Bed and Breakfasts China

• 1.222
      1.737

We hebben een aantal aanbieders voor China voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in China

Mooi gelegen in de oude binnenstad

B.B.,
    1-10-2010

Dit mooie courtyard hotel is gelegen in de oude binnenstad van Lijiang. Smalle straatjes, rode lampionnetjes en veel sfeer. Het centrale plein is op loopafstand.

Het hotel zelf is netjes en de dames doen er alles aan om je verblijf prettig en gastvrij te maken. Hoewel ze bijna geen Engels spreken kom je met handen en voeten een heel eind. De kamers zijn sober en voor Nederlandse begrippen is het sanitair niet over naar huis te schrijven. De sfeer en de locatie maken echter veel goed. Voor een klein bedrag kan je hier in de ochtend prima ontbijten.

Gereisd met partner in september 2010

Mooie ligging in de oude stad

Jan en Christien,
    12-2-2010

Moon Inn is een gezellig familiehotel geheel van hout rondom een hofje. De kamers hebben een zitje aan dit hofje met planten en lampionnen.

Het ligt ideaal in de oude stad.

Het personeel is erg vriendelijk, gastvrij en behulpzaam, internet is gratis.

Gereisd met partner in oktober 2009

een zeer goede "special"

Gert Kuiper,
    3-2-2010

Als je rust zoekt in een chinese omgeving moet je hier zijn. Het huis heeft een eerste verdieping met 4 kamers en een grote gemeenschappelijke huiskamer. Het staat aan het eind van een rustige straat. Elisabeth en Rechard zullen alles doen om je verblijf in Boao interessant en plezierig te maken. Rechard weet heel veel van het eiland. Hun ontbijt is uitbundig. Het dakterras is eenvoudig maar groot en je kunt er in voor, najaar en winter heerlijk zitten met uitzicht op zee. Het strand dichtbij is minder geschikt om te zwemmen, dat kan beter op een kilometer afstand. Wij waren er 7 dagen begin November. De wind was die week zo sterk dat we niet gezwommen hebben door de hoge golven. Fietsen in de omgeving is prachtig. Het dorp Boao heeft geen internationale hotels of restaurants, dus je moet met eten improviseren met de kaart. Elisabeth en Richard helpen je daarbij. Een fantastische plek.

Gereisd met partner in februari 2010