Géén boekingskosten
/België/Antwerpen/Mol (Kempen)/Vakantieparken Mol (Kempen)/Vakantiepark Sunparks Kempense Meren

Sunparks Kempense Meren

Vakantiepark
BelgiëAntwerpenMol (Kempen)

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Sunparks Kempense Meren voor je op een rij gezet:

5.4MatigScore uit 3868 reviews

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Gelegen in een groene en bosrijke omgeving aan het meer ligt Sunparks Kempense Meren. Met het zwembad, een bowlingbaan, minigolf en een kinderboerderij is er genoeg te doen op het park. De omgeving is perfect om te gaan wandelen of fietsen. Bezoek de plaatsen Mol of Lommel in de buurt of beklim de Sas 4 toren.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

3868 Reviews over Sunparks Kempense Meren

• 5Marieke24-10-2022

Nooit meer

Oud en vervallen huisje. Alles valt bijna uit elkaar en zit onder de slijtplekken. Slechte ventilatie dus veel schimmel in de badkamer en tapijttegels op de slaapkamers. Zwembad leuk. Snackbar snel en vriendelijk personeel. Dure supermarkt en dure horeca.

• 9Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
  • 8HvD22-10-2022

Meer dan prima hoor

Negatieve recensies absoluut niet ervaren. Huisje is echt prima, schoon, netjes, voelt als onlangs gerenoveerd. Best gezellige plaza icm buitenterras aan meer. Genoeg te doen. Horeca prijzen vind ik wel ford, pizzaatje 16 a 17 euro. Kleintje Jupiler 3,75 euro. Buffetrestaurant bekant 30 euro p.p.. Buiten dat gewoon leuk en goed!

• 7Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 9Synquintyn-De Buel11-10-2022

We hadden een aangenaam verblijf!

Geen moderne accommodatie maar netjes, warm en met volledige uitrusting. Personeel zeer vriendelijk. Inchecken zeer vlot. Bijgeboekte beddenopmaak top! Horeca en supermarkt ruim voldoende. Animatie en activiteiten in orde. Technische dienst snel ter plaatse!

• 9Activiteiten
    • 7Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden
  • 7Chantal04-09-2022

Familie midweek

Wij zijn begin augustus ook geweest, ons huisje zag er super goed uit en ‘stonk’ naar de schoonmaak. Op het park zelf was niet veel te doen ook ivm personeel tekort. Beachbar was open maar waren erg veel wespen. Je kunt het niet met een centerparcs vergelijken wat wel vele doen, hier ligt de prijs ook echt wel wat anders. Voor een midweek heb je genoeg hier. Leuke uitstapjes naar Mol ( waar iedere dinsdag / zondag een markt is ) of Lommel liggen om de hoek. Het is jammer om te zien dat sommige mensen ook écht negatief zijn. Wij brabanders zeggen altijd, gezelligheid moet je zelf maken. Soms hebben de minder positieve dingen ook wel z’n charmes. 🤪

• 6Activiteiten
    • 6Onderkomen
  • 10Van Malderghem30-08-2022

Fantastisch!

Zoals elk jaar een geslaagde familievakantie gehad. En elk jaar is er wat nieuws om te beleven. Goed verzorgd park met activiteiten voor elke leeftijd. Wij keren zeker terug en altijd naar hetzelfde park! Vriendelijk en behulpzaam personeel 👍

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen
    • 10Eetgelegenheden
  • 1Duponcheel23-08-2022

Nooit meer

Het huisje was vuil , heel verouderd . Water liep zo traag weg dat een uur later er nog water in bad stond en de lavabo water in kwam. Zwembad veel te klein voor het aantal volk er is , ook werken bepaalde dingen niet die men vergat terug op te zetten . Burger house zeer vuil , vettige hamburger waar het vet uitliep , fritten koud , men kon niet volgen met alles en toen was er bijna niemand. Als je iets wil gaan doen moet je alles reserveren en moet je zoeken waar je dat dan ook moet reserveren ( de juiste plaats) zelfs als er nog vrij zijn geven ze het je niet. Beach bar kan bij veel volk zeker niet volgen en staan ze met veel te weinig om het recht te trekken. Geen aanrader om naartoe te gaan .

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
  • 2Sandra22-08-2022

Vreselijk!

Vies park, lawaaiig, overwoekerd, aftands en vooral veel huisjes vol met migranten, in de huisjes gepropt, die ‘s avonds lallend en rokend in de tuin zitten. Blikken bier en rotzooi in het park. We overwegen na 1 dag het park te verlaten en een deel van de reissom terug te vorderen. Wat een belachelijke plek om vakantie te ‘vieren’. Peter Gilles is er niets bij. Voor ons nooit weer!

• 2Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden
  • 3Roel22-08-2022

Het stonk en was zeer vies.

Het stonk, overal vlekken en vieze vingerafdrukken. Geel beddengoed (wat ooit wit was). Vieze bruine vlekken in de bedkussens. Na klachten een ander huisje aangeboden gekregen. Dit was wat groter, maar net zo vies. Daarna het meest luxe huisje aangeboden gekregen. Dat rook ook niet fris en de dode vliegen op de vensterbank was de druppel. We hadden al kippenvel op de armen met de gedachte dat wij in dat vies huisje moesten verblijven. Uiteraard geeft Sunparks niet het geld terug. Wel een waardebon van EUR50,- voor de volgende boeking. Net als wij daar nog ooit terug komen. Wat een aanfluiting. Dat het nog bestaat in deze tijd.

• 5Activiteiten
  • 1Paul05-08-2022

Vies en duur park

Net terug van een mid weekje. Ontzettend vieze rooklucht in het huisje!! Jammer want de nicotine trekt overal in. Huisje valt bijna uit elkaar. Sloten kapot, deuren sluiten niet goed. Ouwe bende. Gelukkig mooi weer dus veel naar buiten. Zwembad net achterstallig onderhoud en smerig. Als je iets koopt op t park is het erg duur. Tip: ga naar een goed park betaal wat meer heb je ook wat.

• 1Activiteiten
    • 2Onderkomen
    • 2Eetgelegenheden
  • 3Susanne23-07-2022

Nooit meer Sunparks Kempense Meren!

Wij zitten er nu. Huisje is redelijk schoon, meubilair en keuken aftands en ontzettend oud. Zeer slechte bank, zodra je gaat zitten zit je op het onderframe en voel je de lattenbodem. Zwembad is netjes, maar oud, niet alles werkt.

Let wel op als je komt voor je rust. Er mag op het hele park tot tien uur 's avonds, dus de hele dag overdag!! harde muziek worden gedraaid aldus de bewaking, dus wij zitten de hele dag in de herrie van de buren. Erg jammer en teleurstellend, zeker voor een park met veel jonge gezinnen waar je ook voor je rust komt. Wij overwegen serieus om voor de rust maar eerder te vertrekken naar huis!

Speeltuin bij het hoofdgebouw aan de kant van het strand is erg mager en voor alle kinderen ouder dan 6 eigenlijk niet meer leuk.

Vakantiepark Sunparks Kempense Meren info

• JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Contactloos betalenBeschikbaar