Appartementen Duitsland

Reviews over accommodaties in Duitsland

We waren hier voor de 2e keer en het was weer oké

Wim,
    21-1-2019

Dit was de tweede keer dat we hier een weekend waren. Als het de eerste keer niet goed was bevallen waren we hier niet voor een tweede keer geweest. Alles is hier prima.

Gereisd met vrienden in januari 2019

Erg compleet, fijn verblijf

Pauline,
    17-1-2019

Een heerlijk verblijf gehad in een appartement waar aan alles is gedacht. Lampen op de juiste plek. Heerlijke bedden, prima douche. En alles prettig schoon.

We komen graag nog eens terug.

Prima verblijfplaats tussen winterberg en willingen in. Prima om vanuit hier dagje te gaan skiën.

Er lag ook goede informatie.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

Het was fantastisch ❄⛄

Corrie Gorissen,
    16-1-2019

De aankomst was geweldig een gevoel van thuis komen. In een super apartement dat uitkijkt op een schitterende omgeving. En de verzorging van Rob en Loet onze gast heren super..'s ochtends als je het wilt een heerlijk ontbijt niet te versmaden 👍 ik was daar met mijn dochter schoonzoon en kleindochter en ik heb genoten 👌 Rob en Loet ik maak voor jullie een diepe buiging en nog bedankt voor alles….dus zeker tot ziens 💋💋

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Super

Rob,
    14-1-2019

Prachtig huisje. Mooi en modern inrgericht van alle gemalen voorzien. Goede bedden, keuken en kamer. Speelkamer voor de kinderen en ruimte voor het drogen van de ski spullen. Allen wat gehorig als je boven buren langer op zijn dan jouw.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Fantastisch!

Michelle Schipper-Gorissen,
    12-1-2019

In Haus alle jahreszeiten is alles tot in de puntjes geregeld. Woningen zijn super netjes en schoon en geen gesleep met handdoeken etc. Ook dat is top geregeld. Top gastheren! En een super mooie omgeving met winkels en leuke restaurants in de buurt. Ik was hier met man, dochter en moeder en hebben een top week gehad!

Gereisd met oudere kinderen in december 2018