Aparthotel Eftalia Aytur

Anders

fantastisch hotel.

Anne marie Roumimper
15-10-2018

Wij komen sinds 10 jr bij eftalia en hebben het er nog steeds prima naar onze zin.

Hotel goed en netjes.Alles is goed en kan niet echt negatieve dingen vinden.

Durf het wel aan te bevelen bij anderen .

Geweldig hotel.

Jos
7-10-2018

Eenvoudig maar goed hotel weg oversteken en je zit op het strand. Eten vinden wij ook goed, en zeker voor die prijs. Vriendelijk personeel. Wij komen hier al 7 jaar en het zal niet de laatste keer zijn.

Gezellig

Van dingenen
30-9-2018

Was weer erg gezellig veel vaste mensen ontbijt was goed kamers schoon en iedere dag schone handdoeken

WTC.nl

Als vanouds weer een goeie vakantie bij Eftalia

Paul Verstegen
30-9-2018

Altijd weer een gezellig hotel met veel Nederlanders, Duitsers en Engelse gasten. Dicht bij het strand en centrum.

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Gert-Jan
28-9-2018

Het hotel is prima, geweldige ligging. Niet in de drukte maar ook niet te ver van het centrum. Rondom het hotel genoeg winkeltjes en restaurantjes voor als je niet naar het centrum wil. Strand ... de straat oversteken en je bent er. De kamers, netjes en schoon, dagelijks schone handdoeken en beddengoed. Minpuntjes zijn er ook, lang al het personeel is geen vreemde taal als Duits of engels machtig. Voor gezinnen met kinderen is er weinig tot niets te doen. Zwembad ligt later in het seizoen al vroeg in de middag voor het overgrote deel in de schaduw. Wat het eten betreft, dat doen wij al jaren niet meer daar omdat het gewoon allemaal net niet is wat het moet zijn. We hoorden wel dat het dit jaar iets beter zou zijn maar nog steeds niet wat je er van zou mogen verwachten. Ontbijt is overigens wel weer prima.

Top vakantie

Monique
23-9-2018

Aankomst begon wat rommelig. Er was 1 werknemer bij de receptie die alle boekingen in orde moest maken en daarnaast enkele klachten moest behandelen. Een tweede persoon bij de receptie was dan wel handig geweest om het proces wat sneller te laten verlopen. Hotel was volgeboekt dus we moesten 1 nachtje bij een ander hotel slapen. De dag daarna mochten we gewoon in Eftalia Aytur blijven en kregen we een kamer met zeezicht. We hebben we een super leuke vakantie gehad. Het eten was goed, er waren genoeg winkeltjes in de buurt, en het personeel was erg vriendelijk. De bedden en handdoeken werden dagelijks verschoond. Elke dinsdag en vrijdag was er entertainment wat het ook wel gezellig maakte. Het was een zeer geslaagde vakantie en ik zou er zeker nog eens terug gaan.

Heerlijk !!!

Geja
20-8-2018

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Vriendelijk personeel. Wij hadden een 3 kamer appartement wat super groot was. Werd ook prima schoon gehouden. Wij waren erg tevreden. Wat betreft het eten, er is voldoende keuze maar niet heel erg goed gekruid. Ontbijt prima maar ga voor de rest een klein eindje verderop in de straat naar: SCANDINAVIAN STEAKHOUSE . fantastisch eten voor heel weinig. Bovendien hele leuke groep mensen die hier werken.

Top vakantie gehad

Charlotte
3-8-2018

Prima hotel, zeker voor de prijs die je betaald. Prima service, vriendelijk personeel en appartement van alle gemaken voorzien. Top vakantie gehad.

Liever niet meer

Ash
31-7-2018

aankomst 15 juli 2018 in de avond bleek kookstelsel defect te zijn. Kussens weinig en een lichtkabel in de slaapkamer hing los. Met moeite hebben de technische dienst gestuurd en hij zei "ach joh is gewoon een losse kabel, regel ik morgen wel". Wij wilden dat hij op zn minst de kabel moest wegwerken want de kinderen moesten daar slapen. Na een lelijke blik pakte hij de kabel beet om het in de wand van het bed weg te proppen. Maar bij het beetpakken shockte de beste man naar achteren.....de kabel stond stroom op. Wi-Fi geven wij als 99% van de gasten een 1 want je hebt alleen wifi bij de receptie of zwembad en maar in je kamer helemaal niet! In 15 dgn 6x moeten bellen of ze nog kwamen schoonmaken. Laastste 3 dgn helemaal niet gekomen. Heb om de dag een massage genomen ivm slechte bedden! Ligt wel erg gelegen. 5 min lopen van migros, max 10 lopen van de mac donalds en centrum. Veel mensen ziek van eten in hotel en restaurants in alanya

Smoezelig " Volkshotel voor 65+",

HarAs
18-6-2018

Smoezelig "VolksHotel voor 65plussers",

Besloten om niet meer terug te keren. Hotel wordt met de jaren smoezeliger .

Zeer slechte matrassen met ijzeren veren, gigantische pijn in mijn rug gehad, moest mijzelf div.malen laten masseren.

Deken en lakens met gaten, Vloer 1x gedweild in al de 15 dagen. Ontbijt al jarenlang dezelfde hap, voor een taxi bellen moet je betalen, zeer slechte dienst verlening.

Veel zwerfkatten, stinkt na kattenpis in en rondom hotel en appartementen.

Personeel, overigens zeer aardig, staan onder hoge werkdruk en stress.

Zij stellen zich zeer onderdanig op na de vm. Directeur die in het hotel woont.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Eftalia Aytur in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Eftalia Aytur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.