Mechelen

vakanties Mechelen

Reviews over Mechelen

Mooie stad zeker de natuur en leuk om te shoppen

Cathy
    22-7-2018

Zeer mooie stad met veel shoppingmogelijkheden en mooie parkjes verborgen in het stadsweefsel huur zeker een fiets zodat je de mooie natuur kan ontdekken in een groot natuurgebied zeker de moeite waard.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Gezellige stad

Eddy Hannes
    4-6-2018

Ideaal om te fietsen omdat je zeer veel langs het water kan fietsen waar je kunt genieten van de natuur. Het fietsroutenetwerk in en rond de stad levert een paar mooie routes op langs en door verschillende parken en natuurgebieden.

Gereisd Met vrienden in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

leuk

dtje
    18-9-2017

Zeer leuke stad veel shoppen en architectuur bekijken en verborgen pareltjes groen

De omgeving dijlevallei mechels broek is echt de moeite juist spijtig geen camping in de buurt en geen subtropisch zwembad (kinderstad?)

Gereisd Met jonge kinderen in september 2017

Zeker de moeite waard!

Familie Geerinckx uit Schoten
    13-8-2017

Schoon én proper (hier ligt werkelijk niets op straat!) stadje, bezoek de Sint-Romboutskathedraal (504 trappen!) van hieruit heb je een mooi overzicht over de stad, neem een boottocht over de Dyle met uitleg van de gids, is ook de moeite! Wandelen langs het Dyle pad is zalig (je krijgt het gevoel als je over het water loopt!) De kazerne Dossin moet je ook gedaan hebben (let wel op; hier loop je gauw een half dagje rond!)

Gereisd Met partner in juli 2017

Mooie stad

wendy
    8-6-2016

Mechelen is een mooie stad waar eigenlijk veel te doen is, Wie hier op vakantie gaat heeft vele activiteiten om te doen zo is er dierentuin Planckendael, het Speelgoedmuseum, Technopolis en de cinema Utopolis.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2016
Mechelen scoort een 8,3 uit 10, op basis van 101 reviews