Vakantiepark Sunparks Kempense Meren

Vakantiepark Sunparks Kempense Meren
7,6

• Activiteiten7,3
  • Onderkomen7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Sunparks Kempense Meren voor je op een rij gezet:

3089 reviews over Vakantiepark Sunparks Kempense Meren in het Nederlands

Een leuk park voor een weekendje weg.

Familie peeters
16-8-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

Leuk zwembad, met glijbanen en wildwaterbaan.

Bobbejaanland is in de buurt voor een extra leuke dag!

Min punt was dat de trap in het huisje gevaarlijk is voor kleine kinderen( geen traphekje aanwezig).

Heerlijk genoten van een ontspannende midweek

Lode Van de Velde
14-8-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Het verblijf, de service en de faciliteiten waren zeer aangenaam, waardoor we onbezorgd konden genieten van onze vakantie. Ons vakantiehuisje was ruim, netjes en comfortabel; al wat we nodig hadden was aanwezig. Tenslotte kregen we ook uitstekende hulp toen we zonder wagen op zoek moesten naar een apotheek buiten het domein.

Maros Makula
14-8-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

we zijn zeer tevreden en we waren daar erg goed

en dus het zwembad en alle attracties die er waren

alles was geweldig👌👌👌

Aangename ontspannen verblijf

De Munck Sean
13-8-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen7

Vooral genieten van de aanwezige faciliteiten en de prachtigge omgeving,

Een tip voor eventuele gebreken en vragen, het vriedelijk personeel staat altijd tot uw dienst,

Vb: een versleten koekenpan wordt onmiddelijk vervangen.

Een klein minpuntje, buiten het hoogseizoen zijn de openinguren van het zwemcomplex beperkt

(openings uren nazien op site)

Mooie momenten op een prachtige locatie

Nietje
12-8-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

De Kempense Meren ligt op een prachtige locatie met een uitgestrekt meer en een bosrijke omgeving. Je kan er mooie wandelingen en fietstochten maken vertrekkende vanuit het park. Uiterst vriendelijk personeel; zij staan direct klaar om te helpen bij vragen of probleempjes. We kijken met een goed gevoel terug op ons verblijf en kijken nu al uit naar een volgende keer!

Prima verblijf

Rudi
  • Onderkomen8

Het park is prima voor een (mid-)week verblijf. Ons huisje lag vlakbij het strandje en het meer: ideaal met dit mooie warme weer! De inrichting is voldoende, bedden lagen goed, bank zat prima: niets te klagen. De sauna hebben we niet gebruikt: het was buiten al erg warm! Op woensdag hebben we meegedaan aan beachvoetbal en daarna volleybal: leuk gemixt team van bewoners. Het zwembad is groot, de glijbanen heerlijk: we hebben een prima verblijf gehad!

Hele fijne vakantie gehad met ons gezin

Verhagen
  • Onderkomen8

Exclusief huisje was netjes schoon bij aankomst. In- en uitchecken ging echt vlot. Personeel was vriendelijk. Leuke dingen om te doen in de buurt. Park en huisjes waren wel wat veroudert maar prijs/kwaliteit kwamen goed overeen.

Nooit meer

Brigitte
  • Activiteiten1
  • Onderkomen2

Wij gaan hier nooit meer heen. Het huisje is uit de jaren kruik. De deuren binnen zijn super smal. We kwamen er met de kinderwagen net door met gebotst tegen de kozijnen aan. De keuken is zwaar verouderd. De deurtje piepen met open en dicht doen. Pannen die uit elkaar vallen. We hadden ijzeren banken met kussens erop zat voor geen meter. De stoelen aan de eettafel zaten geen viltjes onder zwaar irritant als je een baby heb slapen en kinderen aan tafel een spelletje aan het spelen zijn. Weinig tot geen opbergruimte voor meegenomen speelgoed/spullen. Bad versleten douchecabine valt bijna uit elkaar. Er moet een speeltuin zijn nou een heel klein speeltuintje voor kinderen tot 4 jaar. Er is geen animatieteam. Je moet ook veel geld meenemen want alle activiteiten die ze hebben kosten geld. Kleurplaat maken €3,50 mini golf €5,00 pp. Zwembad is erg leuk maar niet veilig. Stopcontact 380 afgeplakt ipv met een kapje trap kapot.

Super

Van de Vliet
  • Onderkomen9

Mooi verzorgd park en vriendelijk personeel

Het viel heel goed mee.

Vanparijs Guido
9-8-2018
  • Onderkomen8

Ons huisje lag tussen de bomen, wat een meevaller was met dit warme weer. Een goede en vriendelijke service zowel aan de receptie en de horica.Een goed verzorgd park.

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sunparks Kempense Meren in Mol (Kempen), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sunparks Kempense Meren zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Sunparks Kempense Meren scoort een 7.59 uit 10 op basis van 3193 reviews.