Bed and Breakfasts Nederland

Reviews over accommodaties in Nederland

Fantastisch !

Noud,
    20-3-2019

We zijn voor de derde keer hier geweest en het is echt zeer de moeite waard. Heerlijke kamer met een groot luxe bad en douche. Zeer gastvrij en vriendelijk ontvangen . En weer heerlijk genoten van het ontbijt. Ze hebben een start gemaakt om uit te breiden naar nog meer kamers. We komen zeker nog een keer om dit dan nog een keer te mogen beleven

Meer dan prima!

Vesseur,
    17-3-2019

Mooie kamer, gastvrije eigenaar en een schat van een ‘waak’hond.

Fantastisch, luxe, super gastvrij

Stephanie,
    17-3-2019

Wij hadden een overnachting bij de droomhoeve gewonnen en we zijn echt super verwend! Vanaf het moment dat we ontvangen werden tot het moment dat we weer naar huis gingen! De kamer was luxe, groot, schoon echt aan alles was gedacht! De gastvrouw was geweldig! Wij hebben absoluut genoten van het hele verblijf, de sauna/de stoomdouche/ het ontbijt! We zijn volledig ontspannen weer naar huis gegaan! Echt super bedankt!

Gereisd met partner in maart 2019

Wij komen zeker terug! Goed verblijf!

de loopvogels,
    11-3-2019

Fijne B&B met een topontbijt en diner! Het was een culinaire verwennerij. Uitstekend bed en schone kamer. Uitbaters zijn zeer gastvrij en vriendelijk. Wij hebben veel tips ontvangen om de mooie omgeving te verkennen. Mooie hardloop- en wandelroutes, direct vanuit B&B te starten.

Gereisd met vrienden in maart 2019

Onovertroffen gastvrijheid!

Karin Van Zinderen,
    11-3-2019

The Sjinn een B&B die onze dromen overtrof. Van onovertroffen gastvrijheid tot zorgvuldig gestyleerde kamers, uitstekende ontbijt faciliteiten en een prachtig landschap aan als decor. Een plek om naar terug te keren. Ook voor de bijzonder hartelijke liefdevolle hosts Toine en Frank. Dank heren voor het onvergetelijke bezoek!