• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over accommodaties in Andorra

Perfecte uitvalsbasis voor Andorra la Vella

Jeltje, 15-8-2017

Prima stadscamping met mooi uitzicht over de bergen. Op fiets zo in centrum. Reserveren niet nodig als je er op tijd bent, het loopt elke dag in en uit. Ruimere plekken houden ze vrij voor grotere campers of caravans. Je staat uiteraard op elkaar, maar vrije keuze in plek. Wij hadden aan de rand vrij uitzicht. Goed sanitair, prima douche.

Tip: brouwerij la birreria midden in oude centrum met enkele tafeltjes op pleintje. Een oase van rust en schaduw. Combi van 2 bier en spaanse worst voor €6 of met kwart kaas €11. Kinderen kregen goede hotdog. En verder 'shop until you drop'.

Het is een echte aanrader

A van Overveld, 11-8-2017
    Dit hotel is een echte aanrader .Het eten is hier heel goed We hadden een ruime kamer, aan de achterkant van het hotel ,we keken op een muur dat was bestemd tegen de lawine's .Het is hier heel rustig en de kamer is koel .We waren hier met een toeroperater .We hadden prachtige excursie,s .Andorra is een prachtig land.

Prachtige reis, prachtig land.

L. Bakker, 11-8-2017
    Leuk hotel, gunstig gelegen maar met kleine kamer(s) die vooral aan de voorkant gelegen zeer gehorig zijn t.o.v. straatlawaai. Geen airco of ventilator aanwezig op de kamer. Klein zwembad aanwezig waar echter een badmuts en badschoenen verplicht zijn.

goed hotel, wel ver van de piste

steefan_dekeyser, 20-8-2014
    mooi hotel, zeer verzorgd. ruime kamer. Eten op alle gebied tip top verzorgd. Zeer ruim ontbijt. avondeten super. de "irish pub" is een heel mooi, gezellig ingerichtte pub waar je eersteklas coctails ( betalend ) kan krijgen; Wel wat ver van de piste ( jammer ) en ook niet direct dicht bij het stadje. bereikbaarheid ook moeilijk ( langs steil straatje en via echt scherpe bocht. Heel tof uiterst net zwembad alsook sauna en turks bad. Hotel zeker de moeite waard.
Andorra scoort een 7,8 uit 10, op basis van 211 reviews