Sorteren

vakanties New Providence

Reviews over accommodaties in New Providence

Een prachtig hotel op een schitterende locatie

DHG
    17-5-2014

Na een mindere ervaring qua service tijdens onze eerste reis naar dit hotel is ons 2 gratis nachten aangeboden door de directeur van het hotel om de slechte ervaring goed te maken. Dit jaar zijn we dus voor de tweede keer naar de Royal Towers van Atlantis geweest. Deze keer was de service heel erg goed. We konden inchecken bij de VIP desk en kregen begeleiding tot naar onze luxe kamer toe. We kregen een grote kamer met zeezicht en een inloopkast, een aparte douche en aparte wc met ook een erg grote wastafel in de badkamer. Het uitzicht was weer super, schitterend om te zien. Alle verschillende aquaria, de zwembaden en glijbanen lagen er weer mooi bij. Her en der is er wel wat onderhoud nodig, om het mooi te laten blijven. Het personeel bij de verschillende restaurants en de zwembaden is wel vaak traag. Zij doen zelf ook alsof ze op vakantie zijn. Ze kletsen veel met elkaar en geven dan geen aandacht aan de gasten, dit is niet echt goed. Het hotel is een belevenis op zich en erg mooi!

Hele lieve mensen!

Hans Horbach
    14-5-2014

Wij hadden eerst Breezes, vreselijk !!!!!

Hier 1 nacht geslapen en zijn toen naar Riu gegaan en daar werden wij " opgevangen".

Een super hotel met geweldige mensen. Wij gaan zeker terug!