Vakantiepark Sunparks Kempense Meren

Vakantiepark Sunparks Kempense Meren

• Activiteiten7,6
  • Onderkomen7,6

Omschrijving
Gelegen in een groene en bosrijke omgeving aan het meer ligt Sunparks Kempense Meren. Met het zwembad, een bowlingbaan, minigolf en een kinderboerderij is er genoeg te doen op het park. De omgeving is perfect om te gaan wandelen of fietsen. Bezoek de plaatsen Mol of Lommel in de buurt of beklim de Sas 4 toren.

We hebben een aantal aanbieders voor Sunparks Kempense Meren voor je op een rij gezet:

Laatste review

Goed verzorgd park

Tamara,
14-12-2018
  • Onderkomen8

Van 7 tot 10 december zijn wij met 2 volwassenen en 1 kind van 5 jaar een weekendje op dit park geweest. Wij hadden een 4 persoons exclusive villa geboekt. Ruime woonkamer/keuken, mooie badkamer en ruime slaapkamers. Tevens is er voor kinderen een opstapje aanwezig zodat ze gemakkelijk zelf aan de wasbak kunnen komen. Pluspunt boven en beneden bij de trap een traphekje. Goede bedden. Ons huisje lag dicht bij de Plaza. Leuk zwembad waar je gratis gebruik kunt maken van zwemvestjes. Diverse glijbanen. Diverse restaurants waar je gezellig kunt zitten en eten. Vrij grote supermarkt met ruim assortiment, wel vrij hoge prijzen maar ideaal als je wat vergeten bent. Vriendelijk personeel. Autovrij park, maar ruime parkeerplaatsen beschikbaar. Speeltuin buiten vrij klein. Indoorspeeltuin valt tegen, voor de trampolines moet je betalen. Door de vele Kerstverlichting zowel binnen als buiten rondom de Plaza kreeg je meteen het Kerstgevoel.

Kenmerken

Goed verzorgd park

Tamara,
14-12-2018
  • Onderkomen8

Fijne vakantie gehad wij komen hier zeker og eens

PJM ferfers,

Vriendelijkheid personeel uitmuitend.

Veel natuur en wandel gelegenheid op en rond het park.

Hier en daar is wel wat klein onderhoud nodig maar dit was niet echt storend.

Goed verzorgd!

Dennis,
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Leuke park! Genoeg te doen!

Goed verzorgde huisje met alles erop en aan.

Bungalow.net

Fijne vakantie op leuk park

Irma,
  • Onderkomen7

Het zwembad vond onze jeugd, 13 plus, echt prima. Veel glijbanen en de wildwaterbaan was ook in trek. Iedere dag geweest. Het huisje was wel wat verouderd maar wel schoon. Ook de badkamer was prima, geen vieze kitranden etc. Kortom een fijne vakantie!

Leuk zwembad en mooie omgeving

A.Schipper,
  • Onderkomen8

Ontbijt in de plaza is fantastisch

Henk en Irene van Oostrum,
  • Onderkomen7

De ligging van het park is geweldig , omgeving ook mooi en gezellig .....

Ik heb goed kunnen uitrusten .

Willem van Heeschvelde,
6-12-2018
  • Onderkomen8

Het ontbijt was erg goed verzorgd .

Een min punt wat minder saunan met badkleding dagen

Tevreden

Van der heijden,
19-11-2018
  • Onderkomen7

Ondanks dat de recencies niet goed waren hebben wij t super naar ons zin gehad! Het zijn superleuke huisjes en ze zijn schoon! Hier en daar wel een beetje verouderd (o.a de badkamer) maar verder hartstikke netjes! De bedden lagen heerlijk, het zwembad is leuk, en er is genoeg te doen op het park, maar ook rondom het park! Wij komen zeker een keer terug!

Erg ontspannend vertoeven in de natuur.

L.S.,
18-11-2018
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

Voor de natuurliefhebbers is het verblijf in Mol een echte aanrader; wandelroutes op maat of gezellig ontspannen aan het meer,.. voor ieder wat wilt. De faciliteiten van de basis woning zijn voldoende om hier een aangenaam verblijf op af te kunnen stemmen.. Check op voorhand de voorzieningen van de keuken om niet voor verrassingen te staan (bv. geen oven). Het personeel is vriendelijk en verschaft voldoende informatie. De dame van de klantenservice is oprecht warmhartig.

Plezant , van alles te doen, aanrader !

Alfred,
18-11-2018
  • Activiteiten8

Park was proper, goed van eten in de restaurants, mooi om te wandelen of te fietsen, pluspunt is dat onze 2 honden erbij waren.

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sunparks Kempense Meren in Mol (Kempen), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sunparks Kempense Meren zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.