Hotel Limak Arcadia Sport Resort

9.3Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Belek / Aksu / Kadriye

Je kunt vanaf nu meer dan 1.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 593p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

Algemene informatie Hotel Limak Arcadia Sport Resort

Vakantiegangers gaan graag op vakantie bij Limak Arcadia Golf & Sport Resort. Het hotel in Belek staat bekend als een goed hotel met heel prettig personeel, doen alles voor je. Het 5 sterren hotel heeft alle middelen in huis voor een prachtige (familie) vakantie, voor iedereen is wat te doen. Het hotel is zeer geschikt voor een strandvakantie of een sportieve vakantie. Limak Arcadia Golf & Sport Resort ligt tussen verschillende golfbanen, dus de golfliefhebber komt hier graag.

Kamers en faciliteiten van het hotel

Wil je op vakantie graag je fitheid op peil houden? Dan ben je bij Limak Arcadia Golf & Sport aan het juiste adres. Diverse vakantiegangers zijn aangenaam verrast door het ruime aanbod van sportactiviteiten. Bij de fitness kan je letterlijk alle spieren trainen bij een van de vele apparaten. Hier loopt ook een coach rond die je begeleidt en advies geeft. Er worden veel positieve beoordelingen gegeven over het vriendelijke en hardwerkende personeel. Vooral de aanwezigheid van een Nederlands sprekend personeelslid is prettig.

Ook op het gebied van entertainment scoort het Limak Arcadia Hotel goed bij de gasten. Het animatieteam is de hele dag actief voor jong en oud, zelfs ‘s nachts in de strand disco staat het team mee te dansen en brengen zij sfeer. Let er wel op dat het animatieteam geen Nederlands spreekt. Natuurlijk ontbreken ook de zwembaden niet bij dit hotel en vind je hier ook een Turks stoombad en een sauna. Hou er wel rekening mee dat de zwembaden in het laagseizoen gesloten kunnen zijn.

Het eten in één van de à la carte restaurants is een aanrader. Vergeet niet op tijd te reserveren, vanwege de hoge populariteit kan het namelijk snel vol zitten. Als je op tijd reserveert weet je in ieder geval zeker dat je een plekje hebt. De buffetten van goede kwaliteit zijn. Limak Arcadia Sport Resort is niet het meest moderne hotel. De kamers kunnen iets gedateerd zijn, maar zonder twijfel zijn ze wel schoon. Het park wordt over het algemeen goed onderhouden. Vooral de grote tuin die grenst aan het strand valt in de smaak, dit is een heerlijke plek om je te ontspannen.

Ligging van Limak Arcadia in Belek

Op het strand dat voor de deur ligt van Limak Arcadia Golf & Sport Resort kun je een cabana huren voor een dag. Zo geniet je optimaal van je stranddag en de bediening staat de hele dag voor je klaar. Heb je genoeg van al dat luieren? Er zijn genoeg activiteiten te doen aan het strand. Zo kun je bijvoorbeeld gaan parasailen of wat dacht je van een jetski huren? Voor ieder wat wils.

Het centrum van Belek ligt op 700 meter afstand wat lopend goed te doen is. Op zaterdag is er een markt in Belek waar je leuk kunt shoppen. Wil je liever naar een grotere stad zoals Alanya? Vanaf Limak Arcadia Golf & Sport Resort gaat er een bus die je rechtstreeks hier naartoe brengt.

• Antalya ligt op ongeveer 40 kilometer afstand.
  • Het vliegveld ligt op 35 kilometer afstand.
  • Alanya ligt op 105 kilometer afstand.

Ben je enthousiast over Limak Arcadia? Vergelijk aanbieders en boek je vakantie!

3637 reviews over Hotel Limak Arcadia Sport Resort

• 8Boaz09-04-2020

Leuk Hotel - Credits aan Emre

Animatie: Emre was gezellig!

Darten aan het strand,

Gereisd met vrienden in maart 2020

• 10Jos vleugels09-03-2020

Super resort zeer mooi prachtige parktuin mooie z

Zeer goed hotel, vriendelijk personeel, mooie kamers alles pracht en praal. De tuin als een groot park op en top bijgehouden grote mooie zwembaden, en eten zeer goed en lekker van smaak. Het personeel zeer behulpzaam. Zeker een aanrader om terug te komen

Limak Arcadia Guest Relations, Guest Relations Manager, 10-03-2020

Beste Jos vleugels,

Dankjewel voor uw beoordeling en natuurlijk voor uw tijd. Wij hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Limak Arcadia Guest RelationsTeam

Gereisd met partner in maart 2020

• 9Hendrickx Guy06-03-2020

Een fantastische week

Een positieve ervaring op alle gebied: goede ligging, vriendelijk personeel, restaurant OK, kamers OK en alle dagen proper, mooie en goed onderhouden tuin. Goede animatie. Alleen het internet is soms onvoldoende: wij konden gedurende de ganse week geen mails verzenden, dit had ik nog nooit ergens meegemaakt. Maar voor de rest OK.

Limak Arcadia Guest Relations, Guest Relations Manager, 07-03-2020

Beste Hendrickx Guy,

Wij danken u hartelijk voor uw reactie en natuurlijk voor uw tijd! Uw reactie is zeer van belang voor ons! We zijn erg blij dat uw vakantie in ons hotel goed is verlopen en zien u heel graag terug.

Gereisd met vrienden in maart 2020

• 9Familie Wilschut04-03-2020

Heerlijk

Goed hotel . Heel vriendelijk personeel . Heerlijk eten. Familiekamer is aan renovatie toe, maar gaan ze ook doen geloof ik. Later kregen we een standaard kamer. Wel bijbetalen. Maar die hebben wel zeezicht. Voor het eerst in de winter naar Turkije geweest. Toch 4 hele zonnige dagen. Heerlijk op het strand gelegen en zelfs in zee gezwommen .alle zwembaden zijn wel dicht. Het hotel was helemaal vol. Veel voetballers . Wel gezellig. En s avonds leuk entertainment. Ook overdag. Emre doet het erg leuk met darten. Hij is grappig! Al het personeel is superaardig. Maar Yasenya van de lobbybar wil ik nog even noemen . De massages vind ik veel te duur! 40 euro en de het hoogseizoen zelfs 65 . Ik neem altijd graag massages in Turkije maar 40 vind ik echt te veel. Het binnenzwembad met sauna is niet bijzonder mooi. Beetje klein. En ik heb nog een tip. Het bier kan wel beter!

Limak Arcadia Guest Relations, Guest Relations Manager, 06-03-2020

Beste Familie Wilschut,

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 9Yvonne Coenen27-02-2020

Wij hebben genoten en voelden ons zeer welkom.

Zeer behulpzaam personeel. We voelden ons echt welkom. De kamer was pas gerenoveerd erg schoon. Het eten was voldoende zou misschien iets meer afgewisseld kunnen worden. De patisserie was erg goed en zeker aan te bevelen. Ook het zwembad zag er mooi en schoon uit. Wat wij erg goed vonden was dat er een katten opvang is voor zwerfkatten. Deze worden gesteriliseerd en onderhouden door een dierenarts.

Limak Arcadia Guest Relations, Guest Relations Manager, 28-02-2020

Beste Yvonne,

Limak Arcadia Gast Relaties

Gereisd met partner in februari 2020

• 10Hendrik30-01-2020

Arcadia vaste stek zeer goed.

Limak Arcadia ligt in het stadje Belek, 30 km te Oosten van Antalya. Reeds jaren is dit een vaste stek voor ons winterverlof. Prijs kwaliteit is het ok, men mag voor het geringe bedrag geen superbuffetten verwachten, maar prijs kwaliteit in orde. vernieuwde kamers zijn super. Modern mooi Led TV badkamer netjes en iedere dag kamer netjes in orde, minibar in winterregime enkel softdrinks en water. Restaurant netjes en zeer vriendelijke bediening. Receptie ontvangst en Guest Relation altijd bereid om te luisteren en een helpende hand kortom service SUPER. Wie voor een prijsje tijdens het laagseizoen een weekje of zelfs een paar weken wil genieten kan zeker Limak Arcadia kiezen. Men hoeft echter rekening te houden met het verblijf van diverse voetbalteams na nieuwjaar.

Limak Arcadia Guest Relations, Guest Relations Manager, 31-01-2020

Beste Hendrik,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en natuurlijk voor uw tijd. Uw reactie is zeer van belang voor ons! Wij vinden het zeer fijn dat u, als stamgast, een geslaagde vakantie heeft gehad.

Tot ziens bij de volgende vakantie!

Gereisd met partner in januari 2020

• 10Van Dyck Heye23-01-2020

eentje om terug te doen

mooie toegankelijk, ruime kamer in annex, zeer lekkere keuken, zeer vriendelijk personeel, mooie strandbar

Limak Arcadia Guest Relations, Guest Relations Manager, 25-01-2020

Beste Van Dyck Heye,

Gereisd met partner in november 2019

• 9Joke van den Berg17-01-2020

Heerlijk relaxed

Ik had een mooie gerenoveerde kamer. De dames van guestrelations zijn erg aardig en behulpzaam. Ook het overige personeel is erg voorkomend. Ben zeer tevreden over dit hotel,waar ik al 10 jaar kom....

Limak Arcadia Guest Relations, Guest Relations Manager, 23-01-2020

Beste Joke,

Tot ziens bij de volgende vakantie!

Alleen gereisd in januari 2020

• 2019
    10Froukje25-12-2019

Geweldige vakantie gehad met kerst

Ook in mijn eentje heb ik me heel erg goed geamuseerd. Na een week kwam m’n dochter met kleinzoon. Gezelligheid ten top. Erg veel gelachen vooral met Toto van animatieteam. Ook leuke contacten met gehad met guest relations, Serap, zenaida, Messut en Nina. Heerlijk gegeten bij a la Carte restaurant Samen met Yigit. Hotel ligt op loopafstand van het centrum en aan de zee. De kamers van Het hoofdgebouw worden momenteel gerenoveerd en ook de fitness is zojuist vernieuwd

Limak Arcadia Guest Relations, Guest Relations Manager, 03-01-2020

Beste Froukje,

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 10jesse vijver25-12-2019

super

het is een heel gezellig hotel met een leuke sfeer. de renovatie van de nieuwe kamers is heel mooi geworden en de nieuwe fitness ook. het hotel is echt een aanrader voor jonge mensen. een leuke groep van het animatie team. En toto die altijd gezellig en leuk is. de barmannen zijn ook goed en vriendelijk vooral Görkem en Burak.

Limak Arcadia Guest Relations, Guest Relations Manager, 03-01-2020

Beste jesse vijver,

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

Hotel Limak Arcadia Sport Resort info

• De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen3

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand3 minuten lopen, < 25 m
  • Kleur van het strandDonker
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Soort gerechtenChinese, Diabetische gerechten, Fast food, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Turks, Vegetarisch, kosjer
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras

• Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages

• WatersportKanoën, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hardlooppaden