• 2.510

Sorteren

appartementen Zwitserland

Reviews over accommodaties in Zwitserland

Dit jaar weer volop genieten van les Naturelles

Fred van den Berg
    4-3-2018

De vele mogelijkheden om te wandelen en het genieten van de vele bad mogelijkheden.

Ook de rust en de mooie omgeving.

Prima appartement op goede locatie !

Sonja
    28-2-2018

Nette appartementen met goede bedden en goede douche. Vriendelijke medewerkers bij de receptie. Loopafstand van de skilift, ca. 300-400m. Tip, huur skilocker bij Cube Active en je hoeft nauwelijks met je ski's te sjouwen.

Minder goed: WiFi werkt niet altijd. Er is wel een oven maar geen magnetron in het appartement.

Fijne appartementen op een top locatie

Nienke
    28-2-2018

Surses Alpen geboekt voor de wintersport, voorjaarsvakantie 2018. Mooie, nette appartementen met prima ligging tov skilift. Skibus stopt voor de deur maar is zeker naar beneden niet echt nodig. Helaas niet skiën tot aan het appartement maar dat kan ik Savognin bijna nergens. Dorpje stelt weinig voor maar de pistes maken alles goed. Mooie, brede en relatief makkelijke pistes. Super kindvriendelijk gebied, rood is ook makkelijk te doen voor kinderen die wat ervaring hebben. Gebied meer geschikt voor skiërs dan voor snowboarders ivm wat vlakke verbindingsstukken en sleepliften. Maar wat een prachtige, lange afdalingen kun je maken vanaf de top. En zo rustig, zelfs in de voorjaarsvakantie nergens wachten, altijd plek in restaurantjes op de piste. Gewoon super relaxt. Je mag zeker je portemonnee trekken op de piste en in de supermarkt maar dat weet je als je naar Zwitserland gaat. Kortom: aanrader!

Een heerlijk rustpunt midden in Zwitserland

Luuk
    17-8-2017

Im Bergli is een erg hoogwaardig appartement met een prachtig uitzicht op de bergen rondom de Thuner See. Het appartement is echt van alle gemakken voorzien en is goed bereikbaar. In het dorpje vind je een kleine supermarkt en je kan makkelijk zelf of met de bus (die is gratis :)) naar Thun, wat een leuke stad is.

In de omgeving zijn veel leuke dingen te doen, zoals varen over het meer, grotten, uitkijkpunten en natuurlijk verschillende bergen met treinen en kabelbanen.

Al met al een echte aanrader.

Prima onderkomen op een prachtige plek

Bouwman
    11-8-2017

Net appartement met prima badkamer, bedden en keuken (oven en vriezertje). Mooi uitzicht op de bergen vanaf het balkon. Binnen 5 min. sta je bij de lift die je naar 2100 meter brengt, gratis met de Ela card die je bij het verblijf krijgt. Naast de accommodatie een leuk meer met leuke waterattracties voor de kinderen, diverse bbq-plekken en een gelegenheid tot sporten. Boodschappen kun je het beste bij de grote Aldi of Lidl in Thusis doen, in Savognin is er een kleine Spar en Volg maar zijn schrikbarend duur, in Thusis scheelt dat meer dan de helft dus het is de moeite waard er naar toe te rijden. Tip: Huur bij Cubes een step voor een halve dag en ga van bovenaf op pad (als je met de lift boven bent neem dan de route links naar boven, dat is nog wel even een wandeling omhoog) maar dan kun je 11 kilometer naar beneden en kom je op de prachtigste plekken. Je kan zo vaak gaan als je wilt...het geld meer dan waard.