Hotel Xperia Kandelor

• Sauna

153 reviews over Hotel Xperia Kandelor

• 9ldkuijper24-09-2014

geweldig

prima hotel met elke dag goed eten.

Gereisd met partner in september 2014

• 8Lisa Elferink02-09-2013

Leuk hotel met een aantal minpunten

Afgelopen zomer 2 weken op vakantie geweest naar Xperia Kandelor in Alanya. Het is een klein rustig hotel maar ziet er goed uit. De kamer zijn mooi en schoon.

De locatie is goed, met 5 minuten ben je op het strand of aan de winkelstraat. Dit was top.

Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en gezellig. Het restaurant is netjes.

Wel een aantal minpunten van het hotel: het zwembad is TE klein, er zijn nauwelijks bedjes waar je op kunt liggen.

Het eten is (bijna) elke dag hetzelfde. Te weinig keus!

Voor mensen die kinderen hebben. Het hotel is niet kindvriendelijk, in het hotel is geen animatie, er is niks te doen voor kinderen.

Behalve het zwembad en het eten een top vakantie gehad!

Gereisd met partner in juli 2013

• 5H.Gubbels19-03-2012

Nooit meer al was het gratis

Wij kwamen meer dan 15 keer in dit hotel, het is ongehoord dat de prijzen zo omhoog zijn gegaan, mensen kijken echt niet verder dan hun neus lang is, veel oude vaste gasten komen er niet meer, inwoners van Europese afkomst komen hier eten, de hotelgast heeft geen stoel, het zwembad is heel klein et cetera, ooit wasd het leuk, maar nu al 2 jaar niet meer.

Gereisd met partner in januari 2010

• 9Emanuel03-09-2011

Veeeell meer dan verwacht!!!

We hadden het hotel door omstandigheden pas laat geboekt. Ondanks dat we er met enige scepsis naartoe gingen heeft het hotel ons op veel punten meer dan aangenaam verrast.

De kamers zijn recentelijk gerenoveerd en de badkamer ook. Alles is netjes en wordt goed schoon gehouden. Het personeel zorgt tevens voor een goede service.

Het verblijf was op basis van all-in en dit wordt supergoed verzorgd. Wij waren er 9 dagen en hebben iedere dag iets anders kunnen eten en daarnaast was het eten nog goed van smaak ook. En dat is iets wat je niet vaak tegenkomt in all-in hotels.

Het strand ligt 5 min lopen verder en de haven op ongeveer 15 min. Het is leuk lopen door de straten om het hotel (evt op weg naar de haven), want het is omringd met leuke winkels en restaurants.

Voor mensen die van animatie en een groot zwembad houden raad ik het hotel echter niet aan. Dit hotel is minder geschikt voor kleine kinderen. Tenzij je ervoor kiest ze zelf te vermaken op het strand. Verder een top hotel!

Gereisd met partner in augustus 2011

• 5Heinz & Marian16-06-2011

Kandelor is kandelor niet meer

Dit hotel was jaren een goede plek om vakantie te vieren, helaas gaat nu om 11.00 sávonds het licht uit en kun je niets meer krijgen, het enige voordeel is de kok, maar dat bepaald uiteraard niet je vakantie, nergens lees je dat je tegen een bordeel aankijkt, nergens lees je dat de afwas onder dubieuze omstandigheden gedaan wordt, nergens lees je dat het strand zo is dat er niets voor niets is, eigen strand van het hotel. Ik wilecht niet negatief overkomen, we zijn hier jaren geweest met veel plezier, maar het is gewoon minder geworden en dat is jammer, maar je moet wel een eerlijke mening geven, ook is het een slechte zaak dat er meerdere keren per week een grote groep buitenlanders die in Alanya wonen komen eten, de hotelgasten hebben dan geen plek, de Turkse avond is zeer matig, verder is er niets te doen, jammer maar Kandelor is voor ons een gepasseerd station, nooit meer, jammer, jammer. DE nieuwe formule zal niet werken Xperia lijkt l;euk maar is het niet

Gereisd met partner in mei 2010

• 8CIndy04-05-2011

leuke plek

in het begin ging het wat moeizaam maar daarna toch nog een mooie en leuke tijd gehad daar.

Gereisd met partner in juli 2009

• 8g van beek-hazeleger15-10-2010

prima hotel

wij zijn vanaf 30-09-201 t/m 14-10-2010 in het hotel geweest.net hotel en goed eten. het personeel is vriendelijk en je kunt er goed mee communiceren. de haven en het centrum zijn dichtbij.

Gereisd met partner in september 2010

• 9Theo en Bianco08-10-2010

Lekker rustig hotel

We zijn nu voor de 3e keer daar geweest van 3 September tot 10 september en het bevalt ons prima. Dit jaar ook weinig Russen gezien maar wel meer Nederlanders en Duitsers. Personeel is zeer vriendelijk en het eten vonden wij beter dan 2 jaar geleden. De kamers zijn netjes en schoon. Airco was defect maar werd binnen 30 minuten nadat ik dat had gemeld hesteld. Hotel ligt dicht bij het strand en het uitgaansleven. Over 2 jaar gaan we weer maar dan in Mei om ons 25 Jarig huwelijk te vieren met een paar vrienden van ons op onze kosten maar dat weten ze nog niet;-) en als alles goed gaat gaan we nog een keer in September 2012. Alles is op loop afstand en dat bevalt ons prima. Met een half uurtje lopen zit je in het oude centrum waar veel vermaak is. Kortom een gezellig en rustig hotel voor als je daar van houd.

Gereisd met partner in september 2010

• 7Rik 02-09-2010

lekker relaxt

Het hotel helpt je om relaxt de vakantie door te brengen. Je servies wordt na het eten bijtijds weggehaald, de jongens van de bediening en receptie zijn zeer vriendelijk en spreken bovendien aardig Nederlands en Engels. De huishoudelijke dienst verricht uitstekend werk en maakt onberispelijk schoon en maakt prachtige kunstwerken van de handdoeken. De kamers zijn met een aardig stille airco, een koelkast, een ligbad, balkon en goed bed prima. Het eten vond ik zelf wat monotoon en de desserts erg zoet. Soms was het eten niet goed warm en/of doorbakken.

Overigens is Alladin's bar aan de overkant van het hotel aan te bevelen om een zeer gezellig dranke te drinken. Ook zet Alladin naar vraag het Nederlands voetbal aan.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 8devlinmariska29-06-2010

Prima hotel..

Bij het inchecken kregen wij te horen dat de kamers in het hotel vol zaten. Hierdoor moesten wij naar een appartementen complex van dezelfde eigenaar. Na hier een nacht te hebben doorgebracht zijn we op eigen initiatief terug gegaan naar het hotel. Na een hoop rompslomp toch een kamer in het door ons geboekte hotel kunnen krijgen.

Voordeel van het hotel is dat het op loopafstand ligt van het strand en van de vele winkeltjes. Het zwembad is wel aan de kleine kant en het eten is redelijk.

Gereisd met vrienden in augustus 2004

1 tip over Hotel Xperia Kandelor

• Lisa Elferink, 02-09-2013

Leuke boottocht gemaakt naar Manavgat en Jeepsafari door de bergen, echt een aanrader!

0 vragen over Hotel Xperia Kandelor

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand250 m, 7 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
    • Privé strandAanwezig
    • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Computerverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats