Hotel Eftalia (Holiday) Villagesterstersterster

7.7Goed

Turkije, Mediterraan, Konakli (bij Alanya)

7.7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Eftalia (Holiday) Village voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

Eftalia Village is een prima hotel met een goede prijs-kwaliteit verhouding. Hier zit je goed wanneer je liever niet naar een resort gaat, maar wel all-inclusive vakantie wilt vieren. Verwacht daarom ook geen luxueus resort. Wel is dit hotel volgens jullie erg kindvriendelijk. En het personeel? Zij toveren graag een lach op je gezicht.

Enkele reviewers vinden het eten in Eftalia Village niet erg lekker, maar volgens de meesten is het eten prima. Verbeterpuntjes zijn de variatie in het eten en de keuze tijdens de buffetten. Maar volgens reviewer Wendy is de prijs hier ook naar. Zij schrijft: ‘Tuurlijk is het eten na een week eentonig, maar wil je dat niet moet je maar in een duur resort gaan zitten.’ Sommige reviewers kozen ervoor in een restaurant buiten het hotel te eten.

Een groot pluspunt van Eftalia Village is Eftalia Island. Dit is een waterpark waar kinderen zich heel goed kunnen vermaken. Het fijne is dat het all-inclusive genieten hier gewoon doorgaat. Roosje over Eftalia Island: ‘Eftalia Island geweldig met heel veel mega grote glijbanen, vele eettentjes, ijsjes, animatie en noem maar op.’ Wil je zelf liever even zonnen en zwemmen in rust zonder gillende kinderen om je heen? Peter van Gorkum deelt een tip: ‘Zwembaden waren prima, super voor kinderen, als je van rust houdt is er een 18+ adult zwembad waar het rustig is.’

Ook niet geheel onbelangrijk zijn de kamers. Jullie schrijven vaak dat de kamers in Eftalia Village modern zijn. Deze zijn in 2018 opgeknapt en zijn sindsdien een stuk mooier dan op de foto’s. Uit jullie reviews blijkt dat je hier goede bedden, airconditioning en een douche hebt. Alleen de schoonmaak kan volgens sommigen van jullie net wat beter.

Ligging

Is relaxen op het strand een van jouw favoriete to do’s tijdens je vakantie? Dan zit je gebakken in Eftalia Village. Je wandelt vanuit dit hotel binnen een paar minuutjes naar de zee waar je een privéstrand hebt. Reviewer Angelique: ‘Kiezel/zand strand met veel ligbedden met matras. Veel schaduwrijke plekken.’ Ze raadt wel aan om badschoenen aan te doen.

Tijdens je vakantie in Turkije is een bezoek aan een bazaar iets wat eigenlijk niet mag ontbreken. Op slechts 200 meter van Eftalia Village Alanya vind je er een. De stad Alanya bereik je na een half uur rijden. Ook hier kun je goed winkelen. Devon van der Weijden bezocht naast Alanya ook Konakli vanuit Eftalia Village en tipt: ‘Stadjes (Konaklı & Alanya) waren prima te doen met de bus. (1,50 per rit).’ Ben je in Alanya? Dan is het echt een aanrader om een bezoek te brengen aan het kasteel. Het is een hele klim, maar het uitzicht is echt heel mooi. Je kunt ook met de taxi naar boven gaan en terug wandelen.

Zie jij jezelf al liggen op het privéstrand bij Eftalia Village?

616 reviews over Hotel Eftalia (Holiday) Village

• 2019
    7patrick Conjaerts28-10-2019

gewoon voor de prijs ok

Garçons werken alleen als je veel drinkgeld geeft anders niet Eetzaal is meer een refter steeds heel druk bij aanschuiven

Gereisd met partner in oktober 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 6Rina24-10-2019

Nooit meer

Mooi hotel alles word netjes schoongehouden.
    Eten eentonig en nie lekker wij zijn bijna elke dag ergens anders wezen eten slechte bedden doorgezakt en slechte matrassen. Verder personeel heel vriendelijk, maar nie veel te doen in de buurt moet overal taxi voor nemen. Wij gaan nie meer terug we waren met 2 gezinnen met kinderen van 1 en 7, 11 en 14 jaar.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 5Hilke van Helvoort21-10-2019

Nooit meer

Op zich aardig. Maar wij zijn helemaal niet tevreden. We boekten een familiekamer en sliepen de eerste nacht in een hele kleine vieze kamer omdat ze nog geen familiekamers beschikbaar hadden (raar, want we hadden toch geboekt?). Het is all inclusive, maar je moet werkelijk overal voor betalen, en veel ook. Vooral voor dingen voor de kids zoals een trampoline en het maken van een zandtekening (€5 per stuk). Ik denk nog wel 3x na voordat ik hierheen ga!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 9Diana16-10-2019

Dit was al de 5e keer in Eftalia Village ga er 2keer per jaar naar toe. Het is er gezellig Personeel heel vriendelijk. Eten gevarieerd Kamers netjes. Inderdaad wel jammer geen entertainment in het hotel zelf. Maar op de Islands komen alle hotels tesamen en dan is het gezellig met muziek en gezelligheid. In Village hele mooie fotoshoots verzorgd door professionele en hele lieve gezellige mensen. En de prijs voor zulke mooie shoots echt Top. De gezelligheid en het personeel laat me altijd besluiten toch weer terug te gaan. En buiten het hotel kan je vele kanten op binnen 20min in Alanya centrum. En andere plaatsjes binnen. 10min. En vele activiteiten buiten het hotel ook betaalbaar zoals Boattour en andere activiteiten.

• 10Sarina14-10-2019

Geweldig

Met mijn kids van 5 en 8 hebben we het super naar ons zin gehad! Hele lieve mensen die er werken en iedere dag een schone kamer en handdoeken. Ook is het heel schoon.. er wordt heel de dag door schoongemaakt overal.het eten is erg lekker en je hebt veel keus. Je kunt er ook een leuke fotoshoot laten maken voor een klein prijsje door hele leuke en lieve mensen.en op de dag dat je aankomt kun je gratis een heerlijke massage krijgen zodat je vakantie goed kan beginnen. Zou graag nog een keer terug komen.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 10Anneke Chatelain13-10-2019

Geweldige vakantie

Fijn kindvriendelijk hotel, ruime keuze met goed eten, hotelkamers prima en schoon.Veel zwembaden en glijbanen voor groot en klein. Je kan een mooie fotoshoot maken met vriendelijke en kundige fotograven. Ga er zeker vaker heen voor die prijs

• 10Jessica13-10-2019

Geweldig

Een heel fijne familie hotel, kindvriendelijk. Er is voor ieder iets te doen hier. Er is veel verschil qua eten, ook kan je gebruik maken van de island. De werknemers zijn zeer vriendelijk en groeten je elke dag. Ook heb ik een fotoshoot gedaan, en ben daar zeer tevreden over!

• 10Marco Keijmel23-09-2019

Ercht toppie goed de doen

Is altijd goed hier al 6 keer geweest maar altijd toppie goede service goede obers en goed personeel and Nice manager en echt wat je leest van reverr encies zijn niet altijd waar .

Gereisd met vrienden in september 2019

• 3Anoniem29-08-2019

Never nooit meer eftali village schandalig

Drama hotel echt nooit meer voor ons bij aankomst niks aan de hand tot we ineens moesten betalen voor een kluisje 2€ per dag 2 euro per dag voor een extra kaart voor de deur ik dag dat ik all in zat wij hadden geïnformeerd voor een waterkoker voor ons zoontje die snachts nog komt voor de fles na 100 x en elke keer nee na de 101 xvragen uiteindelijk konden we ook die huren voor 3€ per dag😱wij niet gedaan konden we eventueel upgrade krijgen naar eftalia oceaan daarvoor moesten wij de volgende ochtend terug komen wij waren er smorgens en je kan het al raden nee kon niet snachts werkte ook de airco niet ( wij hadden een double room geboekt ook die kregen wij niet moesten met ze 4 op een heel kleine kamertje verblijven wat niet te doen was Uiteindelijk na veel vragen en uitgescholden te worden door de hotel eigenaar en bedreigd te worden toch overgeplaatst naar ocean ( waar ik wel 152€ voor moes betalen toen konden wij pas genieten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Sandra26-08-2019

Top vakantie gehad!

Een fantastisch hotel. Vriendelijk personeel en goed geholpen. Eten is zeker goed maar is wat eentonig. Kamers worden iedere dag schoongemaakt en we kregen iedere dag schone handdoeken. Eftalia Island is helemaal geweldig. Er is heel veel entertainment. Je hoeft je geen minuut te vervelen. De mensen die daar werken staan echt te buffelen om het ons naar de zin te maken. Kortom een fantastische vakantie gehad en wij willen volgend jaar weer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

46 tips over Hotel Eftalia (Holiday) Village

• bloesem46, 22-05-2014

Als je niet tevreden bent met de toegewezen kamer kun je, als je een voordeelkamer hebt geboekt, met bijbetaling een betere kamer krijgen.

• Anny, 30-05-2014

Kamers op de begaande grond zijn wel fijn

• Hanny, 19-10-2013

Excursies boeken bij lokaal kantoor aan de overkant in de bazaar! Goedkoper dan de touroperators en veel beter geregeld.

Leuke Bazar aan de overkant op 5min. lopen.

Alanya citytour is geweldig! Boottrip manavgat via lokaal kantoor perfect! je krijgt waar je voor betaalt en nog meer zelfs!

137 vragen over Hotel Eftalia (Holiday) Village

• Rinus geneugelijk, 05-12-2017

all-in Formule op Eftalia Island

Zijn de frisdranken op Eftalia Island ook in begrepen ?

• Marina, 08-10-2017

Dresscode diner?

Moeten mannen echt een lange broek dragen tijdens het avondeten?

• P.B., 10-07-2017

Handdoekenservice

Is de handdoekenservice bij het zwembd van Eftalia Vilage voldoende? Of is het toch nog nodig zelf badhanddoeken mee te nemen?

jochem, 17-07-2017

Dit is voldoende, iedere dag schone handdoeken.

Hotel Eftalia (Holiday) Village info

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats