Sorteren

Reviews over accommodaties in Andorra

Alleen logie perfect, maar met maaltijden Niet!

M. de Vries
    24-6-2018

Het avondeten is zeer matig. Personeel in het restaurant was ook niet zo vriendelijk.

De kamer was perfect. Netjes. Aan de badkamer mankeerde ook niets. Ook mooi ruim, net zo als de kamer.

De receptiepersoneel was vriendelijk en behulpzaam. De receptie zag er netjes uit, eveneens de ontvangst hall.

De bar is erg somber, daardoor ook erg saai.

Het hotel zal ik niet gauw adviseren en dat komt door de maaltijden of men moet alleen logies boeken.

Goed hotel

Lammie
    16-4-2018

Mooi Hotel met kleine welness zoals Turks stoombad, sauna en groot bubbelbad.

Vriendelijk personeel. Eten is in buffetvorm en prima verzorgd. Ski's ed in speciale lokkers in de kelder op kamernummer. Kamers prima, helaas geen koelkastje op de kamer, tv alleen regionale zenders en BBC en CNN. Kluisje aanwezig. Om in de avond even iets in het hotel beneden te drinken is het niet gezellig, maar kan wel.

Rustig gelegen met ruime plekken

william
    29-7-2015

Een van de betere campings in Andorra. Rustig gelegen tussen de bergen aan een snel stormend beekje. Ruime plekken met zon en schaduw. Overdekt zwembad. Supermarktje, restaurant en WiFi is beschikbaar. Naar Andorra la Vella moet je wel met de auto.

goed hotel, wel ver van de piste

steefan_dekeyser
    20-8-2014

mooi hotel, zeer verzorgd. ruime kamer. Eten op alle gebied tip top verzorgd. Zeer ruim ontbijt. avondeten super. de "irish pub" is een heel mooi, gezellig ingerichtte pub waar je eersteklas coctails ( betalend ) kan krijgen; Wel wat ver van de piste ( jammer ) en ook niet direct dicht bij het stadje. bereikbaarheid ook moeilijk ( langs steil straatje en via echt scherpe bocht. Heel tof uiterst net zwembad alsook sauna en turks bad. Hotel zeker de moeite waard.