Hotel Grand Park Kemersterstersterster

8.6Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Beldibi (bij Kemer)

8.6Fantastisch

Tonen op kaart

698 reviews over Hotel Grand Park Kemer

• 2019
    9Jorien25-10-2019

Heerlijk verblijf tijdens de herfstvakantie

Door het zonnige weer, de luxe kamer met zeezicht en het leuke personeel een heerlijke vakantie gehad in Grand Park Kemer. Prachtige ligging direct aan het (smalle) strand met kiezeltjes en helder water. Voldoende ligbedden voor deze periode. Tot 16:00 genoot je van de zon, daarna verdween deze achter de berg. Beldibi zelf heeft voornamelijk hotels en op ca. 20 minuten lopen een kleine bazar met souvenirwinkels. Kemer centrum is met de dolmuş te bereiken, prima uitvalsbasis, wel vaak drukke bus.

Kwaliteit en service van het hotel zijn uitstekend. Hele dag door eten en drinken te verkrijgen, je greep eigenlijk nooit mis bij het buffet en anders werd het snel bijgevuld, je drankjes worden bediend aan tafel door de gezellige obers. Veelal Russisch georiënteerd, maar doordat we een woordje Turks spreken leuke contacten gehad en goed bediend door oa Yavuz! Aardig, behulpzaam, goede service.

Kortom, topvakantie gehad! Absolute aanrader

Customer Relationships Management By Corendon, Guest Relation Manager, 21-11-2019

Beste Jorien, Bedankt voor uw verblijf in Grand Park Kemer. En wat een motiverende reactie. Super om dit te mogen vernemen. We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Anton ucher21-10-2019

Zeer goed hotel prijs kwaliteits verhouding super.zeer nette kamers

Customer Relationships Management By Corendon, Guest Relation Manager, 23-10-2019

Beste Anton Ucher, Hartelijk dank voor uw positieve review. Wij zijn zeer content te lezen dat u tevreden bent over hoe u geholpen bent in ons hotel. De tevredenheid van onze gasten staat in Grand Park Kemer hoog in het vaandel en het is altijd wel leuk te lezen dat we hierin geslaagd zijn. Wij geven dit compliment graag door aan het Management.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 7Sanne19-10-2019

Prima hotel maar heeft wel verbeter puntjes

Het hotel is super mooi! Goede WiFi in heel het hotel (gratis). Eten is niet bijzonder en niet heel warm. Service is niet goed! Het personeel is niet heel vriendelijk en spreken slecht Engels. Ze komen niet uit zichzelf naar je toe voor drinken maar je moet ze echt zelf aanspreken. Veel Russen in het hotel en die worden ook meer benaderd. De zee is erg helder en een fijn strand. De zon is na 4 uur achter het hotel. Verder wel een goede vakantie gehad met veel luxe faciliteiten! (Let op! Luxes bedjes/huisjes zijn heel fijn maar wel tegen extra betaling)

Beste Sanne Graag willen we u bedanken voor uw kostbare tijd die u in de beoordeling van het hotel heeft geïnvesteerd. Wij hopen het voorrecht te hebben u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 8Joke van der kwast11-10-2019

Goed hotel

Ze moeten er rekening mee houden dat hier heel veel kei harde muziek wordt gespeeld dit is goed voor bij een aktiviteit maar als er niks te doen is zou de muziek een stuk zachter kunnen we zijn tenslotte wel ol vakantie om te genieten niet om ons te ergeren e het eten was ook niet zo bijzonder zeker geen vijf sterren

Customer Relationships Management By Corendon, Guest Relation Manager, 22-10-2019

Beste Joke van der Kwast, Eerst en vooral willen we u bedanken voor uw verblijf in Grand Park Kemer en de genomen tijd om uw recensie over uw vakantie te plaatsen.

We zijn teleurgesteld over uw, naar onze standaarden, ongewone ervaring. Ons personeel probeert met grote inspanningen om aan de verwachtingen van onze gasten te voldoen, ook tijdens de drukkere perioden.

We nemen feedback van gasten zeer serieus en deze reactie zal daarom worden gedeeld met ons team zodat we kunnen doorgaan met het verbeteren van onze service.

Wij hopen u weer te mogen welkomen in ons hotel,

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Roe28-09-2019

Prachtig hotel alles Top Goede service.WFI goed.iedere dag schone handdoeken. Geen geluidsoverlast. Eten niet heel warm. Maar veel keus er waren veel landgenoten.

Beste Roe, Graag willen we u bedanken voor uw kostbare tijd die u in de beoordeling van het hotel heeft geïnvesteerd. Wij hopen het voorrecht te hebben u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Nel Huiberts19-09-2019

Voor herhaling vatbaar

Mooi schoon hotel, hele ruime kamers, voorzien van shampoo, bodylotion, douchegel, zelfs een tandenborstel met tandpasta en een scheerapparaatje met scheerschuim. Wij hadden een kamer met zeezicht, dus een ruim balkon, de kamers aan de achterzijde hebben een heel klein balkon. En het lawaai viel reuze mee, overdag gewoon en ‘ s avonds op de pier harde muziek maar dat was van 22.30 tot 24.00 uur en dat komt omdat er dan een dj draaide. Hier totaal geen hinder van gehad.vriendelijk personeel, wat echt wel probeerde om Engels te praten, wel veel Russen maar hier totaal geen last van gehad, er waren ook veel Nederl. en Belgen en fantastische koffie Voldoende bedjes bij het strand en het zwembad er was altijd plaats over. Wel gaat de zon vanaf ongeveer 16.00 uur achter het hotel dus dan is er geen zon meer bij het zwembad en op het strand.( kiezelstrand) Animatie stelt niet zoveel voor, de geijkte dingen, beachvolleybal, aqua gym, ed.

Beste Nel Huiberts, Graag willen we u bedanken voor uw kostbare tijd die u in de beoordeling van het hotel heeft geïnvesteerd. Wij hopen het voorrecht te hebben u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 7Shelley23-08-2019

Prima maar niet geweldig

Prima verblijf dat recentelijk gerenoveerd is. Kamers zien er keurig uit. Eten is prima maar niet fantastisch. Veel hetzelfde. Ik ben van mening dat je je eigen vakantie naar je zin moet maken. De faciliteiten zijn er, mooie heldere zee, mooi zwembad maar het personeel is helaas niet vriendelijk. Spreken ook bijna geen Engels waardoor communiceren (ook bij de receptie) moeilijk gaat. Kemer staat er ook om bekend erg gericht te zijn op de Russen. Dit zie je terug in het hotel en in Kemer stad.

1 tip die ik wil geven wanneer je kiest voor dit hotel: Neem GEEN kamer met zeezicht wanneer je voor je rust komt. Je wordt letterlijk uit bed gedreund door de ontzettend harde muziek. Ook aan het zwembad heel onprettig. Op de pier was de enige plek in waar het echt rustig was. Al met al een prima hotel maar een aantal verbeterpunten zou het zeker naar een hoger level brengen!

Customer Relationships Management By Corendon, Guest Relation Manager, 30-08-2019

Beste Shelley, Graag willen we u bedanken voor uw kostbare tijd die u in de beoordeling van het hotel heeft geïnvesteerd. Wij hopen het voorrecht te hebben u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 8ITA10-08-2019

Nooit meer

Het hotel is qua ligging geweldig. Ook de verzorging, kamers, eten/drinken heel goed. Er is één groot min punt en dat is de muziek !! Tijdens de animatie en s'avonds KEIHARDE muziek en wat voor muziek !! Het is net of je in een discotheek bent beland. Wij zijn hier voor onze rust. Muziek is prima maar dit was echt veel te hard !! Nog nooit meegemaakt. Heel erg jammer want alles klopt verder maar wij komen er daardoor NOOIT weer !!

Customer Relationships Management By Corendon, Guest Relation Manager, 17-08-2019

Beste gast, Graag willen we u bedanken voor uw kostbare tijd die u in de beoordeling van het hotel heeft geïnvesteerd. Wij hopen het voorrecht te hebben u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Andrew25-06-2019

Ontspannen, ruimte en goede sfeer

Heerlijk hotel, mooie atmosfeer. Alles is als nieuw na de verbouwing. Voldoende plek door ruime langgerekt opzet. Wel veel russen, maar daar heb je totaal geen irritatie van. Shows al la russisch, dus extravagant. Ook nederlanders, belgen en duitsers. Keurig en net personeel, echt heel vriendelijk en onstpannen doen ze hun werk, met plezier.

Customer Relationships Management By Corendon, Guest Relation Manager, 09-07-2019

Beste Andrew, Wij willen u hartelijk bedanken voor deze zeer positieve beoordeling. Ons personeel doet altijd hun uiterste best om onze gasten een onvergetelijke vakantie te bezorgen en het gehele team is u dan ook erg dankbaar voor uw vriendelijke woorden. Wij kijken al weer uit naar uw volgende bezoek.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Ria Alsemgeest10-06-2019

Mooi hotel, maar lawaaierig.

Het hotel is schitterend, ligt aan het strand en als je een kamer hebt aan zeezicht, heb je een prachtig uitzicht. Het personeel is vriendelijk maar spreken bijna geen Engels. Alles is schoon, en eten in overvloed. Wat je merkt is dat dit hotel gericht is o p de Russen, logisch want 75 % is rus. Geen problemen mee, verder. Wat ik vreselijk vind is de muziek, die bijna 24 uur per dag aan staat . Die constante beat, vreselijk. Ik vraag me af, of ik verkeerd geboekt heb, en dit een jongere hotel is? Zo jammer wat het is echt een goed hotel verder, die zijn sterren dubbel en dwars verdiend. Tip, na de lunch de muziek 2 uur dempen?.

Beste Ria Alsemgeest, Bedankt voor uw verblijf in Grand Park Kemer. En wat een motiverende reactie. Super om dit te mogen vernemen. We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Gereisd met partner in juni 2019

54 tips over Hotel Grand Park Kemer

• Tamara De Gelas, 08-01-2014

En op 10 minuutjes ben je in Kemer, en half uurtje rijden van Antalya

• Lida en Siem, 15-10-2013

Regel bij Ali vervoer voor de markt in Kemer. Wij zijn met drie koppels naar de markt geweest.Mooie bus goede chauffeur en netjes op tij weer gehaald. We betaalde per koppel 10 euro.

• jan meeuwissen, 11-07-2014

pak een taxi ( 10 euro ) leuke winkelstraat in de buurt ongeveer 10 min rijden

41 vragen over Hotel Grand Park Kemer

• Bianca, 21-11-2019

Mini bar

Zijn de drankjes uit de mini bar inclusive zo nee wat kosten ze dan.

• B, 12-08-2019

Pier

Moet je betalen als je op de pier wilt liggen? Zo ja, wat kost dat? En mag je er ook gewoon oplopen om er vanaf te springen?

• aeb, 27-07-2019

voordeelkamer

kan iemand mij vertellen wat een voordeelkamer is?

Hotel Grand Park Kemer info

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats