Hotel Papillon Belvil

• All inclusive
  • Animatieprogramma
  • Jacuzzi
  • Sauna

Papillon Belvil is een luxe vijf sterren hotel gelegen nabij het plaatsje Belek. Een fantastisch vakantieoord voor gezinnen met animatie voor alle leeftijden. Het hotel ligt wat afgelegen, maar de zee en het heerlijke strand vind je op een steenworp afstand. Reviewer Ilse schrijft: ‘Wij hebben een topvakantie gehad!! Fantastisch waterpark, leuke kidsclub en 's avonds hele gave shows.’ Nieuwsgierig geworden? Lees dan snel verder.

Accommodaties

Bij Hotel Papillon Belek verblijf je in moderne kamers voorzien van alle comfort. De kamers zijn over het algemeen niet erg groot, maar worden wel elke dag goed schoongemaakt. Klein nadeel vinden jullie dat de hotelkamers wat gehorig zijn. Wil je liever wat meer rust, boek dan een kamer in het hoofdgebouw. Die hotelkamers zijn iets duurder maar je hebt wel meer luxe en het is er een stuk rustiger.

Eten & Drinken

Over de eet- en drinkgelegenheden zijn jullie erg tevreden. Op elk tijdstip van de dag kun je bij Papillon Belvil genieten van een hapje en een drankje. Reviewer Bob heeft wel nog een kleine tip: ‘Eten is goed en lekker, echter zou er wel iets meer variatie mogen zijn.’ En reviewer Jane schrijft: ‘Het eten in het hoofdgebouw was elke dag prima en veel keuze.’

Zwembaden

Op het resort van Papillon Belek vind je verschillende zwembaden. Zo kunnen de kids zich lekker uitleven in het aquapark maar is er ook ruimte voor rustzoekers. Familie Akkoyun schrijft hierover: ‘Wilde je niet in de drukke zwembaden kon je naar het relax zwembad waar geen kleine kinderen waren en je lekker rustig kon liggen.’

Jane verbleef met haar gezin en schrijft: ‘Zijn genoeg zwembaden voor jong en oud. Mijn zoontje heeft zich uitstekend vermaakt in het aquapark voor de kleintjes en ook waren de glijbanen geweldig. Was elke dag toezicht bij de glijbanen door badmeesters.’

Ook met de hygiëne zit het helemaal goed bij Papillon Belvil. Ron en Tamara schrijven: ‘Zelfs de wc’s rond het zwembad worden ieder half uur schoongemaakt’.

Animatie

De animatie van het hotel ontvangt veel positieve reacties. Het animatieteam is dan ook de hele dag in de weer met het organiseren van activiteiten voor alle leeftijden. Reviewer Robyn schrijft hierover: ‘Zeker een aanrader voor gezinnen met kinderen, van ‘s morgens 10u tot ‘s avond 23u is er van alles te beleven voor de kinderen.’ Reviewer A. Simons schrijft: ‘De shows 's avonds zijn waanzinnig goed met professionele dansgroepen. Animatie genoeg voor jong en oud, gevarieerd en zeker niet opdringerig.’

Ligging

Hotel Papillon Belvil ligt in een rustige buurt net buiten Belek. Veel vertier is er in de directe omgeving niet te beleven, dat vinden sommige reviewers jammer. Maar je hebt wel een heerlijk zandstrand pal tegenover het hotel. En met het dolmusbusje of de taxi ben je zo in het levendige centrum van Belek of het gezellige Kadriye. Wil je ook lekker in de watten worden gelegd in het zonnige Turkije? Reserveer dan je vakantieverblijf bij Papillon Belvil.

235 reviews over Hotel Papillon Belvil in het Nederlands

• 10Erkan Yuksel22-08-2019

Perfect hotel.

Echt een heel goed hotel. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben in Turkije vaker 5 sterren hotels bezocht dit was tot nu toe het beste hotel met zeer goed varierend eten. Zeker een aanrader.

• 10G. Yüksel22-08-2019

Geweldig!!

We hebben bij Papillon Belvil echt een topvakantie gehad! Personeel is erg vriendelijk. Bij zwembad en bij het strand genoeg plek voor iedereen, ondanks dat het hotel volgeboekt was. We zijn wel vaker naar 5-sterren hotel geweest, maar het eten bij Papillon Belvil staat bij ons op nummer 1. Er is genoeg keuze voor iedereen. Kamers zijn ruim en worden goed schoongemaakt. We gaan zeker weer terug naar dit hotel!!Onze kinderen van 10 en 15 hebben zich prima vermaakt bij het aquapark met verschillende glijbanen. Kortom: een tophotel!!!

• 8marjolein ilse07-05-2019

Fantastisch resort, goed eten, mooi zwembad

Super mooi resort. Mooie zwembaden met glijbaanpark. Eten ook lekker. buffetrestaurant en verder voor tussen de middag verschillende kleine snackbarren, zoals pizzeria, wafels, ijs, doner, Turkse pizza en gepofte aardappel. Kamers zitten verdeeld in huisjes door het park. Het park is erg mooi aangelegd met veel groen en palmbomen. direct aan de zee. vanuit restaurant en zwembad uitzicht op de zee. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.

6Ligging
    8Prijs/kwaliteit
    6Kamers
    9Zwembad

Met vrienden

• 2018
    8Jane31-10-2018

8 dagen genoten! Vriendelijk personeel, goed eten!

Dit jaar voor het eerst naar Turkije afgereisd met mijn zoontje van vijf jaar oud. Wij verbleven in een kamer in 1 van de bijgebouwen gelegen op het park. De kamer was niet super groot maar was wel netjes en werd elke dag goed schoon gemaakt. De kamer was wel echt enorm gehorig! Elke deur die in een naast gelegen kamer dicht ging, elke stoel of koffer die werd verschoven hoorde je.

Het park zelf is super netjes en er loopt genoeg personeel welke vriendelijk is en hard werkt. Zijn genoeg zwembaden voor jong en oud. Mijn zoontje heeft zich uitstekend vermaakt in het aqua park voor de kleintjes en ook waren de glijbanen geweldig. Was welke dag toezicht bij de glijbanen door badmeesters.

Het eten in het hoofdgebouw was elke dag prima en veel keuze. Elke avond was er buiten een show en dit was hartstikke goed en professioneel opgezet.

Fijne 8 daagse vakantie gehad, alleen volgende keer een kamer in het hoofdgebouw!

8Hygiëne
    6Kamers
    8Prijs/kwaliteit
    9Ligging

• 9Femmie20-10-2018

Prijs kwaliteit prima

Na jarenlang Lara en Side dit jaar voor het eerst naar papillon in belek. Club kamers in de tuin vonden wij juist gehorig en klein. Dus hebben wij een kamer gevraagd in het hoofdgebouw. Deze zijn 2 x zo groot en veel luxer. Moesten wel bijbetalen en hadden het idee dat dit in de zak van de medewerker verdween. Hotel erg afgelegen en in de buurt niets te beleven. Als je van animatie en shows houdt zit je hier wel goed. Voor kleine kinderen ideaal! Publiek voornamelijk Russen en weinig Nederlanders. Niet veel last van gehad, echter Sommige medewerkers geven toe aan het ongeduldige gedrag van de Russen, dat is jammer. Wij hoorden dat er in heel belek veel Russen zitten. Hier is ook alles op afgestemd qua winkels en prijzen. Ook op het park zelf weten ze hun prijzen in de winkeltjes. Verder vonden wij het eten prima. Maar volgend jaar kiezen we toch weer voor side of Lara.

9Eten
    9Kamers

• 9Ilse29-09-2018

Topvakantie !

Wij hebben een topvakantie gehad!! Fantastisch waterpark, leuke kidsclub en 's avonds hele gave shows. Goed eten... op elk tijdstip van de dag. Wij verbleven in een bungalow op de begane grond. Niet groot maar prima. De kamers in het hoofdgebouw zijn groter, maar de bungalows zijn leuker vind ik. Service is top! Er zijn idd veel Russen, maar ik heb geen vervelende gezien. Je hebt ook echt niet het idee dat ze de Russen voortrekken ofzo. House keeping, service en bediening is allemaal prima! Ligging is prima maar wel afgelegen.

• 9Ron en Tamara19-07-2018

Zeer schoon en zeer verzorgd resort.

Een top resort,zeer schoon en verzorgd. Ze poetsen ze zich ‘n slag in de rondte. Kamers goed onderhouden en schoon. Maar dat geld eigenlijk voor alle faciliteiten op dit resort. Zelfs de wc’s rond het zwembad worden ieder half uur schoongemaakt. S’avond’s leuke show’s Eten is vers. Centrum van Belek ligt niet op loop afstand van Resort. Je betaald rond de 20 € retour met de taxi. En dat voor ‘n centrum wat ik na 2 bezoeken niet echt iets vind. Veel winkels en eigenaren die je echt claimen,en weinig terassen.

7Hygiëne
    9Service

• 2017
    9Robyn29-07-2017

6 e keer dat we naar Turkije geweest zijn, dit was de beste plaats om te eten, heel gevarieerd eten, allemaal super lekker, om de 2 dagen werd er rond een thema gewerkt Turkse avond, Mexicaans,... 9 dagen daar geweest en iedere keer iets anders gegeten. Een echt paradijs voor kinderen onze kinderen waren 9 en 7 jaar. Alles heel netjes onderhouden, altijd zie je overal mensen aan het poetsen. Kamers wel wat verouderd en aan de kleine kant. Elke dag andere en verzorgde shows van ingehuurde mensen, dus zeker de moeite. Nadeel is wel dat je niets van winkeltjes rond je hebt dus wel een taxi moet nemen om naar belek te gaan of een dolbus om naar dichtstbij winkeltjes te gaan. Maar alles kan vanuit hotel geregeld worden dus zeker te vertrouwen. WiFi is hier ook moeilijk te nemen. Zeker een aanrader voor gezinnen met kinderen, van s'morgens 10u tot s'avond 23u is er van alles te beleven voor de kinderen. Zeer vriendelijk personeel. Goeie ligstoelen. Hier gaan we zeker terug!

• 10Fam. Akkoyun24-07-2017

fantastisch

Had geen enkel op of aanmerking . Alles was super geregeld. Hotel was uitstekend, zowel voor jong als oud was er wel wat te doen. Wilde je niet in de drukke zwembaden kon je naar de relax zwembad waar geen kleine kinderen waren en lekker rustig kon liggen. Eten was uitstekend. in de avonden werden er shows gegeven , normaal ben ik gewend dat de animatie team de gasten vermaakt en dan 1 keer in de week een Turkse avond werd georganiseerd.Hier hadden ze bijna elke avond wel shows.

9Kamers

9Service
    9Ligging

7 tips over Hotel Papillon Belvil

• andrea-lucassen, 17-06-2014

Neem villa/club room ipv kamer in hoofdgebouw. Weliswaar iets kleiner qua m2 maar prachtig in tuin gesitueerd!

• Jacq, 21-05-2014

Aanrader, zeker met kinderen vrij compact opgezet. En voor mensen die rustig willen eten is er een eetgedeelte voor 12+. En een zwembad voor 18+.

• Melis Lansing, 05-05-2013

Zit wel wat verder af van de winkels in Belek of Kadrye, moet je met dolmus of taxi doen ( 5 kilometer)

18 vragen over Hotel Papillon Belvil

• Ilse, 15-03-2018

Meivakantie

Hallo, wij gaan in de meivakantie (29 april) naar Papillon Belvil. Zijn er nog meer NL gezinnen met kids? Wij hebben 2 jongens van 7 en 8 jaar.

We kijken er naar uit!

Priscilla, 18-04-2018

Hoi. Wij gaan ook vanaf 26 april zijn we er. Met 2 jongens van 6 en 3 jaar oud. Misschien tot dan!?

Lise, 25-04-2018

Wij zijn er ook, meisje van 7 en jongen van 10:-)

• Denise, 19-11-2017

Zwembad mei vakantie [email protected]

Hallo, we gaan in de meivakantie 10 dagen zal ongeveer rond 23 april gaan zijn de zwembaden buiten en de glijbanen dan al open ?

• Brigit, 03-10-2012

kinderbad / glijbanen

Ik kan op de foto's op de site van de touroperator niet goed zien of er ook een kleine glijbaan is. Ons zoontje is nog maar 3 jaar en het zou fijn zijn wanneer hij in een peuterbad zelf van een klein glijbaantje af kan. Die hele grote glijbanen lijken me nog niet echt iets voor hem...

Jan, 25-10-2012

Ik kan me geen kleine glijbaan herinneren.

corneliske, 11-05-2013

Er is nu Papyland met een geweldig waterparadijs voor kleine kinderen.

• Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats