Hotel Grand Park Kemer

590 reviews over Hotel Grand Park Kemer in het Nederlands

Fantastische hotel

Marleen Plas
21-9-2018

Compacte hotel bar zwembad zee strand alles dicht bijeen , goede hygiëne en de medwerkers van het onthaal waren vriendelijk en beleefd daarentegen in het groot restaurant zijn de afruimers niet vriendelijk ons kamermeisje was ook behulpzaam en vriendelijk

Aan te raden hotel

Eenmalig

Verdam
7-9-2018

Momenteel ben ik in dit hotel, ( al 25 x in Turkije geweest maar nog nooit zo slecht eten gehad)

Het Hotel is erg mooi, kamers netjes en we hebben prachtig uitzicht (zeezicht kamer) ook rond het zwembad wordt het keurig schoon gehouden zoals het een 5***** hotel beaamt.

Eten is echter 1* wat een drama, lege schalen, weinig keus en wat er dan is, is veel al koud en als je geluk hebt lauw. De kok bij het foodcourt ( restaurant bij zwembad)heeft t bijvoorbeeld drukker met zijn mobiel en het meisje bij de pizza heeft er ook zeker geen zin in, schalen blijven leeg en niemand doet er iets aan.

Veel Russisch personeel,zij zijn erg nors, echt heel jammer dat dit mooie hotel naar de knoppe wordt geholpen door het slechte eten, dit geldt voor ontbijt,lunch en diner.

A la carte stekt niks voor hier betaal je dan ook nog 5€ pp voor.

Customer Relationships Management By Corendon, Guest Relation Manager, 8-9-2018

Beste Verdam,

Eerst en vooral willen we u bedanken voor uw verblijf in Grand Park Kemer en de genomen tijd om uw recensie over uw vakantie te plaatsen.

We zijn teleurgesteld over uw, naar onze standaarden, ongewone ervaring. Ons personeel probeert met grote inspanningen om aan de verwachtingen van onze gasten te voldoen, ook tijdens de drukkere perioden.

We nemen feedback van gasten zeer serieus en deze reactie zal daarom worden gedeeld met ons team zodat we kunnen doorgaan met het verbeteren van onze service.

Wij hopen u weer te mogen welkomen in ons hotel,

Vreselijk!

Sharon
5-7-2018

Touroperator biedt dit hotel aan als zijnde een 5 sterren hotel maar dit is Niet het geval! Het is een 4 sterren hotel en dit is goed te merken. Wij hebben ons om laten boeken naar een hotel wat wél 5 sterren was.

In grand park kemer was er sprake van een vervuild balkon, veel schimmel in de badkamer, een defecte koelkast.. De kok werkt zonder handschoenen en bereid zowel het rauwe vlees als pizza's bijvoorbeeld.. een paradijs als je ziek wilt worden!!

Eerste drankje besteld waar een insect in rond zwom..

Hotel doet dus totaal niet aan de kwaliteitsnormen van een 5 sterren hotel.

Voor ons dus nooit nooit meer!!

Customer Relationships Management By Corendon, Guest Relation Manager, 9-7-2018

Beste Sharon,

Allereerst willen wij u bedanken voor het kiezen van Grand Park Kemer voor uw verblijf in Antalya.

Wij zijn trots op de vriendelijke en efficiënte service in ons hotel en dit is de reden waarom we teleurgesteld zijn om te lezen dat uw ervaring niet binnen onze gewoonlijke standaard valt. We nemen de feedback van onze gasten zeer serieus waardoor u er zeker van kunt zijn dat uw opmerkingen zullen worden gedeeld met ons team zodat we onze service blijven verbeteren.

Ook willen wij u eraan herinneren dat er een Guest Relations team aanwezig is waar u informatie of hulp kan vragen, uw mening of wens kan uiten zodat u ter plaatse geholpen wordt en u niet vertrekt met een naar gevoel.

Wij hopen u weer te mogen verwelkomen in ons hotel,

Stip Reizen

Nee, niet gauw zou ik terug gaan. Geen aanrader.

Dhr. Hurkmans
24-6-2018

Hotel prachtig, omgeving is minder, paar winkeltjes, eten drinken goed, onvriendelijk personeel, overwegend Sovjet unie volk, zeer onbeschoft, hotel badkamer werd slecht gereinigd, soms totaal overgeslagen, geen schone handdoeken. Sauna arrangement wel vriendelijk personeel. Fotografie erg goed, aanrader wat dat betreft. Alleen Oostblok muziek of Spaans, weinig andere nationaliteiten muziek.

Customer Relationships Management By Corendon, Guest Relation Manager, 25-6-2018

Beste Dhr. Hurkmans,

Toch n tegenvaller.

Leon
11-6-2018

Hotel is prima, kamers zijn goed en zwembad en strand zijn oke. Alleen het hotel is 99% russisch. Bediening tot zelfs de kok is russisch. Het eten wordt op z'n russisch bereid. Toch vreemd in Turkije. Touroperator doet er goed aan dit hotel uit de Hollandse folders te verwijderen. De Nederlander die Turkije bezoekt heeft hier niets te zoeken.

Customer Relationships Management By Corendon, Guest Relation Manager, 12-6-2018

Beste Leon,

Graag willen we u bedanken voor uw kostbare tijd die u in de beoordeling van het hotel heeft geïnvesteerd. Ons hotel is een internationaal hotel en biedt gasten van elke natie.Ons doel is om een aangename vakantie door te brengen met al onze gasten.

Het Grand Park Kemer Team

Helaas laatste keer kwamen hier graag

Werd
3-6-2018

Hotel ligt erg mooi gelegen rn dicht bij Kemer met het busje 35 min. Komen nu voor de 4e keer. Jammer dat het hotel minder aan het worden is. Je moet heel vroeg al strandbedjes reserveren op de pier, om 8 uur is alles al weg. Dan denk je dat je een parasol hebt staan bij je bedje waar een sjaal aan hangt waren even eten. Trekt de bedoening de parasol weg om het aan een Rus te geven. Is dat we kwamen aanlopen. Russen mogen dit jaar alles in dit hotel. Snachts ook de bewaking gebeld omdat de Russen een nachtelijke zwemparij hielden met veel drank en herrie. Muziek bij het zwembad staat erg hard. In de avonden nog erger. De bandjes kunnen best aardig zingen maar de hoeveelheid bass die ze er in doen echt jammer. Eten is redelijk goed voor de prijs die je betaald. Denk niet dat we hier nog gaan terug komen. Kwamen met veel plezier maar wat er nu allemaal gebeurd met de Russen nee laat maar. Op zoek naar iets anders

Customer Relationships Management By Corendon, Guest Relation Manager, 5-6-2018

Beste Werd,

Prima prijs kwaliteitverhouding

Veerle
23-5-2018

Hotel ziet er prachtig uit. Ligt pal aan het strand. Wij hadden een kamer met zeezicht, aanrader! Zon komt in de ochtend wel aan die kant op dus het is wel vroeg licht, hadden hier verder geen last van. Andere kant van hotel kijkt uit op een wat drukkere weg. Uitstekende WiFi in het hotel, bereik tot in hotelkamer. Het is wel een hotel gericht op Russen. 80% was Russisch, zo ook het personeel. Weinig personeel wat Engels spreekt, ondanks toch allen erg vriendelijk en behulpzaam. Overdag is er muziek, soms redelijk hard maar hier geen hinder aan gehad. Elke avond wel iets te doen, ook hier kan de muziek erg hard staan. Eten is prima, erg gevarieerd. Was niet altijd even warm, met name pasta gerechten. Onze ogen uitgekeken naar de Russen die hun borden letterlijk vol stapelen. In de middag vers gebakken wafels te halen bij de poolbar, wij konden er geen genoeg van krijgen. Kiezelstrand bij de zee, maar goed te doen met waterschoentjes.

Customer Relationships Management By Corendon, Guest Relation Manager, 24-5-2018

Beste Veerle,

Voor ons nooit meer

Theo en Bianca
22-5-2018

Accommodatie is goed als je de juiste kamer krijg☹ ondanks dat ik had gemaild dat ik geen trappen kan lopen en met een rollator kom, kregen wij ± 4:30uur in de nacht een kamer op de 2e etage zonder lift.

De andere dag om 13:00uur een andere kamer in het gebouw met lift maar dit was een kamer 1310 met frans balkon (voordeelkamer) terwijl wij een Seaview room double hadden betaald.

Dus niet gehad waar wij voor betaald hadden en had geen zin meer om nog een keer te gaan wachten op een andere kamer. Wij waren al 2 dagen kwijt in principe.

Meeste personeel loopt rond met chagrijnige gezichten en een enkele spreekt Engels.

Bij de Pool bar krijg je bier en alcohol in een kartonnen beker wat niet te drinken is. Waarom geen plastic bekers voor dranken met alcohol.

Vraag je om White Caffee in de bar binnen en krijg je witte wijn. Vraag je om Raki met ijs en water in de bar binnen, krijg je 3 glazen. 1 met raki, 1 met ijs en 1 met water. Ik heb ook niemand kunnen vinden die Nederlands sprak en dat was in Grand Park Lara wel het geval. Tip: maak het personeel herkenbaar d.m.v. kleine speldjes op hun bretels welke talen zij spreken net als in vliegtuig. Klein vlaggetjes van de landen. Dit moet toch mogelijk zijn gezien de diversiteit van de gasten? Russen krijgen voorrang en ik denk dat het door een Russische barman(en) komt. Interieurverzorgster was erg vriendelijk maar toen zij 1 dag vrij was, is er niets aan onze kamer gedaan. Wel de tip geïncasseerd. Handdoekje leggen gebeurt ook hier terwijl dit helemaal niet nodig is. Volgens mij zijn er meer ligbedden dan gasten. Op de pier legden ze al om 5:30uur in de morgen handdoekjes neer. Zee is gemakkelijk te bereiken via een loopplankje dat doorloopt tot in de zee dus makkelijk de zee in en uit. Dus geen strandschoentjes meer nodig😊 Mooie oplossing van touroperator. Eten was eentonig en soms zelfs aangebrand en zelfs op 1 dag geen boter aanwezig bij het ontbijt en dat voor een 5* hotel. Moet wel vermelden dat het ontbijt erg uitgebreid was met lekkere kleine vers gebakken broodjes. BQ gedaan met echtgenote 2x €5,00 en was een fiasco. Eten werd in de keuken klaar gemaakt en niet op een BQ. 1 stukje gehakt aangebrand en 1 stuk vlees zo taai dat je het niet eens door kon snijden en kauwen dus beide laten staan. BQ restaurant zijn gewoon een paar gereserveerde tafels buiten naast Main restaurant. Zwembad mooi en groot, Muziek soms te hard en Funn team blaast wel erg veel op een fluitje waar je hoofdpijn van krijg want dat is een snerpend geluid. Avondvulling is elke dag anders en goed geregeld. 1 meisje van het Funn team met lang zwart haar deed haast niets. Bijnaam ( Miss Beauty ) Wij hadden ons er veel meer van voorgesteld

Beste Theo-Bianca,

Wij hopen u weer te mogen verwelkomen in ons hotel,

Perfect en fantastich

Douwe Wagenaar
28-4-2018

Voor de tweede keer in dit fantastische resort, en nu alweer zin om terug te gaan. wij hebben erg genoten de 10 dagen dat we er zijn geweest, ja natuurlijk zij er dingen die beter kunnen, maar vergeet niet dat ook het personeel weer helemaal aan elkaar en aan de gasten moeten wennen naar een periode dat het resort gesloten geweest is in de winter. Maar iedereen doet zij stinkende best om het je naar je zin te maken. Verder zijn de bedden perfect, de schoonmaak oké, en het eten beter dan de vorige keer en toen al goed. Wat wij zo fijn vinden aan dit resort is het compacte je loopt uit het hotel naar het zwembad en een paar stappen verder en je staat op het strand bij de zee. Kortom perfect en fantastisch.

Customer Relationships Management By Corendon, Guest Relation Manager, 30-4-2018

Beste gast,

Dank u voor uw beoordeling en uw vriendelijke woorden over ons hotel.

We zijn erg blij te lezen dat u tevreden bent met uw verblijf bij ons.

We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen,

Het Grand Park Bodrum Team

Mooi hotel met vriendelijk personeel

Dilan Ozcan
12-1-2018

Heerlijk eten, schoon hotel, personeel was erg vriendelijk. In de omgeving mooie stranden te vinden. Kortom echt een aanrader.

Customer Relationships Management By Corendon, Guest Relation Manager, 7-2-2018

Beste Dilan,

Wij danken u van harte voor uw kostbare tijd die u heeft vrijgemaakt om deze lovende review met ons te delen.

Gasttevredenheid wordt hoog in het vaandel gedragen in Grand Park Lara en daarom appreciëren wij ten zeerste uw opmerkingen. Het is een eer om uw aanmoedigende opmerkingen over ons hotel, ons personeel en onze diensten te mogen lezen.

Wij danken u nogmaals voor uw feedback en hopen u opnieuw te mogen ontvangen!

Met vriendelijke groeten,

Stip Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Park Kemer in Beldibi (bij Kemer), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Park Kemer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.