Vakantiepark Sunparks Kempense Meren

Vakantiepark Sunparks Kempense Meren
7,5

• Activiteiten7,3
  • Onderkomen7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Sunparks Kempense Meren voor je op een rij gezet:

2958 reviews over Vakantiepark Sunparks Kempense Meren in het Nederlands

Wij hebben ons fantastisch geamuseerd

Eric, 17-4-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Park is zeer goed gelegen voor te wandelen en fietsen in de omgeving

Het zelfbediening restaurant was niet volledig wat we verwachten

Alsof je op vakantie in Roemenië bent.....

Suzanne, 15-4-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Oud, vies, onverzorgd, saai, duur..... kortom, geen aanrader!!! Plezier maak jezelf, dus dat hebben we gehad, maar wel in een oud, vies huisje, waar de helft kapot was ( de receptie heeft een aantal punten wel direct opgelost dus de service was prima). Het park biedt weinig qua speelmogelijkheden en de winkel is schrikbarend duur. Elders boodschappen doen is een goed idee maar dan moet je je boodschappen wel 5 km mee het park over sjouwen want je mag met je auto het park niet op.

Daarnaast waan je je ergens in Roemenië..... En dat is dan niet vanwege de natuur.....

Super gezellig!

Els, 15-4-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Het personeel is zoooo aardig. Ook telefonisch werd ik heel vriendelijk geholpen.

Wij zijn met onze kinderen en kleinkind geweest en het was een heerlijk weekend. Het huisje was prima. Een overvloed aan servies. Wat er niet was hebben we gevraagd en dat kregen we ook meteen. Niks was de mensen van Kempense Meren te veel.

Dank je wel voor een heerlijk weekend.

Fijne midweek gehad

Annemiek, 13-4-2018
  • Onderkomen10

Wij zijn net terug van een midweekje Sunparcs. Wij hadden een excellent huisje gehuurd. Super schattig huisje, heel schoon met alles er op en eraan. Leuk zwembad ook. Wij zijn super tevreden

Een heel ontspannende familiale vakantie

Eva Degroote, 12-4-2018
  • Onderkomen10

Het was een heel gezellig en goed onderhouden park. Het personeel stond altijd klaar om te helpen. We waren met familie op vakantie en iedereen kon altijd iets doen dat hij of zij leuk vond. Gaan bowlen, zwemmen of wandelen zijn enkele activiteiten die we gedaan hebben en die ons heel sterk bevallen zijn. Alles was ook proper toen we toekwamen in ons huisje, dus zeer leuk!

Een weekend vol onvergetelijke momenten

Sylvia Van Gansbeke, 12-4-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Het allerleukste is dat zowel de grootsten als de kleinsten hun er enorm kunnen amuseren!

Vriendelijke personeel, propere vakantiehuizen, ENORM veel activiteiten, mooi park,.. Zowel 100% ontspanning als plezier! Een dikke aanrader!

Zeer teleurstellend

Els, 5-4-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Bij aankomst stelden we vast dat de vloer nog zeer vuil was,veel zand.we hebben zelf het hef in handen genomen en willen stofzuigen.deze stofzuiger blaasde meer zand terug uit dan hij opzoog.toen we een serieuze vochtplek vaststelde in een slaapkamer met natte vloer gingen we naar receptie.deze zouden een poetsploeg gestuurd hebben om opnieuw te poetsen.alleen water in kamer was opgekuist.terug naar receptie en kregen als antwoord dat ze wel iemand gingen sturen maar dat de poetsdames weinig tijd krijgen om alles gepoetst te krijgen...jammer!!!

Dit was eens maar nooit meer!!

Patric, 30-3-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen1

Huisje vies bij aankomst.

Het huisje was ook sterk verouderd en veel achterstallig onderhoud.

Badkamer was in slechte conditie.

Radiator in de slaapkamer was lek.

Lichtschakelaars deden het vaker niet dan wel

Banken waren doorgezeten waardoor je met je kont op het gaaswerk zat.

Tv gaf geen normaal beeld.

deur naar terras sluit niet normaal je moest voorzichtig met de deurknop doen anders had je hem in je handen.

Zwembad vonden de kinderen wel leuk alleen daar ook vies en achterstallig onderhoud, vooral in de kleed kamers.

Hokjes die niet dicht konden, maar ook gewoon vies.

Game hal was gesloten.

hamburger restaurant zag er wel redelijk uit maar de broodjes hamburger dropen van het vet.

Weet nog niet

Mart, 22-3-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen8

Ons werd verteld dat het park autovrij zou zijn,het leek wel dat wij de enige waren waarvan de auto niet op het park mocht en er werd veel te hard gereden (leek wel een circuit)jammer verder wel een mooi park

geweldig

Brigitte, 19-3-2018
  • Onderkomen8

Zeer mooie natuur zowel voor jong als oud.

Onze hond had het hier zeer naar haar zin, haar kaarsje was s'avonds uit na de lange wandelingen. Hier kan je echt genieten van de rust.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sunparks Kempense Meren in Mol (Kempen), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sunparks Kempense Meren zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Sunparks Kempense Meren scoort een 7.54 uit 10 op basis van 3076 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: