Appartementen Zwitserland

Reviews over accommodaties in Zwitserland

Fantastisch, rustig en ontspannend

Sonja,
    1-12-2018

Prachtige omgeving, ruime schone appartementen en gezellig centrum met geweldig kuurbad

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Dit jaar weer volop genieten van les Naturelles

Fred van den Berg,
    4-3-2018

De vele mogelijkheden om te wandelen en het genieten van de vele bad mogelijkheden.

Ook de rust en de mooie omgeving.

Gereisd met partner in juni 2017

Prima appartement op goede locatie !

Sonja,
    28-2-2018

Nette appartementen met goede bedden en goede douche. Vriendelijke medewerkers bij de receptie. Loopafstand van de skilift, ca. 300-400m. Tip, huur skilocker bij Cube Active en je hoeft nauwelijks met je ski's te sjouwen.

Minder goed: WiFi werkt niet altijd. Er is wel een oven maar geen magnetron in het appartement.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

Fijne appartementen op een top locatie

Nienke,
    28-2-2018

Surses Alpen geboekt voor de wintersport, voorjaarsvakantie 2018. Mooie, nette appartementen met prima ligging tov skilift. Skibus stopt voor de deur maar is zeker naar beneden niet echt nodig. Helaas niet skiën tot aan het appartement maar dat kan ik Savognin bijna nergens. Dorpje stelt weinig voor maar de pistes maken alles goed. Mooie, brede en relatief makkelijke pistes. Super kindvriendelijk gebied, rood is ook makkelijk te doen voor kinderen die wat ervaring hebben. Gebied meer geschikt voor skiërs dan voor snowboarders ivm wat vlakke verbindingsstukken en sleepliften. Maar wat een prachtige, lange afdalingen kun je maken vanaf de top. En zo rustig, zelfs in de voorjaarsvakantie nergens wachten, altijd plek in restaurantjes op de piste. Gewoon super relaxt. Je mag zeker je portemonnee trekken op de piste en in de supermarkt maar dat weet je als je naar Zwitserland gaat. Kortom: aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

Een heerlijk rustpunt midden in Zwitserland

Luuk,
    17-8-2017

Im Bergli is een erg hoogwaardig appartement met een prachtig uitzicht op de bergen rondom de Thuner See. Het appartement is echt van alle gemakken voorzien en is goed bereikbaar. In het dorpje vind je een kleine supermarkt en je kan makkelijk zelf of met de bus (die is gratis :)) naar Thun, wat een leuke stad is.

In de omgeving zijn veel leuke dingen te doen, zoals varen over het meer, grotten, uitkijkpunten en natuurlijk verschillende bergen met treinen en kabelbanen.

Al met al een echte aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017