Sorteren

Reviews over accommodaties in Zwitserland

Prijs-kwaliteit is super goed

WK
    18-7-2018

We zijn twee keer in deze 4-kamer appartementen geweest. We zaten in Aiglons 55 en een keer in Chevreuils 28. Wat echt niet kan is dat je niet weet in welk appartement je terecht komt. Als je naar de prijs van de appartementen kijkt zit je net boven het niveau van kamperen. Je moet dus niet zeuren over een gedateerde inrichting. Die is bij beide appartement nog origineel jaren 70. In Chevreuils 28 zat overigens wel een nieuwe keuken met vaatwasser. In Aiglons was de keuken nog origineel. Twee van de vier kookplaten werkten niet goed en geen vaatwasser.

Het Aiglons 55 appartement zit vlak bij de Trabanta lift en skipiste (minder dan 100 meter). Chevreuils 28 zit ca. 300 meter van de Trabanta lift. Gevorderde skiërs kunnen wel tot voor de deur terug skiën. Voor kinderen is dit appartement ook leuk omdat het naast de speeltuin zit. 's Winters is hier een kunstijsbaantje.

Dit jaar weer volop genieten van les Naturelles

Fred van den Berg
    4-3-2018

De vele mogelijkheden om te wandelen en het genieten van de vele bad mogelijkheden.

Ook de rust en de mooie omgeving.

Prima appartement op goede locatie !

Sonja
    28-2-2018

Nette appartementen met goede bedden en goede douche. Vriendelijke medewerkers bij de receptie. Loopafstand van de skilift, ca. 300-400m. Tip, huur skilocker bij Cube Active en je hoeft nauwelijks met je ski's te sjouwen.

Minder goed: WiFi werkt niet altijd. Er is wel een oven maar geen magnetron in het appartement.

Fijne appartementen op een top locatie

Nienke
    28-2-2018

Surses Alpen geboekt voor de wintersport, voorjaarsvakantie 2018. Mooie, nette appartementen met prima ligging tov skilift. Skibus stopt voor de deur maar is zeker naar beneden niet echt nodig. Helaas niet skiën tot aan het appartement maar dat kan ik Savognin bijna nergens. Dorpje stelt weinig voor maar de pistes maken alles goed. Mooie, brede en relatief makkelijke pistes. Super kindvriendelijk gebied, rood is ook makkelijk te doen voor kinderen die wat ervaring hebben. Gebied meer geschikt voor skiërs dan voor snowboarders ivm wat vlakke verbindingsstukken en sleepliften. Maar wat een prachtige, lange afdalingen kun je maken vanaf de top. En zo rustig, zelfs in de voorjaarsvakantie nergens wachten, altijd plek in restaurantjes op de piste. Gewoon super relaxt. Je mag zeker je portemonnee trekken op de piste en in de supermarkt maar dat weet je als je naar Zwitserland gaat. Kortom: aanrader!

Een heerlijk rustpunt midden in Zwitserland

Luuk
    17-8-2017

Im Bergli is een erg hoogwaardig appartement met een prachtig uitzicht op de bergen rondom de Thuner See. Het appartement is echt van alle gemakken voorzien en is goed bereikbaar. In het dorpje vind je een kleine supermarkt en je kan makkelijk zelf of met de bus (die is gratis :)) naar Thun, wat een leuke stad is.

In de omgeving zijn veel leuke dingen te doen, zoals varen over het meer, grotten, uitkijkpunten en natuurlijk verschillende bergen met treinen en kabelbanen.

Al met al een echte aanrader.