Hotel Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag31°23°
Hotel Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort voor je op een rij gezet:

1800 reviews over Hotel Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort in het Nederlands

Fantastic

Hugo
22-6-2018

Mooie lokatie, goed eten. Alles onder een dak. Veel Russen maar geen last van gehad. Bediening aan de bar kan sneller.

Voortreffelijk

Martin harmsen
22-6-2018

Alles uitstekend prima personeel mooie kamer en uitstekend eten we gaan zeker terug

Super

Maria Harmsen
22-6-2018

Zeer look resort,hele schoon en luxe. Ontzettend vriendelijk personeel echt gericht op de gasten heerlijk eten

Alles super! Zeer vriendelijk personeel

Van den boomen fransen
21-6-2018

Dat het. Hier heel goed is om op vakantie te gaan, omdat het eten heel goed is en de bediening ook de shows en de entertainment is heel goed. Wij zijn heel goed ontvangen.

In oktober weer!

Hennie
21-6-2018

Wat een heerlijke vakantie hadden we in Limak Atlantis. De sfeer is vriendelijk en gastvrij, de service in de buffets en a la carte restaurants uitstekend. We hebben genoten mede door de bediening van o.a. Hasim Kaya, chef van het visrestaurant en de goede wijnen van de sommelier..

Het animatie team zorgt niet alleen de hele dag voor sport en spel, maar weet ook s avonds een mooie show of musical neer te zetten.

Eenmaal weer terug op je kamer, is de minibar aangevuld, je bed weer opgemaakt en de kamer schoon.

Fantistic

Ronald
20-6-2018

Heerlijke genieten! Week Zon, zee en lekker eten👍👍

Natasja
19-6-2018

Geweldig hotel, veel keus qua eten en zwembaden. Genoeg ligbedjes.

Mijn complimenen voor ömer een jongen van het personeel, hele vriendelijke jongen. Hij vind het heel belangrijk hoe het met je gaat en of je het naar je zin hebt. Super aardig en vriendelıjk!!!!!

Geweldıg

Kevın
19-6-2018

Was ın een woord geweldıg!!!!! Het eten ook heel erg goed! Kadir ıs the best of the world. Vrıendelıjke man en erg gelachen met hem.

Variable eten, mooi uitzicht, veel te doen voor kinderen.

Fantastic

Wlhelmına Vermeulen
16-6-2018

Het is een leuk hotel,mooie kamers,ontzettend goed eten.Heb het kwa eten bijna nog nooit zo goed gehad.

Ik kom hier zeker nog een keer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort scoort een 9.25 uit 10 op basis van 2304 reviews.