Appartement

157 reviews over Appartement Elite Orkide in het Nederlands

Super nice

Jay,
15-5-2018

Echt een super hotel vlak bij Havana beach club echt een gafe tent om te chillen en lekker te genieten van je vakantie

Gereisd met partner in augustus 2016

Geweldig!

Annelies van Os,
14-3-2018

Geweldig appartement! Ruim, groot balkon. Alles mooi schoon. Bijzonder plezierig personeel. Lekker centraal gelegen. Klein eindje lopen naar het strand, maar goed te doen! Kom hier al jaren met veel plezier!

Gereisd alleenreizend in juni 2017

fantastisch

Mieke,
29-10-2017

wat hebben we weer genoten dit keer 4,5 weken en het was gezellig het personeel dat je altijd overal mee helpt en heel vriendelijk blijft we komen er al jaren we zullen het vreselijk jammer vinden als we er volgend jaar daar niet meer naar toe kunnen

Gereisd met partner in september 2017

fantastisch

Mieke
2-1-2017

we gaan er al jaren naar toe met heel veel plezier en we hopen er dit jaar er weer heen te gaan we genieten van elk moment dat we daar zijn heel fijn personeel

Gereisd met partner in oktober 2016

Prima

lea en anjo
21-5-2016

Goed en ruim appartement, grote balkons. Mooi zwembad. Haman in het hotel was netjes en goed verzorgd. Eén keer in de bistro gegeten van het hotel. Was echt super. Ook een aantal keren ontbeten, wat ook van goede kwaliteit was. De turkse avond was prima. Personeel was vriendelijk en zeker niet opdringerig. Lekker zwembad waar je tot 17.00 uur van de zon kan genieten. Op loofafstand van het centrum en het strand. Voldoende supermarkten en restaurants in de omgeving. Enige nadeel was dat het aan een drukke straat ligt, maar daar wen je snel aan. Kortom, een aanrader.

Gereisd met partner in mei 2016

Prima!

Cheryll Vahl
27-1-2016

Mooie kamer, groot balkon, mooie badkamer, fijne douche! Het zit wel een stukje van het Cleopatra strand maar voor ons was dat geen probleem, markt rechts van het hotel, klein stukje lopen. Werd elke dag schoongemaakt. Steeds lag er wel wat moois aan lakens op ons bed, dan een zwaantje, dan een hartje. Wij hebben verder nooit bij het hotel gegeten, dus geen idee hoe het eten er is. Personeel vroeg er wel steeds naar, maar omdat we daar niet aten werd het personeel wel nors naar ons. Bij vragen regelden ze wel alles voor je.

Gereisd met partner in oktober 2014

Super Hotel overal dichtbij

Rita
18-1-2016

We zijn hier voor het 8ste jaar. Bevalt ons nog steeds prima. Het hotel is op loopafstand van het strand, het stadscentrum, de haven. Ideale ligging.

Jammer dat de bar om 11u sluit. Dat was in het verleden anders. Zeer nette kamers, die dagelijks gepoetst worden. Al bij al een aanrader.

Prima

Laura
13-1-2016

Wij hebben onze eerste nacht in een ander (akelig) hotel moeten doorbrengen. Dit was van te voren niet vermeld. Kijk vooral extra goed welke kamer je boekt. Op vele site's wordt dit niet duidelijk aangegeven. Wij dachten een appartement te hebben, maar het bleek een hotel kamer te zijn. Dat was een tegenvaller voor ons. Verder was de kamer schoon en werd deze om de dag schoongemaakt. Ook een fijne badkamer, met schone handdoeken. Het personeel was vriendelijk. We hebben gebruik gemaakt van het ontbijt, dat was erg goed! Verder lag het prima van alle winkels en het strand af. De Dimcay is echt een aanrader. Als je met lira's betaald ben je voor een dagje weg inclusief taxi omgerekend 16 pp kwijt ongeveer. Dat was een erg mooie plek. Onze aankomst was een enorme tegenvaller voor ons, wat we niet snel vergeten. Dat was echt een domper. Maar ondanks dat hebben wij een fijne vakantie gehad.

Gereisd met partner in augustus 2015

Lefert en Mieke Oudelaar
20-10-2015

Elite Orkide is een prachtig hotel app. we gaan er al 6 jaar met veel plezier naar toe we waren er dit jaar van 20 sept. t/m18 okt we sliepen weer aan de voorkant en hadden dezelfdekamer als verleden jaar we komen er thuis het is er heel schoon en het personeel is vriendelijk en behulpzaam elke dag worden de kamers schoongemaakt en om de andere dag heb je een schoon bed bedankt we hebben weer een top vakantie gehad en we hopen tot het volgend jaar.

Zeer fijne vakantie

Roy
13-9-2015

Erg net hotel/appartementencomplex, alles word netjes bijgehouden. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam.

Eten was ook erg lekker

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Elite Orkide in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Elite Orkide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.