Aparthotel Eftalia Aytur

Hotel aan zeeWeer vandaag19°12°
Aparthotel Eftalia Aytur
7,4

Omschrijving
Eftalia Aytur is een aparthotel nabij Alanya. Hier krijg je elke dag schone handdoeken en slaap je op een schone kamer. Eftalia Aytur Hotel 3* is een eenvoudig hotel met zwembad en restaurant. Minder geschikt voor gezinnen met kinderen. Hou er rekening mee dat niet al het personeel Engels spreekt. Steek de weg over en je staat op het strand.

925 reviews over Aparthotel Eftalia Aytur in het Nederlands

Super, hoop hier nog lang naar toe te gaan.

Femy Booy,
1-12-2018

Eenvoudige gemoedelijke accommodatie voor mensen die niet kiezen voor de luxe van een resort. Ik kom hier nu al 18 jaar, waarvan de laatste 5 jaar alleen. Het is vooral een heel schoon hotel. Dagelijkse schoonmaak . Eten is goed gezien de prijs-kwaliteit verhouding. De ligging is super, na een intensieve werkperiode,steek je hier slechts een straat over en het relaxen kan beginnen op het strand

Enige nadeel is dat je als alleenstaande vrij snel moet boeken voor een eenpersoonskamer. Ieder jaar ervaar ik mijn vakantie hier als een reünie van vaste gasten, waardoor het alleen zijn niet pijnlijk is.

fantastisch hotel.

Anne marie Roumimper,
15-10-2018

Wij komen sinds 10 jr bij eftalia en hebben het er nog steeds prima naar onze zin.

Hotel goed en netjes.Alles is goed en kan niet echt negatieve dingen vinden.

Durf het wel aan te bevelen bij anderen .

Geweldig hotel.

Jos,
7-10-2018

Eenvoudig maar goed hotel weg oversteken en je zit op het strand. Eten vinden wij ook goed, en zeker voor die prijs. Vriendelijk personeel. Wij komen hier al 7 jaar en het zal niet de laatste keer zijn.

Gezellig

Van dingenen,
30-9-2018

Was weer erg gezellig veel vaste mensen ontbijt was goed kamers schoon en iedere dag schone handdoeken

Als vanouds weer een goeie vakantie bij Eftalia

Paul Verstegen,
30-9-2018

Altijd weer een gezellig hotel met veel Nederlanders, Duitsers en Engelse gasten. Dicht bij het strand en centrum.

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Gert-Jan,
28-9-2018

Het hotel is prima, geweldige ligging. Niet in de drukte maar ook niet te ver van het centrum. Rondom het hotel genoeg winkeltjes en restaurantjes voor als je niet naar het centrum wil. Strand ... de straat oversteken en je bent er. De kamers, netjes en schoon, dagelijks schone handdoeken en beddengoed. Minpuntjes zijn er ook, lang al het personeel is geen vreemde taal als Duits of engels machtig. Voor gezinnen met kinderen is er weinig tot niets te doen. Zwembad ligt later in het seizoen al vroeg in de middag voor het overgrote deel in de schaduw. Wat het eten betreft, dat doen wij al jaren niet meer daar omdat het gewoon allemaal net niet is wat het moet zijn. We hoorden wel dat het dit jaar iets beter zou zijn maar nog steeds niet wat je er van zou mogen verwachten. Ontbijt is overigens wel weer prima.

Top vakantie

Monique,
23-9-2018

Aankomst begon wat rommelig. Er was 1 werknemer bij de receptie die alle boekingen in orde moest maken en daarnaast enkele klachten moest behandelen. Een tweede persoon bij de receptie was dan wel handig geweest om het proces wat sneller te laten verlopen. Hotel was volgeboekt dus we moesten 1 nachtje bij een ander hotel slapen. De dag daarna mochten we gewoon in Eftalia Aytur blijven en kregen we een kamer met zeezicht. We hebben we een super leuke vakantie gehad. Het eten was goed, er waren genoeg winkeltjes in de buurt, en het personeel was erg vriendelijk. De bedden en handdoeken werden dagelijks verschoond. Elke dinsdag en vrijdag was er entertainment wat het ook wel gezellig maakte. Het was een zeer geslaagde vakantie en ik zou er zeker nog eens terug gaan.

Heerlijk !!!

Geja,
20-8-2018

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Vriendelijk personeel. Wij hadden een 3 kamer appartement wat super groot was. Werd ook prima schoon gehouden. Wij waren erg tevreden. Wat betreft het eten, er is voldoende keuze maar niet heel erg goed gekruid. Ontbijt prima maar ga voor de rest een klein eindje verderop in de straat naar: SCANDINAVIAN STEAKHOUSE . fantastisch eten voor heel weinig. Bovendien hele leuke groep mensen die hier werken.

Top vakantie gehad

Charlotte,
3-8-2018

Prima hotel, zeker voor de prijs die je betaald. Prima service, vriendelijk personeel en appartement van alle gemaken voorzien. Top vakantie gehad.

Liever niet meer

Ash,
31-7-2018

aankomst 15 juli 2018 in de avond bleek kookstelsel defect te zijn. Kussens weinig en een lichtkabel in de slaapkamer hing los. Met moeite hebben de technische dienst gestuurd en hij zei "ach joh is gewoon een losse kabel, regel ik morgen wel". Wij wilden dat hij op zn minst de kabel moest wegwerken want de kinderen moesten daar slapen. Na een lelijke blik pakte hij de kabel beet om het in de wand van het bed weg te proppen. Maar bij het beetpakken shockte de beste man naar achteren.....de kabel stond stroom op. Wi-Fi geven wij als 99% van de gasten een 1 want je hebt alleen wifi bij de receptie of zwembad en maar in je kamer helemaal niet! In 15 dgn 6x moeten bellen of ze nog kwamen schoonmaken. Laastste 3 dgn helemaal niet gekomen. Heb om de dag een massage genomen ivm slechte bedden! Ligt wel erg gelegen. 5 min lopen van migros, max 10 lopen van de mac donalds en centrum. Veel mensen ziek van eten in hotel en restaurants in alanya

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Eftalia Aytur in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Eftalia Aytur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.