Vakantiepark Sunparks Kempense Meren ***

7,5

Weer vandaag4°-5°

• Activiteiten7,3
  • Onderkomen7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Sunparks Kempense Meren voor je op een rij gezet:

2908 reviews over Vakantiepark Sunparks Kempense Meren in het Nederlands

• Onderkomen9

Wij genieten telkens weer van ons verblijf in Sunparks Kempense Meren!

Een supervriendelijke ontvangst werd gevolgd door een prachtige hotelkamer. De kamer was netjes, proper, en er was zelfs een kleine frigo aanwezig. Ondanks dat we maar drie dagen (twee nachten) bleven en ik, gezien de korte periode, geen schoonmaak verwachtte, werd er op dag 2 even schoon gemaakt en ook onze handdoeken werden vervangen. Zeer fijn!

Het ontbijt was ook meer dan in orde. Verse producten en veel keuze. Ondanks dat we in een zeer rustige periode gegaan zijn (net na de kerstvakantie) waren er elke dag minimaal 2 restaurants open. Ook hier was het eten meer dan oké. Lekker en verse maaltijden voor een redelijke prijs. Zet daarnaast de vriendelijke bediening en ook dit is top!

Dankzij de handige brochure die we bij aankomst kregen, wisten we ook exact wanneer welk restaurant, het zwembad, ... open waren. Voor elke andere vraag die er zou kunnen zijn, stonden de medewerkers steeds met een glimlach tot onze beschikking.

In het zwembad zijn ten allen tijde voldoende redders aanwezig die hun werk serieus nemen en zeer alert zijn. Het zwembad en de kleedkamers zijn zeker ook in orde. Heel fijn is ook dat er voldoende ruimte is om je haren te borstelen en er goede haardrogers zijn. Zo kan je zelfs op koude dagen, na het uitchecken, nog gaan zwemmen zonder je zorgen te maken over je natte haren.

Buiten het hotel (waar wij verbleven) is een prachtig domein. Hier kunnen wij enorm genieten van de prachtige natuur en helemaal tot rust komen. Voor ons is dit even weg van het hectische leven van alledag om onze batterijen weer op te laden.

Het was een topverblijf, dat nog aangenamer werd gemaakt door de aanstekelijke vrolijk- en vriendelijkheid van de medewerkers!

Wij komen zeker terug!

Een heel leuk vakantiepark.

Veronique, 15-2-2018
  • Onderkomen8

Er is van alles te doen en licht in een mooie omgeving van bos en stad/dorpjes. De huisjes zijn prettig om in te verblijven.

Ontspannen vakantie, omgeven door natuur

An, 13-2-2018
  • Onderkomen8

Vakantiepark Sunparks Kempense Meren is een verzorgd park. De huisjes zijn netjes. Er is aandacht voor de natuur. Vriendelijk personeel, correcte service.

vakantie op de kempense meren

h.v.d.laar, 13-2-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

vakantiepark de Kempense meren is echt een aanrader wij zullen hier zeker weer naar toe gaan.je komt hier echt tot rust.

Vriendelijk en behulpzaam met mooie accommodatie's

Everaert Claudine, 13-2-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

De accommodatie's zijn heel goed uitgerust. Je vind er alles wat je nodig hebt. Onze accommodatie was dicht bij het meer. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Prijs en kwaliteit vallen heel goed mee. Er zijn verschillende restaurants. Voor de kinderen heb je daar een speelruimte waar ze trampoline kunnen springen. Een klimtoestel en dergelijke. De kamers zijn in heel goede staat. De accommodatie waar wij hebben gezeten was voor ons kleinkind van 6 jaar heel goed. Wij hadden niet speciaal een kinderaccommodatie gekozen maar het was er heel veilig voor ons kleinkind. Het park is autovrij en dat is een pluspunt. We vonden het super leuk en gezellig. Voor herhaling vatbaar. Vriendelijke groeten en bedankt

Prima in deze prijsklasse

Fam Verluinen, 13-2-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7

Prima park, goede prijs/kwaliteit verhouding. leuke huisjes met voldoende privacy. Gedateerd maar schoon. Zwembad leuk en uitdagend. Als je echt een luxe en perfect onderhouden park zoekt moet je hier niet naar toe gaan. Je moet denken aan een slecht onderhouden centre parcs (wel schoon) met gedateerde faciliteiten, maar daarvoor zit je dan ook in een lagere prijsklasse en moet je daar niet over zeuren. Wij hebben ons prima vermaakt gedurende een weekend! Ook buiten het park leuke dingen te doen met kinderen zoals uitdagende wandelroutes met schatzoeken. Een aanrader voor een weekendje weg voor een nette prijs.

Voor herhaling vatbaar

Bart Couckuyt, 6-2-2018

Zeer kindvriendelijk , heel proper onderhouden , vriendelijke ontvangst

Voor herhaling vatbaar

Johan Dehandschutter, 6-2-2018
  • Onderkomen7

Een midweek na de nieuwjaarsdagen, vluchtend van alle eindejaarsgewoel was een uitstekende keuze. Een voltreffer.

Fijn familiepark met een prachtige ligging.

Miranda, 6-2-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Vakantiepark De Kempense Meren is een mooi park. We zijn al bij meerdere parken van Sunparks geweest. Maar door de ligging van dit park aan een prachtig meer maakt het net iets specialer. Ook de plaza en het zwembad zijn van goede kwaliteit en het ziet er allemaal keurig uit. Wij als ouders en de jongens hebben ons dan ook prima vermaakt bij het meer en in het mooie en uitgebreide zwemparadijs. Je krijgt echt waar voro je geld, je zit qua prijs net onder het centerparcsniveau, maar het doet er zeker niet vanaf. Ook als je de rust zoekt, je kunt langs het meer wandelen en dat is heel fijn.

Vreselijk koud!

Pascal, 4-2-2018
  • Onderkomen3

Het park en de huisjes zijn sterk verouderd. Ons huisje lag direct bij het kleine winkelcentrum en had drie grote slaapkamers. Bij binnenkomst was het er koud en het bleef ook koud. De temperatuur in het huisje kwam niet boven de 19 graden. Dat is koud omdat het ook erg tochtig was. Gelukkig was er een openenhaard die voor warmte zorgde. De verwarmingen leken niet te zijn afgevuld of ontlucht en ratelde zo erg dat je er niet door kon slapen. De deuren van de keukenkastjes hingen scheef en er is geen vaatwasser.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sunparks Kempense Meren in Mol (Kempen), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sunparks Kempense Meren zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Sunparks Kempense Meren scoort een 7.51 uit 10 op basis van 3026 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: