Aparthotel Eftalia Aytur

jammer , nooit meer

F.H. Damen
6-8-2018

jammer , nooit meer

kamers zeer verouderd , plekken van urine etc op de matrassen ,schimmel in de badkamers. Stof in de airco , stopcontacten die los in de muur zitten .Stroom dat overdag veel uitviel, dus ook de liften. Eten zeer eenzijdig , veel bezoekers met buikklachten (diarree etc) Laatste 2 dgn om handdoeken moeten vragen , voor 2 personen neerleggen terwijl wij met 4 personen waren. *op de site van touroperator: Disco = niet aanwezig ( jammer als je 2 pubers van 16 jaar bij je heb) Turks ala carteres restaurant = gesloten Middernachtsnack = nooit gezien Animatie = overdag zeer eenzijdig Drie jaar geleden ook in Eftalia Resort geweest wat wij toen als zeer goed ervoeren vandaar dit jaar ook weer geboekt.Heel jammer dat het management verandert is . Het viel ons op dat het zeer Russisch georiënteerd is en dat merendeel van het personeel achter de receptie alleen maar Turks of Russisch spreekt. Dit resort bezocht van 26-07-2018 tot

Top vakantie gehad

Charlotte
3-8-2018

Prima hotel, zeker voor de prijs die je betaald. Prima service, vriendelijk personeel en appartement van alle gemaken voorzien. Top vakantie gehad.

Liever niet meer

Ash
31-7-2018

aankomst 15 juli 2018 in de avond bleek kookstelsel defect te zijn. Kussens weinig en een lichtkabel in de slaapkamer hing los. Met moeite hebben de technische dienst gestuurd en hij zei "ach joh is gewoon een losse kabel, regel ik morgen wel". Wij wilden dat hij op zn minst de kabel moest wegwerken want de kinderen moesten daar slapen. Na een lelijke blik pakte hij de kabel beet om het in de wand van het bed weg te proppen. Maar bij het beetpakken shockte de beste man naar achteren.....de kabel stond stroom op. Wi-Fi geven wij als 99% van de gasten een 1 want je hebt alleen wifi bij de receptie of zwembad en maar in je kamer helemaal niet! In 15 dgn 6x moeten bellen of ze nog kwamen schoonmaken. Laastste 3 dgn helemaal niet gekomen. Heb om de dag een massage genomen ivm slechte bedden! Ligt wel erg gelegen. 5 min lopen van migros, max 10 lopen van de mac donalds en centrum. Veel mensen ziek van eten in hotel en restaurants in alanya

Smoezelig " Volkshotel voor 65+",

HarAs
18-6-2018

Smoezelig "VolksHotel voor 65plussers",

Besloten om niet meer terug te keren. Hotel wordt met de jaren smoezeliger .

Zeer slechte matrassen met ijzeren veren, gigantische pijn in mijn rug gehad, moest mijzelf div.malen laten masseren.

Deken en lakens met gaten, Vloer 1x gedweild in al de 15 dagen. Ontbijt al jarenlang dezelfde hap, voor een taxi bellen moet je betalen, zeer slechte dienst verlening.

Veel zwerfkatten, stinkt na kattenpis in en rondom hotel en appartementen.

Personeel, overigens zeer aardig, staan onder hoge werkdruk en stress.

Zij stellen zich zeer onderdanig op na de vm. Directeur die in het hotel woont.

Prima vakantie gehad hier, voor herhaling vatbaar.

Jos & Mieke
11-6-2018

Prima Hotel gezien voor wat je betaald.

Eten was ook goed, word na 15 dagen wel een beetje eentonig.

Strand is wat minder gezien de steentjes die er liggen, maar de strandbedjes zijn goedkoop (2 bedden + parasol voor € 2,-).

Handdoeken worden iedere dag verschoond, en kamer word iedere dag schoongemaakt. Ook het bed iedere dag opgemaakt.

Terras bij het hotel is gezellig en open. De weg oversteken en je zit op het strand.

Ook is er een mooi strandterras aanwezig.

Heerlijk vakantie gehad mede dankzij het hotel

Marcella Ubaghs
9-5-2018

We werden vriendelijk ontvangen in het hotel. En de koffers werden voor ons gedragen naar de kamer. De lift deed het alleen niet en dat was de hele werk zo. Jammer dat daar niks aan gedaan werd.

Eenmaal bij het appartement. Zag alles er netjes uit en blij te zien dat we twee kamers hadden. Mooi balkon. Alleen jammer als je met 4 man boekt en dan maar twee handdoeken liggen. Dan kun je nog zelf achter alles aan.

Verder hebben wij een prima verblijf gehad bij eftalia aytur.

Fantastisch, ik kom hier al meer dan 15 jaar.

Dick Bralds
6-3-2018

Ligging t.o.v. strand plm. 40m. en centrum plm. 700m. goed beloopbaar, fantastisch.

Met kleine kinderen oppassen voor de drukke weg (aan de voorzijde hotel)

Zwembad met kinderbassin voor ouders en kinderen.

Dit jaar weer maar in een appartement.

Johanna
1-3-2018

Mooie plek dichtbij het strand en het centrum van Alanya. Het eten was wat eentonig. Verder was de schoonmaak goed. De kamers zijn een beetje gedateerd.

Prima hotel, prijs/kwaliteitsverhouding klopt

Gert-Jan
7-11-2017

Mooie ruime kamers, eten kan beter

Prima hotel

Rob Oranje
29-10-2017

Perfecte ligging: weg oversteken en je bent op het strand. Op loopafstand van Alanya.

Kwaliteit van Wifi en diner is minder

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Eftalia Aytur in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Eftalia Aytur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Eftalia Aytur scoort een 7.51 uit 10 op basis van 933 reviews.