Sorteren

netjes en vriendelijke mensen

Verzorgd

Marc007
    27-9-2012

Ouderwets, maar net hotel, gelegen langs de weg maar toch rustig. We verbleven hier slechts één nacht. Lekker eten en verzorgd ontbijt. Kamers zijn netjes, maar er is geen balkon aanwezig. Van hieruit kan je met kleine busjes de Mount Nemrut bezoeken, mooie uitzichten vanop de berg.

hotel is ok

luc
    23-9-2012

Wij sliepen in dit hotel 1 nacht. Van hieruit trokken we met minibussen naar de Godenberg of Mount nemrut. Dit monument is een absolute aanrader. Langs de weg zie je af en toe 'Ja-knikkers', gezien er in die streek aardolie wordt opgepompt. We kregen een lekker avondmaal met keuze tussen kipfilet of vis (Dorade) en het ontbijt was naar Turkse 4-sterrennormen ook prima. De kamers waren proper maar we hadden geen balkon.

Een goed hotel

Conny
    28-2-2012

Hotel Nemrut Tur is goed gelegen voor een bezoek aan het bijzondere Nemrut Dagi. Door het bezit van een zwembad is het ook aangenaam om de dag door te brengen tot het vertrek naar Nemrut Dagi.

Gewoon goed

Maurits
    14-10-2011

Wij waren in het Grand Isias Hotel in Adiyaman voor een kort verblijf. 1 nachtje. Wij zijn positief over dit hotel. Alles klopte. Alles wat je nodig hebt is er. Alleen de badkamer: beetje smoezelige voegen en kitranden. Maar dat is de standaard in Turkije. Dus niet zeuren. Eten was ook oké.