Sorteren

Reviews over accommodaties in New Providence

Super hotel

Manon
    13-2-2018

Super vakantie gehad. Wat betreft het personeel altijd vriendelijk. Ook getwijfeld na een aantal revies te hebben gelezen maar kan ik me totaal niet in vinden. Lekker eten , leuke bar en je loopt zo het strand op!

Wij zaten hier toen orkaan Irma hier zou komen, netjes op de hoogte gehouden met elke dag een brief onder de deur met een update en heeft de receptie voor ons vaak naar de airlines gebeld ondanks het een chaos was.

Wij komen hier zeker nog een keer terug

Stephan
    20-12-2017

Het Atlantis hotel in Nassau is werkelijk geweldig. We waren daar met 2 kleine kinderen en hebben ons 6 dagen kostelijk vermaakt. Het waterpark is erg gaaf voor zowel kleine als grotere kinderen, altijd genoeg plek bij de verschillende zwembaden en de mensen super vriendelijk. Hou er wel rekening mee dat alles op het resort super duur is en het aanbod vwb kindervriendelijke restaurants erg beperkt. Waanzinnig mooie tijd gehad, kan van de bucket list af.

Nu Melia Nassau Beach

S
    4-4-2017

Dit hotel is geen Sheraton hotel meer, het is nu: Melia Nassau Beach

We hebben hier een prachtige week gehad. Keurige kamer, erg schoon en ruim. Prachtige ligging aan het strand met drie mooie zwembaden. Erg vriendelijk en vrolijk personeel en prima eten in diverse restaurants naar keuze.

Let op, all inclusive is de beste prijs kwaliteit optie. Losse maaltijden en drankjes zijn belachelijk duur in verhouding.

Wees vooral wel relaxed. Op tijd komen kennen de locals niet ;-). Als je alles vrolijk neemt heb je een geweldige tijd.

We hebben getwijfeld door wisselende reviews op verschillende websites, maar we raden dit hotel zeker aan.

Het is geen 5 sterren, het is soms niet helemaal perfect, maar het is absoluut een aanrader en we hebben niks gezien of meegemaakt wat ons stoorde.

Mooi, maar wat een vreetschuur!

Cindy
    4-8-2014

Lekker wachten in de rij voor je ontbijt en dan nog veel geld betalen ook.... Voor ons is 1 keer genoeg!

Een prachtig hotel op een schitterende locatie

DHG
    17-5-2014

Na een mindere ervaring qua service tijdens onze eerste reis naar dit hotel is ons 2 gratis nachten aangeboden door de directeur van het hotel om de slechte ervaring goed te maken. Dit jaar zijn we dus voor de tweede keer naar de Royal Towers van Atlantis geweest. Deze keer was de service heel erg goed. We konden inchecken bij de VIP desk en kregen begeleiding tot naar onze luxe kamer toe. We kregen een grote kamer met zeezicht en een inloopkast, een aparte douche en aparte wc met ook een erg grote wastafel in de badkamer. Het uitzicht was weer super, schitterend om te zien. Alle verschillende aquaria, de zwembaden en glijbanen lagen er weer mooi bij. Her en der is er wel wat onderhoud nodig, om het mooi te laten blijven. Het personeel bij de verschillende restaurants en de zwembaden is wel vaak traag. Zij doen zelf ook alsof ze op vakantie zijn. Ze kletsen veel met elkaar en geven dan geen aandacht aan de gasten, dit is niet echt goed. Het hotel is een belevenis op zich en erg mooi!