Hotel Grand Park Kemer

586 reviews over Hotel Grand Park Kemer in het Nederlands

Toch n tegenvaller.

Leon
11-6-2018

Hotel is prima, kamers zijn goed en zwembad en strand zijn oke. Alleen het hotel is 99% russisch. Bediening tot zelfs de kok is russisch. Het eten wordt op z'n russisch bereid. Toch vreemd in Turkije. Touroperator doet er goed aan dit hotel uit de Hollandse folders te verwijderen. De Nederlander die Turkije bezoekt heeft hier niets te zoeken.
Customer Relationships Management By Corendon, Guest Relation Manager, 12-6-2018

Beste Leon,

Graag willen we u bedanken voor uw kostbare tijd die u in de beoordeling van het hotel heeft geïnvesteerd. Ons hotel is een internationaal hotel en biedt gasten van elke natie.Ons doel is om een aangename vakantie door te brengen met al onze gasten.

Het Grand Park Kemer Team

Helaas laatste keer kwamen hier graag

Werd
3-6-2018

Hotel ligt erg mooi gelegen rn dicht bij Kemer met het busje 35 min. Komen nu voor de 4e keer. Jammer dat het hotel minder aan het worden is. Je moet heel vroeg al strandbedjes reserveren op de pier, om 8 uur is alles al weg. Dan denk je dat je een parasol hebt staan bij je bedje waar een sjaal aan hangt waren even eten. Trekt de bedoening de parasol weg om het aan een Rus te geven. Is dat we kwamen aanlopen. Russen mogen dit jaar alles in dit hotel. Snachts ook de bewaking gebeld omdat de Russen een nachtelijke zwemparij hielden met veel drank en herrie. Muziek bij het zwembad staat erg hard. In de avonden nog erger. De bandjes kunnen best aardig zingen maar de hoeveelheid bass die ze er in doen echt jammer. Eten is redelijk goed voor de prijs die je betaald. Denk niet dat we hier nog gaan terug komen. Kwamen met veel plezier maar wat er nu allemaal gebeurd met de Russen nee laat maar. Op zoek naar iets anders
Customer Relationships Management By Corendon, Guest Relation Manager, 5-6-2018

Beste Werd,

Prima prijs kwaliteitverhouding

Veerle
23-5-2018

Hotel ziet er prachtig uit. Ligt pal aan het strand. Wij hadden een kamer met zeezicht, aanrader! Zon komt in de ochtend wel aan die kant op dus het is wel vroeg licht, hadden hier verder geen last van. Andere kant van hotel kijkt uit op een wat drukkere weg. Uitstekende WiFi in het hotel, bereik tot in hotelkamer. Het is wel een hotel gericht op Russen. 80% was Russisch, zo ook het personeel. Weinig personeel wat Engels spreekt, ondanks toch allen erg vriendelijk en behulpzaam. Overdag is er muziek, soms redelijk hard maar hier geen hinder aan gehad. Elke avond wel iets te doen, ook hier kan de muziek erg hard staan. Eten is prima, erg gevarieerd. Was niet altijd even warm, met name pasta gerechten. Onze ogen uitgekeken naar de Russen die hun borden letterlijk vol stapelen. In de middag vers gebakken wafels te halen bij de poolbar, wij konden er geen genoeg van krijgen. Kiezelstrand bij de zee, maar goed te doen met waterschoentjes.
Customer Relationships Management By Corendon, Guest Relation Manager, 24-5-2018

Beste Veerle,

Voor ons nooit meer

Theo en Bianca
22-5-2018

Accommodatie is goed als je de juiste kamer krijg☹ ondanks dat ik had gemaild dat ik geen trappen kan lopen en met een rollator kom, kregen wij ± 4:30uur in de nacht een kamer op de 2e etage zonder lift.

De andere dag om 13:00uur een andere kamer in het gebouw met lift maar dit was een kamer 1310 met frans balkon (voordeelkamer) terwijl wij een Seaview room double hadden betaald.

Dus niet gehad waar wij voor betaald hadden en had geen zin meer om nog een keer te gaan wachten op een andere kamer. Wij waren al 2 dagen kwijt in principe.

Meeste personeel loopt rond met chagrijnige gezichten en een enkele spreekt Engels.

Bij de Pool bar krijg je bier en alcohol in een kartonnen beker wat niet te drinken is. Waarom geen plastic bekers voor dranken met alcohol.

Vraag je om White Caffee in de bar binnen en krijg je witte wijn. Vraag je om Raki met ijs en water in de bar binnen, krijg je 3 glazen. 1 met raki, 1 met ijs en 1 met water. Ik heb ook niemand kunnen vinden die Nederlands sprak en dat was in Grand Park Lara wel het geval. Tip: maak het personeel herkenbaar d.m.v. kleine speldjes op hun bretels welke talen zij spreken net als in vliegtuig. Klein vlaggetjes van de landen. Dit moet toch mogelijk zijn gezien de diversiteit van de gasten? Russen krijgen voorrang en ik denk dat het door een Russische barman(en) komt. Interieurverzorgster was erg vriendelijk maar toen zij 1 dag vrij was, is er niets aan onze kamer gedaan. Wel de tip geïncasseerd. Handdoekje leggen gebeurt ook hier terwijl dit helemaal niet nodig is. Volgens mij zijn er meer ligbedden dan gasten. Op de pier legden ze al om 5:30uur in de morgen handdoekjes neer. Zee is gemakkelijk te bereiken via een loopplankje dat doorloopt tot in de zee dus makkelijk de zee in en uit. Dus geen strandschoentjes meer nodig😊 Mooie oplossing van touroperator. Eten was eentonig en soms zelfs aangebrand en zelfs op 1 dag geen boter aanwezig bij het ontbijt en dat voor een 5* hotel. Moet wel vermelden dat het ontbijt erg uitgebreid was met lekkere kleine vers gebakken broodjes. BQ gedaan met echtgenote 2x €5,00 en was een fiasco. Eten werd in de keuken klaar gemaakt en niet op een BQ. 1 stukje gehakt aangebrand en 1 stuk vlees zo taai dat je het niet eens door kon snijden en kauwen dus beide laten staan. BQ restaurant zijn gewoon een paar gereserveerde tafels buiten naast Main restaurant. Zwembad mooi en groot, Muziek soms te hard en Funn team blaast wel erg veel op een fluitje waar je hoofdpijn van krijg want dat is een snerpend geluid. Avondvulling is elke dag anders en goed geregeld. 1 meisje van het Funn team met lang zwart haar deed haast niets. Bijnaam ( Miss Beauty ) Wij hadden ons er veel meer van voorgesteld

Beste Theo-Bianca,

Allereerst willen wij u bedanken voor het kiezen van Grand Park Kemer voor uw verblijf in Antalya.

Wij zijn trots op de vriendelijke en efficiënte service in ons hotel en dit is de reden waarom we teleurgesteld zijn om te lezen dat uw ervaring niet binnen onze gewoonlijke standaard valt. We nemen de feedback van onze gasten zeer serieus waardoor u er zeker van kunt zijn dat uw opmerkingen zullen worden gedeeld met ons team zodat we onze service blijven verbeteren.

Ook willen wij u eraan herinneren dat er een Guest Relations team aanwezig is waar u informatie of hulp kan vragen, uw mening of wens kan uiten zodat u ter plaatse geholpen wordt en u niet vertrekt met een naar gevoel.

Wij hopen u weer te mogen verwelkomen in ons hotel,

Perfect en fantastich

Douwe Wagenaar
28-4-2018

Voor de tweede keer in dit fantastische resort, en nu alweer zin om terug te gaan. wij hebben erg genoten de 10 dagen dat we er zijn geweest, ja natuurlijk zij er dingen die beter kunnen, maar vergeet niet dat ook het personeel weer helemaal aan elkaar en aan de gasten moeten wennen naar een periode dat het resort gesloten geweest is in de winter. Maar iedereen doet zij stinkende best om het je naar je zin te maken. Verder zijn de bedden perfect, de schoonmaak oké, en het eten beter dan de vorige keer en toen al goed. Wat wij zo fijn vinden aan dit resort is het compacte je loopt uit het hotel naar het zwembad en een paar stappen verder en je staat op het strand bij de zee. Kortom perfect en fantastisch.
Customer Relationships Management By Corendon, Guest Relation Manager, 30-4-2018

Beste gast,

Dank u voor uw beoordeling en uw vriendelijke woorden over ons hotel.

We zijn erg blij te lezen dat u tevreden bent met uw verblijf bij ons.

We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen,

Het Grand Park Bodrum Team

Mooi hotel met vriendelijk personeel

Dilan Ozcan
12-1-2018

Heerlijk eten, schoon hotel, personeel was erg vriendelijk. In de omgeving mooie stranden te vinden. Kortom echt een aanrader.
Customer Relationships Management By Corendon, Guest Relation Manager, 7-2-2018

Beste Dilan,

Wij danken u van harte voor uw kostbare tijd die u heeft vrijgemaakt om deze lovende review met ons te delen.

Gasttevredenheid wordt hoog in het vaandel gedragen in Grand Park Lara en daarom appreciëren wij ten zeerste uw opmerkingen. Het is een eer om uw aanmoedigende opmerkingen over ons hotel, ons personeel en onze diensten te mogen lezen.

Wij danken u nogmaals voor uw feedback en hopen u opnieuw te mogen ontvangen!

ik ben in april en juni 2017 geweest zegt genoek

hellen bluekens
4-9-2017

het hotel is geweldig , maar eerst een kamer niet in het hooft gebouw , is meteen verholpen en een dag later meteen een geweldige kamer met uit zicht op het zwembad en de zee ...in juni ook geweldig alleen jammer dat de reislijder niet in staat was ok 3 dagen bij te boeken , maar het kon mijn verblijf in grand park kemer niet verpesten , volgend jaar wil ik alleen nog terug na grand park kemer , ik kan niet wachten ...liefs hellen bluekens
Customer Relationship Management, Guest Relation Manager, 13-9-2017

Lieve Hellen,

Wij zijn zeer verheugd het voorrecht genoten te hebben u opnieuw in ons hotel te hebben mogen verwelkomen en danken u van harte voor deze lovende review!

Zoals u weet staat gasttevredenheid hoog in het vaandel in Grand Park Kemer en daarom stellen wij uw feedback ten zeerste op prijs! Het is een eer om uw aanmoedigende opmerkingen over ons hotel, ons personeel en onze diensten te mogen lezen. Wij zijn heel blij er als team opnieuw in geslaagd te zijn u een onvergetelijke vakantie te laten beleven.

Wij danken u nogmaals voor uw feedback en kijken alvast uit naar uw volgend bezoek!

Het Grand Park Kemer Team

geweldig nooit geen ander hotel ! meer

hellena bluekens
16-8-2017

alles het is personeel geweldig en vriendelijk / de kamers / de omgeving / het eten is geweldig / en oh wat is het er mooi en verzorgt / als ik daar ben wil ik nooit meer na huis / nederland dus /
Customer Relationship Management, Guest Relation Manager, 24-8-2017

Lieve Helena,

Wij danken u van harte voor deze lovende review!

Het is een eer om uw aanmoedigende opmerkingen over ons hotel, ons personeel en onze diensten te mogen lezen. Wij zijn heel blij als team erin geslaagd te zijn u een leuke vakantie te laten beleven en voor u het gevoel van thuis zijn te hebben kunnen creëren.

Wij kijken alvast uit naar uw volgend bezoek!

Hotel goed, animatie slecht

Miriam
18-6-2017

Het hotel is goed. De kamers gedateerd, maar worden elke dag schoon gemaakt. Kleine gebreken, maar nadat je ze meld bij de receptie worden de kleine probleempjes opgelost. Bijvoorbeeld stopje kan niet uit de wasbak, of extra kussens. De bedden zijn wat hard en aan vervanging toe.

Het eten goed, en ruime keus. Het ontbijt viel ietsje tegen, zo zijn er alleen kleine afbakbroodjes, en tijdens ons verblijf van 10 dagen 3 dagen gehad dat de kok te laat was (althans het brood ontbrak).

De animatie kijkt niet naar de soort of leeftijd van de aanwezige gasten. Met een gemiddelde leeftijd van 50 to 60 jaar, 3 house party's meegemaakt in 10 dagen. Tevens ook overdag aan het zwembad zeer luide muziek.

Het andere minpunt aan het hotel is zoals sommige bezoekers hier ook al melden, dat het vriendelijke hardwerkende personeel alleen maar Turks en/of Russisch spreekt. Dat scheelt een stuk in de vakantievreugde door de communicatie met gasten welke ontbreekt.

Voor één keer was dit hotel goed...

Customer Relationship Management, Guest Relation Manager, 21-6-2017

Lieve Miriam,

We zijn zeer verheugd het voorrecht genoten te hebben u in Grand Park Kemer te verwelkomen.

Wij hechten grote waarde aan de tevredenheid van onze gasten en waarderen het ten zeerste dat u uw ervaringen met met ons deelt. Uw opmerkingen zijn doorgegeven aan het management en de betreffende departementen die reeds de nodige maatregelen getroffen hebben. Wij zijn een internationaal hotel waar alle gasten, ongeacht hun nationaliteit of hun moedertaal, steeds van harte welkom zijn.

Graag zouden wij u opnieuw wensen te onthalen om u de gekende kwaliteit en service van Grand Park Kemer te laten beleven.

Het Grand Park Kemer Team

Fijn hotel met mooie ligging!

Elly
11-6-2017

Een weekje naar Hotel Grand Park Kemer geweest. We hadden een kamer met zeezicht geboekt. Het uitzicht was prachtig. De kamer was netjes en schoon. Nadeel vonden wij dat je in bad moet staan om te douchen, de instap is erg hoog. De meeste mensen die hier werken zijn vriendelijk. De dame van guest relations deed alles om het voor ons goed naar ons zin te maken. Het eten was goed maar in vergelijking met andere 5***** hotels was de keuze van het eten matig. Je wordt niet aan tafel bediend hetgeen wij een minpunt vinden.

Er waren op het strand en bij het zwembad over het algemeen voldoende bedjes maar wij waren natuurlijk niet in het hoogseizoen. Met de rolstoel was het allemaal prima te doen. In de buurt waren enkele winkeltjes waar je naar toe kunt lopen. De dolmus stopt vlakbij het hotel. Daarmee kan je voor weinig geld gemakkelijk naar bijvoorbeeld Kemer of Antalya.

Waar je wel rekening mee moet houden bij een zeezichtkamer is dat er regelmatig 's avonds hele harde muziek is. Wij hadden hier niet echt last van maar als je jonge kinderen hebt kan dat vervelend zijn.

Customer Relationship Management, Guest Relation Manager, 19-6-2017

Beste Elly,

Wij danken u van harte voor uw kostbare tijd die u genomen heeft om deze recentie te schrijven.

Het was een groot genoegen voor ons om u te mogen verwelkomen in ons hotel. Onze keuken is één van de redenen waarom onze gasten steeds opnieuw ons hotel verkiezen. Daarom zijn wij ook verrast dat wij niet hebben kunnen beantwoorden aan uw verwachtingen. De bediening in het buffetrestaurant is steeds, zoals ook in alle hotels, self service. In onze à la carte worden onze gasten daarentegen wel aan tafel bediend. Het Grand Park Kemer team tilt nauw aan de tevredenheid van onze gasten en wensen u daarom ook te informeren dat uw feedback is doorgegeven aan het management om onze diensten beter te kunnen afstemmen op uw verwachtingen.

Wij hopen u nogmaals bij ons te mogen verwelkomen!

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Park Kemer voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Park Kemer in Beldibi (bij Kemer), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Park Kemer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Park Kemer scoort een 8.19 uit 10 op basis van 667 reviews.