Sorteren

Reviews over accommodaties in Andorra

perfect ; goede lokatie met goede maaltijden

leo
    9-11-2017

de ligging van het hotel

het skigebied

voor oudere (65+) korting op skipas; 70 + gratis skipas

geen wandelgebied of langlaufen

Heel gastvrij

fam Dompeling
    18-8-2017
    Je voelt je echt welkom in dit hotel. Fijne sfeer

Perfecte uitvalsbasis voor Andorra la Vella

Jeltje
    15-8-2017

Prima stadscamping met mooi uitzicht over de bergen. Op fiets zo in centrum. Reserveren niet nodig als je er op tijd bent, het loopt elke dag in en uit. Ruimere plekken houden ze vrij voor grotere campers of caravans. Je staat uiteraard op elkaar, maar vrije keuze in plek. Wij hadden aan de rand vrij uitzicht. Goed sanitair, prima douche.

Tip: brouwerij la birreria midden in oude centrum met enkele tafeltjes op pleintje. Een oase van rust en schaduw. Combi van 2 bier en spaanse worst voor €6 of met kwart kaas €11. Kinderen kregen goede hotdog. En verder 'shop until you drop'.

goed hotel, wel ver van de piste

steefan_dekeyser
    20-8-2014
    mooi hotel, zeer verzorgd. ruime kamer. Eten op alle gebied tip top verzorgd. Zeer ruim ontbijt. avondeten super. de "irish pub" is een heel mooi, gezellig ingerichtte pub waar je eersteklas coctails ( betalend ) kan krijgen; Wel wat ver van de piste ( jammer ) en ook niet direct dicht bij het stadje. bereikbaarheid ook moeilijk ( langs steil straatje en via echt scherpe bocht. Heel tof uiterst net zwembad alsook sauna en turks bad. Hotel zeker de moeite waard.
Andorra scoort een 7,8 uit 10, op basis van 214 reviews