• Type accommodatie

Reviews over accommodaties in Andorra

was heel goed

mia mollemans
    14-4-2018

de reis was goed en de chauffeur en begeleider ook goed hotel veel gezien niet zo geschikt voor mensen die niet goed mobil zijn

Fantastisch.

Ger
    3-3-2018

Mooi hotel op een heel mooie plek prachtig uitzicht. Mooie kamers ,goede service en goed eten . Prijskwaliteit verhouding heel goed.

Rustig gelegen met ruime plekken

william
    29-7-2015

Een van de betere campings in Andorra. Rustig gelegen tussen de bergen aan een snel stormend beekje. Ruime plekken met zon en schaduw. Overdekt zwembad. Supermarktje, restaurant en WiFi is beschikbaar. Naar Andorra la Vella moet je wel met de auto.

goed hotel, wel ver van de piste

steefan_dekeyser
    20-8-2014

mooi hotel, zeer verzorgd. ruime kamer. Eten op alle gebied tip top verzorgd. Zeer ruim ontbijt. avondeten super. de "irish pub" is een heel mooi, gezellig ingerichtte pub waar je eersteklas coctails ( betalend ) kan krijgen; Wel wat ver van de piste ( jammer ) en ook niet direct dicht bij het stadje. bereikbaarheid ook moeilijk ( langs steil straatje en via echt scherpe bocht. Heel tof uiterst net zwembad alsook sauna en turks bad. Hotel zeker de moeite waard.

Andorra scoort een 7,8 uit 10, op basis van 215 reviews