Hotel Limak Arcadia Sport Resort

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag30°22°
Hotel Limak Arcadia Sport Resort
9,4

Wat vakantiegangers zeggen

Vakantiegangers gaan graag op vakantie bij Limak Arcadia Golf & Sport Resort. Wim is in elk geval een tevreden gast: ‘Goed hotel, heel prettig personeel, doen alles voor je.’ Sommigen vinden alleen niet dat het hotel 5 sterren waard is. Het hotel is zeer geschikt voor een strandvakantie of een sportieve vakantie. Limak Arcadia Golf & Sport Resort ligt tussen verschillende golfbanen, dus de golfliefhebber komt hier graag.

Wil je op vakantie graag je fitheid op peil houden? Dan ben je bij Limak Arcadia Golf & Sport aan het juiste adres. Martin zegt: ‘Nog nooit ergens zo een uitgebreide fitness tegengekomen, werkelijk alle soorten toestellen voor elke spiergroep aanwezig.’ Hier loopt ook een coach rond die je begeleidt en advies geeft. Jullie zijn sowieso positief te spreken over het personeel dat volgens jullie vriendelijk is en hard werkt. Vooral de aanwezigheid van een Nederlands sprekend personeelslid is een pluspunt volgens reviewers.

Ook op het gebied van entertainment scoort Limak Arcadia Golf & Sport goed bij de gasten. Familie Terburg zegt: ‘Animatieteam de hele dag actief voor jong en oud, zelfs ‘s nachts in de strand disco staan ze mee te dansen en brengen sfeer.’ Let er wel op dat het animatieteam geen Nederlands spreekt. Natuurlijk ontbreken ook de zwembaden niet bij dit hotel en vind je hier ook een Turks stoombad en een sauna. Hou er wel rekening mee dat de zwembaden in het laagseizoen gesloten kunnen zijn.

Mirte was wat minder tevreden over het eten in het hotel: ‘Het eten in de eetzaal viel alleen erg tegen en er was weinig variatie. Het was onmogelijk om te reserveren bij de à la carte restaurants omdat dit steeds vol zat.’ Wel geven de meesten van jullie aan dat de buffetten van goede kwaliteit zijn.

Limak Arcadia Golf & Sport Resort is niet het meest moderne hotel. Zo zegt René het volgende over zijn kamer: ‘De kamer was iets gedateerd maar wel schoon.’ Al wordt het park over het algemeen wel goed onderhouden. Vooral de grote tuin die grenst aan het strand valt in de smaak.

Ligging

Op het strand dat voor de deur ligt van Limak Arcadia Golf & Sport Resort kun je een cabana huren voor een dag. Zo geniet je optimaal van je stranddag en de bediening staat de hele dag voor je klaar. Heb je genoeg van al dat luieren? Er zijn genoeg activiteiten te doen aan het strand. Zo kun je bijvoorbeeld gaan parasailen of wat dacht je van een jetski huren? Voor ieder wat wils.

Het centrum van Belek ligt op 700 meter afstand wat lopend goed te doen is. Op zaterdag is er een markt in Belek waar je leuk kunt shoppen. Wil je liever naar een grotere stad zoals Alanya? Vanaf Limak Arcadia Golf & Sport Resort gaat er een bus die je rechtstreeks hier naartoe brengt.

We hebben een aantal aanbieders voor Limak Arcadia Sport Resort voor je op een rij gezet:

Contact

2488 reviews over Hotel Limak Arcadia Sport Resort in het Nederlands

Nick.
17-7-2019

Gisterenavond teruggekomen van een heerlijke en gezellige vakantie, Wat een super hotel! Inmiddels meerdere keren op vakantie geweest in Arcadia. Wij blijven ons verbazen over de gezellige sfeer op de gehele accommodatie, het animatieteam dat overal aanwezig is om het van klein tot groot naar hun zin te maken.

Ook onze complimenten voor de kamers en de verzorging hiervoor en niet te vergeten het personeel dat ons weer goed en netjes heeft voorzien van eten en drinken!

Graag willen wij Yigit speciaal danken voor zijn zorg en service! Het was weer TOP! Nick, Nicole Jesse & Sara.

Geweldig familie Resort

Patrick Leenheers
17-7-2019

Al voor de 12e keer hier en ik zie verbetering met andere jaren, vooral buiten een nieuwe aankleding hiervan. Ook het personeel is allemaal vriendelijk van resortmanager tot tuinman. Ook Zinaida van de Gast Relations heeft weer veel voor me kunnen betekenen. Mooie animatie en veel te doen voor de kinderen, een echte aanrader.

Beste ooit

Joël
17-7-2019

Het hotel is heel erg groot en het geeft een prima sfeer weer. Het is een van de beste hotels die ik ooit heb bezocht. Het personeel hier staat altijd voor je klaar, als je bijvoorbeeld problemen hebt met je kamer.

Limak Arcadia Guest Relations, Guest Relations Manager, 17-7-2019

Beste Joël,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en natuurlijk voor uw tijd. Uw reactie is zeer van belang voor ons! We zien u graag weer terug in Limak Arcadia.

Volgend jaar weer!

Klaas Van Lunteren
14-7-2019

2e jaar op rij dat we hierheen gaan, ligging is goed, beetje lopen, maar dan heb je ook een mooie centrum, strand erg dichtbij, en winkels overal verspreidt. De service en kindvriendelijkheid is FANTASTISCH, erg aardige mensen die daar werken, jammer dat er geen Nederlanders bijzitten, maar dan moet je maar Engels praten. Prijzen in het hotel standaard. Boeken was beetje duurt, het eten is lekker alleen een beetje eenzijdig, maar voor de kwaliteit van het eten maakt dat niks uit, zwembaden zijn er genoeg van, lekker groot en veel ruimte, kamers zijn helaas verouderd en daar mag wel wat aan gedaan worden, Hygiene is normaal, begin van de vakantie waren er redelijk wat Russen, wordt ook steeds minder.

Gereisd Met vrienden in juli 2019
Limak Arcadia Guest Relations, Guest Relations Manager, 16-7-2019

Beste Klaas Van Lunteren,

Wij danken u hartelijk voor uw positieve reactie en natuurlijk voor uw tijd! Uw reactie is zeer van belang voor ons! We zijn erg blij dat uw vakantie in ons hotel goed is verlopen en zien u heel graag terug in Limak Arcadia Golf & Sport Resort.

Tot ziens bij de volgende vakantie!

Goed!

Huyghe
10-7-2019

4 j geleden geweest en was heel goed!nu terug geweest en nog altijd goed...alhoewel het eten vond ik wat eentonig...ook niet altijd warm.zwembad vooral er rond kan beter onderhouden worden...kamer was in orde elke dag proper gekuist😊er waren enorm véél russen(raar volk)😑animatie wel voor elk wat wils...

Limak Arcadia Guest Relations, Guest Relations Manager, Fri Jul 12 2019 07:47:57 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Huyghe,

Wij danken u hartelijk voor uw reactie en natuurlijk voor uw tijd! Uw reactie is zeer van belang voor ons! We zijn erg blij dat uw vakantie in ons hotel goed is verlopen en zien u heel graag terug.

Met zonnige groeten,

Nooit meer

Martin H.
10-7-2019

Was hier 9 nachten met een vriend....we hadden Ultra All Inclusive geboekt maar dat niveau wer niet gehaald. Alcoholische drankjes werden gemaakt van lokaal bocht, waar smaak noch kraak aan zat. Whiskey was geen whisky want smaakte nergens naar. Bediening was ingesteld op Russen en spraken nauwelijks Engels of Duits. Eten was niet slecht maar wel eentonig. Kamer was redelijk voor een 4 sterren resort. Verder weinig te beleven daar.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Limak Arcadia Guest Relations, Guest Relations Manager, Fri Jul 12 2019 07:51:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Martin H,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en natuurlijk voor uw tijd. Uw mening is zeer van belang voor ons! Dankzij betrokken gasten zoals u, die de tijd nemen om hun feedback te geven, kunnen we onze service verbeteren. Wij zullen uw feedback met onze verschillende afdelingen intern bespreken. Wij hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met zonnige groeten,

Limak Arcadia Team

Een huwelijksreis om nooit te vergeten!

Mathot
27-6-2019

Het is een ontzettend mooi, groen, goed onderhouden park. Hotelkamer ziet er erg schoon en fris uit, ook dit wordt goed bijgehouden. Kamers zijn wel gehorig, airco werkt top! Het eten was gevarieerd en lekker, voornamelijk heel veel vlees, voor vegetariërs is er niet veel keuze. Restaurantjes liggen wat verder bij elkaar vandaan dus de eerste dag moet je even zoeken waar alles is. de informatie bij de receptie was minimaal, dit had uitgebreider gekund. Service van de medewerkers over het algemeen was erg goed. Het animatieteam krijgt van ons een enorme pluim! Wat zijn die fantastisch, overdag voldoende activiteiten voor kinderen maar ook voor volwassenen en 's avonds zetten ze nog een enorm goede show neer!! Deze vakantie was onze huwelijksreis en ook daar heeft het hotel rekening mee gehouden, we werden leuk verrast! Wij hebben enorm van onze vakantie genoten en zullen ook zeker nog een keer terug komen.

Gereisd Met partner in juni 2019
Limak Arcadia Guest Relations, Guest Relations Manager, 28-6-2019

Beste Mathot,

Wij danken u hartelijk voor uw reactie en natuurlijk voor uw tijd! Uw reactie is zeer van belang voor ons! We zijn erg blij dat uw huwelijksreis in ons hotel goed is verlopen en zien u heel graag terug.

Limak Arcadia Team

Fantastich en we gaan zeker weer terug!

Nelly Polder-Schuurmans
25-6-2019

Het was zoals altijd weer een gezellige aangename vakantie en we waren er voor de 21 ste keer, het hotel is mooi gelegen het is wel een oud gebouw maar de kamers zijn prima en worden goed schoongehouden, het eten is er ook erg lekker, het strand is ook mooi en word ook bijgehouden net zoals de zwembaden en er word veel aan entertaiment gedaan zowel als voor de kinderen en ook voor de volwassenen. Het is een erg goed animatie-team en het is ook een heel kindervriendelijk hotel, dus voor ieder wat wils en het is echt de moeite waard om het zelf eens uit te proberen! Als je er eenmaal geweest bent blijf je er komen, wij zijn er al 21 keer geweest maar we kennen ook mensen die al 30 keer geweest zijn en nergens anders heen willen. Je hoort er gewoon bij en iedereen is erg vriendelijk en behulpzaam!

Gereisd Met partner in mei 2019
Limak Arcadia Guest Relations, Guest Relations Manager, 26-6-2019

Beste Nelly,

Wij danken u hartelijk voor uw positieve reactie en natuurlijk voor uw tijd! Uw reactie is zeer van belang voor ons! Wij vinden het zeer fijn dat u, als stamgast, een geslaagde vakantie heeft gehad.

Tot ziens bij de volgende vakantie!

Prachtig

Lea
23-6-2019

Leuk resort, elke avond entertainment We hebben een fantastische week gehad. Goed eten en heerlijke drankjes

Gereisd Met vrienden in juni 2019
Limak Arcadia Guest Relations, Guest Relations Manager, 24-6-2019

Beste Lea,

Dankjewel vor uw beoordeling en hopelijk tot gauw.

Super

Ina
23-6-2019

Service en personeel erg vriendelijk. Veel animatie. Eten is super

Gereisd Met partner in juni 2019
Limak Arcadia Guest Relations, Guest Relations Manager, 24-6-2019

Beste Ina,

Wij willen u bedanken voor uw mooie woorden op Zoover en we zien u graag weer terug in Limak Arcadia.

• De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen3

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand3 minuten lopen, < 25 m
  • Kleur van het strandDonker
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Soort gerechtenChinese, Diabetische gerechten, Fast food, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Turks, Vegetarisch, kosjer
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras

• Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages

• WatersportKanoën, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hardlooppaden
  • BalsportenBadminton, Basketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan4, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kosten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Limak Arcadia Sport Resort in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Limak Arcadia Sport Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.