Hotel Eftalia (Holiday) Village

Hotel Eftalia (Holiday) Village
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Eftalia (Holiday) Village voor je op een rij gezet:

561 reviews over Hotel Eftalia (Holiday) Village in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Zo jammer, waren hier voor de 3e keer maar zo slecht was het eten nog nooit, het eten werd door de koks met 2 handen op je bord gegooid, erg onsmakelijk. Heel veel Russen en Engelsen wat ook niet altijd goed ging, jammer het idee met Eftalia Island is werkelijk super, veel vertier voor jong en oud, maar ja dat eten was niet te doen.
Guest Relation Eftalia Village, Guest Relation Manager , 2-7-2018

Dear Wack,

Thanks a lot for your review.

We are sorry that your stay was not to your fullest satisfaction, but we appreciate your helpful remarks which helps us to improve our services.

We hope to welcome you back to show you our improvements.

Geen 2e keer meer

Mandy
24-5-2018

De zwembaden waren geweldig. Genoeg plezier en glijbanen ook niet druk, geen lange wachtrijen. Het eten is ons erg tegen gevallen. Vaak lange rijen bij het restaurant en weinig afwisseling. Wat ons nog het meest stoorde deze vakantie, waren de russen. Wat een luidruchtig en uitbundig volk....... ook bij het eten, drinken en hele borden vol opscheppen zodat er niks over bleef. Wij hebben deze vakantie 2 keer a la carte gegeten bij het grill restaurant, dit kan voor 5 euro per persoon. Dit beviel ons erg goed. Ook de kamers waren ERG gehorig. Wij hebben de buurman de hele vakantie horen snurken snachts. Kortom, voor ons geen 2e keer meer, maar wel heerlijk kunnen vertoeven aan de zwembaden zeker met ons zoontje van 1,5 was er genoeg vermaak bij de kinderzwembaden. Wat het personeel betreft, als je zelf vriendelijk bent zijn ze ook vriendelijk naar jou. En wat ons erg meeviel, is dat het personeel best redelijk Engels sprak!
Your iHot@l Team, Guest Relation Manager , 2-7-2018

Dear Mandy,

Thank you for taking the time to write a detailed review about your recent stay at our hotel!

Sorry for the inconveniences you have experienced during your recent stay with us. We constantly work on improving our guests’ satisfaction; therefore, your feedback, positive or negative, helps us to see our product through the eyes of our guests and is highly valuable to us. Please contact us the next time directly so that we are able to resolve this problem right away.

Again, thank you very much for your valuable feedback – we would be more than happy to welcome you again soon to offer you an even better experience.

Best regards,

jammer van het slechte eten.

Moniek
21-5-2018

Het is een mooi resort voor ieder wat wils. Rustige zwembaden, zwembaden met glijbanen en activiteiten. Daar was echt niks op

aan te merken. Mooi onderhouden en schoon.

Het eten was erg slecht. Vaker all-in naar Turkije geweest en in al die jaren was dit het hotel met het slechtste eten. We zijn zelfs een dag gaan uiteten.

Ik miste fruit. je kon sinaasappelsap kopen voor 1 euro per glas. Verder lagen er alleen hele appels. Soms een sinaasappel. Keuze uit beleg op je brood in de ochtend was 1 soort worst en 1 soort kaas.

Ook de keuze in het warm buffet was beperkt met het gevolg 8 dagen friet voor de kinderen.

Je moest enorm opletten of je op het strand eten kreeg wat gaar was. Regelmatig was het hamburgervlees niet gaar.

Wat ook enorm storend werkte was de handdoeken service die ze ondergebracht hadden bij het vrouwtje wat ook massages verkocht ed. Dus steeds weer het zelfde verkooppraatje.

Guest Relation Eftalia Village, Guest Relation Manager , 2-7-2018

Dear Moniek,

Many thanks for your valuable feedback!

We are happy to read that you had a nice stay in general, but on the other hand we deeply regret that not everything was to your fullest satisfaction. Your feedback helps us to make improvements!

We hope to welcome you back to offer you an even better experience.

Love it

SonDoCey
29-3-2018

Dit was onze 2e keer @ eftalia.. eerste keer Super genoten,, 2e keer kregen we het aanbod om voor een kleine bijdrage naar Ocean te gaan,, Geweldig dachten we, want supernieuw,, luxe etc.. Daar aangekomen keken we onze ogen uit,, Prachtig! alleen naar mate de dagen verstreken misten we Village enorm. De service, bediening,, het eten,, schoonmaak etc was Zwaar Onder niveau.. Eftalia village is goedkoper met Vel Meer luxe qua bediening eten etc.. we blijven eftalia fan,, maar dan ook alleen van Village.. kinderen vinden het heerlijk daar en hebben zoveel vrijheid qua voorzieningen.. eerste vakantie 8 dagen,, 2e 10 dagen en nu aanstaande april gaan we 15 dagen. Kids verheugen zich enorm en wij volwassenen ook.. Village is zeker een aanrader. Fotos van de kamers mogen wel aangepast worden, want Het is er nu Veel Nieuwer en Moderner.. hele mooie kamers.. Personeel Erg Lief..
Guest Relation Eftalia Village, Guest Relation Manager , 4-4-2018

Dear SonDoCey,

Thank you so much for your great review!

It seems that you had a really great time with us! We are more than happy to read that everything was to your fullest satisfaction and that you liked our hotel, staff and services. We appreciate this very much!

We hope to welcome you back soon to offer you another beautiful holiday!

ik ben niet tevreden

Annetje Breukhorst
24-2-2018

ik ben hier geweest en ik ga hier nooit meer heen. bij aankomst werden we verwelkomt met een glaasje sinaasappelsap maar ik had wel iets beters verwacht. toen gingen we met een golfautotje naar de hotelgebouwtje en ik heb ruzie gekregen met die bestuurder want het is niet normaal hoe slecht die reed. de kamer was smerig en de bedden werden met rozenblaadjes en zwaantjes van handdoeken opgemaakt wat alleen maar troep veroorzaakte en moet je al die blaadjes weer van het bed af halen. restuarnt was niet mooi en er waren geen kroketten en frikandellen waar ik best van baalde. ook was de vlees niet te eten, slecht gebakken en te krokant Af en toe. swembaden waren niet leuk want er waren heel veel kleine kindjes die dan heel druk waren. de island was massaal druk en toch heel slecht dat je maar 1 wafel per keer mag. oplichters! wij verbleven 5 dagen en hebben 3 van de 5 doorgebracht op de hotelkamer met een biertje op het balkon...
Guest Relation Eftalia Village, Guest Relation Manager , 6-3-2018

Dear Annetje Breukhorst,

Thank you for your review!

We constantly work on improving our guests’ satisfaction; therefore, your feedback, positive or negative, helps us to see our product through the eyes of our guests and is highly valuable to us. Our goal is to deliver high-quality hospitality to every guest on every stay, starting from your arrival until your departure. We deeply regret to read that not everything during your stay was to your fullest satisfaction. Please be assured that this does not reflect our service standards and that we will follow up the situation with our entire team for make improvements in these points.

Kindest regards,

Eftalia village was top! De village erg schoon. Eten geen gebrek. Eftalia Island echt geweldig . Jee wat een waterpark. En ook daar eten in overvloed.

De kamers vind ik erg verouderd en gehorig. De douche was wel goed gerenoveerd. Echter slapen wij hier alleen maar. Dus hoeft voor ons geen luxe te zijn.

De mensen aan de receptie zijn inderdaad niet altijd even vriendelijk. Dat is jammer als je na een lange reis met 2 kinderen aankomt. Maar oke ze hebben het ook enorm druk en de gasten zijn ook niet altijd vriendelijk naar hun.

Het enige wat wij misten in het hotel was het fruit. Wij zijn gewend dat dat meer wordt aangeboden. Onze jongste is verzot op water meloen helaas was dit niet te krijgen. Het verdere eten prima, idd extra variatie mag maar wat er is, is lekker.

Wij komen zeker nog een keer terug want onze jongens willen terug naar de glijbanen.

Fantastisch vakantiepark

Angelique
22-10-2017

Ik was een beetje sceptisch vanwege de laatste reviews, maar bij aankomst was ik meteen diep onder de indruk. Wat een ongelooflijk groot, mooi en goed verzorgd park. Geen prulletje op de grond. Vele prullenbakken en asbakken over het gehele park. Kamer was wat klein voor 3 personen en het poetsen zou beter kunnen, maar ach, je slaapt en doucht er alleen maar. Alles is op het park aanwezig, van supermarkt tot tattooshop. Heel de dag waren er overal snacks en andere lekkernijen te krijgen. Eten in het restaurant vond ikzelf iets minder, maar ik ben wat dat betreft kieskeurig. Man en zoon vonden het wel goed. Veel animatie, iedere avond een show o.i.d. Eftalia Island was geweldig met de vele glijbanen, barretjes en winkeltjes. Kiezel/zand strand met veel ligbedden met matras. Veel schaduwrijke plekken. Ik raad wel badschoenen aan. Heerlijk warm zeewater. Kortom, fantastische vakantie gehad. Wel veel Oostblokkers. Bazaar op 5 minuten lopen.
Guest Relation Eftalia Village, Guest Relation Manager , 31-10-2017

Dear Angelique,

Many thanks for our wonderful review!

We are so happy that you had an enjoyeable stay with us and that we met all your expectations.

It will be a pleasure to be your host again.

Nooit meet

Gerrie stuut
21-10-2017

Drank moet je betalen en dat voor all in. Eten is eentonig. Stront zit bij de muren omhoog. En de medewerkers zijn niet netjes naar je en stinken naar zweet. Wij zijn nu in het hotel maar wat slecht.
Guest Relation Eftalia Village, Guest Relation Manager , 31-10-2017

Dear Gerrie Stuut,

Many thanks for your review!

We deeply regret that not everything was to your fullest satisfaction. Please rest assured that we will try to do our best to ensure standards met all time.

We hope to welcome you back to offer you an even better experience.

Kind regards

Prijs en kwaliteit komen overeen

VB
12-9-2017

5 jaar geleden ook in dit hotel geweest, dit jaar besloten terug te gaan. Met goede verwachtingen want 5 jaar geleden was het echt perfect. Het ontbijt was matig tot slecht, weinig keus en elke dag hetzelfde, geen fruit in de ochtend, middag en avond eten prima, eentonig maar meer keuze. Helaas vanaf dag 3 ziek geweest door rauwe kip.

Rond deze periode word er vooral rekening gehouden met Russen en Engelse qua eten. Kamer prima (voordeelkamer), slecht afgewerkte stopcontacten wat gevaarlijk is voor kinderen.

Zwembaden en Eftalia Island zijn goed en geen handoekje leggen in de ochtend. Om 10:00 nog genoeg bedjes vrij. Zwembad wel erg vies(zand)

Slechte ontvangst door de receptie, niet klantvriendelijk (aankomst om 01:00). Bij het uitchecken ook weer niet vriendelijk of vrolijk.

Tegenover het hotel een leuke kleine bazaar, op 10 min afstand met de dolmus naar Konakli (€1 pp) of 20 min naar Alanya (€2 pp). Veel winkeltjes en genoeg te doen! Ik zou er niet snel weer naar toe gaan.

Guest Relation Eftalia Village, Guest Relation Manager , 25-9-2017

Dear VB,

We would like to thank you very much for your nice comments but also for your useful remarks.

We are very happy and proud that you liked our hotel in general. Your feedback about some negative points are helpful. It is through your constructive comments that we are able to improve the service we offer guests in our hotel. Please accept our sincere apologies if we were not able to met all your expectations. Please note that we have already informed to the appropriate department, in order that this incidents does not happen again.

We do hope you will allow us the opportunity to accomodate you again on some future occasion.

Best regards,

Geweldig met kleine kinderen.

Cindy
30-8-2017

Leuk hotel en erg overzichtelijk.Alle zwembaden liggen bij elkaar zodat je zowel de allerkleinsten en de wat grotere kinderen in 1 oogopslag kunt zien.Personeel is vriendelijk en vooral de miniclub is heel leuk.Er werden pizza's gebakken,geknutseld,spelletjes gedaan,iedere avond mini disco en nog veel meer.Het hotel ligt in een leuk centrum waar je goedkoop kunt winkelen.Alleen jammer dat buiten bij de bar al om 11.00 uur het licht en muziek uit ging.Gelukkig hadden wij onze eigen muziek bij en starten wij daarna onze eigen disco inclusief flikker lampjes.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eftalia (Holiday) Village in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eftalia (Holiday) Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Eftalia (Holiday) Village scoort een 7.42 uit 10 op basis van 581 reviews.