Oostenrijk

Reviews over accommodaties in Oostenrijk

Toplocatie!

Alex Nauta,
    18-1-2019

Zeer fijn verblijf gehad hier, gezellige mensen, en een zeer mooi gebouw. Faciliteiten zoals een supermarkt zijn in de buurt. Met de auto of bus heb je snel toegang tot alle piste's rondom Ehrwald/Lermoos.

Gereisd met partner in december 2017

Volgende keer weer!

Rob,
    17-1-2019

Perfecte combinatie tussen super verzorgd hotel en persoonlijke aandacht waardoor je je onmiddellijk thuis voelt. 2 minuten lopen van de piste en in alle gemakken voorzien waardoor we als ‘nieuwe’ wintersporters een perfecte vakantie hadden! Zeker een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

Fantastisch en ontspannen

Isabelle,
    16-1-2019

Ontzettend leuk verblijf in de accommodatie en skigebied! Binnenkort gaan we weer :)

Gereisd met partner in februari 2018

Helemaal top!

Sas,
    16-1-2019

Wij zijn net terug van een weekje in lifthotel. Eerste keer dat we daar zijn verbleven, maar het is zeker voor herhaling vatbaar! De kamers zijn schoon, de bedden liggen prima. Het ontbijt en diner zijn super! Heerlijk dat je daar niet over hoeft na te denken en na de apres ski gewoon kan aanschuiven. Helaas weinig van het gebied gezien, wegens de enorme hoeveelheid sneeuw, dus een reden om nog een keer terug te komen! En oja de sauna is ook super mooi ;)

Gereisd met partner in januari 2019

Leuk hotel

A Kleinjan,
    15-1-2019

Het was een leuk net hotel.

Wel overal erg warm weinig frisse lucht,

Nette kamer, mooi uitzicht,

Leuk dorpje,

Veel sneeuw gehad!

De nieuwe intersport was super, gelijk het hotel bij de piste!!

Gereisd met partner in januari 2019