vakanties Barbados

Reviews over accommodaties in Barbados

Geweldig hotel, aanrader!

SuzyQ,
    10-11-2018

Een kleinschalig idyllisch hotel direct aan een mooi wit zandstrand. Alle kamers hebben (deels) zeezicht, zijn ruim en modern ingericht. De meeste kamers hebben een kitchenette. Uiteraard is er een zithoek met tv, airco en een fan. Alle kamers hebben een balkon en terras met ligbed en zitje. Er zijn 3 zwembaden, gelegen in een goed onderhouden tuin. Er is een gezellige zwembadbar, deels in het water. Gratis handdoeken en diverse watersport spullen zoals kajakken, snorkelspullen, bodyguard etc. Het hotel heeft 2 restaurants: Calabas en Siam. Bij Calabas is er regelmatig live muziek en bijv. Een buffet of BBQ avond. Bij Siam is het heerlijk Thaise eten. Beide aan het strand gelegen met een mooi uitzicht op zee. Het hotel is schoon, kindvriendelijk en heeft vriendelijk personeel. Er is gratis WiFi, maar minder goed bereik op de kamer. De Gap ligt op een kwartier lopen. Dit hotel is een absolute aanrader!

Fam. Pessers,
    6-2-2018

Fijn, mooi hotel met ontzettend vriendelijk personeel. Heerlijk eten in de verschillende restaurants.

Fantastische locatie!

hindrikx veerle,
    5-9-2016

Super locatie met een adembenemend uitzicht vanuit de kamer op de baai. Groot strand met voldoende ligbedden.

Kamers zeer ruim en alles goed verzorgd.

Ontbijt was heel goed!

Wel redelijk prijzig hotel maar de ligging maakt dat ruimschoots goed.

Eén minpuntje : het strand werd niet schoongemaakt. Stenen en af en toe wat glas tussen het zand.

Prima hotel op een fantastische locatie

Marc,
    8-12-2014

Zeer goede vakantie gehad in Divi Southwinds. Het hotel is perfect gelegen. Je stapt vanuit het hotel zo de St. Lawrence Gap op, een straat met gezellige barretjes en restaurants. Het complex is zo groot, dat je geen last hebt van voorbijgangers in je hotelkamer. Het ontbijt is in een restaurant, dat aan het strand ligt. Ontbijten met uitzicht op de prachtig blauwe zee, wat wil je nog meer! Het ontbijt is in buffetvorm. Hiervandaan stap je meteen het strand op, waar gratis ligbedden staan. Je kan bij het animatiecentrum elke dag een schone badhanddoek ophalen. Aan het strand ligt ook een klein zwembadje van het hotel. Daarnaast is er op het complex zelf nog een groot zwembad. Het appartement is basic. In de slaapkamer staat een groot tweepersoonsbed. In de woonkamer een bank waar je een tweepersoonsbed uit kan klappen. Verder is er een keuken. Handdoeken worden elke dag vervangen. Voor het resort is een bushalte. Ik kan dit resort zeker aanraden. Heb hier een toptijd gehad!

fijn hotel

frank,
    18-2-2014

Strand is klein en kan met een flinken regen bui helemaal weg zijn gespoeld met het gevolg van een vuile zee en veel stank