Sorteren

Reviews over accommodaties in Grand Bahama Island

Prima

Karin
    13-9-2011

We zijn hiernaar toe gegaan om in het huwelijk te treden. Daarvoor is het perfect. Alle wensen werden gehonoreerd en ze deden echt hun best het bijzonder te maken.

Het hotel ligt buiten Freeport, maar daar mis je niets aan. Er is elke avond een soort theateroptreden, wat voor een hotel nog van goed niveau is. Onze (redelijke grote) groep houdt normaal niet van hotel-enterainment, maar hier was het goed. Het eten is wat eentonig, maar je hebt de mogelijkheid om in 3 verschillende restaurants te eten. Voor de deur kun je een auto huren voor een zeer redelijk bedrag. Het eiland is erg rustig en een beetje saai, maar voor het trouwen perfect.

Heerlijk hotel om te relaxen!!

Suzanne
    8-12-2010

Heerlijk hotel!

Super vriendelijk!!

echt toppertje

Westin top!

Kees Buijtenhuis
    29-8-2010

Hadden Sheraton geboekt maar wat een geluk we werden ondergebracht in het Westin! Sheraton is knap verouderd. Schitterende giga grote kamer met uitzicht op het toeristische stadje Lucaya. Gratis internet aansluiting op kamer. Ontbijt in buffetvorm tegen betaling zeer goed. Mooie zwembaden + strand. Aanrader het restaurant bij de receptie, wel chique + prijzig maar eten echt top.

Relaxed hotel op centrale plek

Daan
    25-8-2009

Je wordt zeer vriendelijk ontvangen door de medewerkers van Pelican Bay. Kamers zijn ruim en netjes verzorgd. Wij hebben deze accomodatie geboekt bij Discovery Cruise. Je vaart van/naar Fort Lauderdale (Florida) in 5 uur naar Grand Bahama. Zij bieden transfer + hotel voor zeer gunstige prijs. Desgewenst kan je ter plekke nog een upgrade boeken, maar wij vonden de standaard kamer al erg ruim. Met de taxi rijd je dan naar het hotel. Hotel centraal gelegen bij Lucaya Market. Met gratis shuttle bootje (ieder uur tot 23.00 uur!) kun je naar het strand. Hotel heeft 3 kleine zwembaden (badhanddoeken gratis). Er staan ligbedjes met kussens bij de zwembaden. Er wordt een nieuw stuk aangebouwd waar ook een nieuwe ontbijtruimte wordt gebouwd. Geen last gehad van bouwwerkzaamheden. Enige minpuntje was dat het ontbijt een beetje karig was. Leuk om een dagje een huurauto te boeken en het eiland rond te reizen. Ga vooral duiken/snorkelen! Prachtig! Aanrader: www.Sunnodysseydivers.com

Geweldig hotel op een verschrikkelijk eiland...

Toon van Zonderen
    18-1-2009

Prachtig hotel! Vooral de suites zijn geweldig! Vele weken gebruik van gemaakt naar volle tevredenheid.