Vakantiepark Sunparks Kempense Meren

Vakantiepark Sunparks Kempense Merenstersterster

8Fantastisch

België, Antwerpen, Mol (Kempen)

8Fantastisch

• 7.8Activiteiten
  • 7.8Eetgelegenheden
  • 7.6Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Sunparks Kempense Meren voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Gelegen in een groene en bosrijke omgeving aan het meer ligt Sunparks Kempense Meren. Met het zwembad, een bowlingbaan, minigolf en een kinderboerderij is er genoeg te doen op het park. De omgeving is perfect om te gaan wandelen of fietsen. Bezoek de plaatsen Mol of Lommel in de buurt of beklim de Sas 4 toren.

3850 reviews over Vakantiepark Sunparks Kempense Meren

• 8N.C.21-01-2020

Het was een leuk weekend!

Het huisje was proper en rook lekker bij aankomst. Alles wat je voor een weekend nodig hebt, is aanwezig. Het park was mooi versierd. Het was geen overrompeling in het zwembad, wat aangenaam is met jonge kinderen. Toffe omgeving om te wandelen, MTB,...

Gereisd met vrienden in november 2019

• 9Fred en Johanna van der Veen18-01-2020

Supergeweldigfantasisch.

Het is een leuk park met gezellige mensen een mooie omgeving en een fijn subtropisch waterpark. Je kunt er goed eten en lekkere Belgische pintjes drinken. Je kunt in 1 uur voor weinig geld vanuit Moll naar Antwerpen reizen voor weinig geld - een aanrader. We zijn in de maand december geweest, dan is niet alles geopend, maar er is voldoende te doen. De huisjes zijn schoon en volledig ingericht, ook de open haard is leuk. Eindschoonmaak inbegrepen, dus niet veel gedoe als je weer naar huis moet. Autovrij park, maar hiervoor krijg je ontheffing als je invalide bent, dat was dus van toepassing. Heeeeele fijne dagen gehad en we willen dit vast vaker doen.. Een aanbieding mogen jullie altijd doen ;)

• 8sylvia17-01-2020

Fantastisch en prima omgeving.

Het is een gastvrij en kleinschalig park. Ontvangst prima, wij waren met 4 volwassenen en 2 kinderen. Het centrum van het park goed te voet te bereiken. Mooi meer erbij die je leuk rond kunt wandelen. Wij hebben ons prima vermaakt.

• 7Eetgelegenheden

• 9Karel Siau16-01-2020

Optimaal genieten

Reeds derde jaar dat we traditiegetrouw voor Kerst naar Sunparks kempense meren gaan Waar voor zijn geld, proper huisje, nog steeds leuk, proper zwembad. Onze kids hebben ervan genoten en wij ook! Volgend jaar opnieuw van de partij, dat staat vast!

• 7Onderkomen

• 10ingrid stormezand16-01-2020

heerlijk

Echt een heerlijk weekend gehad. Het zwembad is heerlijk, vriendelijke mensen. We hebben niet gegeten op het park, dus dat ik kan ik ook niet beoordelen. Het huisje was prima, netjes ingericht. Bank kan uiteraard beter, maar het is zoals je het verwacht op een vakantiepark. Overigens prima bedden!

• 9Onderkomen

• 9Dian Geboers16-01-2020

We hebben het enorm naar onze zin gehad. Prachtige ligging met een groot meer waar je heerlijk rondom kon wandelen ( met onze hond). Schoon huisje, werkelijk heerlijk gegeten op t park en dan ook nog voor die prijs...GEWELDIG !!!!

• 10Eetgelegenheden

• 9Heike Platteau16-01-2020

Zeer aangenaam en vriendelijk!

Al vele jaren komen wij bij Sun Parks, nog nooit hebben we spijt gehad! Kamers zijn netjes, vriendelijk personeel, park goed onderhouden. Ontbijt is verzorgd.

• 10Onderkomen

Zakelijk gereisd in december 2019

• 9Johan14-01-2020

Een aanrader voor zowel jong als oud :-)

Was de eerste keer in Sunparks , en was zeer goed meegevallen . Wij waren daar ongeveer half november en het was er zeer rustig . Bij aankomst was alles goed geregeld papieren en sleutels lagen klaar en wij konden dadelijk in ons vakantie huisje dat er netjes uitzag. een uurtje later konden we al terecht in het zwembad waar we tijdens ons verblijf onbeperkt konden van genieten ook op de laatste dag na het uitchecken konden we nog terecht in het zwembad. De aktiviteiten voor de kinderen zij er ook goed is wel elke dag iets te doen wat je kind leuk vindt . Ook de natuur rond het park is een aanrader om er een toffe wandeling te maken om en rond het meer (lake) daar. Dus ons zien ze daar zeker nog een keer terug . i s zeker een aanrader om er een paardagen te verblijven.

• 9Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 8Fam. Meeuw09-01-2020

Over het algemeen goed.

Aangezien we s' avonds arriveerden was er weinig verlichting om het huisje terug te vinden. Het huisje was mooi ingericht maar hier en daar toch redelijke gebruikssporen die mogen wel eens onder handen genomen worden een likje verf kan veel doen, een grondige schoonmaak ook. Het hoofdgebouw is mooi en proper. Er is ook genoeg voor handen om bij slecht weer je toch te amuseren. Het zwembad is niet meer nieuw maar volgens de leeftijd goed onderhouden geweest.

• 7Activiteiten
    • 7Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 10Ben Rutten09-01-2020

Absoluut voor herhaling vatbaar.

Nadat mijn vrouw een ernstig ongeluk had gehad en zij, naar maandenlange strikte bedrust, weer dusdanig hersteld was zochten we eens een ander park dan diegene die we altijd bezochten. Bij toeval kwamen we aan de 'Kempense Meren' waar we begin december een midweek boekte. Toen we bij het park aankwamen werden we al gelijk verwelkomt door twee jolige dames, die de eerste "slagboom" bediende en ons gelijk al in de juiste stemming brachten. We kregen onze bescheiden en konden doorrijden tot de volgende slagboom. In verband met een aangevraagde en verkregen parkeerontheffing konden we al gelijk doorrijden naar onze villa. We diende uiteraard wel een 'Arts-verklaring' te overleggen. We konden er niet eerder in dan 1500 uur maar we hadden een ligging vlakbij het centrum dus we konden ons tegoed doen aan een verfrissing. De villa was op en top schoon en rook fris, niet de frisheid van een spuitbus, maar natuurlijk frisheid.

• 10Onderkomen

379 tips over Vakantiepark Sunparks Kempense Meren

• avereycken, 16-06-2014

Als het lekker weer is kun je heerlijk vertoeven aan het Zilvermeer!

• Djarek van den Hoogen, 13-05-2014

Postelse frieten, Postelse abdij, bingo night met Carine, Liesje en Jelle.

• peter, 31-10-2013

Smos gigant special zeker de moeite www.Sandwichbargigant.be

41 vragen over Vakantiepark Sunparks Kempense Meren

• Diana Verhoeven, 24-05-2019

Openbaar vervoer?

Is het goed berijdbaar met openbaar vervoer ?

• Celine Vlaanderen, 26-10-2018

Ik zou graag volgend weekend willen komen. Maar vraag me af of ik na het uitchecken nog gebruik mag maken van het zwembad?

• B B, 29-09-2018

Wat zijn de kosten van het internet in het huisje Mvg

Vakantiepark info

• VerzorgingHalfpension
  • BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Afstand tot strand3 km, > 20 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinTerras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages