Hotel Eftalia (Holiday) Village

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag32°23°
Hotel Eftalia (Holiday) Village
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Eftalia (Holiday) Village voor je op een rij gezet:

569 reviews over Hotel Eftalia (Holiday) Village in het Nederlands

Met jonge kinderen

voor herhaling vatbaar!

Lennard
21-9-2018

Wij zijn met 4 volwassen gegaan van de leeftijd tussen de 30 en 40 en 60 en 65.

Zeer goed hotel, goede service en erg vriendelijk personeel en schoonmakers.

Alles wordt heel de dag door schoongemaakt. Zwembaden zeer aan te raden voor jong en oud.

Eten kan soms wat louw zijn, maar dat is ook wel te begrijpen als er zoveel mensen zijn. Hotelkamers zijn schoon bedden lig erg goed.

Leuk resort met kinderen

Thelma
3-9-2018

Het is goed bevallen...leuke zwembaden...alles wordt netjes bijgehouden...eten is goed maar weinig afwisseling.

Voor 8/10 dagen goed maar voor langer wordt het eentonig is onze ervaring.

Al met al een helen leuke vakantie gehad.

Perfect voor de prijs

Devon van der Weijden
25-8-2018

Net zoals vele anderen, lees ik altijd de reviews voordat ik op vakantie ga. Ik was dan ook geschrokken van alle negatieve reacties op het hotel. Wij hebben het echter gewoon super naar ons zin gehad !

Ligging: - De ligging van het hotel is ideaal. Wij liepen binnen 5 minuten van zwembad naar strand. Met daar tussenin alle grote glijbanen. Stadjes (Konaklı & Alanya) waren prima te doen met de bus. (1,50 per rit)

Service: - Mensen waren vaak heel erg vriendelijk. Er waren zelfs momenten dat de ober drankjes voor je haalden in het restaurant. (Terwijl het eigenlijk zelf-service is)

Prijs/kwaliteit: - prima. Tijdens mijn review hou ik er dan ook rekening mee dat we een redelijk goedkoop hotel hebben uitgezocht en dan een bepaalde kwaliteit kunnen verwachten.

Eten: - dit vond ik het minste punt. Het eten is trouwens best prima te doen, maar niet top.

Kamer: -Heerlijke douche en een super-Airco. Shoonmaak kon beter

WTC.nl

Wat een geweldige accomodatie! Alles top!

Vibeke van Esdonk
13-8-2018

Goede verzorging, schoon, lekker eten, glijbanenparadijs, voor ieder wat wils, zelfs rustig zwembad voor enkel volwassenen. Geen klachten!

Teleurstellend

Roxanne
13-8-2018

Net teruggekomen van dit een hotel. Helaas was het een grote tegenvaller. De kamer werd amper schoongemaakt en heb het dus maar een aantal keer zelf gedaan. In 2 weken tijd het bed niet 1 keer verschoond. Toilet en de badkamer werden ook niet schoongemaakt. Enkel prullenbakjes geleegd en schone handdoeken en je laken werd even recht getrokken...

Het ontbijt is prima, van alles wat. Je moet er alleen wel vroeg bij zijn anders sta je een half uur in de rij voor een tosti of een eitje. Op het eiland kan je lekker eten, allemaal verschillende dingen als kip, wafels, broodjes döner etc. Bij het hotel zelf vonden wij het eten niet lekker. We zijn dan ook regelmatig uit eten gegaan omdat je voor het diner wel bent toegewezen aan het hoofdrestaurant en het is daar dus niet lekker.

Veel russen en engelsen, er hangt een agressieve sfeer, elke dag wel een ruzie meegemaakt. Niet leuk.

Wij gaan nooit meer terug.

Prima!

VANKOL
2-8-2018

Mooie laagbouw, geen mega grote gebouwen, zowel zwembaden op het resort als ook toegang tot Island Auquapark met vele glijblanen. Drank en eten op ISland ook all in.

Roosje
2-8-2018

Super mooi hotel. Mooie glijbanen. Eten lekker. Erg vriendelijk personeel wat gewoon goed Engels spreekt. Erg behulpzaam ook. Veel Nederlanders ook met oudere kinderen. Elke dag uitgebreide animatie. Eftalia Island geweldig met heel veel mega grote glijbanen, vele eettentjes, ijsjes, animatie en noem maar op. Natuurlijk kan iemand pech hebben gehad met een kamer, airco of wat dan ook, maar het word steeds opgelost. Gewoon gaan en je hebt een super vakantie.

Zo jammer, waren hier voor de 3e keer maar zo slecht was het eten nog nooit, het eten werd door de koks met 2 handen op je bord gegooid, erg onsmakelijk. Heel veel Russen en Engelsen wat ook niet altijd goed ging, jammer het idee met Eftalia Island is werkelijk super, veel vertier voor jong en oud, maar ja dat eten was niet te doen.

Guest Relation Eftalia Village, Guest Relation Manager , 2-7-2018

Dear Wack,

Thanks a lot for your review.

We are sorry that your stay was not to your fullest satisfaction, but we appreciate your helpful remarks which helps us to improve our services.

We hope to welcome you back to show you our improvements.

Kind regards,

Geen 2e keer meer

Mandy
24-5-2018

De zwembaden waren geweldig. Genoeg plezier en glijbanen ook niet druk, geen lange wachtrijen. Het eten is ons erg tegen gevallen. Vaak lange rijen bij het restaurant en weinig afwisseling. Wat ons nog het meest stoorde deze vakantie, waren de russen. Wat een luidruchtig en uitbundig volk....... ook bij het eten, drinken en hele borden vol opscheppen zodat er niks over bleef. Wij hebben deze vakantie 2 keer a la carte gegeten bij het grill restaurant, dit kan voor 5 euro per persoon. Dit beviel ons erg goed. Ook de kamers waren ERG gehorig. Wij hebben de buurman de hele vakantie horen snurken snachts. Kortom, voor ons geen 2e keer meer, maar wel heerlijk kunnen vertoeven aan de zwembaden zeker met ons zoontje van 1,5 was er genoeg vermaak bij de kinderzwembaden. Wat het personeel betreft, als je zelf vriendelijk bent zijn ze ook vriendelijk naar jou. En wat ons erg meeviel, is dat het personeel best redelijk Engels sprak!

Your iHot@l Team, Guest Relation Manager , 2-7-2018

Dear Mandy,

Thank you for taking the time to write a detailed review about your recent stay at our hotel!

Sorry for the inconveniences you have experienced during your recent stay with us. We constantly work on improving our guests’ satisfaction; therefore, your feedback, positive or negative, helps us to see our product through the eyes of our guests and is highly valuable to us. Please contact us the next time directly so that we are able to resolve this problem right away.

Again, thank you very much for your valuable feedback – we would be more than happy to welcome you again soon to offer you an even better experience.

Best regards,

jammer van het slechte eten.

Moniek
21-5-2018

Het is een mooi resort voor ieder wat wils. Rustige zwembaden, zwembaden met glijbanen en activiteiten. Daar was echt niks op

aan te merken. Mooi onderhouden en schoon.

Het eten was erg slecht. Vaker all-in naar Turkije geweest en in al die jaren was dit het hotel met het slechtste eten. We zijn zelfs een dag gaan uiteten.

Ik miste fruit. je kon sinaasappelsap kopen voor 1 euro per glas. Verder lagen er alleen hele appels. Soms een sinaasappel. Keuze uit beleg op je brood in de ochtend was 1 soort worst en 1 soort kaas.

Ook de keuze in het warm buffet was beperkt met het gevolg 8 dagen friet voor de kinderen.

Je moest enorm opletten of je op het strand eten kreeg wat gaar was. Regelmatig was het hamburgervlees niet gaar.

Wat ook enorm storend werkte was de handdoeken service die ze ondergebracht hadden bij het vrouwtje wat ook massages verkocht ed. Dus steeds weer het zelfde verkooppraatje.

Guest Relation Eftalia Village, Guest Relation Manager , 2-7-2018

Dear Moniek,

Many thanks for your valuable feedback!

We are happy to read that you had a nice stay in general, but on the other hand we deeply regret that not everything was to your fullest satisfaction. Your feedback helps us to make improvements!

We hope to welcome you back to offer you an even better experience.

Kind regards,

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eftalia (Holiday) Village in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eftalia (Holiday) Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.