Hotel Sunprime Numa Beach

Hotel Sunprime Numa Beach
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Sunprime Numa Beach voor je op een rij gezet:

45 reviews over Hotel Sunprime Numa Beach in het Nederlands

Top hotel !

Cathy Bernhart
15-6-2018

Het is een echt leuke hotel en wat ik zeker fijn vond is dat er een Nederlandse baas er is.

Dat maakte het voor mij moeder veel fijner vakantie want ze spreek niet heel goed Engels

Er is een hele leuke en vriendelijke animatie team die ervoor zorgde dat je erbij hoorde.

Ik heb er vrienden gemaakt en vele Nederlanders ontmoet

Je heb er elke avond leuke dingen te doen elke avond is het wat anders te doen in het hotel

Ik heb er echt na me zin gehad en me moeder ook ik raad het echt aan om hierheen te gaan!!!

Want ik ben nu thuis maar we willen er snel weer heen!!

Top hotel!!

Echt een aanrader

Özlem Ata Guest Relation, Guest Relation, 19-6-2018

Beste Cathy;

Met genoegen hebben wij uw recensie op Zoover gelezen. Hartelijk dank voor uw verblijf bij Sunprime Numa Beach Hotel en uw kostbare tijd voor het delen van uw ervaringen. Het is ons een plezier om onze gasten een luxe service aan te bieden en een perfecte vakantie te laten beleven. Graag zouden wij u opnieuw willen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Uitstekend hotel, wel wat lange transfer vanaf Alanya( ca. 1.5u ). prima eten, zeer vriendelijke medewerkers.
Özlem Ata Guest Relation, Guest Relation, 21-5-2018

Geachte Hookamp;

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling op zoover.

Met plezier heeft ik uw beoordeling gelezen leuk om te lezen dat u fijne verblijf heeft gehad.

Top hotel....vriendelijk personeel ...leuk strand

Christine Vansteelant
12-5-2018

Eten prima...alleen jammer dit jaar 95%Russen aanwezig...

Maar voor de rest top hotel en leuke uitstap naar alanya

Perfecte adults only.

Özlem Ata Guest Relation, Guest Relation, 21-5-2018

Geachte Christine Vansteelant ;

Faye
4-5-2018

Alles was tip top geregeld! Zeer vriendelijk personeel. Beste vakantie die ik ooit heb gehad! Heerlijk eten, goede sfeer, niet te druk.
Özlem Ata Guest Relation, Guest Relation, 11-5-2018

Geachte Faye;

Fantastisch adulds only

Rob Klink
12-8-2017

Hotel met klasse personeel en service, mooi strand,grote kamers met keuken, helemaal top.
Özlem Ata, Guest Relation, 13-8-2017

Geachte Rob Klink,

bedankt voor de goede commentaren.

het is fijn om te horen dat jullie het hier naar je zin hebben gehad.

we hopen je weer te zien in ons hotel.

fijne dag.

Top Hotel

Mevrouw De Boer
4-6-2017

Ik zocht zon, zee, strand en rust. Dat heb ik zeker gevonden. Mooi kleinschalig, redelijk modern opgezet hotel. Aardig en behulpzaam personeel. Mooie ruime kamer met ruim balkon. Prachtig uitgeruste gym met om de dag div. lessen.

Eten was prima. Op Zoover las ik dat het eten koud zou zijn...nou dat komt omdat de overige gasten ipv het bordje te lezen de au bain-marie continu openen om te zien wat erin lag en vervolgens de deksels niet sloten!

Nadeel: ligt relatief ver van Antalya Vliegveld en het strand is klein en stoffig. Ik raad aan om waterschoentjes mee te nemen voor in de zee.

Özlem Ata, Guest Relation, 6-6-2017

Geachte Gasten;

Met plezier heb ik uw beoordeling gelezen.

Hartelijk bedankt voor uw uitgebreide pozitive informatie over het hotel en de omgeving.

Verbeter punten gaan we zeker verbeteren.

Hopelijk zien we u weer terug.

Vriendelijke Groete

Oude reviews (archief)

Supergoed hotel

Gerda otto
26-10-2016

Dit hotel heeft alles te bieden....

Goed eten, vriendelijk personeel, gewoon de perfecte locatie voor een heerlijke vakantie.

Mensen die hier iets op aan te merken hebben zijn denk nooit tevreden !!!!!

Geachte Gerda ;

Vriendelijke Groeten

Reeds meer dan 30 hotels bezocht in Turkije maar qua service is dit de top 5,wel de top 5 vd slechte hotels qua service,de werknemers van restaurant en zwembad bar Komen volgens mij rechtstreeks uit fawlty toners, nooit meegemaakt,ook nergens een leidinggevende te bespeuren die eventueel zou kunnen bijsturen,qua all in is er ook wat op te merken,2,5 euro om badhanddoek om te wisselen,nergens originele drank inbegrepen,specialiteiten restaurant en restaurant ah strand apart te betalen,hygiëne voor wat betreft aan tafel is ver te zoeken,voor mij en veel reisgenoten nooit meer,

Geache luc ;

Hierbij wil ik u vriendelijk bedanken voor uw reactie.

Jammer dat ontevreden terug bent.Wij hebben ons bes gedaan om u vakantie goed te maken maar helaas niet gelukt.

Jammer dat u ontevreden terug bent van onze accomodatie.

Vriendelijk bedankt voor uw reactie de verbeter punten gaan we zeker verbeteren.

Netjes geregeld!

AW Kuipers
25-10-2016

Alles prima, het is een mooi hotel, behalve het personeel. Helft personeel niet vriendelijk. Voor ons te rustig, te saai maar dat is persoonlijk.

Vandaag overleg gehad met de manager, waarin hij vroeg wat zij kunnen doen om het voor ons goed te laten zijn.

Wat netjes geregeld, zeg! Onze complimenten!!

Beste Kuipers;

Wij zijn blij dat u een goed vakantie heeft gehad in ons hotel.

Bedankt voor uw goede commentaren.

Wij hopen u weer terug te zien in ons hotel.

Fijne dag en vriendelijke groeten.

Nooit meer

Caroline
24-10-2016

Eerst en vooral mooie kamer , lekker eten ! Maar rokers worden aanzien als parasieten , 8 stoelen voor een heel hotel voor rokers op het terras !!! Personeel onvriendelijk op enkele na , goeiedag kan er niet vanaf , je voelt je zeker niet welkom ! Derde dag eens "manager" aangesproken zeer onbeleefd , zat op zijn computer te kijken ,ik klopte op de deur keek naar mij en deed verder !!! Amai ik kookte , dan maar binnengegaan en uitleg gevraagd over het roken , hij zei je moet maar uitleg vragen aan je touroperatorgids !!! Ik zei ik vraag het aan u , sunprime is dus een anti rokershotel , het is Scandinavisch en dat merk je wel , Belgen zijn zeker niet welkom , dan moeten ze het ook vermelden dat rokers niet welkom zijn , nooit meer zien ze ons terug !!!!
Özlem Ata, Guest Relation, 27-10-2016

Geachte Caroline;

Hierbij wil ik u bedanken voor uw beoordeling,jammer dat u niet tevreden terug bent van onze accomodatie.

Verbeterpunten gaan we zeker verbeteren

Vriendelijke Groeten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunprime Numa Beach in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunprime Numa Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sunprime Numa Beach scoort een 8.62 uit 10 op basis van 46 reviews.