Hotel Sunprime Numa Beach

• All inclusive
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Sunprime Numa Beach voor je op een rij gezet:

60 reviews over Hotel Sunprime Numa Beach

• 10Kimberley van der Meij04-10-2019

Geweldig

Heel goed hotel en een goede schone kamer. Lekker, goed en gevarieerd eten. Mensen staan voor je klaar als er wat is en vriendelijk en goed personeel. Service bij het strand was goed, super luxe dat ze daar drankjes komen brengen. Verder voldoende plek bij het zwembad en het strand. En verder een hele fijne vakantie gehad. Zeker een aanrader.

Özlem Ata Guest Relation Manager, Guest Relation, 07-10-2019

Beste Kimberley;

Het team van Sunprime Numa Beach bedankt u voor de geweldige recensie!

Fijn om te weten dat u een geweldige vakantie heeft gehad en ook bedanken we u voor de complimenten aan onze medewerkers.

We zijn blij u te mogen verwelkomen op elk gewenst moment bij ons en wij wensen u al het beste.

Met vrienden

• 9Familie Maes21-09-2019

Fantastisch hotel. Super lieve mensen die constant klaarstaan om je te helpen. Lekker en gevarieerd eten. Het is ook leuk dat je ‘s middags niet per sé naar het hoofdrestaurant hoeft te gaan maar ook aan de poolnacht lekker kan eten. Niet te veel animatie, geen opdringerige verkopers. Een aanrader.

Özlem Ata Guest Relation Manager, Guest Relation, 24-09-2019

Beste Maes,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en natuurlijk voor uw tijd. We zijn erg blij

Wij hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met zonnige groeten,

• 9Indy10-07-2019

Super!!

leuke winkeltjes in de buurt. Strand is klein. Personeel is super vriendelijk en het eten is divers.

Özlem Ata Guest Relation Manager, Guest Relation, 15-07-2019

Beste Indy,

Het team van Sunprime Numa Beach bedankt u voor de geweldige recensie!

En bedanken u voor uw compliment aan onze medewerkers

• 9Dirk B10-07-2019

Geweldig!!!

Fantastisch leuk verblijf gehad. Heel erg vriendelijk behulpzaam personeel. Alles is heel netjes, buffetten heerlijk en veel afwisseling. Voldoende ligbedden aan zwembad en strand. Het wellness center is ook een aanrader! Enig minpuntje is de muziek in en rond je lobby. Veel te veel jazzmuziek.

Özlem Ata Guest Relation Manager, Guest Relation, 15-07-2019

Beste Dirk; Het team van Sunprime Numa Beach bedankt u voor de geweldige recensie!

Geboekt bij neckermann
  • 5MMKM4722-06-2019

Hotel is zeker geen 5 sterren – op het randje 4

Vriendelijkheid Personeel - Mooie Slaapkamer - Hygiëne - Receptie.

Özlem Ata Guest Relation Manager, Guest Relation, 24-06-2019

Geachte MMKM47:

Hierbij wil ik u bedanken voor uw beoordeling,jammer dat u niet tevreden terug bent van onze accomodatie.

Verbeterpunten gaan we zeker verbeteren

Vriendelijke Groeten

• 8Rahoens Peter22-06-2019

Aanrader

Zeer goed hotel. Heel vriendelijk personeel, ruime kamer 506, zeer netjes, lekker eten veel variatie. Adults only en all-inn. verbleven er van 7/6 tot 17/6.
    Enkel de transfer van en naar het hotel is een katastroof. ( touroperator) Is minstens 2u30 van de luchthaven en een busstop op het traject. Ook ontvangst op luchthaven door touroperator is alles behalve. Geen service meer door touroperator dat is je busnummer en trek je plan.....

Özlem Ata Guest Relation Manager, Guest Relation, 24-06-2019

Geachter Rahoens Peter;

Hartelijk bedankt voor uw leuke beoordeling op zoover.

leuk dat u naar uw zin heb gehad tijdens uw verblijf daar zijn we heel blij om.

Hopelijk zien we u weer in onze accomodatie.

Vriendelijk Groeten

Met vrienden

• 9Saskia Kraaij03-06-2019

Heerlijk

Dit was voor mij de 3e keer dat ik hier mocht verblijven. Bij aankomst wilde wij zeezicht boeken, maar de manager kwam naar ons toe dat ze dat al voor hadden geboekt, omdat we al vaker hier waren geweest. Stond gebak in de koelkast, we voelde ons echt in de watten gelegd. Het verblijf was wederom super, beter zelfs dan de afgelopen keren, vrolijk personeel, heerlijk bed, lekker gegeten. Een top vakantie in een super fijn hotel. We komen zeker weer!!

Özlem Ata Guest Relation Manager, Guest Relation, 08-06-2019

Beste Saskia;

Wij willen u bedanken dat u de tijd heeft genomen voor u geweldige reactie over ons hotel op Zoover.

Uw terugkoppeling is erg belangrijk voor ons en we nemen al uw reacties in consideratie.

We streven ervoor om een excellente vakantie voor alle gasten te kunnen bieden en we hopen dat u ons in de toekomst een kans zou willen geven om uw vertrouwen in ons terug te krijgen.

Vriendelijke groeten

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Cornelia Schijvenaars19-05-2019

Gewoonweg geweldig

Geweldig hotel Rustig omdat er geen kinderen verblijven Goede ligging Geweldig gegeten Super kamers Personeel uitstekend en heel vriendelijk Strand voldoet goed Helder water Alleen aan te raden om waterschoenen mee te nemen Veel steentjes in water Niks te kort gekomen op het strand Regelmatig kwam personeel met drinken en iedere middag met ijs Nabij hotel volop gelegenheid om te wandelen en winkelen Pinautomaten in overvloed maar rekening mee houden dat er hoge kosten aan verbonden zijn We hebben een fantastische week gehad Zeker de moeite waard om terug te keren Wij waren er met moederdag Alle vrouwen kregen een roos en bonbons van het hotel Nog nooit meegemaakt

Özlem Ata Guest Relation Manager, Guest Relation, 20-05-2019

Beste Cornelia Schijvenaars; Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn blij dat wij aan al uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Wij zullen uw bedankje naar ons personeel doorspelen! Wij hopen u in de toekomst nog eens terug te zien als gast in een van onze Sunprime Numa Hotel.

• 9Hookamp18-05-2019

Prima weerzien en terugkomen.

Uitstekend hotel, alleen voor volwassenen, dus geen glijbanen. Vriendelijke ontvangst, ruime kamers, goede bedden en zeer schoon. Lekker eten met themabuffetten. Ruim restaurant met buitenterras. Diverse terrasjes met zeezicht en bars. Ruime keuze in drankjes/cocktails. Wij komen al voor de derde keer tot grote tevredenheid en hebben al weer voor deze nazomer geboekt

Özlem Ata Guest Relation Manager, Guest Relation, 20-05-2019

Beste Hookamp, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons. Wij zijn blij om te horen dat onze stamgasten het weer prima naar hun zin hebben gehad en het voelde als thuiskomen! Ook nog eens bedankt voor de complimenten naar ons personeel toe. Wij kijken er naar uit u wederom te mogen verwelkomen in een van onze hotels in de nabije toekomst.

Met vriendelijke groe

• 8Henk H.07-05-2019

Zeker nog een keer !

Prima all incl. hotel, met uitstekende verzorging en zeer vriendelijke medewerkers. Alleen voor volwassenen.

Özlem Ata Guest Relation Manager, Guest Relation, 09-05-2019

Beste Henk,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en natuurlijk voor uw tijd. We zijn erg blij dat uw vakantie in ons hotel goed is verlopen en zien u heel graag terug in Sunprime Numa Beach.

Wij hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met zonnige groeten,

Met oudere kinderen

Geboekt bij neckermann

1 tip over Hotel Sunprime Numa Beach

• Corrie Overmars, 03-07-2015

Ouderen moeten wel rekening houden met trapjes, bruggetje bij het zwembad. Ook ontbreekt een beugel in de badkamer om je vast te houden tijdens het douchen. Mijn Moeder en ik hadden een kamer met keuken en woonkamer, geschikt om evt. zelf te koken.

2 vragen over Hotel Sunprime Numa Beach

Pauline

Wij gaan binnenkort naar dit hotel toe maar weet niet of ik badlakens (zwembad/strandlakens) mee moet nemen of niet. Kan het nergens vinden in de beschrijving. Bedankt alvast voor de reactie.

• cjfverniers, 22-09-2015

stand

hoe is het stand ,liggen er stenen of kan je zo de zee in

Rickr, 23-07-2016

je kan zo de zee in. iets verder in de zee heb je stenen maar hier heb je geen las van.

• De staf spreektDuits, Engels

• Afstand tot strand2 minuten lopen, 75 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• KeukenKitchenette

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats