• 13.815

Reviews over accommodaties in Frankrijk

Ontdek het!

Robin en Ilse,
    20-11-2018

Ontdek dit stukje Frankrijk! Le Mas Blanc gelegen boven op een berg met een waanzinnig uitzicht over de Cevennen en in de nacht bij helder weer een fantastische sterrenhemel. Elke keer weer een "FEEST" om hier te mogen zijn, Tein.

Enorm genoten van de gastvrijheid, het heerlijke eten en de gesprekken die volgen aan de eettafel, kortom een geweldige ambiance.

Tein, Bono, Jan en Jolanda, via deze weg willen wij jullie nogmaals bedanken voor de onvergetelijke dagen!

Fijn verblijf en uitstekende uitvalbasis

Fam. Demeester,
    16-11-2018

Domaine des Agnelles is een echt kinderparadijs. Veel ruimte en veel speelgelegenheid en een leuk zwembad. Ook perfect gelegen om de omgeving te verkennen, Narbonne is een supertoffe stad, Carcassonne ligt in de buurt, veel abdijen en gezellige stadjes, Canal du Midi, Katharenburchten, de kust, ... Veel te veel om op te noemen. Echt een supermooie streek en zeker een aanrader.

Geweldig!

Marije,
    16-11-2018

Zoveel meer dan een b&b, het verblijf is compleet en (h)eerlijk.

In de omgeving zijn voldoende uitstapjes te maken, je kan relaxen bij het zwembad, zelf je lunch maken of lekker ergens gaan eten. Ook zijn de avonden dat je kunt mee-eten top, er worden heerlijke gerechten geserveerd, de sfeer aan tafel is altijd goed en de kinderen vermaken zich met spelletjes rondom de tafel. Nieuwe dingen zien en beleven tijdens vakanties is goed, maar af en toe een weekje opladen bij deze lieve mensen is een aanrader!

We zijn zeer tevreden over het huisje en de service van

Marc De Rycke,
    17-10-2018

We zijn zeer tevreden over het huisje en de service van het personeel, zowel van de receptie als de technische dienst.

Als er iets stuk is of niet goed werkt wordt er zo vlug mogelijk iets aan gedaan.

Bedankt. Het was er aangenaam vertoeven.

Fantastisch!

Mart,
    2-10-2018

Kleinschalig en persoonlijk. Mooi verzorgd appartementencomlex. Prima ligging met fantastisch uitzicht. Ruim van opzet met complete inrichting. Centraal gelegen aan de Cote d'azur. Een aanrader!!