Sorteren

10.275

wintersport accommodaties Oostenrijk

Reviews over accommodaties in Oostenrijk

Een futuristische blokkendoos, een prima lokatie👍

Irma
    14-6-2018
    Een futuristische blokkendoos maar een prima lokatie. Hotel zeer schoon en netjes, personeel vriendelijk en behulpzaam. Eten buffet (zowel sochtends als savonds) is prima verzorgt. Kamers zijn perfect alleen geen kluisje of minibar aanwezig. Prima uitgangspunt voor wandelingen of fietstochten. De e-bikes van het hotel zijn uitstekend ook een niet geoefende fietser rijd er zo de berg mee op! Zwembadje en sauna zijn een heerlijke bijkomstigheid na een dag aktie te zijn geweest.

Das war einmal

E. Stoter
    13-6-2018
    Onderweg naar Italië overnachttten we op Seeblick Toni, met de camping cheque, tegenwoordig camping travelclub. We stonden op het nieuwe gedeelte wat nog niet geheel af was, voor 1 nacht niet erg dus. Sanitair en restaurant in orde. Maar wat bleek toen we moesten betalen, dat er bovenop de overnachting van campingtravelclub, we nog 2 Euro p.p. extra moesten betalen, terwijl we later in Italië op een camping niets bij hoefden te betalen. Dat viel ons tegen, terwijl we mede door de campingtravelclub Goldkaart juist voor deze camping gekozen hadden i.p.v. andere camping. Das war einmal dus.

Volgende keer zeker weer naar dit hotel

Cor
    13-6-2018
    Mooie schone kamer, goed en veel eten, zeer vriendelijk

Gezellig en goed Gasthof met restaurant.

M de Haas
    8-6-2018

Gasthof kerber in Fürstenstein is een gasthof met restaurant. Er is altijd een hartelijk onthaal door de familie Wagner. De kamers zijn ruim met eigen badkamer.

Het restaurant serveert gute bürgeliche küche. Gezellig. Betaalbaar. Overnachting met ontbijt € 55.00 per kamer

Op 8 km afstand in Eging am See heerlijk wellness zwembad. Passau ligt op ongeveer 20 km van het hotel. Prima adres als u op doorreis bent naar oostenrijk of Kroatië.

Comfortabel en makkelijk

Reinout
    10-3-2018
    Perfect voor jonge kinderen . Alles op loopafstand van accomodaties . Zwembad , kinderspeelplek
Oostenrijk scoort een 8 uit 10, op basis van 20256 reviews