelte

maar eens in je kamer heb je hier geen last van .

we komen zeker nog eens terug !

Zeer geslaagd

Vincent
  • Onderkomen8

Prijs kwaliteit zeer goed.

Heidi Swerts
  • Onderkomen9

Wij vonden alles heel goed. De ligging van het huisje, het huisje zelf.

Zeer geslaagd!

TVanAcker
3-6-2018
  • Onderkomen7

Voor ons was het de ideale korte dicht bij huis vakantie in een mooie omgeving. Tal van redenen waarom we voor Sunparks gekozen hebben: zelf aantal nachten kunnen kiezen, fiets en wandelroutes vlakbij, ruime accomodatie aan een zeer redelijke prijs/kwaliteit...

Het toegangsuur wordt strikt nageleefd dus volgende keer zullen we pas aankomen rond 15u

Aangenaam verblijf

Samira
31-5-2018
  • Onderkomen7

leuk verblijf voor gezinnen met kleine kinderen. het zwembad is leuk en voldoende gevarieerd. leuke wandelmogelijkheden zonder dat die te lang hoeven te zijn voor de zeer kleine beentjes. spelen aan het water viel ook in de smaak. leuke fietstochten gedaan.

een minpunt vonden we het gebrek aan voldoende speelpleinen voor de kinderen. je moet telkens naar het centraal gedeelte gaan. Dat zou meer mogen aanwezig zijn tussen de huizen.

Sunparks team, General Manager , 6-6-2018

Beste Samira,

Hartelijk dank voor deze mooie review.

We vinden het leuk te lezen dat jullie hebben genoten van een aangenaam verblijf op Kempense Meren.

De Aquafun is zeker en vast een van de vele troeven waarover het park beschikt, uren speelplezier gegarandeerd voor de kinderen. Net zoals het mooie, grote meer, heerlijk wandelen daar, inderdaad.

Uw feedback betreffende de speelpleinen zullen we zeker doorgeven aan de parkleiding, zodat zij deze verder mee kunnen nemen voor de optimalisatie van hun park.

We hopen jullie in de toekomst zeker nog eens te mogen verwelkomen op Kempense Meren.

Leuke rustige vakantie

Inge
29-5-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Het zwembad is de grote troef van dit park, er is ook een binnenspeeltuin maar door het goede weer zijn we hier niet geraakt. De buitenspeeltuin is klein. Mooie omgeving om te wandelen en het recreatiedomein Zilvermeer ligt aan de overkant.
Sunparks team, General Manager , 31-5-2018

Beste Inge,

Bedankt voor deze mooie review.

De Aquafun van Kempense Meren is samen met het grote meer op het park zeker en vast één van de vele troeven waarover het park beschikt.

Heerlijk wandelen of fietsen in de buurt, veel leuke bezienswaardigheden of plekjes in de buurt die zeker een bezoekje waard zijn, zoals het Zilvermeer.

We hopen jullie zeker nog eens te mogen verwelkomen op Kempense Meren.

Sunparks team

Zeer leuk zeker voor onze kleinkinderen

Moreels beni
27-5-2018
  • Onderkomen8

Had met niks problemen , hadden geboekt online hebben direct respons gehad alles was geregeld via computer toen we er aan kwamen kregen we direct onze sleutel met alles erbij qua uitleg enige wat wel wat moielijk was is dat je pas binnenmag rond 3 uur en dan word het niet makkelijk om uit te laden met al die autos die langs komen om plaats te vinden
Sunparks team, General Manager , 30-5-2018

Beste Beni Moreels,

Bedankt voor deze mooie score.

Wat leuk dat jullie samen met de kleinkinderen een leuk verblijf hebben gehad op Kempense Meren.

Het is inderdaad fijn, dat wanneer u aankomt op het park, u onmiddellijk de sleutel ontvangt, zonder teveel omwegen of papierwerk wat nog in orde gebracht dient te worden. Zo kan uw vakantie meteen beginnen bij aankomst.

De meeste gasten staan inderdaad te popelen om vanaf 15 uur meteen het park op te gaan om hun vakantiehuis te betreden. Dat kan dus, in drukke periodes, wel al eens wat drukte met zich meebrengen tijdens het uitladen van de auto's op aankomstdagen.

Indien u niet gehaast bent om in uw vakantiehuis in te trekken, kunt u natuurlijk steeds eerst gebruik maken van één van de vele faciliteiten op het park (waar u op dag van aankomst al vanaf 's morgens gebruik van mag maken). U kunt dan op een later (en rustiger) tijdstip met de wagen tot aan uw vakantiehuis rijden om uw spullen uit de wagen te halen.

Hopelijk hebben jullie mogen genieten van de vele activiteiten en faciliteiten die het park te bieden heeft.en mogen we jullie in de toekomst zeker nog verwelkomen!

Sunparks team

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sunparks Kempense Meren in Mol (Kempen), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sunparks Kempense Meren zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Sunparks Kempense Meren scoort een 7.56 uit 10 op basis van 3126 reviews.