Reviews over accommodaties in Andorra

Marian ,
    16-9-2018

Het is een fijn hotel en de bediening is ook geweldig. Vooral de serveerster Aurelia wat een pit zit hier in. Zij werkt snel netjes vriendelijk en zeer allert

een ontdekking

Christel,
    28-7-2018

prachtig gelegen, heel rustig maar toch dichtbij het dorp en La Massana waar steeds iets te beleven valt, super lekkere rosé wijn aan een superprijsje, vriendelijk onthaal, ontbijt is lekker, avondeten is basic en niet voor grote eters maar gezien de prijs voor de kamer, best ok, Andorra is echt prachtig voor wie van natuur houdt, een ontdekking voor ons.

Alleen logie perfect, maar met maaltijden Niet!

M. de Vries,
    24-6-2018

Het avondeten is zeer matig. Personeel in het restaurant was ook niet zo vriendelijk.

De kamer was perfect. Netjes. Aan de badkamer mankeerde ook niets. Ook mooi ruim, net zo als de kamer.

De receptiepersoneel was vriendelijk en behulpzaam. De receptie zag er netjes uit, eveneens de ontvangst hall.

De bar is erg somber, daardoor ook erg saai.

Het hotel zal ik niet gauw adviseren en dat komt door de maaltijden of men moet alleen logies boeken.

Goed hotel

Lammie,
    16-4-2018

Mooi Hotel met kleine welness zoals Turks stoombad, sauna en groot bubbelbad.

Vriendelijk personeel. Eten is in buffetvorm en prima verzorgd. Ski's ed in speciale lokkers in de kelder op kamernummer. Kamers prima, helaas geen koelkastje op de kamer, tv alleen regionale zenders en BBC en CNN. Kluisje aanwezig. Om in de avond even iets in het hotel beneden te drinken is het niet gezellig, maar kan wel.

was heel goed

mia mollemans,
    14-4-2018

de reis was goed en de chauffeur en begeleider ook goed hotel veel gezien niet zo geschikt voor mensen die niet goed mobil zijn