• 17.804

Reviews over accommodaties in Duitsland

super!

jelle
    3-11-2018

super mooi appartement in mooie omgeving, een aanrader!!!

Sfeervol appartement op een toplocatie!

Martine van den Berg
    27-10-2018

Een prachtig verblijf in een zeer aangenaam appartement. Het appartement was ruim en logisch ingedeeld. Modern meubilair, van alle gemakken voorzien. Er is gedacht aan kleine details die heel prettig zijn, zoals kapstokhaken in douche en opbergruimte voor toilettassen. Temperatuur was goed te regelen in alle ruimtes. Alle benodigdheden voor jonge kinderen waren aanwezig. De ambiance in het huisje werd verder verhoogd met veel mogelijkheden voor sfeerlicht, mooie accessoires en kunst aan de muur. Wij komen graag weer terug!

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 12-11-2018

Bedankt voor je positieve review, Martine van den Berg!

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze appartementen en natuurlijk de locatie. Wij hopen je snel nog eens te begroeten op één van onze parken!

Groetjes van Peggy

Winterberg kan altijd, met of zonder sneeuw

Peter
    27-10-2018

Er is altijd een goed moment om in winterberg te zijn. Nu geen sneeuw, maar ook dan is er genoeg te doen en te zien.

Mensen zijn vriendelijk

Groetjes van Peggy, Social Media Marketeer, 12-11-2018

Bedankt voor je beoordeling, Peter.

Wij zijn het er helemaal mee eens dat er altijd een goed moment is om te genieten in Winterberg!

Tot de volgende keer!

Hele leuke vakantiewoning

B.
    26-10-2018

Ruim, schoon, kindvriendelijk, in rustig dorpje

Enorm genieten!

Mathilde
    20-10-2018

Met vriendinnen een weekend hier geweest. Wat hebben wij genoten!

Fantastisch appartement, prachtige omgeving. Schitterende herfstkleuren en een geweldig uitzicht.

Het appartement was fijn in het gebruik en heerlijk schoon.

Hier kom ik graag nog eens terug!