Alanya

All inclusive Alanya

Wil je ook vertrekken op all inclusive vakantie naar Alanya? Op basis van jullie reisverhalen zochten wij uit wat de populairste all inclusive hotels in Alanya zijn en waarom deze plekjes volgens vakantiegangers zo top zijn.

Alanya wordt door jullie omschreven als een bruisende stad die ook nog eens veelzijdig is. Je vindt hier genoeg winkeltjes en restaurants. En hou je van uitgaan? Dan zit je hier ook gebakken. Gosta schrijft daarnaast dat het havengebied erg mooi is. En ben je in het centrum van Alanya? Dan raadt Petra Willemsen aan om in het centrum tussen de lokale bevolking thee te drinken.

Populaire all inclusive hotels

Ben je op zoek naar een all inclusive hotel in Alanya met een top ligging? Dan ben je bij Hotel Kleopatra Dreams Beach aan het juiste adres. Vakantiegangers die hier eerder vakantie vierden zijn namelijk laaiend enthousiast over de ligging. Binnen no-time sta je op het strand, maar ook op de boulevard. En wil je naar het centrum van Alanya? Jan zegt dat je hier maar 15 minuten voor hoeft te wandelen.

Vind je een kwartiertje wandelen nog net wat te ver? En wil je all inclusive verblijven in het centrum van Alanya? Wanneer je de deur van Hotel Panorama uitstapt sta je binnen een paar minuten in hartje centrum. Sonja Pennings schrijft dat je daar ook genoeg uitgaansgelegenheden vindt. Een groot pluspunt van dit hotel is het personeel. In heel veel reviews wordt gezegd dat zij vriendelijk en klantgericht zijn.

All inclusive naar Alanya met het gezin? De kids zullen zich niet snel vervelen in Hotel Club Paradiso. Lili schrijft: ‘Het animatie team was geweldig elke morgen, middag en avond waren altijd geweldig en ‘s avonds de show in de arena ook. Zeker een aanrader.’ Dit hotel ligt buiten het centrum van Alanya. Volgens Sylvia Dekker en Richard Hobers bereik je hartje centrum makkelijk met de dolmus voor maar 1 euro.

Vertrek je juist met je partner of vrienden naar de Turkse zon? Kies dan voor een all inclusive vakantie naar Alanya in een Adult Only hotel. Sunprime C-Lounge is populair. Hier zit je goed voor een ontspannen vakantie. Laat je vooral een keer verwennen in de hammam, want deze is volgens jullie erg goed. ‘s Ochtends word je wakker met een vers gebakken eitje.

Kijk je toch liever nog even verder voor je all inclusive naar Alanya vertrekt? Dit overzicht aan populaire all inclusive hotels helpt je op weg.

Bekijk alle accommodaties

Andere bestemmingen in Turkse Rivièra

Bekijk alle plaatsen

accommodaties Alanya met all inclusive

We hebben een aantal aanbieders voor Alanya voor je op een rij gezet:

Kras
Kras