Appartementen Egypte

We hebben een aantal aanbieders voor Egypte voor je op een rij gezet:

appartementen Egypte

We hebben een aantal aanbieders voor Egypte voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Egypte

Precies wat we nodig hadden - fenomenaal.

Marcella en Aam,
    31-1-2019

Villa Fantastica is een heerlijke plek om te verblijven wanneer je op zoek bent naar een rustige omgeving. Vergis je niet, er is genoeg te doen! De villa is echter buiten bereik van de drukte en chaos van het toeristische centrum. Op loopafstand van een super rustige toegang tot de rode zee (koraal, zeesterren, visjes...) met een pinautomaat, supermarkt(je) binnen handbereik. Het appartement zelf is van alle gemakken voorzien, het enige wat je mee moet nemen is kleding en je tandenborstel! Rustig, schoon en ruim - voor zowel kort als lang verblijf dikke prima te doen! Phia en Kees helpen je met ALLES en kunnen ook nog 'ns goeie deals voor je sluiten. Hemden is tevens altijd bereid te helpen. Je voelt je tijdens je verblijf de koning te rijk....

Gereisd met partner in januari 2019

Jolanda Hadderingh,
    16-1-2019

De naam van de villa zegt al genoeg. Het is een fantastisch mooie villa met een grote tuin met zwembad. Wij hadden het appartement aan zwembadzijde met 2 slaapkamers en 2 badkamers. Van alle gemakken voorzien en alles aanwezig. Van föhn tot handdoeken/baddoeken. Je hoeft alleen maar je kleren en toiletspullen in te pakken. We zijn hier 4 heerlijke weken geweest. De hulp Hemden die in een buitenverblijf woont is geweldig. Hij biedt alle hulp die je je maar wensen kunt. Aangezien het in december snachts afkoelt mochten we de kleedjes van buiten op de vloer gebruiken als tapijt op de plavuizen.
    De laatste week konden we persoonlijk kennis maken met de nederlandse eigenaren Phia en Kees. Het voelde gelijk sls familie na veel chatkontakt vantevoren en tijdens ons verblijf. Fijne mensen en heel vriendelijk en gastvrij. We hopen hier snel weer terug te komen. Phia en Kees bedankt voor alle goede zorgen en aangename uren samen. Tot snel.

Gereisd met partner in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig!

Fam. Kroeze,
    10-8-2018

Wij hebben hier een kleine week gelogeerd, en het was fantastisch! Het huis is van alle gemakken voorzien voor jong en oud. Er staat van alles waar je gebruik van kunt maken zoals luchtbedden, speelgoed en ligstoelen. De eigenaren zijn supervriendijk en weten veel over Egypte. Ze kunnen van alles voor je regelen, van excursies tot goede taxi’s, goede restaurants en de medische voorzieningen in Hurghada. Het is echt een aanrader om hier naartoe te gaan, ook als je alleen maar hotels gewend bent is het leuk om eens een appartement te nemen.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

fantastica

Nien,
    24-5-2018

Wat een prachtige villa is dit! op een stukje rijden van het centrum richting el gouna staat deze immens grote villa, omheind met een prachtige tuin, een 9 meter zwembad die geschikt is voor de allerkleinste tot ouderen, minder validen en strand op loopafstand. op 20 minuten van het vliegveld, centrum en el gouna is dit een heerlijke rustige locatie maar toch met alle gemakken voorzien. het strandje is op 5 minuten lopen waar je direct aan het koraal rif zit en dus mooi kan snorkelen. even verderop heb je de kans om te wind surfen, paard rijden en zwemmen met paarden, glasboot, semi onderzeeër en duik/snorkel tochten te maken. ook in de woestijn is er genoeg te doen zoals quadten, super safari, paardrijden. op nog geen 30 min rijden zijn er diverse waterpretparken. de villa is van alle gemakken voorzien. het appartement is ruim, 2 slaapkamers en 2 badkamers en meerdere balkons. heerlijk uitzicht op de tuin.

Gereisd met jonge kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldige Top Vakantie gehad.

Thalis,
    17-2-2018

Meerdere keren in Egypte geweest we hebben altijd een hotel gehad,deze keer gekozen voor Villa Fantastica omdat er hele positieve reviews staan hier bij zoover en we met een grote groep waren,we hebben een top vakantie gehad mede door de goede zorgen van eigenaars Fhia en Kees die voor ons het ontbijt, lunch en diner verzorgde die we konden bij boeken omdat zei die periode er ook waren,in 1 woord geweldig.Ook Hemden staat altijd voor je klaar :) Wij hebben via Fhia en Kees excursies geboekt zoals submarine, hebben hele mooie riffen, koraal en vissen gezien,safari met alles erop en aan,2 daagse Luxor trip en we zijn na Cairo geweest allemaal top geregeld en ook niet onbelangrijk vele malen goedkoper dan bij een reis organisatie en indien nodig kan Fhia altijd mee om te snorkelen zei weet de mooiste plekjes wel te vinden.Wij kunnen niet anders zeggen dan dat we een onvergetelijke vakantie hebben gehad,Bedankt Kees en Fhia, We komen terug

Gereisd met vrienden in januari 2018