Appartementen Mexico

Reviews over accommodaties in Mexico

Fenomenaal!

Overmars- Mulder,
    13-11-2018

Wauw, wat een super mooi resort!

Alles is mooi groen, goed onderhouden, netjes en verzorgd, vriendelijk personeel!

Kamer was ruim met een mini bar die elke dag werd bijgevuld (gratis), klein koffie zet apparaatje om een kopje koffie te zetten. Op het terras een jacuzzi en 2 lounge stoelen (heerlijk om je dag te beginnen met een bakkie en uitzicht op de zee)

Zwembaden zagen er schoon uit (zelf alleen maar aan het strand gelegen). Prima bedjes met bamboedak, serveersters komen langs om drinken of vers fruit te brengen. Af en toe spoelde er wat zeewier aan maar iedereen deed zijn best dat zo snel mogelijk weer op te ruimen.

S avonds kon je kiezen uit verschillende restaurants als je even wat anders wil dan het buffet! Eten was allemaal genoeg, de keuze is reuze en erg lekker!

Elke avond live muziek!

Leuke excursies en mooie omgeving om dingen te zien en ontdekken maar ook prima vertoeven op het resort!

Gereisd met partner in augustus 2018

“Uitstekende resortvakantie, géén strandvakantie"

TONY MARTIN,
    21-9-2018

눉De kamers waren vrij luidruchtig (hoorbaar plassen van iemand in een andere kamer, TV-lawaai van andere kamers.

De kamers waren ook zéér vochtig: kleding hing klammig in de kasten.

Het strand was ontoegankelijk vanwege grote pakken zeewier, het zeewater was de eerste 300 m rioolbruin van het zeewier, als de wind vanover zee kwam kreeg je een indringende rotte geur van het zeewier cadeau !!!

눇Het beste eten dat ik ooit in een resort ben tegengekomen. Door voor "prestige" te kiezen kon ik onbeperkt in de vele à la carte restaurants gaan eten en deze waren bijna op sterrenniveau zowel qua eten als personeel. Ook de premium dranken in de bars en in de minibar (dagelijks aangevuld) waren zéér aangenaam (Campari, Hendrickx Gin,....). In de à la carte restaurants kon je zelfs wijnen drinken met Robert Parker quotering aan prijzen waarvoor je hier maar een huiswijntj

Gereisd met partner in september 2018

Herman Luiten,
    6-9-2018

Een echte aanrader. We zijn van 24 augustus tot en met 4 september op dit geweldig mooie resort geweest. Wat een vakantie. Het is de reis dubbel en dwars waard. Wij zaten op een geweldige plek, gebouw 4, het verst weg van hoofdterrein en wat een rust en uitzicht. Vanuit de kamer uitzicht op het strand en de zee. Klein zwembad voor ons gedeelte. Hoofdterrein op kleine loopafstand verwijderd van ons gedeelte. Alles spik en span schoon, mensen lopen hele dag met grote glimlach op hun gezicht rond en niets is teveel. Eten is lekker en genoeg. Diverse restaurants op het park. Kamer is voorzien van goed sanitair, airco aanwezig, bedden zijn goed, elke dag wordt schoongemaakt, minibar elke dag aangevuld, zelfs shampoo/conditioner, bodymilk worden bij gevuld. De jacuzzi is zeker een extraatje. "Onze" concierge Salvatore kwam elke dag wel paar keer om te vragen of alles goed was, en wilde ook alles voor je doen. Excursies top. Veel gezien.

Gereisd met partner in augustus 2018

Ontoegankelijk strand en zee door zeewier

Dhr Kooij,
    19-8-2018

Prachtig resort met veel luidruchtige Canadezen en Amerikanen. Let erop dat als je voor deze bestemming kiest dat er geen zeewier-probleem is. Door de bergen zeewier die hier elk jaar aanspoelen is de zee en strand weken volledig ontoegankelijk langs de hele Mexicaanse oostkust. Doordat het strand stinkt door het rottende zeewier is het bij de zwembaden erg druk. Het resort ligt afgelegen en de excursies vanuit het hotel zijn erg duur. Beter is een auto te huen en zelf rechtstreeks op locatie tochten te boeken. Dit scheelt je honderden dollars.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

fantastisch !!

baevegems-vingeroets,
    30-12-2017

ongelooflijk lieve en vriendelijke mensen, we zijn super verwend met onze huwelijks verjaardag op 5 december nogmaals bedankt! Zeer lekker eten en in de a'la cart restaurants moet men niet reserveren heel gemakkelijk! De kamers zijn zeeeer proper op en top verzorgd. S'avonds live muziek volgens ons was het wat vroeg gedaan(11.30) Het zou een super 'adults only' hotel zijn ! We hadden een fantastisch verlof en gaan zeker volgend jaar terug!!!

Gereisd met partner in december 2017