Kalkan

Reviews over Kalkan

relaxed hotel

esma,
    18-8-2015

zijn maar 1 nacht gebleven maar zou zeker terug komen. Ruime schone kamers. Mooie badkamer. Groot rustig zwembad. Eten was niet geweldig maar al met al een fijn hotel als je een rustige plek zoekt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Fantastische plek

Marielle,
    27-8-2014

Het huis ligt op een eenmalig prachtige plek met uitzicht over de zee, het dorp en de bergen. Onbeschrijfelijk mooi!!

Gereisd met partner in mei 2014

leuke plek voor een week

aj_klanke,
    12-1-2014

Hotel is goed wij zaten aan de overkant dat was maar goed ook wat een geweldig uitzicht. kamers een beetje gedateerd maar je bent er alleen maar om te slapen, ontbijt en diner was voldoende. Een erg leuk stadje maar voor mensen die slecht te been zijn is het niet aan te raden, je moet klimmen.

Weinig nederlanders

Genoeg leuke excursie's

Alleen jammer want de dag dat wij aankwamen was de touroperator failliet gegaan, dus hebben we de kamer nogmaals moeten betalen.

Maar goed wij hebben het geld binnen 2 maanden van de SGR terug gekregen.

Gereisd met partner in september 2013

Wat een huis en wat een plek. Super!

Paul ,
    11-9-2013

Goed geoutilleerd en prima verzorgd, prachtige tuin met kleurrijke geurende bloemen, heerlijk zwembad en bovenal een geweldig uitzicht! De ligging van de Villa is overweldigend en lekker rustig. Ochtends in de zon op het balkon ontbijten met uitzicht over de zee: het kan niet mooier, en later in de schaduw achter in de tuin lekker lezen.

Buurtsuper, beachclub en restaurant op loopafstand. Kalkan is een gezellig stadje met leuke winkeltjes, gezellige terrasjes en een ruime keuze aan restaurants. Prima service van de huismeester.

Gereisd met partner in juni 2013

Zeer mooi appartement

Bosman,
    3-9-2013

Wij verbleven in een app. met 2 slaapkamers. Een groot app. met elke slaapkamer een airco. Het ontbijt op teras was heerlijk met genoeg keus.Het uitzicht vanuit het dakteras prachtig.Zwembad met hele fijne bedden.Omdat wij er in augustus waren, was het af en toe een behoordelijke klim.Naar het stadje zelf ongeveer 15 a 20 min. lopen

In het voorjaar en najaar zal het veel gemakkelijker zijn.Personeel is erg aardig en staan altijd voor je klaar. Leuke eetgelegenheden in de buurt en kwaliteit erg goed en wat voordeliger als in het stadje zelf.Wij vonden het eten kwalitatief beter als in Dalyan en Fetiye.Wij hebben een super vakantie gehad in 3T en Kalkan is een prachtige plaats.Waneer we niet meer gebonden zijn aan schoolvakantie gaan we zeker nog een keer terug, ook om wat meer te kunnen wandelen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013
Kalkan scoort een 8,8 uit 10, op basis van 108 reviews