Hotel Eftalia (Holiday) Village

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag18°14°
Hotel Eftalia (Holiday) Village
7,5

Omschrijving
Gelegen aan de Turkse kust niet ver van Alanya ligt Eftalia Village. Kom hier niet voor culinaire hoogstandjes, daarvoor moet je het resort af. Het aquapark met de vele glijbanen is gratis toegankelijk voor de gasten. Het strand is op loopafstand en Alanya ligt op een half uurtje rijden van het hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor Eftalia (Holiday) Village voor je op een rij gezet:

574 reviews over Hotel Eftalia (Holiday) Village in het Nederlands

goede vakantie gehad

Mirthe,
19-11-2018

Het was een goede en leuke vakantie.

genoten van de zwembaden en de activiteiten.

Guest Relation Eftalia Village, Guest Relation Manager , 6-12-2018

Dear Mirthe,

Thank you for taking the time to review our hotel on Zoover.

We are glad to learn that you have been staying with us during your trip to Turkey. We would like to thank you for your compliments about our hotel and facilities. We have passed on your nice comments to our management team.

We hope to welcome you back in the near future.

Kind regards,

Gewoon genoten

wendy keulaarts,
19-10-2018

Wij zijn net terug van eftalia village en kan alleen maar zeggen.

Als je wat te zeuren wilt hebben vind je altijd wel wat.

Wij hebben alleen maar genoten,het personeel is vriendelijk,ondanks dat ze wel 18 uur per dag werken.

Geef je een glimlach krijg je die terug.

Tuurlijk is t eten na een week eentonig,maar wil je dat niet Moet je maar in een duur resort gaan zitten.

Wij hebben genoten van begin tot einde.

Jammer dat we naar huis moesten,want had nog wel een week willen blijven.

Nadeel:lange transfer vanaf antalya(maar dat wisten we uit eerdere reizen)

Volgende keer toch maar proberen via gazipaza te vliegen (20 min transfer)

Dear wendy keulaarts,

Thanks a lot for your great feedback!

Great that your stay was from beginning till the end to your fullest satisfaction.

We thank you for your kind words and would love to welcome you back!

Schoon, kindvriendelijk, eten redelijk,

Peter van Gorkum,
9-10-2018

Eftalia Village was overboekt en dat hoorde wij bij aankomst, foto’s van het andere hotel stonden al op de laptop klaar.. ik heb aangegeven maar kort te verblijven en niet steeds wil switchen van accommodatie. Dit was geen probleem en wij konden volgens eftalia village en het hotel waar wij heen gebracht werden onze hele vakantie verblijven. Dit was niet het geval, reisleider van touroperator deed haar best maar dat mocht niet baten. Dit was een kleine kink in de kabel, uiteindelijk in eftalia village was onze kamer schoon, airco, eten was goed maar niet veel variatie, ook heel druk. Zwembaden waren prima, super voor kinderen, als je van rust houd is er een 18+ adult zwembad waar het rustig is. Op 200m zit een bazaar maar ook bij supermarkt op het terrein van eftalia kan je horloges en nep merk kleding kopen. Transfer duurde wel 1,5 uur.. op site stond 1 uur..

Dear Peter van Gorkum,

Many thanks for your detailed feedback!

Great that you had overall a nice stay with us. We appreciate your kind words and also your helpful remarks which helps us to focus on the thing we need to fix.

We would love to be your host again.

Geweldig

Marian schmitz oosting,
1-10-2018

In eftalia village komen we al jaren het bevalt ons prima daar

Dear Marian schmitz oosting,

Thank you for this great feedback!

We are glad to see that you had a wonderful stay.

We would love to welcome you back soon.

Kamers erg netjes.

Eten heel heel heel slecht! Elke dag ergens anders gegeten.

Personeel aardig maar matig engels.

Overstroomt met russen en polen.

Bier is water. Drinkt er 50 de dag en bent nog helemaal nuchter.

Prima maar kunt beter de andere eftalia hotels pakken (wel wat duurder).

Dear Ruben,

Thank you for your valuable feedback!

We deeply regret that not everything during your stay was to your fullest satisfaction. Please rest assured that we will discuss this within the team to make improvements. Your remarks will also be shared with our management.

Nevertheless, we hope to welcome you back soon.

voor herhaling vatbaar!

Lennard,
21-9-2018

Wij zijn met 4 volwassen gegaan van de leeftijd tussen de 30 en 40 en 60 en 65.

Zeer goed hotel, goede service en erg vriendelijk personeel en schoonmakers.

Alles wordt heel de dag door schoongemaakt. Zwembaden zeer aan te raden voor jong en oud.

Eten kan soms wat louw zijn, maar dat is ook wel te begrijpen als er zoveel mensen zijn. Hotelkamers zijn schoon bedden lig erg goed.

Dear Lennard,

Thank you for this great feedback!

We are delighted to have had the pleasure of making your stay as enjoyable as possible. If leisure brings you to Antalya, we look forward to warmly welcoming you back!

Leuk resort met kinderen

Thelma,
3-9-2018

Het is goed bevallen...leuke zwembaden...alles wordt netjes bijgehouden...eten is goed maar weinig afwisseling.

Voor 8/10 dagen goed maar voor langer wordt het eentonig is onze ervaring.

Al met al een helen leuke vakantie gehad.

Dear Thelma,

We appreciate you taking the time to provide us with such kind feedback about your stay. You mentioned many positive items for which we are very grateful. We are happy to know that you had a good time with us. The satisfaction of our guests is very important to us.

We hope you will allow us the opportunity to serve you in the near future and demonstrate our superior customer service and facilities. Thank you once again for choosing our hotel!

Perfect voor de prijs

Devon van der Weijden,
25-8-2018

Net zoals vele anderen, lees ik altijd de reviews voordat ik op vakantie ga. Ik was dan ook geschrokken van alle negatieve reacties op het hotel. Wij hebben het echter gewoon super naar ons zin gehad !

Ligging: - De ligging van het hotel is ideaal. Wij liepen binnen 5 minuten van zwembad naar strand. Met daar tussenin alle grote glijbanen. Stadjes (Konaklı & Alanya) waren prima te doen met de bus. (1,50 per rit)

Service: - Mensen waren vaak heel erg vriendelijk. Er waren zelfs momenten dat de ober drankjes voor je haalden in het restaurant. (Terwijl het eigenlijk zelf-service is)

Prijs/kwaliteit: - prima. Tijdens mijn review hou ik er dan ook rekening mee dat we een redelijk goedkoop hotel hebben uitgezocht en dan een bepaalde kwaliteit kunnen verwachten.

Eten: - dit vond ik het minste punt. Het eten is trouwens best prima te doen, maar niet top.

Kamer: -Heerlijke douche en een super-Airco. Shoonmaak kon beter

Dear Devon van der Weijden,

Many thanks for your nice review.

We are happy to know that you had all in all a good stay with us and we thank you for having chosen our hotel.

We hope to welcome you back.

Best regards,

Wat een geweldige accomodatie! Alles top!

Vibeke van Esdonk,
13-8-2018

Goede verzorging, schoon, lekker eten, glijbanenparadijs, voor ieder wat wils, zelfs rustig zwembad voor enkel volwassenen. Geen klachten!

Dear Vibeke van Esdonk,

Thank you for your great comments.

We are thrilled how you enjoyed our hotel, the whole team thanks you so much for your positive words. We are always glad to read comments as yours because now we have more determination to continue.

We would love to welcome you back here again on your upcoming trips.

Kind regards,

Teleurstellend

Roxanne,
13-8-2018

Net teruggekomen van dit een hotel. Helaas was het een grote tegenvaller. De kamer werd amper schoongemaakt en heb het dus maar een aantal keer zelf gedaan. In 2 weken tijd het bed niet 1 keer verschoond. Toilet en de badkamer werden ook niet schoongemaakt. Enkel prullenbakjes geleegd en schone handdoeken en je laken werd even recht getrokken...

Het ontbijt is prima, van alles wat. Je moet er alleen wel vroeg bij zijn anders sta je een half uur in de rij voor een tosti of een eitje. Op het eiland kan je lekker eten, allemaal verschillende dingen als kip, wafels, broodjes döner etc. Bij het hotel zelf vonden wij het eten niet lekker. We zijn dan ook regelmatig uit eten gegaan omdat je voor het diner wel bent toegewezen aan het hoofdrestaurant en het is daar dus niet lekker.

Veel russen en engelsen, er hangt een agressieve sfeer, elke dag wel een ruzie meegemaakt. Niet leuk.

Wij gaan nooit meer terug.

Dear Roxanne,

Thank you very much for taking the time to review our hotel through Zoover.

We constantly work on improving our guests’ satisfaction; therefore, your feedback, positive or negative, helps us to see our product through the eyes of our guests and is highly valuable to us. Our goal is to deliver high-quality hospitality to every guest on every stay, starting from your arrival until your departure. We deeply regret to read that not everything during your stay was to your fullest satisfaction. Please be assured that this does not reflect our service standards and that we will follow up the situation with our entire team for make improvements in these points.

Nevertheless, it will be a big pleasure to welcome you back soon to offer you an even better experience.

Kindest regards,

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eftalia (Holiday) Village in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eftalia (Holiday) Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.