Hotel Sunprime Numa Beach

Hotel Sunprime Numa Beach
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Sunprime Numa Beach voor je op een rij gezet:

41 reviews over Hotel Sunprime Numa Beach in het Nederlands

Fantastisch adulds only

Rob Klink, 12-8-2017

Hotel met klasse personeel en service, mooi strand,grote kamers met keuken, helemaal top.
Özlem Ata, Guest Relation, 13-8-2017

Geachte Rob Klink,

bedankt voor de goede commentaren.

het is fijn om te horen dat jullie het hier naar je zin hebben gehad.

we hopen je weer te zien in ons hotel.

fijne dag.

Top Hotel

Mevrouw De Boer, 4-6-2017

Ik zocht zon, zee, strand en rust. Dat heb ik zeker gevonden. Mooi kleinschalig, redelijk modern opgezet hotel. Aardig en behulpzaam personeel. Mooie ruime kamer met ruim balkon. Prachtig uitgeruste gym met om de dag div. lessen.

Eten was prima. Op Zoover las ik dat het eten koud zou zijn...nou dat komt omdat de overige gasten ipv het bordje te lezen de au bain-marie continu openen om te zien wat erin lag en vervolgens de deksels niet sloten!

Nadeel: ligt relatief ver van Antalya Vliegveld en het strand is klein en stoffig. Ik raad aan om waterschoentjes mee te nemen voor in de zee.

Özlem Ata, Guest Relation, 6-6-2017

Geachte Gasten;

Met plezier heb ik uw beoordeling gelezen.

Hartelijk bedankt voor uw uitgebreide pozitive informatie over het hotel en de omgeving.

Verbeter punten gaan we zeker verbeteren.

Hopelijk zien we u weer terug.

Vriendelijke Groete

Supergoed hotel

Gerda otto, 26-10-2016

Dit hotel heeft alles te bieden....

Goed eten, vriendelijk personeel, gewoon de perfecte locatie voor een heerlijke vakantie.

Mensen die hier iets op aan te merken hebben zijn denk nooit tevreden !!!!!

Geachte Gerda ;

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling op zoover.

Met plezier heeft ik uw beoordeling gelezen leuk om te lezen dat u fijne verblijf heeft gehad.

Hopelijk zien we u weer terug in onze accomodatie.

Vriendelijke Groeten

Als dit de sunprime standaard is nooit meer

Luc, 25-10-2016

Reeds meer dan 30 hotels bezocht in Turkije maar qua service is dit de top 5,wel de top 5 vd slechte hotels qua service,de werknemers van restaurant en zwembad bar Komen volgens mij rechtstreeks uit fawlty toners, nooit meegemaakt,ook nergens een leidinggevende te bespeuren die eventueel zou kunnen bijsturen,qua all in is er ook wat op te merken,2,5 euro om badhanddoek om te wisselen,nergens originele drank inbegrepen,specialiteiten restaurant en restaurant ah strand apart te betalen,hygiëne voor wat betreft aan tafel is ver te zoeken,voor mij en veel reisgenoten nooit meer,

Geache luc ;

Hierbij wil ik u vriendelijk bedanken voor uw reactie.

Jammer dat ontevreden terug bent.Wij hebben ons bes gedaan om u vakantie goed te maken maar helaas niet gelukt.

Jammer dat u ontevreden terug bent van onze accomodatie.

Vriendelijk bedankt voor uw reactie de verbeter punten gaan we zeker verbeteren.

Netjes geregeld!

AW Kuipers, 25-10-2016

Alles prima, het is een mooi hotel, behalve het personeel. Helft personeel niet vriendelijk. Voor ons te rustig, te saai maar dat is persoonlijk.

Vandaag overleg gehad met de manager, waarin hij vroeg wat zij kunnen doen om het voor ons goed te laten zijn.

Wat netjes geregeld, zeg! Onze complimenten!!

Beste Kuipers;

Wij zijn blij dat u een goed vakantie heeft gehad in ons hotel.

Bedankt voor uw goede commentaren.

Wij hopen u weer terug te zien in ons hotel.

Fijne dag en vriendelijke groeten.

Nooit meer

Caroline, 24-10-2016

Eerst en vooral mooie kamer , lekker eten ! Maar rokers worden aanzien als parasieten , 8 stoelen voor een heel hotel voor rokers op het terras !!! Personeel onvriendelijk op enkele na , goeiedag kan er niet vanaf , je voelt je zeker niet welkom ! Derde dag eens "manager" aangesproken zeer onbeleefd , zat op zijn computer te kijken ,ik klopte op de deur keek naar mij en deed verder !!! Amai ik kookte , dan maar binnengegaan en uitleg gevraagd over het roken , hij zei je moet maar uitleg vragen aan je touroperatorgids !!! Ik zei ik vraag het aan u , sunprime is dus een anti rokershotel , het is Scandinavisch en dat merk je wel , Belgen zijn zeker niet welkom , dan moeten ze het ook vermelden dat rokers niet welkom zijn , nooit meer zien ze ons terug !!!!
Özlem Ata, Guest Relation, 27-10-2016

Geachte Caroline;

Hierbij wil ik u bedanken voor uw beoordeling,jammer dat u niet tevreden terug bent van onze accomodatie.

Verbeterpunten gaan we zeker verbeteren

Zeer teleurstellend

Lieve, 18-10-2016

Begrijp de super lovende reacties niet. Dit is na 40 maal Turkije de éérste keer dat een hotel zo overschat is . Hotel heeft geen tuin en staat met zijn neus op straat . De luchtfoto van touroperator is voor groot deel tuin van hotel ernaast . Ligging is ronduit slecht .Zwembad op dak is extra 10 € per dag en is extreem klein , Hammam betalend , op kamer 1 fles water voor ganse week , Eten is niet slecht maar niet veel keuze . Hotel is wel proper en kamers zijn goed . Spijtig genoeg volstaat dit niet om een goede vakantiegevoel te krijgen . Dit is geen referentie voor een 5 * hotel in Turkije

Geachte Lieve ;

Hierbij wil ik u vriendelijk bedanken voor uw beoordeling.

We vinden heel jammer dat uw wensen niet nagekomen zijn.

Verbeter punten gaan we zeker verbeteren om betere service te bieden,zulke reacties is voor ons altijd een plus punt om te zien wat verbeterd moet worden.

Vriendelijke Groeten

Numa Beach is niet wat het lijkt

Dedroog Ed, 18-10-2016

Bij aankomst om 23.45 ingechekt en 1 koffie en 1 tee besteld, omdat het intussen reeds na middernacht was moesten we 12 euro betalen. Is dat gastvrijheid of verwelkoming? Er was eten beloofd voor de late aankomers maar er was niets voorzien, rond half 2 dan een bord eten gekregen maar geen drank. Opvallend onvriendelijk personeel behalve de kamermeisjes, Memet manager restaurant,de strandboy, de tuinman en Sait en Metin poolbar. Anti rokers hotel, je mag niet roken aan het zwembad, op de ligweide, op de buitenterrassen op 2 zitplaatsen na. Ook mag er niet gerookt worden na het eten op de buitenterrassen, er is 1 plaats in een duistere hoek voorzien voor rokers. Zeer goede keuken, erg netjes op de kamers, fijne poolbar. Zeer onvriendelijk personeel aan de beach bar, alleen interesse in single lady's, echte domper. Zowel het eten a la carte (extra betalen) aan de beach bar en pool restaurant is ondermaats. De welness is gewoon top. Live music 6 keer dezelfde band met steeds weer hetzelfde repertoire, om gek van te worden. De uitbaters van de winkels in het hotel zijn tevens onvriendelijk behalve de kapper. Zeer opdringerig en agressieve uitbaters van winkels in de buurt, ook niets te zien. Je kan er zelfs geen fatsoenlijke koffie drinken in de buurt. Nooit meer Numa Beach!

Geachte Ed;

Verbeterpunten gaan we zeker verbeteren

Een zéér onvriendelijk hotel ! Nooit meer

lien baekelandt, 17-10-2016

Was voor ons de eerste keer dat we naar Turkije gingen en denk dat dit voorlopig een tijdje in ons valies zal blijven..

Een redelijk probleem voor rokers, hotel is Scandinavisch ,die mensen en de locals krijgen voorrang , tafels stonden niet altijd gedekt, moest je soms zelf doen, echtgenoot vroeg tot 3 x toe een glas wijn, deden of ze niks zagen ,dan maar zelf nemen met een ganse hoop misere erbij,hij moest het gaan uitleggen aan de manager ( was precies een crimineel ) je hebt een keukentje boven op je kamer maar was verboden om drank en eten mee te nemen !

Van het eten was er niks te zeggen , was steeds lekker, hotel was mooi.

De haman was super !!

Geachte Lien;

Hierbij wil ik u vriendelijk bedanken voor uw reactie.

Jammer dat u ontevreden terug bent van onze accomodatie.

Zeer Goed.

Jeroen Westra, 16-10-2016

Echt een Top hotel, wij hebben zeer genoten van alles maar er is een ding wat echt verbeterd moet worden!

Het merendeel van het personeel nl, is alleen vriendelijk tegen "locals" of vrijgezelle dames. Dit was zeer opvallend!!!! Nogmaals dit geld niet voor ieder personeelslid want Halil (restaurant) en Gesim (restaurant by the pool) zijn zeer vriendelijk evenzo de "strandman" !! Bij de receptie zijn ze ook aardig maar de rest geven je zeker niet een welkom gevoel!! Je voelt je niet gewenst! Dat is nou net niet wat je wil op je vakantie.... Een goedemorgen is echt al te veel gevraagd.......hmmm. Dit geld overigens alleen voor de mannelijke personeelsleden.

Nogmaals voor de rest Toppie!!

Özlem Ata, Guest Relation, 17-10-2016

Geachte Westra;

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling op zoover.

Hopelijk zien we u weer terug in onze accomodatie.

Vriendelijke Groeten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunprime Numa Beach in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunprime Numa Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sunprime Numa Beach scoort een 8.62 uit 10 op basis van 42 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: