Aparthotel
Hotel aan zeeWeer vandaag19°11°
7,4

Omschrijving
Eftalia Aytur is de ideale bestemming voor een rustige vakantie aan de Turkse Rivièra. Femy zegt: ‘Eenvoudige gemoedelijke accommodatie voor mensen die niet kiezen voor de luxe van een resort.’ Dit eenvoudige hotel scoort bij jullie dan ook goed op de prijs-kwaliteit verhouding. Veel gasten keren jaarlijks weer terug bij Eftalia Aytur Alanya. Benieuwd waarom gasten hier jaarlijks terugkeren? Lees met ons mee. Jullie zijn zeer te spreken over de appartementen en kamers bij Eftalia Aytur. Ze zijn ruim en worden goed schoongemaakt. Jos en Mieke zeggen: ‘Handdoeken worden iedere dag verschoond en kamer wordt iedere dag schoongemaakt. Ook het bed iedere dag opgemaakt.’ Sommigen van jullie geven wel aan dat de matrassen hun beste tijd hebben gehad. Het eten wordt door jullie ervaren als goed, maar er is wel weinig variatie. Mocht je een keer wat afwisseling willen, zijn er in de omgeving van Eftalia Aytur voldoende restaurants. Over het ontbijt zijn jullie wel enthousiast. Hou er rekening mee dat het personeel van Eftalia Aytur Alanya weinig tot geen vreemde talen machtig is. Ze zijn overigens wel vriendelijk en helpen je graag als er iets is. Gert-Jan vindt het jammer dat het zwembad later in het seizoen al vroeg in de middag voor een groot deel in de schaduw ligt. Wel is er een apart gedeelte in het zwembad voor kinderen. Al is het hotel verder niet heel geschikt voor gezinnen met kinderen. Volgens Monique is er af en toe wat animatie: ‘Elke dinsdag en vrijdag was er entertainment wat het ook wel gezellig maakte.’ Het lijkt er ook op dat het hotel vooral door oudere stellen wordt bezocht. Dick geeft verder nog aan: ‘Met kleine kinderen oppassen voor de drukke weg.’ Al met al is Eftalia Aytur dus niet de ideale plek voor gezinnen met kinderen, maar wel voor mensen die op zoek zijn naar een relaxte en rustige vakantie aan zee. Eftalia Aytur heeft een gunstige ligging. Je steekt de straat over en je staat op het strand. Een bedje huren is hier niet duur. Hou er wel rekening mee dat er stenen op het strand en in de zee liggen. Waterschoenen meenemen is dus een aanrader. In de directe omgeving van Eftalia Aytur liggen veel winkels en restaurants. Maar ook het centrum van Alanya ligt op loopafstand. Liever niet lopen met het warme weer? Je kunt ook de bus nemen. Maak in Alanya de tocht naar boven naar het kasteel en je zal beloond worden met een fantastisch uitzicht over de stad en de baai. Op maandag vind je in Oba een markt die de moeite waard is. Ook een boottocht is volgens jullie een aanrader. In plaats van excursies te boeken is het ook mogelijk zelf een auto te huren. Rijd bijvoorbeeld richting het Taurusgebergte waar je mooie natuur en watervallen vindt.

925 reviews over Aparthotel Eftalia Aytur in het Nederlands

Super, hoop hier nog lang naar toe te gaan.

Femy Booy,
1-12-2018

Eenvoudige gemoedelijke accommodatie voor mensen die niet kiezen voor de luxe van een resort. Ik kom hier nu al 18 jaar, waarvan de laatste 5 jaar alleen. Het is vooral een heel schoon hotel. Dagelijkse schoonmaak . Eten is goed gezien de prijs-kwaliteit verhouding. De ligging is super, na een intensieve werkperiode,steek je hier slechts een straat over en het relaxen kan beginnen op het strand

Enige nadeel is dat je als alleenstaande vrij snel moet boeken voor een eenpersoonskamer. Ieder jaar ervaar ik mijn vakantie hier als een reünie van vaste gasten, waardoor het alleen zijn niet pijnlijk is.

Gereisd alleenreizend in september 2018

fantastisch hotel.

Anne marie Roumimper,
15-10-2018

Wij komen sinds 10 jr bij eftalia en hebben het er nog steeds prima naar onze zin.

Hotel goed en netjes.Alles is goed en kan niet echt negatieve dingen vinden.

Durf het wel aan te bevelen bij anderen .

Geweldig hotel.

Jos,
7-10-2018

Eenvoudig maar goed hotel weg oversteken en je zit op het strand. Eten vinden wij ook goed, en zeker voor die prijs. Vriendelijk personeel. Wij komen hier al 7 jaar en het zal niet de laatste keer zijn.

Gereisd met partner in oktober 2018

Gezellig

Van dingenen,
30-9-2018

Was weer erg gezellig veel vaste mensen ontbijt was goed kamers schoon en iedere dag schone handdoeken

Gereisd met partner in september 2018

Als vanouds weer een goeie vakantie bij Eftalia

Paul Verstegen,
30-9-2018

Altijd weer een gezellig hotel met veel Nederlanders, Duitsers en Engelse gasten. Dicht bij het strand en centrum.

Gereisd alleenreizend in september 2018

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Gert-Jan,
28-9-2018

Het hotel is prima, geweldige ligging. Niet in de drukte maar ook niet te ver van het centrum. Rondom het hotel genoeg winkeltjes en restaurantjes voor als je niet naar het centrum wil. Strand ... de straat oversteken en je bent er. De kamers, netjes en schoon, dagelijks schone handdoeken en beddengoed. Minpuntjes zijn er ook, lang al het personeel is geen vreemde taal als Duits of engels machtig. Voor gezinnen met kinderen is er weinig tot niets te doen. Zwembad ligt later in het seizoen al vroeg in de middag voor het overgrote deel in de schaduw. Wat het eten betreft, dat doen wij al jaren niet meer daar omdat het gewoon allemaal net niet is wat het moet zijn. We hoorden wel dat het dit jaar iets beter zou zijn maar nog steeds niet wat je er van zou mogen verwachten. Ontbijt is overigens wel weer prima.

Geboekt bijneckermann.nl

Top vakantie

Monique,
23-9-2018

Aankomst begon wat rommelig. Er was 1 werknemer bij de receptie die alle boekingen in orde moest maken en daarnaast enkele klachten moest behandelen. Een tweede persoon bij de receptie was dan wel handig geweest om het proces wat sneller te laten verlopen. Hotel was volgeboekt dus we moesten 1 nachtje bij een ander hotel slapen. De dag daarna mochten we gewoon in Eftalia Aytur blijven en kregen we een kamer met zeezicht. We hebben we een super leuke vakantie gehad. Het eten was goed, er waren genoeg winkeltjes in de buurt, en het personeel was erg vriendelijk. De bedden en handdoeken werden dagelijks verschoond. Elke dinsdag en vrijdag was er entertainment wat het ook wel gezellig maakte. Het was een zeer geslaagde vakantie en ik zou er zeker nog eens terug gaan.

Gereisd met vrienden in september 2018

Heerlijk !!!

Geja,
20-8-2018

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Vriendelijk personeel. Wij hadden een 3 kamer appartement wat super groot was. Werd ook prima schoon gehouden. Wij waren erg tevreden. Wat betreft het eten, er is voldoende keuze maar niet heel erg goed gekruid. Ontbijt prima maar ga voor de rest een klein eindje verderop in de straat naar: SCANDINAVIAN STEAKHOUSE . fantastisch eten voor heel weinig. Bovendien hele leuke groep mensen die hier werken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Top vakantie gehad

Charlotte,
3-8-2018

Prima hotel, zeker voor de prijs die je betaald. Prima service, vriendelijk personeel en appartement van alle gemaken voorzien. Top vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Liever niet meer

Ash,
31-7-2018

aankomst 15 juli 2018 in de avond bleek kookstelsel defect te zijn. Kussens weinig en een lichtkabel in de slaapkamer hing los. Met moeite hebben de technische dienst gestuurd en hij zei "ach joh is gewoon een losse kabel, regel ik morgen wel". Wij wilden dat hij op zn minst de kabel moest wegwerken want de kinderen moesten daar slapen. Na een lelijke blik pakte hij de kabel beet om het in de wand van het bed weg te proppen. Maar bij het beetpakken shockte de beste man naar achteren.....de kabel stond stroom op. Wi-Fi geven wij als 99% van de gasten een 1 want je hebt alleen wifi bij de receptie of zwembad en maar in je kamer helemaal niet! In 15 dgn 6x moeten bellen of ze nog kwamen schoonmaken. Laastste 3 dgn helemaal niet gekomen. Heb om de dag een massage genomen ivm slechte bedden! Ligt wel erg gelegen. 5 min lopen van migros, max 10 lopen van de mac donalds en centrum. Veel mensen ziek van eten in hotel en restaurants in alanya

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Eftalia Aytur in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Eftalia Aytur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.